A123 Teszt Rallye Sprint - átvételek
Itt az orfűi szezonkezdet átvételi idős listája és az 1.sz. Végrehajtási Utasítás
2017-03-17
információ • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
730977524
Napi oldal:
109623
Jelenleg:
2430
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása a 4.futam után
1. Kasza Kristóf
779
2.
Fónagy Kristóf
754
3. Gönczi Dániel
704
4. Kozsuk Péter
630
5. Suborits Péter
628
6. Végh Krisz
608
7. Bíró-Ambrus Roland
606
8. Osztás Ábel
588
9. Balogh Richárd
573
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a 9.futam, Finn Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
192
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
158
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
154
4. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
140
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
130
6. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
86
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
80
8. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
44
9. Semi Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
34
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 7.futam,
a Rali Ceredigion után
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
131
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
104
3. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
91
4. Andrea Mabellini
Skoda Fabia
71
5. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
59
6. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
59
7. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
51
8. Simon Wagner
SKODA Fabia RS Rally2
49
9. Efren Llarena
SKODA Fabia RS Rally2
45
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
157
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
124
3.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
121
4. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
112,5
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
80
6. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
78
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
72,5
8. Osváth Péter
Skoda Fabia R5 Evo
52,5
9. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
109,75
3. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
85
4. Bodogán Ferenc
LADA VFTS
82,5
5.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
73,5
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
65,5
7. Nagy G.M.
Lada VFTS
43,5
8. Tóth Barna
BMW E36
43,5
9. Cseri József
LADA VFTS
37,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
65
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
45
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
38,5
4. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
28,5
5. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
6. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14,25
7. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Baksai László
Lada VFTS
121,5
2. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
82,5
3. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
4. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
54
5. Hauck Zsolt
Lada 2107
46
6. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
42
7. Tellér Antal
Peugeot 208
41
8. Szetei Norbert
Peugeot 208
37
9. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Bíró Gergő
Opel Astra
66
2. Kovács Dominik
Opel Astra
59
3. Kerekes Bence
Lada VFTS
49
4. Oberling K.
Suzuki Swift GTi
48
5. Bajusz Krisztián
Lada 2101
48
4. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
5. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
7. Fenyvesi Péter
Lada 21013
33
8. Krámpek Nándor
Lada 2107
31
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
C géposztály
1. Mekler László
Alfa Romeo Giulia Sprint GTA
45
2. Tóth István
Škoda S120S
40,5
3. Emődi Balázs
Fiat 124
21,75
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
120
2. Csukovics István
Lada 21013
78,5
3. Müller Roland
Lada VAZ 2101
65,5
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
90
2. Szombathelyi P.
Lada VFTS
82,5
3. Zsolna József
Lada 2105
69,5
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat
MARB - Rallye Sprint Bajnokság
oldalanként | növekvő
összesen: 542 hozzászólás • 28 oldal
222. • 2014-04-16 11:52:34
Te az MNASZ honlap ismeretlen bugyraiban vagy járatos! :)

Nekem ennyit dob ki: http://www.mnasz.hu/letoltes/ORB_2014_Lada_Miskolc.pdf
221. • 2014-04-16 11:12:18

Rally 2 Lada kupa állása:
Jobbágy P. 10 pont.
Ruszo K. 8
Helembai Zs. 6
Vizelli K. 5
Hibján J. 4
Ruszkai A. 3.
..ez nem elég?
220. • 2014-04-16 10:01:12
Bár az MNASZ nem a kapkodásáról híres, a honlapjukon az Amatőr bajnokságok közül csak a februári (!) gokartos eredmények vannak fönn, holott azóta 2 verseny is volt.

De a Rallye2 Lada-kupa sincs még frissítve a Miskolc Rallye óta...

Kéne oda egy jókezű titkárnő! :)
219. • 2014-04-16 09:57:21
ortodox,

Én fogalmaztam pontatlanul, a több bejegyzés miatt elsikkadt, hogy a magam részéről a versennyel kapcsolatos információk közzétételéről beszéltem. Nevezési feltételek, kategóriák, módosítások, stb.

Az eredményeket nyilván ott is közzé lehet tenni, de az első hivatalos információ a verseny hirdetőtábláján megjelent eredmény.

Nagyon úgy tűnik, hogy nem lesz már sehol eredménylista-frissítés, sehol sem fogom megtalálni a MARB(!) IV-es kategória eredményét (Molnár Feri, vagy Tompa Márk kapja-e a maximális pontot?) remélhetőleg az MNASZ honlapján fent lesz!

hu0olb,

Malter győzelme tiszta sor, de ő eleve MARB-os...
218. • 2014-04-15 23:15:53
Gala!
Bántás nélkül kérdezem:
Mi az, hogy egy verseny honlapján megjelenő végeredmény, nem hivatalos információ forrás? nemértem
217. • 2014-04-15 16:32:52
Pedig ott van.. Malter Röhl nyerte a Lada kupát. A pontok meg gondolom majd az MNASZ honlapján lesznek.
216. • 2014-04-15 14:16:41
Biztos velem van a baj, de én a csapassunk.hu-n lévő listából sem látom hogy a MARB-osok között mondjuk a IV. kategóriában és Lada kupában ki hanyadik lett, és ezzel hány pontot kasszírozott a bajnokságban...

Egyébként a verseny honlapja NEM hivatalos információforrás! Erre a MARB Alapkiírása és az adott verseny Versenykiírása való. Az ettől eltérő módosításokat sorszámozott végrehajtási utasításokkal lehet közölni.
215. • 2014-04-15 10:31:30
Ezen az oldalon, közvetlenül itt a fórum mellett látható a verseny hivatalos honlapja. Szerintem az is korrekt módon tájékoztat.
214. • 2014-04-15 10:05:29
Szasztok,

A csapassunkon nézzétek a hivatalos végeredményt, ott minden meg van szépen külön!
213. • 2014-04-15 09:01:23
Gala!
Nincs mundérom, ergo nincs mit védenem. Mielőtt számonkérnéd rajtam a verseny jutalmait/kupáit, vagy a bajnoki pontokat, tájékoztatlak, hogy nem vagyok versenyző, nem vagyok rendező, semmiféle kapcsolatban nem állok a MARB-al.
Elovastam a bajnokság- és a verseny-kiírást, ahol (majdnem)mindent egyértelműen megfogalmaztak. Ha a valóságban ettől eltértek, az a Rendezőt minősíti.

Jah' és nem szeretem a pulykát. forgatom a szemem
212. • 2014-04-15 06:53:14
ortodox,

Nagyon szép tőled, hogy véded a mundér becsületét, mondhatni körömszakadtáig markold a pulyka hátulját, mint Levin mester, de Moncinak nagyon is igaza van!

Mutasd már meg nekem légyszíves az eredménylistán, hogy ezen az AMATŐR (MARB) bajnokság futamán az AMATŐR versenyzők mondjuk az 4-es kategóriában milyen helyezést értek el? Ezek a versenyzők milyen jutalmat/kupát kaptak? Továbbmenve, mennyi bajnoki pontot szereztek? :(

Igen, van egy lista MARB felirattal, csak éppen semmi értelme sincs, ennyi erővel külön szűrhetnénk a kékszeműeket is...

Pedig nekem úgy tűnt, hogy egy MARB futamon voltunk, egyből csináltattak velünk egy igazolványt, de semmit nem kaptunk cserébe! Szívás az biztos lesz, mert tutira veszem, hogy a jövőhéten jön a körlevél, hogy a következő nem regisztrált verseny (mondjuk FRT) tiltott lesz az MNASZ tagoknak (tehát a friss MARB-osoknak is).

Természetesen nagyon örülök, hogy ilyen népes mezőny jött össze, szükség is van rájuk, a pályán elférnek, de szét kellene rendesen választani őket. A licenszes kategória teljesen fakultatív, szinte bárhova nevezhetsz. Pedig úgy működne jól ez az AMATŐR értékelés, hogy akinek tárgyévben vagy az azt megelőző 5 évben R1, R2, RTE licensze volt az csak a licenszesbe lenne értékelt (1600 alatt és fölött) a valódi amatőr sportolók (és nem az autók) meg a kiírt kategóriában.

Kis Robi miért tudott 20 év versenyzéssel a háta mögött L1-ben menni a mezőny végén a VFTS-sel? Molnár Feri -aki úgy leküldte hogy szem nem maradt szárazon, és azóta is csak az állkapcsunkat keressük- ugyanennyi tapasztalattal meg mi a túrót keresett az amatőr mezőnyben?
211. • 2014-04-14 22:13:14
Értem én, hogy Monci mit reklamál.
Csakhogy:
A verseny eredménylistáján látható, hogy az abszolut mellett, volt külön sprint, MARB és licences értékelés is. Sőt, már a nevezési listán is külön voltak besorolva.
Úgy hogy ez a panasz -valójában- nem panasz. forgatom a szemem
210. • 2014-04-14 18:42:21

Jogos a felvetés.
Ha van licences kategória, akkor nekik ott a helyük!

Az amatőrök fényévnyire vannak a licencesektől anyagilag,
technikailag és egyéb lehetőségeiket tekintve is.

Igazad van! -de ez a mai világban semmit sem jelent.

209. • 2014-04-13 21:43:19
Felemás érzéseim vannak a mai Cered RS-el kapcsolatban.

Egyrészt - jó verseny volt. Talán az utóbbi idők legjobbika. Volt látvány, akciók, érdekes mezőny, sok néző, hangulat. Le a kalappal, tényleg.

Másrészt - nézzük csak a nevezőket. Rengeteg EVO (a laza technikai szabályok miatt konkrétan Európa legerősebb EVO-i), csilliárdos Ladák végtelen számban, M3-as BMW-k tömkelege, Porsche GT3, stb... a mezőny végén meg mutatóban egy széria-közeli Swift, meg egy Felicia.

Ezt a mezőnyt amatőrnek hívni nem egyszerűen hülyeség, hanem cinizmus és megvetés a teljes hazai rally társadalom felé, főleg hogy azok a versenyek, ahol tényleg van létjogosultsága az amatőröknek, pl. az FRT, azok vevőtalálkozó, tesztnap, és hasonló nevek alatt kénytelen futni.

Nem a versenyzőket és a rendezőket hibáztatom, hiszen ők csak úsznak az árral, az adott lehetőségekből megpróbálják a legtöbbet kihozni.

Hanem ezt ránk települt vizfejet, amit MNASZ-nek meg RSB-nek hívnak. Személyektől függetlenül, immár végleg bebizonyosodott (nem mintha eddig kétséges lett volna), hogy egyik sem jobb a másiknál, tisztára mint a politika. Korrupt, dilettáns, inkompetens banda az egész, az új vezetőség is, a régi is, a kettővel ezelőtti is, és a kettővel ezutáni is. Mi már nagyon régóta csak szopunk, közben néha kicserélik a szánkban a f.....t. (Hofi után szabadon)
208. • 2014-04-13 11:20:55
Monci!
Valószínű az volt a rendező célja, hogy minél többen rajthoz tudjanak állni, érdekesebb, és látványosabb legyen a verseny. Ha így hirdette meg, ezekkel a csoportokkal és kategóriákkal és ezt jóváhagyták, akkor Neked kár ezen utólag lázongani.
forgatom a szemem
207. • 2014-04-13 01:48:26
Csupán erre a "tárgyalásra" gondoltam:
""66/2014 Sporttanácsi határozat 2014.03.27
A Sporttanács a Tatabánya Rallye és az Abodi Rallysprint versenyekkel kapcsolatos leveleket a szakág felé továbbítja, és a következő RSB ülés után újratárgyalja az ügyeket. "

Mert azóta nem kaptunk semmi hírt a szövetség felől, pedig már nagyon várjuk - ahogy az V. BAZ Rallysprintet is :)
206. • 2014-04-13 00:54:48
Sziasztok!
Én csak annyit szeretnék kérdezni a hétvégi ceredi versennyel kapcsolatban, hogy miért van az, hogy a Licences kategóriában, csak 10 versenyző van. Lehet, hogy vak, vagy hülye vagyok, de ha megnézem pl. a VI. kat. 2 wd- ben 14 versenyző nevezett, ebből kb. 7 olyan versenyző van, aki indult a Miskolc Rallyen másodosztályban. Azzal tisztában vagyok, hogy lehetett váltani másodosztályú napi licencet, de szerintem pl. a Horváth család nem ezzel indult. Ha megnézitek a nevezési listát még több ismerős név is szerepel. Azt szeretném kérdezni, hogy miért kell már megint kavarni az AMATŐRÖKNEK. Én úgy tudom, hogy ha valakinek van ORB 1-2, Historic, vagy RTE Licence akkor csak Licences kategóriában indulhat. Szerintem azért hívják MAGYAR AMATÖR RALLYE BAJNOKSÁGNAK, hogy akinek nincs semmi féle Licence kivéve erre a bajnokságra kiváltott MARB, akkor ebben a bajnokságban tudjon indulni. Ezért nem értem, hogy miért vannak egy kategóriában az AMATŐRÖK és a LICENCESEK. Azért találták ki a különböző kategóriákat, hogy mindenki a sajátjába tudjon nevezni. Remélem, hogy nem bántottam meg senkit, nem ez volt a célom. Ha valamit nem jól tudok, akkor ELNÉZÉST KÉREK mindenkitől.

Ui. Nagyon örülök, hogy végre elkezdődik az Északi régió bajnoksága. De még jobban örülnék, ha végre lenne versenynaptára az Északi régiónak is, hogy meg tudjuk tervezni az idei évet.
205. • 2014-04-12 22:26:17
Az V. BAZ Rallysprint Bajnokság I. futamának kiírása április 20.-án kerül kihírdetésre, nevezési zárlat május 3.

A verseny helye és ideje Abod 2014. május 10-11.



Tisztelettel: Üveges Gábor
BAZ Autósport Egyesület
204. • 2014-04-12 21:03:19
Edelénybéres!
Még senkivel sem pereskedünk, mit kellene tárgyalni?
203. • 2014-04-11 19:20:57
Hali.
Helyi fanoktól kérdem,hogy Ceredről a Dankó útró fel lehet jutni kocsival a pályához?
48.129843,19.942576 ezekre a koordinátákra gondolom.
MARB - Rallye Sprint Bajnokság
oldalanként | növekvő
összesen: 542 hozzászólás • 28 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
161718 19 202122
23 24 25 26272829
300102 03 040506
070809 10 111213
14 15 16 17181920
2024.09.26-29.

részletes infóink

2024.09.27-10.01.

részletes infóink

2024.06-2024.11.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k