RALLYCROSS VILÁG- ÉS EURÓPA-BAJNOKSÁG - Kárai Trans World RX of Hungary - 2024.07.27-28
51. Mecsek Rallye - DuEn összes
3 nap, több, mint 1200 fotó. Ez történt a Mecsekben
2017-10-16
ajánló • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
710432694
Napi oldal:
182955
Jelenleg:
1948
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása az 1.futam után
1. Suborits Péter
208
2. Kasza Kristóf
196
3.
Fónagy Kristóf
190
4. Gách Bence
175
5. Bíró-Ambrus Roland
174
6. Tóth Richárd
167
7. Gönczi Dániel
161
8. Csortos László
157
9. Petrovszki Máté
153
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a 7.futam, Rally Poland után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
136
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
121
3. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
115
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
92
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
91
6. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
63
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
58
8. A.Mikkelsen
Hyundai i20 N Rally1
29
9. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
27
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 4.futam,
a Rally Estonia után
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
73
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
63
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
53
4. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII
25
5. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
40
6. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
40
7. Oliver Solberg
SKODA Fabia RS Rally2
35
8. Georg Linnamae
Toyota Yaris GR Rally2
26
9. Andrea Mabellini
Skoda Fabia
28
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
122
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
103
3.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
96
4. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
85,5
5. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
77
6.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
71
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
56,5
8. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
9. Osváth Péter
Skoda Fabia R5 Evo
35,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
85
3. Bodogán F.
LADA VFTS
82,5
4. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
74,75
5.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
72
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
42,5
7. Cseri József
LADA VFTS
37,5
8. Hevesi Norbert
BMW E36
35
9. Prigyeni Péter
LADA 2107
34,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
50
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
35
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
31,5
4. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
28,5
5. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
6. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14,25
7. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Baksai László
Lada VFTS
96,5
2. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
3. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
61,5
4. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
54
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
42
6. Szetei Norbert
Peugeot 208
37
7. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
8. Hauck Zsolt
Lada 2107
28
9. Strider Zoltán
Peugeot 208
26
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Kovács Dominik
Opel Astra
59
2. Bíró Gergő
Opel Astra
53
3. Bajusz Krisztián
Lada 2101
46
4. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
5. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
6. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
7. Fenyvesi Péter
Lada 21013
33
8. Krámpek Nándor
Lada 2107
31
9. Oberling K.
Suzuki Swift GTi
29
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 2.futam,
a II.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
45
2. Nagy István
Volkswagen Golf
27
3. Müller Roland
Lada 2101
24
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
45
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
28
3. Hankó László
Lada 2107
26
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat
Mecsek Rallye
oldalanként | növekvő
összesen: 798 hozzászólás • 40 oldal
678. • 2011-09-16 15:24:17
Orfű táblánál tényleg hatalmasakat estek.
677. • 2011-09-16 14:39:23
"Kérdésem a következő: Ha egy gumi van a belső íven, akkor annak nekimennek? Nem, tehát a funkcióját ugyan úgy ellátja, viszont ha mégis hibázik az ember és rámegy, akkor nem tesz akkora kárt a kocsiban mint egy 400 kilós farönk..."

És ha gumi lett volna, akkor lehet, hogy pont elviszik az idióta nézők, és nem egy versenyző bukik hatalmasat, hanem 5, lásd Orfű tábla. Félre ne értsetek, nem védem a rönköt, csak épp ez a véleményem. Évek óta kirönközik, és most fordult elő baleset emiatt. A srácoknak semmi baja, "csak" a kocsi sérült, úgyhogy nyugi.
676. • 2011-09-16 14:01:01
https://picasaweb.google.com/115618997212348782645/MecsekRallye2011IRC
675. • 2011-09-16 13:56:45
Kár a szót pazarolni rá, a figura Nagy tudású elméleti autóversenyző, Loeböt is legyőzné, ha rajta múlna, és a lehetőségek adottak lennének. Valószínűleg életében nem ült még versenyautóban.
674. • 2011-09-16 13:53:55
Egy kis fotóalbum az én részemről is: Mecsek Rallye 2011 IRC
673. • 2011-09-16 12:59:55
Részemről a 110%-on való menés, az azt jelenti, hogy valaki besokall egy kanyarban, olyan tempóval közelíti meg, amivel már nem fér el és kisodródik a KÜLSŐ ÍV felé. Itt pedig arról volt szó, hogy Frici megpróbált egy olyan ívet, ami túlságosan szűknek bizonyult. A versenyzőnek joga van a hibázáshoz...De egyébként meg felesleges is ilyen dilettáns embereket győzködni, akik ha valamit a fejükbe vesznek, akkor a száraz tények ellenére is hajthatatlanok (ergo számukra a tej is fekete, hiába próbálja meggyőzni róla bárki is...) Jaaaaaaaaah és hozzátenném hogy természetesen Asi a király..................

A farönkös témával kapcsolatosan megütött hangnemmre pedig azt tudom mondani, hogy állj egy tükör elé, és a tükörben látott alakkal beszélj így...
672. • 2011-09-16 12:52:39
Az EME VIDEÓ végén látható macskaarcú volt az a nindzsa, akit többek emlegettek a verekedéssel kapcsolatban?
671. • 2011-09-16 11:49:30
Dr Varga
Attila ez tökös volt.Többek véleményét fogalmaztad meg.
Te nem múlattad feleslegesen az időt az iskolában.
670. • 2011-09-16 11:30:26
Dictus Magister !

Gondolom latinból legalább jó vagy , úgyhogy legyél inkább benedictus !
Ugyanis Fricit így leszólni finoman szólva sem szabadna , mert ilyen elven a Mikkelsen egy sz@r pilóta , merthogy csak 12 gyorson keresztül vezetett , a 13-on meg gyosabb volt az őrangyala ...
Remélem Téged is látunk majd versenyautóban és jól megmutatod neki , hogy is kellett volna !
Miheztartás végett: nem ismerem Fricit , én csak hobbi-versenyista vagyok , de szerintem Te kicsit rosszindulatú vagy valamiért ,és a valódi neved vállalása nélkül osztod az észt !
Baráti üdvözlettel : Dr. Ádám Antal , Lódoki

AUi: A választ írhatod latinul is , ha neked úgy jobb ...
669. • 2011-09-16 10:08:52

Igazad van, ha gumi van a belső íven, annak nem mennek neki. Azon átmennek, félrelökik stb.
Abban is igazad van, hogy ha ez nem így lenne, akkor a
gumi is ellátná a feladatát.
Ha így lenne, akkor nem csak a gumi, hanem a bója, vagy
a szalag is tökéletesen megfelelne.
Sőt, tovább megyek, elég lenne, ha a rendező a kanyar elé kitenne egy felkiáltójelet egy táblán, és versenyzői eligazításon azt KÉRNÉ!!! a versenyzőktől, hogy a jelzett kanyarokban ne használják a padkát az út védelmében,
a versenyzők pedig méltányolnák ezt a kérést.
De mivel ez így egyre kevésbé működött, egyre inkább masszívabb akadályokat kellett használni a cél érdekében.
Jelenleg a rönköknél tartunk, de lesz ebből még autópálya elválasztó beton elem is. Egyébként szerintem ez biztonságosabb is lenne mint a rönk, csak ugyebár a felhasználási terület az az erdőben van, és az erdőben rönkök teremnek, nem beton elemek.


668. • 2011-09-16 09:56:53

Ha úgy tesszük fel a kérdést, hogy kinek van nehezebb dolga (ki a jobb?)? -annak aki jó időt megy, vagy annak aki rosszabbat, egyértelmű a válasz, hogy a gyorsabb az
ügyesebb.
Frici olyan tempót ment az első 4,5 gyorson, ami a mellékelt
ábra szerint meghaladta a képességeit. Ha úgy tetszik gyorsabb volt mint az őrangyala. Szinte minden sportágra
jellemző, hogy az erőt, koncentráció képességet, technikát,
sőt talán a szerencsét is ide lehet sorolni, vagyis
a "municiót" úgy kell beosztani, hogy az a verseny
végéig kitartson. Van akinek ez általában sikerül, jelen esetben pld. Asinak, és vannak akiknek nem.
Fricinek ez most nem sikerült. Vagy a muníciót becsülte túl,
vagy a versenytávot alá.
Nehezen cáfolható tétel, hogy a versenynek a célban van vége, és a részeredmények alapján ebben a sportágban nem osztanak díjakat.
Ennyi!
Azon meg még morfondírozzál egy kicsit, hogy igaz e az az állításom, hogy egy gyári autó többekközött azért is jobb,
mert azt ott is ell lehet tólni teli gázon, ahol a nem
gyáriakat meg kell fékezni. És ez nem ember, hanem
technikai színvonal függő!

667. • 2011-09-16 09:05:40
Perelünk Lalikám?Perelünk? Megérdemelne az MNASZ egy elmarasztaló ítéletet.Valahogyan véget kellene vetni ennek a káosznak,valahogyan?
666. • 2011-09-16 07:51:57
Kőváry produkcióját értékelve....

Nem rossz gyerek ő,csak elszállt az agya és elfelejtette hogy honnan jött.
Persze anno a zöld Trabi miatt közönség kedvenc volt,ezért is öltek bele a szponzorok pénzt.Ezzel eddig nincs baj.
De ha már nem tud felmutatni valamit a pályákon legalább ne járassa le a Magyarokat egy olyan bajnokságon ahol Eurosport és számtalan külföldi újság kint van.Teljesen mindegy hogy ki fia borja és honnan jött,ő is ember és versenyző.Itt látszott meg igazán hogy kicsit sem tiszteli a külföldi versenyzőket.Azért mert egy két tv adó foglalkoztatja még nem kellene arról a magas lón így viselkedni.Mert onnan lehet igazán nagyot esni................
665. • 2011-09-16 04:52:25
Mint ralli rendezo En is meg kellett hogy oldjak ilyen jellegu problemeakat

lassito: minden lassitonal kameras felugyelo allt, mert az evek soran volt olyan a top pilotaktol ,hogy :AAA en nem mentem neki a lassito elemeinek erintese 1 perces butetest von maga utan, a lassito mellett valo elhaladas 5 perc, nem megfelebbezheto, nem erdekel senkit hogy ,jajj elfekeztem, igy jartal, jobb mintha beton autopalya elvalasztot raknek le, mert ugye az is megoldhato lenne

belso iven a gumik, lehetnek bar a ronk jobban rabirja a pilotakat hogy az uton kellene haladni, ha gumi, itt is nagy bunteteseket szabnek ki, sokba kerul az ut javitasa, VAGY meg sem kapod jovore hogy rendezhess rajta, tehat fontos hogy eleget tegyen a rendezo az ut felugyelosegnek vagy tulajdonosnak

a faronk Angliban jol bevalt (don't cut) objektum , mint pilota nem rajonguk ertuk de az biztos hogy nagyon odafigyelsz,

sokminden atertekelodik az emberben amikor nem csak egy szemszogbol er meg dolgokat, sokat voltam "okos" pilotakent, am rendezokent be kellett latnom, hogy nem is egeszen ugy van az,

aki nagyon kritikus annak azt javosolnam tovabba , hogy a rendezo szivesen latja a hozzaerto, rajongo onkentesek sokasagat a sport jobba tetelenek erdekeben

Fricinek volt szemernyi elonye a gyari technikaval, ehhez ketseg nem fer, de a legnagyobb elonye a fel ev VB-zes bol fakadt
664. • 2011-09-16 00:34:58
Hamár mindenáron ragaszkodik a rendezőség a kanyargumikhoz, akkor javaslom meghajlított és kihegyezett betonacélból készíteni pár száz leverhető kampót, amivel a gumik a belső oldaluk felül biztonságosan rögzíthetők a talajhoz. Így azok sohasem mozdulnak el, nem lopják el azokat, és nem is borítják fel az autót, ha picit hibázik a pilóta.

Remélem ezzel megfelelek annak az elvárásnak, hogy ne csak kritikákat fogalmazzunk meg a fórumon, hanem javasoljunk megoldást is.
663. • 2011-09-15 23:34:09
Érdekelne egy hivatalos állásfoglalás, farönk-ügyben. Valahol azt hallottam, hogy az FIA embere -a pályainspekció alkalmával- jóváhagyta az ilyen típusú kanyar védelmet. Ha ez igaz, nincs miért szapulni a Rendezőt.
662. • 2011-09-15 23:03:35
"...azokra az emberekre meg kikerekedett szemekkel nézek,
akiknek Kőváry produkciója tetszett, vagy mentegetik.
Szerintem nem csak magát, de a rendezőt is lejáratta, mert
az nem vette ki a kezéből a mikrofont a második percben.
Ha valaki azt hiszi, hogy a közönség többsége azon az
értelmi színvonalon van, amit Barna képviselt, az remélem,
hogy téved! Ez a stílus egyszerűen kultúrálatlan,
közönséges, alpári és bunkó. Aki ezt védi, az maga is az, és
mielőtt közösségi funkciót vállal, iratkozzon be valamilyen
iskolába, mert van mit pótolnia."
Egyetértek veled és egyben nem értem, hogy lehetett ott a célban is.Nem is lehet kritizálni a "mutatványát", mert kritikán aluli volt. Gondolom, ugyan azzal a stílussal vette át a tiszteletdíját is. Erre a posztra mindenképpen mást kell választania a rendezőknek.
661. • 2011-09-15 22:36:18
Kérdésem a következő: Ha egy gumi van a belső íven, akkor annak nekimennek?

Válasz: Nem, tehát a funkcióját ugyan úgy ellátja, viszont ha mégis hibázik az ember és rámegy, akkor nem tesz akkora kárt a kocsiban mint egy 400 kilós farönk...Arról nem is beszélve, hogy ha egy rönköt úgy kap el egy versenyző, hogy kifordítja az útra, akkor azt 2, egyenként 40 kilós rendező nem fogja arrébb rakni 1 perc alatt, míg jön a következő kocsi...egy gumit viszont akár a nézők is vissza tudnak rakni a helyére, ha az adott kanyarban nincs rendező...A funkciója mind a kettőnek ugyan az, mind a kettőnek ugyan az az eredménye levágás szempontjából, viszont ha valaki hibázik, akkor anyagilag is drágább, és rendezői szempontból is gázos a rönkös megoldás. Gondolj bele, ha valaki kifordít egy rönköt mondjuk Pécsváradon, ahol ugye kevés néző volt. Ha valaki egy olyan helyen esik el ahol nincsenek nézők, nincs aki odafusson, nincs aki jelezzen a következőnek hogy lassíts, akkor a következő páros nagy tempóval érkezik egy beláthatatlan kanyarba, és egyszercsak azt látják hogy ott fekszik egy rönk keresztbe az úton...130-nál reagáld már le az esetet...főleg úgy hogy ha teljesen elzárja az utat....egy gumi legalább legurul az útról, vagy ha nem is, akkor is azt el lehet találni, alászorul a kocsi alá, de sokkal kisebb valószinűséggel lesz belőle óriási baleset, mint egy rönkből.
660. • 2011-09-15 22:28:53
A Fricis részhez: Első nap Hetvehely-Nyárásvölgyön álltunk, a Nyárásvölgy felőli végén egy igen tempós, dobálós részen. Ott ahol Asi-Janika-Kazár-Bútor-Herczig elvette, ott Frici áttolta padlón....ez nem a gyári kocsitól függ, hanem attól hogy kinek mennyi vér van a bizonyos testrészében...Úgyhogy ennyit arról, hogy milyen érdeme van a gyári kocsinak Friciék szereplésében...ülhetsz Te egy DS3 WRC-ben is, mégse fogsz úgy menni mint Loeb....
659. • 2011-09-15 20:59:04
Az én véleményem szerint,a hibákkal együtt is egy jó verseny volt.Nyilván a következő még jobb lesz,mert Jelen Úr és a stábja sokadszor bizonyított. A nézők elől elzárt gyorsasági
sajnos nem működik,de lehet,hogy szerencsés is bizonyos
esetekben.Pl. egy komolyabb eséskor,ha beszorul egy ajtó vagy éppen vissza kell az autót boritani,akkor jól jönnek ezek a srácok. Nyilván a rendezőnek ez lehet,hogy súlyos pénzbe kerül
vagy a jövőben jelent hátrányt.Javaslatként ajánlanám,ha jövőre is lesz IRC,hogy az első napra a Mecseki,a másodikra
a Komló rally pályáit kéne megszerezni.A prológ egy kicsit
"rangon aluli"volt.A Barumon nagyon régen bevált a városi gyors,talán itt is lehetne,de mi lenne,ha a régi hegyipályán rendeznék meg? Nem" okos" szeretnék lenni,csak lehetőség
ként osztottam meg gondolataimat.
Mecsek Rallye
oldalanként | növekvő
összesen: 798 hozzászólás • 40 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
15 16 17 18192021
22232425262728
29 30 31 01020304
05 06 07 08091011
121314 15 161718
2024.07.19-25.

részletes infóink

2024.07.27-28.

részletes infóink

2024.07.27.

részletes infóink

2024.08.01-04.

részletes infóink

2024.08.04.

részletes infóink

2024.06.21-11.05.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k