A-HÍD Rallyesprint - Tatabánya Kupa
Itt vannak a tatabányai MARB és SPRINT futam infói
2017-11-07
információ • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
735078547
Napi oldal:
529
Jelenleg:
1697
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása az 5.futam után
1. Kasza Kristóf
959
2.
Fónagy Kristóf
946
3. Gönczi Dániel
873
4. Osztás Ábel
794
5. Kozsuk Péter
787
6. Suborits Péter
786
7. Végh Krisz
783
8. Bíró-Ambrus Roland
759
9. Balogh Richárd
714
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a 11.futam, Chile Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
207
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
178
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
166
4. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
161
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
140
6. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
114
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
80
8. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
44
9. Semi Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
41
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 7.futam,
a Rali Ceredigion után
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
131
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
104
3. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
91
4. Andrea Mabellini
Skoda Fabia
71
5. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
59
6. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
59
7. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
51
8. Simon Wagner
SKODA Fabia RS Rally2
49
9. Efren Llarena
SKODA Fabia RS Rally2
45
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
157
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
124
3.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
121
4. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
112,5
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
80
6. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
78
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
72,5
8. Osváth Péter
Skoda Fabia R5 Evo
52,5
9. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
109,75
3. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
85
4. Bodogán Ferenc
LADA VFTS
82,5
5.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
73,5
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
65,5
7. Nagy G.M.
Lada VFTS
43,5
8. Tóth Barna
BMW E36
43,5
9. Cseri József
LADA VFTS
37,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
65
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
45
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
38,5
4. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
28,5
5. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
6. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14,25
7. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Baksai László
Lada VFTS
121,5
2. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
82,5
3. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
4. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
54
5. Hauck Zsolt
Lada 2107
46
6. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
42
7. Tellér Antal
Peugeot 208
41
8. Szetei Norbert
Peugeot 208
37
9. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Bíró Gergő
Opel Astra
66
2. Kovács Dominik
Opel Astra
59
3. Kerekes Bence
Lada VFTS
49
4. Oberling K.
Suzuki Swift GTi
48
5. Bajusz Krisztián
Lada 2101
48
4. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
5. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
7. Fenyvesi Péter
Lada 21013
33
8. Krámpek Nándor
Lada 2107
31
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
C géposztály
1. Mekler László
Alfa Romeo Giulia Sprint GTA
45
2. Tóth István
Škoda S120S
40,5
3. Emődi Balázs
Fiat 124
21,75
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
120
2. Csukovics István
Lada 21013
78,5
3. Müller Roland
Lada VAZ 2101
65,5
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
90
2. Szombathelyi P.
Lada VFTS
82,5
3. Zsolna József
Lada 2105
69,5
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat
MARB - Rallye Sprint Bajnokság
oldalanként | növekvõ
összesen: 542 hozzászólás • 28 oldal
302. • 2014-11-05 12:03:45
Kedves Hillman!

Nem értem a hozzászólásodat????Szerinted a versenyzõknek csak most nyílt ki a csipájuk,hogy gabcsesz85 írt a fórumba???Teljesen igaza van,ha csupán csak az ár-érték arányokat nézzük!Ja és még fokozhatom is mert ha 2X nevezek,akkor 28 rongyért mehetek 60km-t,meg 4 edzõkört vigyorgok vigyorgok vigyorgok
301. • 2014-11-05 10:06:24
Kedves gabcsesz85!
Köszönöm a Felsõnyárád-Sajókaza sprint érdekében kifejtett áldásos reklámtevékenységedet. neszóljszám

Üdv: hillman.
300. • 2014-11-04 21:24:27
27 km 32ezerért..... Gyertek inkább Kunmadarasra! 30 km 14ezerért... Plusz még 2 edzõkör.... helyeslek
Facebookon infó.. (kisuji autó mse)
299. • 2014-11-03 23:54:21
Kedves MARB-os Versenyzõk!

Néhány felmerült kérdésre válaszolnék:

Többen kérdeztétek a Duent: A Lábatlani verseny beleszámít a MARB értékelésbe?
Igen. (elõzõ hozzászólásomban utaltam rá, a nyugati régióban elmaradt nyáron egy futam, helyette lesz.
A Lábatlani versennyel kapcsolatban (ha jól emlékszem) holnap délig kell beadnia minden dokumentációt, engedélyt a rendezõnek, akkor kap engedélyt.

Úgy gondolom, pontosabban úgy gondoljuk, a 2015 évre vonatkozó egyeztetéseket mihamarabb el kezdeni VELETEK!
Az idei évben egy 20 fordulós Bajnokság került kiírásra! Ebbõl kis szerencsével mind a 20 futam meg lesz tartva! Elindultunk az országos „egységesítés” felé. Mûködõképes, vannak hibái, közösen csiszolhatjuk.

Van még 1 v. 2 verseny, ha ezeknek vége, tervezzük, hogy ha igényt tartotok rá, régiónként, pontosabban, dél, nyugat, észak-kelet, észak-nyugat helyszíneken tartsunk egy személyes egyeztetést. Ha van rá igény, segítetek a szervezésben (helyiség) Markó Tibi, Vörös Gabi, én (a Sporttanács által felkért munkabizottság) és a területi rendezõk, Koch Gabi, nagyon szívesen egyeztetünk Veletek.
Ígérni nem akarok semmit, de azt vállalom, hogy egy kompromisszumos, közös érdekeket tükrözõ szabályzatot beterjesztünk elfogadásra. (nem is gondoljátok, mennyi támogatótok van)

Hogy mi is felkészülhessünk én is kérnék Tõletek:
Én a sportszakmai dolgokkal foglalkozom. Ha megtiszteltek azzal, hogy leírjátok röviden az észrevételeket, meglátásokat, javaslatokat, hibákat, elkülditek nekem mélben, azokat egységesítem.
Nagyon fontos! Ha nem kellemetlen névvel írjatok és jelöljétek meg az anya régiótokat. Éveken keresztül képviseltem a versenyzõket az RSB-ben, az általuk írt problémákat mindig név nélkül tálaltam, soha nem adtam ki a forrást. Nekem a megoldás a fontos.
Év közben az általatok megírt kérelmek megvitatása után módosítottuk a szabályt. pl. szuperrallye lehetõség, disel autók szorzója…….. (gondolom, most is mûködhet)

Egyenlõre, még nem ismert, hogy hány futamos lesz a 2015. MARB, de induljunk ki az idei számokból.

Néhány gondolatindító kérdés:
Hány futam lenne az ideális régiónként? (meleg kérdés az idei létszámot tekintve)
Hány futam kerüljön értékelésbe a MARBban? (pl. 8 legjobb eredmény, v. 7 legjobb eredmény)
A régió bajnokságban lehessen mínuszolni? (pl. déli régió 6 futam, az 5 legjobb)
Mi az a legkésõbbi idõpont, amikor még elfogadható számotokra egy adott verseny kiírásának megjelenése? (30-25-20 nap)
Hány autó indulásának esetén legyen értékelhetõ a kategória? (3 v. 5, most hárommal számolunk)
Lassítók? (mibõl legyen)

Fontos! A MARB egy értékelési forma, egységes szabályzattal. A Régiós bajnokságnak van egy kis szabadkeze, például értékelhetnek külön kategóriákat (H1, H2, A-1.6, N1) de ezeknek az autóknak valamelyik kategóriába be kell férniük. (2,3,4,5)

Természetesen a technikai kérdéseket is szedjétek össze, hogy egyeztetni tudjunk a Szövetség megfelelõ tisztségviselõivel.

most ennyi

üdv.

büki ernõ
298. • 2014-11-03 13:23:41
Kedves Ernõ!

Köszönjük hogy így a szíveden viseled az amatõr bajnokságot. Legutóbb éppen Kazáron beszéltük a többiekkel hogy ahhoz képest mi megy a "nagyoknál" mi tulajdonképpen egy szót sem szólhatunk... :) Ez nyilván nektek és a nálunk érdekelt rendezõknek köszönhetõ!

Ellenben az volna a kérésünk, hogy a 2015-re vonatkozó szabályokat a lehetõ leghamarabb publikáljátok (esetleg elõtte mehet egy kis "társadalmi egyeztetés") mivel idén nagyon rosszul jöttek ki a közvetlenül az elsõ futam elõtti technikai és minuszolási változtatások... (nekünk jó eséllyel rá is ment a bajnokságunk... :( )

Köszi!

Gala
297. • 2014-11-02 13:30:05
Most akkor melyik a nagyobb "bûn"?
Az ismétlõdõ bajnai gyors, ráadásul " belassítózva", vagy a Miskolc-Sajókaza ingázás?

/.......nézõpont kérdése / kacsintok
296. • 2014-11-02 11:01:58
"Rendezõ Lábatlan-Bajna útvonalra bejelentett egy versenyt nov. 22-23. idõpontra."

És ez kinek jó így?
- Egy hónappal a Pilis után újra rally ugyanazon a közúti szakaszon?
- November végi idõjárásban amatõr mezõny a még belassítózva is az ország egyik leglobogósabb gyorsaságiján?

Amikor 2013-ban meg lettek szorítva a sprintek pont az volt a megmondás, hogy ne legyen lezárva sokszor ugynaz a szakasz, meg biztonság legyen...

Õszintén mondom, nem elégedetlenkedni akarok, Bogeszéket is nagyon bírom, jobbító szándékkal írom le ezeket az észrevételeket is.
295. • 2014-10-31 11:43:01
Kedves MARB-os Versenyzõk!

Hamarosan megjelenik a MARB bajnokság aktuális állása.

Sok versenyzõvel beszéltem az igazolvány hiány ügyben. Volt, ami tisztázódott, de van még hiány.
A frissített listában pirossal szereplõ versenyzõk igazolványáról nincs információ.
(a napokkal ezelõtt említett 41 hiányosság, jelentõsen csökkent)

A telefonbeszélgetések alkalmával többen jeleztétek, hogy nem volt az adott rendezvényen illetékes, aki intézte volna az igazolványt. Volt, aki arra hivatkozott, hogy az adott helyszínen minimumvizsgázott (nyugati régió), úgy gondolta ezzel rendben van……..

Úgy gondolom, hogy az igazolványváltás – elõállítás – kiadás rendszer enyhén fogalmazva sz….. mûködött, mûködik. Ennek lebonyolítása, megszervezése az RSB feladata lenne. Év elején valamit próbáltunk elindítani, nem sikerült, több sebbõl vérzik.
Koch Gábor intézte a regisztrációkat. Azokon a versenyeken ahol ott volt (ott tudott lenni) mûködött rendesen.

A Rendezõ felelõssége, feladata annak ellenõrzése, hogy az adott versenyen csak olyan versenyzõk rajtolhatnak/nának el akik rendelkeznek igazolvánnyal!
Itt jegyezném meg halkan: Az általam vezetett MARB listában csak a pontot szerzett versenyzõk szerepelnek, csak az Õ esetükben derül ki a hiány. A régiós értékelés teljesen más, ott is elõfordulhat, hogy sok hiány van.

Markó Tibivel (marb munka bizottság) abban állapodtunk meg, hogy a pirosos versenyzõk, amennyiben jövõ hét szerdáig elküldik nekem a kitöltött regisztrációs lapot, akkor mi intézzük a Szövetségnél az igazolvány váltásokat. (a piszkos anyagiakat, 2.500,- plusz 1 sör) majd rendezzük.

Az elmúlt napok telefonbeszélgetései során sok kérdést tettetek fel, megpróbálok válaszolni.

Hány futam lesz még a MARBban?
A Sajókazai verseny Közutas engedélye rendben (valami fagyveszély miatti tiltás), köszönhetõen Móczár Péter alelnök úrnak. Tehát ez a verseny nov. 15-16.-án lesz/lehet.
A nyugati régióban elmaradt júl. 19-20.-ai verseny helyett a Rendezõ Lábatlan-Bajna útvonalra bejelentett egy versenyt nov. 22-23. idõpontra. Ha jók az információim keddre (nov.4.) kell megküldenie minden engedélyt, anyagot a Szövetségbe.

Régiós díjkiosztók?
A régiós díjkiosztókat az adott régiók Rendezõinek (dél: Markó Tibor, Balatonyi Árpád, nyugat:Bognár Gábor, észak: Fodor Krisztián, Adamovits Márk) kell megrendeznie.
A MARB éves díjkiosztóját a jelenleg nem létezõ RSB-nek kell megrendeznie az ORB, R2, His. díjkiosztóval együtt.

A MARBban hány futam kerül értékelésre?
A jelenlegi szabályzat szerint régiónként 6-6 azaz 18 utam. Év elején kiadott SRVSZ elkészítés során sokat vitatkoztunk az értékelendõ futamok számáról. Az idei évben úgy döntöttünk, hogy legyen meg a lehetõség arra, hogy mindenki oda menjen pontot szerezni, ahová akar.
Szerintem a jövõre nézve 7-8 futamon szerezhessenek pontot. Itt lehet vitatkozni arról, hogy a 6 saját régió (persze ha lesz 6 régiónként) és 1-2 idegen régióból.
Itt még felmerülhet majd olyan is, hogy a legjobb 7-8, vagy alapból 7-8 futamon lehet csak indulni…..

jó hétvégét Mindenkinek!

Várom az igazolvánnyal kapcsolatos emaileket.

Büki Ernõ
294. • 2014-10-31 10:06:12
Sajnos valóban komoly bajok vannak eel a versenytervvel.
Ahogy akolléga is írja 27 (max 30)-km-t kapunk 32 000 forintért??
Emellett valóban teljesen felesleges bevinni miskolcra a népet azért hogy egy asztalnál befizessünk 6000 forintot és egy parkolóban megnézzék az autót.
De a legnagyobb aggályom a vasárnapi idõterv: 6 futamot lezavarni egy rövid novemberi napon (fél ötkor sötét lesz) nem tûnik jó ötletnek. ötletnek. Pláne úgy hogy egyáltalán nem sietnek a reggeli kezdéssel. (+Ennek a csapatnak legutóbb Balatotnon másfél óra kellett megfordítani a rajt-cél irányt minden körben. )
Nem vagyok picsogós de elõzetesen egy drága, rövid versenyt látok, csúszással vagy elmaradt szakasszal.
Nem tudom kell-e ez nekünk.
Ha már van MNASZ, meg sportszakma akkor miért lefelé tartunk?
293. • 2014-10-30 18:30:15
Köszi a magyarázatot, de én is elolvastam a kiírást. Vagyis ne ingázz, mert 8:30 elõtt semmi keresnivalód a pályán. Viszont, ha csak ennyi hiányzik a lelkednek, akkor én kérek elnézést a Rendezõ nevében, hogy nem gondoltak az Ózd irányából érkezõ nevezõkre.
Látod mekkora forgatókönyvíró az élet? Ha pl. Nyíregyháza felõl jönnél -és nem esne útba S.kaza- akkor most nem lenne mirõl csevegnünk.:D
Ne akadj fel ilyen apróságokon! Jó versenyzést!
292. • 2014-10-30 16:54:34
Ortodox!
Itiner átvétel 8-10h
Átvételek 12:30-15h
Pályabejárás 8:30-18h
A kiírás szerint ingázni kell.
Nem az elvvel van a baj, hanem azzal hogy a pályához közelebb kellet volna találni helyet az átvételeknek.
Személyem szerint Ózdról be Miskolc, vissza S,kaza, majd még egyszer be Miskolc.
Ha ez egy RTE vagy ORB futam akkor ok, de egy sprintnek akkkor van értelme ha egy helyre tudják központosítani az egész rendezvényt.
291. • 2014-10-30 16:35:20
skodamotorsport!
Az az elképzelése a Rendezõnek, hogy reggel fölveszed az itinert és mehetsz a pályára.
/megsúgom, ez nem egy nagy újítás, minden valamire való versenyen ez a rend./
Ha azt mondod, ezekután fogsz "visszamenni", akkor azt kénytelen vagyok úgy értelmezni, hogy Te már a bejárási idõ és az itiner felvétele elõtt kinn voltál a pályán.
Nono.... forgatom a szemem
290. • 2014-10-30 15:57:24
Igazán "versenyzõbarátra" sikeredett a sajókazai MARB sprint is. Átvételek Miskolcon, a pályától kb. 30 km-re. Reggel menj be itinerért,vissza pályát járni Majd menj be megint délben átvételekre.
Sajókaza táblától a felsõnyárádi temetõ 4.5 km-re van tehát az össztáv 27km (max)
nemértem
Mindez 32 ezerért!
Gratulálok! Ez az év mindenbe felülmúlja az eddigieket!
289. • 2014-10-30 11:33:51
Nem kérik számon. Viszont vannak olyanok akiknek mnasz gépkönyves az autójuk és sprinteken is mennek. Elsõ körben az a cél, hogy lássuk, hogy hány MNASZ gépkönyves autót érint ez a probléma és azok jelentkezését várjuk.
288. • 2014-10-30 10:27:20
A MARB nézõpontjából a témához még annyit, hogy alapvetõ fontosságú lenne hogy külön legyenek kezelve a sprintes autók elvárt minimális technikai szabályai a felsõbb osztályokra is érvényes gépkönyvi feltételektõl. Irreális dolog számonkérni ugyanazt a szintet.
Éles határ:
-a közúti forgalomban részt vevõ, vizsgáztatásra kerülõ ralliautók
- sprintes, zártpályás hobbi versenyautók

Az utóbbiaknál teljesen felesleges FIA meg mindenféle rendeletekre hivatkozni. Sõt nagyon jól megvannak az autók MNASZ gépkönyv nélkül is.
287. • 2014-10-30 08:29:16
Sziasztok!

Akinek a tavalyi és az az idei MNASZ gépkönyvezésen a bukócsõ átmérõje és anyaga következtében "csõcserésnek" minõsítette az ATB az eddig megfelelõ ORB, R2, Historic autóját és emiatt csak 2014. december 31-ig kapott gépkönyvet, az legyen szíves jelentkezzen nálam a szabopontzsolt@gmail.com e-mail címen egy típus, rendszám, gépkönyv szám, tulajdonos neve kíséretében. Gyûjtjük az érintetteket, mivel szeretnénk elérni, hogy tovább tudjunk versenyezni ezekkel a versenyautókkal. Balatonyi Árpád és Kirsching János szakmailag megfogalmazzák a döntéshozók felé a kérelmet, nekem annyi feladatom van, hogy az érintetteket összeszedjem. Sokunkat érint!

Üdv:

Szabó Zsolt
20/566-2993
286. • 2014-10-29 14:46:34
Szia Ernõ!

Köszönöm a gyors választ!
285. • 2014-10-29 14:07:23
Szia!

A MARB igazolványváltásnak nincs határideje, az adott versenyen is lehet váltani. Igazából, aki nem rendelkezik igazolvánnyal el sem rajtolhatott volna! Erre nem fordítottak kellõ figyelmet sok esetben a Rendezõk. Ezért lett kialakítva az a „bevett gyakorlat”, hogy a megjelenõ táblázatban meg vannak jelölve azok az emberkék akik „figyelmetlenek” voltak.
Sokszor azt az eljárást alkalmaztam, hogy megnéztem az adott verseny eredménylistáját, hozzá néztem az aktuális MARB igazolványt váltottak adatbázisát, ehhez még hozzá néztem az aktuális orb, r2 listát is, mert navigálni lehet olyan licencekkel is. Ha egyik listán sem szerepelt az emberke, pirossal jelöltem. Volt, hogy órákat töltöttem azzal, hogy "nyomoztam" pl nem stimmeltek a nevek, ha volt a pilótának elérhetõsége kerestem, hogy szóljon a spannak: öccse inézd az igazolványodat mert gáz lesz. Akit tudtam megpróbáltam elérni telefonon és egyeztetni vele.

Jelenleg a Duenen megtekinthetõ MARB listából egy példa:

3 géposztály, 8 hely Marton Zoltán (Tõke Tamás) Osztermann Ervin páros.
A IX. futamon, aug. 16-17. (Kincsesbánya) Osztermann Ervin navigált. Ezen a versenyen 3 pontot szereztek. A szerzett pontszám „színezett”.
A XII. futamon ismét a régi navigátorával ment, aki rendelkezik igazolvánnyal.

Osztermann Ervin a Szövetségtõl szeptember 23.-án kapott listában nem szerepel, hogy váltott igazolványt. Az eredménylistát szept. 29.-én készítettem.

Ha a napokban kapandó frissített listában sem szerepel, törlésre fog kerülni a 3 pont.

Mikor elkészítem az aktuális listát, általában 15-20 jelölt emberke van, annak függvényében, hogy hány futam volt a két frissítés között. Mielõtt Megjelenés elõtt nyomozok, egyeztetek, így csökken a színesek tábora (nem félre érteni a szineseket:):))

A mostaniban 41 ilyen van. Várom az új táblázatot és azonnal kozmetikázom, és küldöm a Duennek.

Picit hosszú voltam, remélem sikerült válaszolnom a kérdéseidre.

üdv.

ernõ
284. • 2014-10-29 13:17:08
Ernõ,

Ezek szerint úgy kell érteni, hogy aki nem váltotta meg a határidõig a licenszét (ami ugye már rég lejárt) akkor nem szerzett pontot azon a futamon?

Mi van azokkal akik több versenyen is részt vettek, de az egyiken egy beugró navigátorral és annak nem volt licensze? Az ezek szerint az adott futamon szerzett pontjait elveszíti?
283. • 2014-10-29 12:32:52
Igazából az egész rányúlása az MNASZ-nek a sprint szcénára felesleges volt.
Ez akkor is látszott, azóta pedig be is bizonyosodott.

- Feleslegesen emésztette fel az RSB erejét, ahelyett hogy a R1-R2 versenyzõivel foglalkoztak volna, a sprinteseknek kellett gyûléseket tartani. Ezen szerzett is egy halom ellenséget a Pénzes adminisztráció.
- Nem lett több emiatt az R1-R2 nevezõi létszám
- Szétvertek mûködõ bajnokságokat, északon nagyon sok autó "eltûnt", de máshol sincs tolongás
- A helyzetbe hozott új rendezõk küzdöttek a túl nagy kabáttal, mezõny sem mindig jött össze, máshol meg nem tudnak legálisan versenyt rendezni. pedig lenne igény
- Biztonság nem lett jobb, a szomorú tragédiák az új támogatott rendezõknél történtek
- Az idõpontok elosztása nem lett értelmes, ütik egymást a versenyek, elõfordul egy évben többször terhelt közút (pl most Bajna megint lesz?)
- Az MNASZ nem tudja megoldani az eredmények kezelését, a díjátadók megtartását
-A gépátvételek "nívósabbak" lettek, ami abban merül ki hogy rámegy a egész nap

Egyetlen pozitív hozadék talán a kategóriák egységesítése, de ezt a sprint rendezõk akár maguktól is megoldhatták volna egy asztalhoz üléssel.
MARB - Rallye Sprint Bajnokság
oldalanként | növekvõ
összesen: 542 hozzászólás • 28 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
070809 10111213
14 15 16 17181920
21 22 23 24 252627
28293031 010203
040506 07 08 0910
2024.10.17-20.

részletes infóink

2024.10.18-20.

részletes infóink

2024.10.25-27.

részletes infóink

2024.06-2024.11.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k