51. Mecsek Rallye - prológ képek
Pörgős prológ a pécsi Plázánál!
2017-10-14
ajánló • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
737390433
Napi oldal:
108683
Jelenleg:
1827
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása az 5.futam után
1. Kasza Kristóf
959
2.
Fónagy Kristóf
946
3. Gönczi Dániel
873
4. Osztás Ábel
794
5. Kozsuk Péter
787
6. Suborits Péter
786
7. Végh Krisz
783
8. Bíró-Ambrus Roland
759
9. Balogh Richárd
714
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a 12.futam, Central Europe Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
225
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
200
3. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
185
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
166
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
146
6. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
114
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
102
8. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
44
9. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
41
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a bajnokság végeredménye
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
145
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
124
3. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
109
4. Andrea Mabellini
Skoda Fabia
101
5. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
88
6. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
59
7. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
51
8. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
49
9. Simon Wagner
SKODA Fabia RS Rally2
49
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
169
2.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
157
3. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
136
4.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
124
5. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
119
6.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
80
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
72,5
8. Hadik András
Skoda Fabia R5 Evo
58
9. Osváth Péter
Skoda Fabia R5 Evo
52,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
a bajnokság végeredménye
1. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
143,25
2. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
135
3. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
4.
Hulmann G.
LADA VFTS
96
5. Bodogán F.
LADA VFTS
87,25
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
72,25
7. Tóth Barna
BMW E36
63
8. Nagy G.M.
Lada VFTS
43,5
9. Cseri József
LADA VFTS
43,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a bajnokság végeredménye
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
83
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
60
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
38,5
4. Berta László
Peugeot 208 Rally4
31
5. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
28,5
6. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
22,75
7. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
18
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1. Baksai László
Lada VFTS
121,5
2. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
117,5
3. Ronavolgyi E.
Honda Civic
94
4. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
82
5. Hauck Zsolt
Lada 2107
64
6. Tellér Antal
Peugeot 208
52
7. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
45,5
8. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
42,5
9. Molnár Ferenc
Lada VFTS
37,5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1. Bíró Gergő
Opel Astra
82
2. Rácz Gábor
Lada VFTS
80
3. Oberling K.
Suzuki Swift GTi
72
4. Bajusz Krisztián
Lada 2101
72
5. Kovács Dominik
Opel Astra
61
6. Szabó Zoltán
Lada 2105
60
7. Lipóczky Dani
BMW E36
51
8. Kerekes Bence
Lada VFTS
49
9. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
C géposztály
1. Mekler László
Alfa Romeo Giulia Sprint GTA
45
2. Tóth István
Škoda S120S
40,5
3. Emődi Balázs
Fiat 124
21,75
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
120
2. Csukovics István
Lada 21013
78,5
3. Müller Roland
Lada VAZ 2101
65,5
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
90
2. Szombathelyi P.
Lada VFTS
82,5
3. Zsolna József
Lada 2105
69,5
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat
Mecsek Rallye
oldalanként | növekvő
összesen: 798 hozzászólás • 40 oldal
658. • 2011-09-15 20:19:55
Két nagyon összeszedettt,és tárgyilagos véleményt olvastam a fórumon.530d és dictus magister,nagyon jól megfogalmaztátok a véleményeteket,ami a normális ezt a sportot igazán szerető,és nem a focimeccsek szintjére lezüllesztő,brahis,piás rallyongók számára vállalható is.Néhány gondolattal nem értettem egyet de ez nem baj,mert ez így természetes.Choco hozzászólásához pedig csak annyit,hogy egy,ezen a pályán kellett menni,mert ez volt kijelölve.Ha pedig a mezőny zöme eltalált a rönkök között,még akkor is,ha nem tetszett sokaknak,akkor valószínű nem a rönk a hibás,ha valaki beleakadt.Lehet,hogy a kisebb arc,és a nagyobb alázat még jó helyezéssel is párosulhatott volna.És nem bántó szándékkal mondom,mert nem vagyok sem ellensége,sem prókátora senkinek sem.Pusztán a 30 pályák mellett eltöltött év mondatja ezt velem.Mielőtt még bárki is elkezdene szétszedni,előtte gondolja jól át ezeknek a mondatoknak az értelmét!Talán sikerülni is fog!:) Bocs:)
657. • 2011-09-15 18:11:35
Gratulálok a hozzászólásodhoz!!!!! Száguldj te is rönkök között!!
656. • 2011-09-15 15:03:06
javaslat: Kőváryt nem kell többet mikrofon közelébe engedni, alkalmatlan a feladatra, komoly önkritikai problémák lehetnek nála, el van kicsit szállva magától, és sértő módon beszél, emellett folyamatosan süket szöveget nyom, sokakat irritálva ezzel, és szégyent hozva a rendezvényre.
655. • 2011-09-15 15:00:32
A Friciről mondott véleményed végtelenül igazságtalan, persze mindenki azt gondol, amit akar. Nagyon jó időket ment, a hibázás meg benne van, és akkor komoly esés is lehet, ez bizony még az IRC sőt a VB élmenőkkel is elő szokott fordulni. Ki lehet így csemegézni, hogy csak a gyenge pontokat lássa meg valaki a produkcióban, csak épp nem túl stílusos és nem tényszerű.
654. • 2011-09-15 14:35:50
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=DKd4DbKcMFU

Tisztelt Jelen Úr

Tessék visszamenni az időben nyugodtan és kicsit Nyugat felé tekinteni.
Mindig is voltak vannak és lesznek is rendbontók.
Talán szűkebbre kellene számítani a cassa nyereség részét és több rally hoz értő pályabíró és biztonsági szakembert alkalmazni.Nem pedig szabadnapos Tesco-s vagyonőröket akik azt nézik mikor lesz már vége.
És igen Jelen Úr külföldön,ha már egy adott pálya átlagsebessége magas,legalább nem teszik még veszélyesebbé idióta módon hogy fa rönkökkel védjék egy kanyar belső ívének az állapotát.Nem harckocsi verseny fut hanem autó.Ki kell verseny után küldeni a lapátoló brigádot és rakják rendbe.
653. • 2011-09-15 13:20:57
R007!
Köszönet a hozzászólásért. Én hasonlóan vélekedem szinte mindenben. Örülni kell hogy itt volt (lesz?) ez a futam, a hibákból pedig tanulni kell.
652. • 2011-09-15 13:18:10
Most olvasom a Zsiros Gábor sirámait hogy a pálya meg a rönkök. Ez a pálya ezen köll menni és nem kell magyarázkodni. Az Amsterdam rallyn például egy kamion volt leparkolva egy balos kanyar után ami elfoglalta az ut felét és? Mindenki ment és nem panaszkodtak. annyit kellett volna mondani. El***tuk. Ennyi. Más is hibázik.
651. • 2011-09-15 11:28:10
Sziasztok! Nekem nagyon tetszett a verseny, és köszönet érte a rendezőnek, hogy ezt össze hozta nekünk. De igen is hibázott és nem kicsit. Szerintem a verseny legnagyobb hibája a pécsváradi nézők elől elzárt gyorsasági volt ráadásul 3.-nak berakva. A rendezőnek számítania kellett a sok nézőre ezért nem lett volna szabad ezt a gyorsot beiktatnia. Nézzétek meg az időtervet az 1. és 2. gyorsot végignézve is még órák voltak, h odaérjünk a 3. 4. gyorsra, de a 3. ra nem lehetett bemenni, tehát maradt a 4. A rendezőnek ezt tudnia kellett volna előre, és ennek megfelelően intézkedni.

A másik amiért nem lett volna szabad egy ilyen versenyen nézők elöl elzárt, ráadásul kirönközött gyorsaságit rendezni az a versenyzők biztonsága. Értem én a padkavédelmet meg minden. (tudom, h a mi lett volna, ha mondatoknak nincs értelme) DE gonoljunk csak bele ha a Frici balesete azon a gyorson történik. A Frirci ezt elb....a ezt ő is beismerte ez így ok, de nézzétek meg a balesetet még 1-szer hol végezte a rönk. Mi lett volna ha ott épp nincs néző v pályabíró? Az utána jövő versenyzőre is azt mondanánk, h ezt elb.....a? Vagy azzal vígasztalnánk, h ez benne van?

Ha nincs az a gyors és mondjuk a másik hármat háromszor tartják meg nem lett volna sem értelme, sem ideje a nézőknek szaladgálni a szakaszok közt, és nem utolsó sorban még csak több pénzbe sem került volna.
650. • 2011-09-15 10:12:05
Sziasztok!
Egy kis eredti hangos videó tőlem! kacsintok Canon 45. Mecsek Rally
649. • 2011-09-15 09:10:55
Sziasztok!
Lassan a Rally is olyan lesz, mint a Magyar foci, mindenki ért hozzá, mindenki véleményt nyilvánít, ki jót, ki rosszat. De ez így van jól, azt bizonyítja, hogy a Rally érdekli az embereket, foglakoznak vele. Bár a vélemények között kevés az építő jellegű kritika, és akad egy pár hajmeresztő is, például ha valaki az IRC mezőnye elé emeli színvonalban az RTE-t, az forduljon orvoshoz.

Azért, hogy ez a verseny létrejöhessen, több éve nagyon sokan dolgoztak, és köszönet illeti Jelen Istvánt és mindenkit, aki ezért tett vagy nem tett keresztbe.
Most utólag azon polemizálni hetekig, hónapokig, hogy kell e és ha igen miből lassító és mennyi, hogyan „védjük” a padkákat, mekkora legyen a sportbírók és biztonságiak létszáma, ki legyen a szpíker és hogyan viselkedjen, a protokoll előírásoknak, szokásoknak megfelelt e célceremónia, a VIP vendégek kezelése, lehet még kavargatnia szószt de sok értelem nincs. Ez a rendezvény lezajlót, voltak problémák ezeket ki kell elemezni, csak az hibázik, aki dolgozik, a hibák felismeréséből lehet építkezni.

Rengeteg a prókátor, de legyünk már tárgyilagosak:

Az a vélemény, hogy nem gond mit mond K.B. mert úgy sem értik botorság, azon a 15millió itthon és külföldön élő magyaron kívül van még pár százezer, aki valamilyen kósza ötlettől vezérelve megtanulta szép, bár nehéz nyelvünket. Csak az én barátaim közül ott volt a versenyen egy-egy belga, német és olasz nemzetiségű, akik kiválóan beszélnek magyarul. De nemcsak ez a gond, hogy esetleg visszajut a fülükbe, az IRC mezőnye először versenyzett, jószerivel először járt Magyarországon, ez a híres „Magyar vendégszeretett”, erre nem lehetünk büszkék!

A másik egy rendezvénnyel kapcsolatban, hogy ki, kit bíz meg mint alvállalkozó, az másodlagos, az a két fél üzleti megállapodása, de a rendezvény szempontjából nem jelenti azt, hogy ezzel a felelősséget is átadja. A rendezvénnyel kapcsolatban a teljes felelősség annak rendezőjére hárul (egyesület, Kft és annak vezetője), ez általában minden a rendezvény kivitelezésére irányuló megbízási szerződésben, de a rendezői szerződésben is külön ki van emelve!

Az is badarság, hogy a himnusz beszerzéséért a hangosítást végző vállalkozó a felelős. A rajt és célceremónia a verseny kiemelt fontosságú része, erre kell egy személy, aki ezt összefogja, előre elkészíti a forgatókönyvet, ki kinek ad díjat, mikor mit játszik be a hangtechnikus, beszerzi a himnuszokat stb., megszervezi, mint egy önálló eseményt. Évek óta probléma ez nemcsak Pécset. A célceremóniával, díjátadásának ünnepélyességével ismerjük el a versenyzők teljesítményét, köszöntjük az eseményen résztvevő sportolókat minden sportágban, a rally-ban is több figyelmet, ráfordítást érdemelnének.

Valószínűleg pár héten belül megérkezik az IRC sorozat rendezőjének értékelése, az RSB-nek is el kell készíteni a verseny összegzését 30 napon belül, a Médiából
megtudhatjuk az IRC és az ORB mezőnyének véleményét, összegezni kell a felvetett problémákat,és le kell vonni a konzekvenciákat.
Ha igaz, és bár igaz lenne, 2012 májusában esély mutatkozik a jövő évi futam megrendezésére, akkor pedig van mit csinálni. Elsőként létre kellene hozni egy szervező team-et, olyan szakmai tapasztalatokkal rendelkező személyekből, akik a rendezvény egyes egységeit önállóan fel tudják vállalni (sportszakmai, sportbírói, biztonsági, média, marketing, protokoll, rendezvényszervezés, kísérő rendezvények). Meghatározni a feladatokat személyre lebontva.

Minden tiszteletem Jelen Istváné, óriási munkát végezett, kis csapatával, de ez már nem egykezes feladat, sokhelyűt látszott, hogy már nem maradt lendület, elég idő a korrekt megoldásra.

Továbbá ez egy kiemelt jelentőségű nemzetközi verseny, a rendezés szorosabb együttműködést igényelne a szövetséggel, valamint nagyobb szövetségi anyagi, erkölcsi támogatást érdemelne. Képzeljétek el mi lett volna, ha olyan kiemelkedő felvezetést, promót kap a mecseki IRC futam is, mint a WTCC. De lehet, hogy jobb is így, mert tényleg bedugult volna a Mecsek, a helyszíni nézetség így is Formula1 szintű volt. De a nagyobb, hatékonyabb promó segít a támogatók kiszolgálásában, a jövő építésében. Majd jövőre! A szövetség részéről rendezni kellene a kapcsolatot a médiával, tragikus hogy csak haláleset, botrány esetén kerülünk be a hírműsorokba, de még akkor sem említik meg mellékesen az eredményeket. Esetleg az elnökség tagjai közbenjárhatnának, hogy ne csak a Forma 1 kapja meg a kiemelt sportesemény besorolást az új szabályzók szerint.

A Rally Rádióról kevés szó eset, pedig nagy szerepük volt a külföldi és hazai nézők tájékoztatásában, folyamatosan több nyelven közöltek információkat a versenyről, szerintem köszönet érte.

Elnézést a hosszú eszmefuttatásért, de lenne egy javaslatom:

A továbbiakban, ha valakinek még van negatív véleménye az eddig leírtakon felül, akkor azt csak úgy tegye, hogy mindjárt írjon javaslatot a megoldásra.
Legyen már egyszer összefogás a Rallysport háza táján.

Üdv
Herczeg Áron „Roni”

.
648. • 2011-09-15 08:43:05

Aludtunk már néhányat a Mecsek Rallye óta, olvashattunk sok véleményt, kommentet itt is, ott is ezzel kapcsolatban.
Ahogy múlik az idő, úgy lesznek egyre árnyaltabbak,
józanabbak a megszólalások. Eddig azoké volt a terep, akik
számítanak. Én a "nemszámítók" sorát szeretném megnyitni.

Sibera és Joci:
Igazatok van! – de mielőtt kitelepülnétek: "...áldjon, vagy
verjen sors keze...".

Rendezés:
Úgy gondolom, hogy nagyon nagy köszönettel tartozunk a
verseny rendezőjének azért, mert erőt meghaladó módon
idehozta nekünk az IRC-t.
Hogy voltak hibák? Valószínűleg a tizedik alkalommal is
lesznek. Ekkora méretű rendezvényt egyszerűen lehetetlen
hiba nélkül, mindenki megelégedésére megrendezni.
Akár tetszik egyeseknek, akár nem, az az álláspont, hogy
inkább a versenyzőknek tetsszen, mint a nézőknek,
helyénvaló. Ha nem így lenne akkor a versenyzők csak
bohócok lehetnének ebben a cirkuszban, lásd: F1 (Ha tetszik
a versenyzőknek, a nézőknek is tetszeni fog!)

Számomra érthetetlen, hogy vannak emberek, akik
nézőként elvárják a rendezőtől, hogy "terelgessék" őket,
mint a birkákat, és megsértődnek a rendező azon
kijelentésén, hogy fel kellene nőni, európai módon kellene a
nézőknek viselkedni. Ha az "európai" jelzővel nem is értek
teljesen egyet, a lényeggel igen. Ez lenne a megoldás, még
akkor is, ha ez sok összetevős.
A versenyzők, nézők, rendező közös érdeke (lenne), hogy a
gyorson a biztonságiak látótávolságban helyezkedjenek el.
Ez szolgálná leginkább a biztonságot. Ezt nyilván minden
rendező tudja, de az anyagi lehetőségeik behatárolják a
segítők számát. Az más kérdés, hogy a biztonságon kell-e
spórolni?

Nagyon furcsán gondolkodnak azok, akik azt mondják, hogy
a büfé működése, árai szolgáltatásai nem tartoznak a
rendezvény megítéléséhez. Nagyon is hozzátartoznak, a
rendezőnek igenis meg kellene határoznia itt is a keret
feltételeket, leginkább a jó híre érdekében. Mint tudjuk a
piac nem szabályoz, főleg, ha az egyrésztvevős.

Azokra az emberekre meg kikerekedett szemekkel nézek,
akiknek Kőváry produkciója tetszett, vagy mentegetik.
Szerintem nem csak magát, de a rendezőt is lejáratta, mert
az nem vette ki a kezéből a mikrofont a második percben.
Ha valaki azt hiszi, hogy a közönség többsége azon az
értelmi színvonalon van, amit Barna képviselt, az remélem,
hogy téved! Ez a stílus egyszerűen kultúrálatlan,
közönséges, alpári és bunkó. Aki ezt védi, az maga is az, és
mielőtt közösségi funkciót vállal, iratkozzon be valamilyen
iskolába, mert van mit pótolnia.

Rönkök, gumizás:
Az biztos, hogy a rönkök félelmetesek. Az is, hogy a gumit
félre lehet lökni, és félre is lökik. (No meg a kedvencünk
elől el is lehet húzkodni, majd utána visszatenni, akár egy
kicsit beljebb is, az ellenfeleknek.)
Az is igaz, hogy fel lehet (kell!) írni, ha másért nem, hát
azért, hogy ne menjünk neki. Aki azon a véleményen van,
hogy a rallye rögtönzés, annak bele kell férnie a rönköknek,
gumiknak még akkor is, ha nincsenek a helyükön. Akik
szerint a mai rallye már nem elsősorban a rögtönzésről szól,
annak sem nagyon lehet ellenvéleménye, mert a pilótával
a span közli az akadályt. Aki hibázik, az vesztett, ugyan úgy
mint aki a szakadékba esik, vagy fának ütközik (Jobbulást a
hondás párosnak!)
Szép lenne, ha a célnak akár egy szalag is megfelelhetne,
de a versenyzők (rossz)emberből vannak, akik nem riadnak
vissza egy kis jogtalan előnyszerzéstől a szalag leszakítása
árán. A rönkön nehezebb átmenni, mint a szalagon. Az a
véleményem, hogy a rönköket, vizes hordókat, teherautó
gumikat a versenyzőtársadalom magának köszönheti.
Régen ez műanyag bójákkal kezdődött!

Asi:
Nagy gratulát érdemel! A csalózóknak ezt az eredményt
már tényleg el kellene ismerniük. Ilyen kiélezett
bajnokságban nyerni az nem a véletlen műve volt. Ő volt az
aki a legösszeszedettebb volt, fejben Ő volt ott leginkább, a
technikát Ő gereblyézte össze a legjobban. Ő tudott lépést
tartani az elittel. Akinek ez nem elég, az csinálja utána.
Mindezt egy Mitsuval.

Bútor Robi:
Dicséretes a nyolcadik hely. Én előrébbre vártam, de nála
még nem állt össze a nyerő csapat.

Janika:
Sajnálom! De az élet könyörtelen. A jó eredményhez ezen a
szinten mindennek klappolnia kell. Neki ez most nem adatott
meg. Szorítok, hogy jövőre sikerüljön neki.

Frici:
Hogy a vb-s km-ektől, pályaismerettől, vagy a gyári (gyár
közeli) autótól volt e annyira gyors, amennyire?
Nehéz lenne eldönteni, nyilván mindhárom körülmény közre
játszott. Az a vélemény elég egyértelműen lejött a verseny
után, hogy a gyári autók technikailag kiemelkednek a
mezőnyből. Tartok tőle, hogy Frici azért tudott a magyar
mezőny fölé nőni, mert az autója top autó (volt).
Lehet, hogy az első négy gyorson jó időket ment, de ez a
teljesítmény egy libakergető sprinten sem lett volna elég a
jó eredményhez, mert sokszor ott öt szakaszt kell
teljesíteni.Ez neki most nem jött össze, ismét nagyot
hibázott. Ennyit tud, reálisan ennyi várható tőle.

Az első magyar IRC után azt várom, hogy a következő még jobban sikerül rendezőnek, nézőknek és főleg az
élmezőnyünknek.

647. • 2011-09-15 08:02:04
Aki nem érzett semmi problémát a kettővelboruló bajnokkal kapcsolatban ,azzal szerintem nincs miről vitatkozni.

Ilyenkor kell azt mondani,hogy "igazad van,viszlát".
646. • 2011-09-15 07:22:17
Szerintem itt egyértelműen a sörös, boros nézőkről van szó! Nem azokra gondol mint pl. Robi_21074, akik nem inni mentek a pálya szélére! Itt a fórumon is többen az ilyen viselkedést kritizálták, teljesen jogosan!
645. • 2011-09-15 03:15:07
Célceremónia képekben: http://www.hajoka.hu
644. • 2011-09-14 23:42:02
Légyszi linkelje be valaki a célceremónia felvételét.
643. • 2011-09-14 23:09:12
Tessék a Link: http://www.youtube.com/watch?v=DKd4DbKcMFU&feature=player_embedded


Azt meg ne mondd, hogy a szervezők nem készültek ennyi emberre, mert már 2hete azt fújja mindenki, TV, Rádió, Internet stb stb hogy 100.000 embert várnak!
642. • 2011-09-14 22:39:51
Hajrá Peti! Ha belefér, ugorj le Miskolcra is a top Maxival! helyeslek
641. • 2011-09-14 20:46:35
Mégis ki mondatná? Ezt mindenki így látja aki a verseny közelében volt, és már jó páran fórumos társaink közül is!
Megnéznék egy linket ahol a rendező a nézőket hibáztatja bármiért is! Szerintem senki nem volt felkészülve ekkora tömegre! Ez pedig azért lehet mert mióta a hárombetűs autókat nem értékelik abszolútban ki vagyunk éhezve a jó versenyekre! És most sok éhes ember eljött!
640. • 2011-09-14 20:32:19
Sajnos van vezető TV és vezető hírműsor. Mégpedig azért mert azt nézik a legtöbben. Ahogy hazaérve a rokonok és a munkahelyre beérve a munkatársak mind azzal fogadnak: hogy, na hallom meghalt valaki, hallom verekedés volt, hallom bukás volt és a népek az úton szaladgáltak.

Érdekes én csütörtök reggel 7 órakor a gépátvételtől a vasárnap délutáni utolsó gyorsig ott voltam, és már régen éreztem ilyen jól magam. Láttam 9x(prológgal együtt, shakedownt nem számítva) az IRC mezőnyt. Láttam megforgást, szedtünk ki autót az árokból(nem Orfűn), mértük az időket ki mennyit kapott stb...

Nem verekedtünk, nem hánytunk, nem fetrengtünk egyszerűen élveztük a hétvégét.

De aki otthon ül a fotelből csak azt látja amit az RTL és társai leadnak. És ez a többség. Ezért vezető hírműsor sajnos.
639. • 2011-09-14 20:08:08
Az igazság az, hogy 1 nyilvános bocsánat kérő levelet kellene megfogalmaznia Barnának ahhoz, hogy legalább mi ne szapuljuk tovább őt!!! Bár ezzel nem teszi jóvá teljesen ezt a viselkedését, legfeljebb csak nyalogatja a sebeket!!! Remélem, hogy a RB legközelebb rátermettebb embert talál ehhez a minőségi futamhoz!!! Nem lesz nehéz válogatni! Sibera barátunk már ajánlott is egyet!!! kacsintok
Mecsek Rallye
oldalanként | növekvő
összesen: 798 hozzászólás • 40 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
21 22 23 24 252627
282930 31 010203
040506 07 08 0910
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21222324
2024.11.01-05.

részletes infóink

2024.11.02-03.

részletes infóink

2024.11.03.

részletes infóink

2024.11.03.

részletes infóink

2024.11.09-10.

részletes infóink

2024.11.09-10.

részletes infóink

2024.11.09-10.

részletes infóink

2024.06-2024.11.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k