A-HÍD Rallyesprint - Tatabánya Kupa
Itt vannak a tatabányai MARB és SPRINT futam infói
2017-11-07
információ • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
735078521
Napi oldal:
503
Jelenleg:
1695
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása az 5.futam után
1. Kasza Kristóf
959
2.
Fónagy Kristóf
946
3. Gönczi Dániel
873
4. Osztás Ábel
794
5. Kozsuk Péter
787
6. Suborits Péter
786
7. Végh Krisz
783
8. Bíró-Ambrus Roland
759
9. Balogh Richárd
714
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a 11.futam, Chile Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
207
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
178
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
166
4. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
161
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
140
6. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
114
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
80
8. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
44
9. Semi Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
41
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 7.futam,
a Rali Ceredigion után
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
131
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
104
3. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
91
4. Andrea Mabellini
Skoda Fabia
71
5. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
59
6. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
59
7. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
51
8. Simon Wagner
SKODA Fabia RS Rally2
49
9. Efren Llarena
SKODA Fabia RS Rally2
45
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
157
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
124
3.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
121
4. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
112,5
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
80
6. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
78
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
72,5
8. Osváth Péter
Skoda Fabia R5 Evo
52,5
9. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
109,75
3. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
85
4. Bodogán Ferenc
LADA VFTS
82,5
5.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
73,5
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
65,5
7. Nagy G.M.
Lada VFTS
43,5
8. Tóth Barna
BMW E36
43,5
9. Cseri József
LADA VFTS
37,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
65
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
45
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
38,5
4. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
28,5
5. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
6. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14,25
7. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Baksai László
Lada VFTS
121,5
2. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
82,5
3. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
4. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
54
5. Hauck Zsolt
Lada 2107
46
6. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
42
7. Tellér Antal
Peugeot 208
41
8. Szetei Norbert
Peugeot 208
37
9. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Bíró Gergő
Opel Astra
66
2. Kovács Dominik
Opel Astra
59
3. Kerekes Bence
Lada VFTS
49
4. Oberling K.
Suzuki Swift GTi
48
5. Bajusz Krisztián
Lada 2101
48
4. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
5. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
7. Fenyvesi Péter
Lada 21013
33
8. Krámpek Nándor
Lada 2107
31
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
C géposztály
1. Mekler László
Alfa Romeo Giulia Sprint GTA
45
2. Tóth István
Škoda S120S
40,5
3. Emődi Balázs
Fiat 124
21,75
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
120
2. Csukovics István
Lada 21013
78,5
3. Müller Roland
Lada VAZ 2101
65,5
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
90
2. Szombathelyi P.
Lada VFTS
82,5
3. Zsolna József
Lada 2105
69,5
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat
MARB - Rallye Sprint Bajnokság
oldalanként | növekvõ
összesen: 542 hozzászólás • 28 oldal
242. • 2014-05-09 17:54:04
Kedves realista!
Nem vagyunk olyan viszonyban, hogy megmondjam, mire és mit reagálj.
Azt írtam:
"Ugye megkérhetlek..." és azt hogy "...próbáld meg érzékelni..."
/kicsit más/
241. • 2014-05-09 13:30:31
Ja, majd innentõl te mondod meg, hogy mire reagáljak és mit...nem vagy te itt szerkesztõ (szerencsére). forgatom a szemem
240. • 2014-05-09 10:45:59
realista!
Ugye megkérhetlek, hogy ne sajnálkozz és ne minõsíts?
Inkább próbáld meg érzékelni a különbséget a cinizmus és az irónia között, továbbá vedd észre, hogy nem Te voltál a címzett.

Mint az "Elõzmény" rovatból is látszik, hu0olb barátomnak szólt az üzenet.
/Õ bizonyára értette/ kacsintok
239. • 2014-05-08 20:32:35
Erõsen cinikus vagy, sajnos. Ha valaki kivált egy licencet, szeretné azt a birtokában is tudni, eléggé érthetõen.
238. • 2014-05-08 12:40:01
Minek az neked otthonra? Nézegetnéd a négy fal között? Vagy kapnál rá 5% kedvezményt a TESCO-ban? Ha befizetted, akkor úgy is tudnak róla, egy sajtpapírral pedig nem vagy arrébb.
Csak nehogy valaki még kitalálja, hogy mivel a ceredi verseny nem volt pontszerzõ, akkor az ott váltott licenc sem érvényes.

Tudod, fõ a bizalom!helyeslek
237. • 2014-05-08 10:52:01
Tisztelt Koch Gábor Úr,

Azok az MARB versenyzõk akik a ceredi rallysprinten kiváltották az amatõr licencüket mikorra várható,hogy kézben fogható lesz az igazolvány?

Válaszát elõre is köszönöm!

Üdv.:

Oláh Balázs
236. • 2014-04-23 19:12:55

off

"Nyilván történhet jó szakmai indokkal (nem várható el el cégvezetõtõl, hogy mindenhez értsen, és nem tarthat minden lehetséges felmerülõ problémához egy külön szakértõt a szervezetén belül), de mivel Magyarországon élünk, igazán nem meglepõ, hogy némelyekben ez a gyakorlat zsigerbõl kételyeket ébreszt... :)"

Nem várható el? –na ne nevettess!
A vezetõnek (topmanager) kutya kötelessége mindenhez érteni, azért kapja a giga fizetését, vagy társadalmi szervezet esetén azért választották meg.
Úgy vezetni egy céget, szövetséget, akármit, hogy minden lényegi döntés elõtt másokat (szakértõket) kell megkérdezni, hogy mit javasolnak(?) az nem a klasszikus, konzervatív vezetõi módszer. Ha a letûnt neoliberális vezetési stílus szerint kell(lene) mûködni, akkor egy hülye is tud vezetni. Megkérdezi a szakértõt, és rábólint! Se döntési stressz, se felelõsség. A világ legjobb állása.
Kérdezem, hogy ha nem ért hozzá, akkor minek alapján dönt?

Példaként hozom fel a Posta székház ügyét:
Az okos szakértõk azt javasolták a Posta vezérnek, hogy adja el a székházat, majd bérelje vissza, mert ez gazdaságilag egy jó megoldás. Csak azt nem tették hozzá, hogy kinek jó! Igaz, hogy Mari néni a faluvégén is tudta, hogy a Postának (ergo az adófizetõknek) ez nem lesz egy fáklyásmenet...

Szerintem vissza kellene venni a biztonságból (ahogy ortodox is írta), és fel kellene vállalni a vezetõségnek a felelõsséget, és nem utolsó sorban a munkát is.
Ugyanis (aktuálisan) személyesen is meg lehet keresni a biztosítókat ajánlat kéréssel stb, stb...

on


235. • 2014-04-23 10:03:44
Arra, hogy ki és milyen feladatokra milyen céget bíz meg nem kívánnék reagálni, ez a mindenkori Elnök hatásköre.

Nyilván történhet jó szakmai indokkal (nem várható el el cégvezetõtõl, hogy mindenhez értsen, és nem tarthat minden lehetséges felmerülõ problémához egy külön szakértõt a szervezetén belül), de mivel Magyarországon élünk, igazán nem meglepõ, hogy némelyekben ez a gyakorlat zsigerbõl kételyeket ébreszt... :)

Ugyanakkor emelem a kalapom a 8/2014-es RSB közleményt olvasva! Az MNASZ-tõl teljesen szokatlan módon nem húzták-halasztották a téma megvizsgálását, hanem gyorsan összeültek és mertek döntést hozni! Sõt, emlékeim szerint még soha sem hallottam/olvastam MNASZ tagtól azt hogy "elnézést kérünk", hibáztunk... Rispect!

A meghozott döntés kicsit salamoninak tûnik de mégis kedvezõbb, mint az azt megelõzõ állapot, és tiszta vizet önt a pohárba.

Remélem jól értelmezem:

- Az adott Északi régió helyi szintû saját "kis bajnokságába" beleszámít a ceredi futam eredménye.
- Ugyanakkor csak az szerzett pontot, aki a futam adminisztratív átvételén már rendelkezett MARB licenszel, vagy akkor igényelte. Ergó az RTE/R2-s srácok (akik nyilván nem váltottak erre a versenyre MARB-os licenszet is, hanem csak bemondták a Túrásat/R2-õt) NEM szereztek pontot
-Így lett egy kitisztított Északi MARB-os bajnokságunk, nagyon hasonlóan a tavalyihoz

Ezek után már csak a Északi bajnokság állását szeretném látni a csapassunk.hu-n... :)
234. • 2014-04-23 08:47:14
Gondolom kettõs rendeltetése van az ilyen bérmunkáknak.

-Az egyik valószínû az, hogy legyen egy bizonyos fedezet azokra az esetekre/helyzetekre, ha valami nem úgy alakul a továbbiakban, ahogy megtervezték. Vagyis a Mester által említett "jó gazda" igen is gondol azokra az idõkre, amikor jól jön majd egy magyarázkodás: kérem, az erre szakosodott, és független céggel elvégeztettük a megfelelõ vizsgálatokat.
/lásd Pilátus/ király

-A másik indok sokkal prózaibb:
Némi kutakodás után, bizonyára találnánk olyan valaki, akit rokoni, baráti vagy bármely más szálak fûznek mindkét céghez.
/azt hiszem, ebben az esetben sincs sok magyarázni való/ neszóljszám
233. • 2014-04-22 19:34:03

"Az MNASZ Elnöksége felkéri a MIB Europe Zrt-t, hogy a szövetség biztosítási rendszerét világítsa át és kérjen be biztosítási ajánlatokat a 2015-tõl megkötendõ biztosítási szerzõdés elõkészítése céljából."

Az ilyen, és ehhez hasonló esetek nekem nagyon
tetszenek! Csak azt nem értem, hogy minek vannak,
mit csinálnak a vezetõk, ügyvivõk, titkárok, elõadók stb.?
Nem az õ feladatuk lenne a "cég" érdekeit jó gazda módjára
képviselni, minden közbeiktatott, ezáltal pénzbe kerülõ
harmadik fél nélkülözésével?
nemértem
232. • 2014-04-22 18:43:50
Gala! A leveled igazi címzettje Markó Úr. A MARB az Õ asztala az RSB-n belül. Õ kezdte el még novemberben a MARB szabályzatot megírni, de csak a Pénzes menesztése után lett kész, és az új ideiglenes RSB fogadta el. Igaz, az alapszabályban sehol sem szerepel az, hogy az elnökség által megbízott RSB vezetõ, RSB tagokat jelölhetne. Így már az is véleményes, ahogyan kinevezték az bizottsági tagokat, következésképpen az is, ahogyan most mûködik ez a bizottság. Nyilván az új Elnök Úrnak nem volt még ideje áttanulmányozni a vonatkozó szabályokat, arra viszont volt ideje, hogy a szomszédjának áttoljon egy kis bizniszt:
"81/6/2014/2014.04.14 sz. elnökségi határozat:
Az MNASZ Elnöksége felkéri a MIB Europe Zrt-t, hogy a szövetség biztosítási rendszerét világítsa át és kérjen be biztosítási ajánlatokat a 2015-tõl megkötendõ biztosítási szerzõdés elõkészítése céljából."

Cégjegyzék:
"MIB Europe Zrt képviseletére jogosultak:
R***** Zoltán (an.: K***** Zsuzsanna) Születési ideje: 19**/**/**
Címe: 2049 Diósd, József utca 14."
és micsoda véletlen, alig 100 méterrel arrébb lakik az Elnök Úr:
"New Jet Kft tagjainak adatai:
Benyó Miklós (an.: B**** Edit) Születési ideje: 19**/*/*
Címe: 2049 Diósd, Krisztina utca 14."

Érdekes az is, hogy állítólag a Krisztina utcára merõleges Endre utcából pedig B****** Ákos gyûjti most a szavazatokat az RSB vezetéséért az Elnök Úr és a "kormány" megbízásából!
231. • 2014-04-19 08:56:00
Valamiért ismerõs ez a sztori tavalyról... A Vác rallyn indultunk tavaly sprintben.. 5 gyorsaságiból 2 lett megtartva, aztán vége..mehettünk haza.. A szervezõ úr azt mondta bocs..ennyi..se pénz visszaadás, se semmi.. Látom ezt a versenyt is õ szervezte. Lehet, hogy ez most nem az õ hibája nem tudom, de megvan a véleményünk....
230. • 2014-04-18 09:49:19
Úgy látszik én már csak füstölögni járok ide, de legyen!

Kedves MNASZ!

Nagy örömmel olvastam a tegnapi napon publikált MARB versenynaptárt. Az örömöm akkor hágott csak igazán a tetõfokára, amikor tudatosult bennem, hogy a hétvégén már megrendezett Cered RS -hogy, hogynem- nem része azon versenyeknek melyen MARB pontokat szerezni.

Persze az mit sem számít, hogy az Önök által jóváhagyott és regisztrált verseny kiírásának 2.1-es pontjában feketén-fehéren kijelentik: "2.1 Címek, melyekbe a verseny beleszámít: Az MNASZ által kiírt Magyar Amatõr Rallye Bajnokságának (MARB) III. futama, MARB északi régiójának I. futama"

Legyenek olyan kedvesek és tájékoztassak arra vonatkozóan, hogy milyen jogon változtatnak UTÓLAGOSAN egy ilyen horderejû kérdésben? Ha pedig a verseny elõtt is szándékukban állt ezt a futamot mínuszolni (nem is ez a jó szó, mert mínuszolni ugye a versenyzõ szokott saját döntése alapján) akkor kérem adják meg annak a felelõs MNASZ döntéshozónak a nevét, aki e röpke tény "kifelejtésével" is jóváhagyta a versenyt/versenykiírást...

Ezen felõl kérem tájékoztassanak arra vonatkozóan, hogy hogyan fogják kártéríteni azokat a versenyzõket akiket gondatlanságból vagy szándékosan és rosszindulatúan, anyagi haszonszerzés céljából megtévesztettek (az elsõ kérdésre adott válasz függvényében)! A kártérítésbe természetesen nem csak az adott verseny nevezési díját és egyéb adminisztratív költségeit értem, hanem az adott futammal kapcsolatban felmerült összes költséget (gumi, üzemanyag, szállás, étkezés)

Amennyiben a verseny rendezõje által elkövetett rendezési hibák miatt nem kerülhet MARB értékelésre a Cered RS futam, akkor kérem arról is tájékoztassanak, hogy milyen szankciókkal kívánnak élni irányába!

Amennyiben vették a fáradságot és hozzászólásomat végigolvasták bízom benne az Önök számára is világossá vált, hogy a kialakult helyzet leggyorsabb és mindenki számára megnyugtató megoldása az lehet, hogy a fenti futamot a kiírásban megadottak szerint mégis (akár visszamenõleg, ez arrafelé nagyon megy) beleszámítják a MARB bajnokságba.

Sporttársi üdvözlettel:

Galuska Szabolcs

ui.: Még mielõtt valamelyik önjelölt MNASZ védõszent akcióba kezdene, hogy fogjam be a pofámat, örüljek hogy volt verseny tájékoztaásul közlöm, hogy ha elõre tudom (és még sokan akik komolyan veszik a MARB-ot) hogy nem számít bele a bajnokságba el sem indulok! Mert bármilyen hihetetlen az itt induló versenyzõk anyagi és szabadidõs forrásai nem végtelenek, és ha már mennek akkor úgy szeretnének menni, hogy annak értelme és tétje is legyen. Ha 6 versenyre van költségvetésed, akkor nem fér bele a hetedik... Nagy vidámság volt cereden kanyarodni, ez tény, de ehhez nem kellett volna komoly pénzeket versenygumiba és egyebekbe ölni fölöslegesen!

229. • 2014-04-17 19:56:43

...A segítõ szándék mindenképpen meg-, és nagyrabecsülendõ. Legalább is, szerintem...
Tartsd meg a jó szokásod.

(Ha erre jársz, meg ugorj be.) kacsintok

228. • 2014-04-17 12:18:47
http://www.mnasz.hu/letoltes/2014_MARB_ALL140415.pdf
227. • 2014-04-17 09:02:08
Mester!
Az eredmény értelmezésére én sem vállakoznék.
Segítõ szándékom mindössze az eredmények megtalálásához vezetõ út bemutatatására irányult.... kacsintok
226. • 2014-04-16 15:38:37

Abban megegyezhetünk, hogy ha ennyire nem egyszerû
az eredmény értelmezése (nekünk "félhülyéknek"),
akkor azért mégsincs rendben minden?
nemértem
224. • 2014-04-16 13:29:05
Akkor nem tudom hol a hiba, mert ugyanitt néztem én is, és csak a korábban belinkelt üres pdf-et hozza ki... :(
223. • 2014-04-16 12:29:14
Ha érdekel:
-itt, Duennél, kicsit lejjebb az Mnasz logora lépsz
- bal oldalt, kék mezõben "Eredmények"
-"OB és kupasorozatok"
-"Rallye"
-"Lada kupa"

Mindössze 5 kattintás. ;)
MARB - Rallye Sprint Bajnokság
oldalanként | növekvõ
összesen: 542 hozzászólás • 28 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
070809 10111213
14 15 16 17181920
21 22 23 24 252627
28293031 010203
040506 07 08 0910
2024.10.17-20.

részletes infóink

2024.10.18-20.

részletes infóink

2024.10.25-27.

részletes infóink

2024.06-2024.11.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k