50. Mecsek Rallye - Historic nevezések
Negyven páros már biztos, és ez még csak a Historic lista!
2016-09-26
információ • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
735065823
Napi oldal:
133954
Jelenleg:
2885
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása az 5.futam után
1. Kasza Kristóf
959
2.
Fónagy Kristóf
946
3. Gönczi Dániel
873
4. Osztás Ábel
794
5. Kozsuk Péter
787
6. Suborits Péter
786
7. Végh Krisz
783
8. Bíró-Ambrus Roland
759
9. Balogh Richárd
714
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a 11.futam, Chile Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
207
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
178
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
166
4. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
161
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
140
6. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
114
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
80
8. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
44
9. Semi Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
41
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 7.futam,
a Rali Ceredigion után
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
131
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
104
3. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
91
4. Andrea Mabellini
Skoda Fabia
71
5. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
59
6. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
59
7. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
51
8. Simon Wagner
SKODA Fabia RS Rally2
49
9. Efren Llarena
SKODA Fabia RS Rally2
45
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
157
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
124
3.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
121
4. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
112,5
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
80
6. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
78
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
72,5
8. Osváth Péter
Skoda Fabia R5 Evo
52,5
9. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
109,75
3. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
85
4. Bodogán Ferenc
LADA VFTS
82,5
5.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
73,5
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
65,5
7. Nagy G.M.
Lada VFTS
43,5
8. Tóth Barna
BMW E36
43,5
9. Cseri József
LADA VFTS
37,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
65
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
45
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
38,5
4. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
28,5
5. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
6. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14,25
7. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Baksai László
Lada VFTS
121,5
2. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
82,5
3. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
4. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
54
5. Hauck Zsolt
Lada 2107
46
6. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
42
7. Tellér Antal
Peugeot 208
41
8. Szetei Norbert
Peugeot 208
37
9. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Bíró Gergő
Opel Astra
66
2. Kovács Dominik
Opel Astra
59
3. Kerekes Bence
Lada VFTS
49
4. Oberling K.
Suzuki Swift GTi
48
5. Bajusz Krisztián
Lada 2101
48
4. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
5. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
7. Fenyvesi Péter
Lada 21013
33
8. Krámpek Nándor
Lada 2107
31
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
C géposztály
1. Mekler László
Alfa Romeo Giulia Sprint GTA
45
2. Tóth István
Škoda S120S
40,5
3. Emődi Balázs
Fiat 124
21,75
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
120
2. Csukovics István
Lada 21013
78,5
3. Müller Roland
Lada VAZ 2101
65,5
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
90
2. Szombathelyi P.
Lada VFTS
82,5
3. Zsolna József
Lada 2105
69,5
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat
Mecsek Rallye
oldalanként | növekvõ
összesen: 798 hozzászólás • 40 oldal
618. • 2011-09-14 12:04:49
Akkor ki szabja meg azt, hogy egy sportbíró és egy biztonsági ember hol álljon??

Rábízzák egy biztonsági cégre, akinek fogalma nincs az egészröl?? Vicc lenne, bár tipikus magyar dolog.
Nem hiszem, hogy nem egyeztetnek elöre ezekröl a dolgokról, és nem vitatják meg hogy hol is legyenek többen/kevesebben, hol figyeljenek jobban stb stb...

Ha ez tényleg nem így müködik, akkor itt nem csak most, de máskor is ugyanilyen problémák lesznek.
617. • 2011-09-14 11:03:59
Hobbi, milyen érdekes megfogalmazás egy egészen más jellegû dologra. Mától hívjuk így?
616. • 2011-09-14 10:29:54
Gyurma. Csalódtam Benned, és azt hiszem ezt sokunk nevében mondhatom. Ez a fõ baj bakker, hogy a sza.rt is dicsérni kell. Nem, nem voltak jók az árak, és ennek az ellenkezõjét ne magyarázd a sorban álló emberek számával. Nem, a Barna nem volt elviselhetõ, szánalmas volt, 10 emberbõl 10 ez a véleménye, és sokan remélik ez volt az uccsó ámokfutása. Neki vége. Ha nem ül vissza a trabiba, akkor elfelejtik az emberek.
De a leg szánalmasabb az amit leírtál. Kilopták a sisakot a német páros kocsijából, míg az ok táblát mutatták??? Hallod. Ez kész. Szegénységi bizonyítvány az országról az ország rally szurkolóiról, versenyzõirõl.... Szégyenlem magam hogy ez megtörténhet. Valószinû hogy a németektõl valaki még fog indulni nálunk rally versenyen. Szerencsére az IRC mezõny eleje, feledteti az emberekkel a problémákat. Remélem hogy a megmaradt 2 lehetõséggel jobban éltek, és nem csak hangoztatva lesz az hogy ez meg az kell még hogy jobb legyen, hanem tesztek is érte valamit. Addig is tanácsolom, az illetékes emberek menjenek ki pár külföldi meccsre, és tanuljanak, mert a jobbaktól tanulni nem szégyen. Szerencse hogy májusban lesz az irc, és kell akkor még apont mindenkinek, így esély van arra hogy indulnak sokan az elejébõl.
615. • 2011-09-14 08:14:40
"Szerintem a rendezö mondja meg a biztonsági cégnek és a sportbíróknak, hogy hová kell állniuk, és neki kéne felvilágosítást is adni nekik, ahogy mi a feladatuk és mikor mit csináljanak."
Na itt látszik, hogy mennyire nem vagy képben...
614. • 2011-09-14 07:20:13
Nezd! Ez valakinek csak hobbi, es megengedhet maganak egy WRC-t. Ez addig rendbe van ha nem kezd masokat csalozni ha gyorsabbak nala. Nem mindenki tehetseges, de szeretheti a sportot nagyon. Ennyi!
613. • 2011-09-14 07:18:23
Jobbulást kívánok neked is és Gábornak.
Géza
612. • 2011-09-14 03:07:00
Azért arról még nem sok szó esett, hogy a lesajnált magyar N/R4 élmezõny mennyire elkente az Arai száját. Nem tudom, hogy mennyire tesztelt, meg ugye a hazai pálya elõnye, de azért amit kapott, az még gombócból is sok lenne, ez mindenképpen megsüvegelendõ teljesítmény. mosolygok
Az is érdekes, hogy elõször berzenkedtek a lassítók ellen, a végére meg az összes IRC élmenõ azt nyilatkozta, hogy rendkívül gyosrsak, túl gyorsak voltak a magyar pályák, nem ehhez vannak szokva.
611. • 2011-09-13 23:42:34
Azt nem tudjátok, hogy egy verseny alatt egy Subaru Impreza S12 WRC hogy kaphat egy S2000-es Fabiától közel 10 percet? :D

Szerintem ez is elgondolkodtató...
610. • 2011-09-13 23:27:11
Ne védd K.B.-t ezt ekqrta, nem kicsit nagyon.
Az õ szavaival élve: Ülj le fiam 1-es !
Te is jól hallottad hogy sértõ megjegyzéseket tett a versenyzõkre , és egyéb dolgok...
Ha nálad ez a mûsor nem verte ki a biztosítékot , akkor veled is komoly gondok vannak.
609. • 2011-09-13 23:20:02
hogy jól tudott angolul azért enyhe túlzás, de megoldotta a feladatot...
608. • 2011-09-13 23:11:04
Amiket leírtál, abban részben igazad van, de hagy ne kelljen már kezet csókolni neki, amikor lehordja a szurkolókat minden hülyének. Miközben az ö butasága és készületlensége végett viselkedtek úgy, és lett rendetlenség.

Szerintem a rendezö mondja meg a biztonsági cégnek és a sportbíróknak, hogy hová kell állniuk, és neki kéne felvilágosítást is adni nekik, ahogy mi a feladatuk és mikor mit csináljanak.

A többi dolgot hibátlanul csinálta, le a kalappal, nagyon pontos és fegyelmezett, rendezett verseny volt.

De a nézök biztosítása és a megfelelö biztonsági intézkedések valamint egy hangosbemondó autó hiányoztak.
Ennyi.
607. • 2011-09-13 22:50:19
Azért mi tényleg elég furcsa ország vagyunk...

Mondom ezt úgy, hogy én sem voltam feldobva a hétvégén. De innen a monitor elõl így lehúzni ezt a versenyt, az szerintem azért túlzás.

Nem tudom, hogy ki mennyire van képben, de az az anyagi kockázat, amit Jelen István személyesen felvállalt ezzel a versennyel, az önmagában is némi tiszteletet kíván. Azt gondolom, hogy nem túlzás azt állítani, hogy a komplett egzisztenciáját tette kockára. Nevetségesnek tartom azokat az utólagos hozzászólásokat, hogy akkor össze kellett volna rakni 500 Ft-onként, stb. Sokszor láttunk ilyet, beszélni könnyû, de amikor tenni kellene, akkor valahogy nincs jelentkezõ.

Lehet fanyalogni a prológtól 200 méterre lévõ bekerített 500 Ft-os parkolóért, de itt a fõvárosban 1 óra parkolás kerül lassan ennyibe. Nem volt kötelezõ, aki sétált 500 métert, annak ingyen volt....

Pofátlanul drága volt a büfé (ennek ellenére folyamatosan sorállás volt), de ti tényleg azt gondoljátok, hogy egy rendezõ egyezteti az árakat verseny elõtt? Átnézi a biztonságiak önéletrajzát? Belehallgattat egy tolmáccsal a himnuszba? Vagy rákérdez a serlegesnél, hogy ugye ami évek óta jól mûködik, azt nem most fogod elrontani?
Eközben kapcsolatot tart minden versenyzõvel, csapattal, tisztségviselõvel, médiással, stb.

Én is azon a véleményen vagyok, hogy lehetett volna sokkal jobb. De azért amiket itt lejjebb olvasok, azok azért túlmennek a határon.

Nem sok nemzetközi versenyen dolgoztam, lehet, hogy ezek a külföldi csapatvezetõk mindenhol, mindenkivel ilyen barátságosak, és nem azt mondják amit gondolnak. Nekem mégis õszintének tûntek, és nyoma sem volt annak a hangulatnak, amit ti itt lefestetek.

Az FIA és IRC megfigyelõk tudtommal elégedetten távoztak!

Sok dolog tényleg nem jól sikerült a hétvégén, de még több minden igen!

Én a legs***abbul akkor éreztem magam, amikor kiderült, hogy a német páros versenyautójából kilopták a "nézõk" a sisakot, meg a hansot amíg az OK táblát mutatták...

A Kõváry Barna témához:

Lehet rá is kiabálni, még igazatok is van sok mindenben. De aki kint volt a prológon, az tudja, hogy hosszú évek óta nem volt ilyen jó hangulat. Biztos ez nagy részben köszönhetõ a versenynek, a versenyzõknek, de szerintem Barnának is. Sok hülyeséget beszél, de ez sosem volt másképp. Ez egy stílus, amit sokan nem szeretnek. Sokan meg igen, nem hiszem, hogy ártott volna a rendezvénynek, sõt...

A díjkiosztóról nem is beszélek, mert azt nem is tervezte, konkrétan megcsinálta a prológot, ment egy IRC távot elõfutóként, majd miután megérkezett a dobogóhoz, a kocsiban átöltözött, és lenyomott egy 4-5 órás díjkiosztót.

Ezek után azt hiszem belefér, ha nem volt minden pillanatban a helyzet magaslatán.

Jobb lett volna egy szpíker, aki egyforma hangsúllyal beszél órákon át, nem érti amit olvas, és elrontja a neveket, mert sose hallott róluk?

Jó lenne már egy kicsit látni a dolgok jó oldalát, volt verseny, nem is akármilyen. Nekem olyan emberek mondták, hogy látták, akik eddig talán egy perc rallyt nem néztek még.

Inkább meg kellene köszönni azoknak, akik ezt összehozták, és akik dolgoztak, hogy így sikerüljön.
Szerintem kevesen voltak, akik direkt rosszul csináltak valamit...

Májusban lesz lehetõség javítani!
606. • 2011-09-13 21:59:07
Minél hamarabbi felépülést srácok!!!
605. • 2011-09-13 21:28:34
Jobbulást Ferkó, Gábornak is! kacsintok
604. • 2011-09-13 20:31:47


Jobbulast a navigatornak!

603. • 2011-09-13 20:29:26


Udv!


En is az ev versenyere szavaznek. helyeslek


Sajnos magyar szindroma,dilettansok vezetik az orsagot,rendeznek versenyt,stb.Ahelyett,h beismernek es tanulnanak hibaikbol sajat magukat tomjenezik,az is igaz sok az okos ember ,mindeki ert mindenhez.Sosem lesz rend,normalis verseny,ha megis,azt az embert kicsinaljak egyhamar.


Ne feleltsetek,h biztos a Frank nak is elevulhetetlen erdemei vannak a futam megszervezeseben helyeslek
602. • 2011-09-13 20:10:55
Ferkó ha bármiben tudunk valamit itt Pécsett segíteni, hívj! Telefonszámom az adatlapomon
601. • 2011-09-13 20:01:53
Fotók a www.rallymedia.try.hu -n.
600. • 2011-09-13 19:58:07
Jobbulast...
Szoritunk ezerrel...
599. • 2011-09-13 19:30:56
Már ne haragudj,de igenis elvárható,hogy minden flottul menjen!Elvállta a rendezést és tudtommal nem 1 hét volt a felkészülésre.Minden követ meg kellett volna mozgatni,hogy MINDENKI elégedett legyen a hétvége után és azt mondják majd,ez igen.Nyílván nagyon okos emberek 1000xszámot vetettek és kiszámolták az adott keretbõl mire is futja.Biztos vagyok abban,hogy mindenki kinyitotta volna a pénztárcáját annak érdekében,hogy jól megrendezett ,szinvolnalas versenyt lásson!!!Utólag már azért ezzel takarózni,mi mennyibe is kerül hm...
Mecsek Rallye
oldalanként | növekvõ
összesen: 798 hozzászólás • 40 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
070809 10111213
14 15 16 17181920
21 22 23 24 252627
28293031 010203
040506 07 08 0910
2024.10.17-20.

részletes infóink

2024.10.18-20.

részletes infóink

2024.10.25-27.

részletes infóink

2024.06-2024.11.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k