h i r d e t é s
Összes oldal:
732006244
Napi oldal:
199497
Jelenleg:
1265
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
kiemelt partnerünk :
további partnereink :
webshopunk :
1. |
Kasza Kristóf |
|
779 |
2. |
Fónagy Kristóf |
|
754 |
3. |
Gönczi Dániel |
|
704 |
4. |
Kozsuk Péter |
|
630 |
5. |
Suborits Péter |
|
628 |
6. |
Végh Krisz |
|
608 |
7. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
606 |
8. |
Osztás Ábel |
|
588 |
9. |
Balogh Richárd |
|
573 |
1. |
Thierry Neuville |
|
192 |
2. |
Ott Tanak |
|
158 |
3. |
Sebastian Ogier |
|
154 |
4. |
Elfyn Ewans |
|
140 |
5. |
Adrien Fourmaux |
|
130 |
6. |
Kalle Rovanpera |
|
86 |
7. |
T. Katsuma |
|
80 |
8. |
Dani Sordo |
|
44 |
9. |
Semi Pajari |
|
34 |
1. |
Hayden Paddon |
|
131 |
2. |
M.Franceschi |
|
104 |
3. |
Miko Marczyk |
|
91 |
4. |
Andrea Mabellini |
|
71 |
5. |
S. Tempestini |
|
59 |
6. |
Jon Armstrong |
|
59 |
7. |
Mads Ostberg |
|
51 |
8. |
Simon Wagner |
|
49 |
9. |
Efren Llarena |
|
45 |
1. |
Csomós Miklós |
|
157 |
2. |
Turán Frigyes |
|
124 |
3. |
Velenczei Ádám |
|
121 |
4. |
Német Gábor |
|
112,5 |
5. |
Tóth Tibor |
|
80 |
6. |
Klausz Kristóf |
|
78 |
7. |
Trencsényi J. |
|
72,5 |
8. |
Osváth Péter |
|
52,5 |
9. |
László Martin |
|
35,5 |
1. |
Marozsi Zsolt |
|
112 |
2. |
Balla Tamás |
|
109,75 |
3. |
Rongits Attila |
|
85 |
4. |
Bodogán Ferenc |
|
82,5 |
5. |
Hulmann Gábor |
|
73,5 |
6. |
Kronome Ákos |
|
65,5 |
7. |
Nagy G.M. |
|
43,5 |
8. |
Tóth Barna |
|
43,5 |
9. |
Cseri József |
|
37,5 |
1. |
Czékmány Norbert |
|
65 |
2. |
Határ Attila |
|
45 |
3. |
Kerék Balázs |
|
38,5 |
4. |
Viszló Csaba |
|
28,5 |
5. |
Berta László |
|
20 |
6. |
Zagyva Dorka |
|
14,25 |
7. |
Hibján József |
|
12 |
1. |
Baksai László |
|
121,5 |
2. |
Tamás Gyula |
|
82,5 |
3. |
Ronavolgyi E. |
|
73 |
4. |
Várnai Dávid |
|
54 |
5. |
Hauck Zsolt |
|
46 |
6. |
Ruszó Krisztián |
|
42 |
7. |
Tellér Antal |
|
41 |
8. |
Szetei Norbert |
|
37 |
9. |
Görög Péter |
|
35,5 |
1. |
Bíró Gergő |
|
66 |
2. |
Kovács Dominik |
|
59 |
3. |
Kerekes Bence |
|
49 |
4. |
Oberling K. |
|
48 |
5. |
Bajusz Krisztián |
|
48 |
4. |
Kosztolányi L. |
|
40 |
5. |
Bévárdi Péter |
|
35 |
7. |
Fenyvesi Péter |
|
33 |
8. |
Krámpek Nándor |
|
31 |
1. |
Mekler László |
|
45 |
2. |
Tóth István |
|
40,5 |
3. |
Emődi Balázs |
|
21,75 |
1. |
Wirtmann Ferenc |
|
120 |
2. |
Csukovics István |
|
78,5 |
3. |
Müller Roland |
|
65,5 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
90 |
2. |
Szombathelyi P. |
|
82,5 |
3. |
Zsolna József |
|
69,5 |
1. |
Benyó Máté |
|
42 |
2. |
Kárai Tamás |
|
22 |
3. |
Ales Fucik |
|
22 |
4. |
Antal István |
|
20 |
5. |
Kotán Péter |
|
19 |
6. |
Pál Krisztián |
|
19 |
7. |
Z.Staniszewszki |
|
18 |
8. |
Alois Höller |
|
13 |
9. |
Koncseg Zoltán |
|
13 |
|
Varga Cigány Zoltán a zöld BMWjét nem szereti a murván koptatni, viszont az aszfaltos futamokon azon túl, hogy a H csoportban előkelő helyezésre számíthat, a nézőknek is megrajzolja azokat az íveket, amiket elvárhatunk egy M3-as pilótájától... A pécsre nevezők megismerése után többünknek hiányérzete támadt, erről kérdeztem a pilótát:
Cigi! Van egy kis probléma! Sehol nem találjuk a nevedet a pécsi nevezési listán… Hát igen… Ennyi!
De mennyi??? Szétment a motor. Szétment a motor a hegyiversenyen, amit aztán jól meg is ünnepeltem és szépen fel is raktad a képeket a falra… (értsd: a fotóalbumba – a szerk.) Szétment és azóta még nem készült el. Pénz és időhiány. A pénz már megvan, az idő pedig már nem nekünk dolgozik.
Akkor mondhatjuk, hogy végérvényesen hegyiversenyző lettél? :) Dehoooogy mondhatjuk! Mennék én itt Pécsen, k****ra, de nem tudok. Már megvan mindenünk, de nem volt idő még, hogy összerakjam úgy, ahogy szeretném, kapkodni pedig nem fogok vele… Ha Tapolca beton lenne, akkor még oda se érnénk oda, viszont Zemplénbe már száz százalékosan megyünk.
Mi volt a baj? Sok volt a kilométer a motorban? Abszolút nem. Hibáztunk, nem állítottunk szelepet már régóta és emiatt lett a baj. Aztán átalakult ott egy két dolog, vagyis minden. Szétverte a blokkot, hajtókart, dugattyút. Nem volt kicsi a baj.
Azt gondolom, azért kicsit fogsz hiányozni… Neked fog hiányozni?? K****ra! Az, hogy otthon áll az autó és nem mehetek vele, amikor akarok… na ez nagyon szar érzés. A fehérrel megyek mindenféle túraversenyeken (a dízel tréning BMW – a szerk.). Már annyira mennék a Zölddel, hogy az borzasztó!
Már eljutottunk egy olyan stádiumba, amikor már tényleg csak a magunk és a Nézők szórakoztatására megyünk. Természetesen érdekelnek az eredmények, meg amikor ott vagyunk, hajtunk ahogy tudunk, de az év végi játékot már nem figyeljük. Ha valaki jól megy és minden versenyen ott van, gyűjti a pontokat, ezt abszolút nem irigylem tőle. Meg van a tréningautónk, meg van a busz, kész a versenyautó és akkor versenyzek vele, amikor akarok. Érted?! Ha most ezt összerakom, akkor megyek…
Akkor idén már csak egy verseny? Mivel a másik murva, így igen…
Esetleg egy Waldviertel Rallye? Utána már, ha egyben van, akkor amin tudnék, mennék! Már csak azon múlik, hogy mennyi időt vagyunk hajlandóak szakítani rá ebbe a rohanó életbe és mennyi pénzt áldozunk rá…
Pécsre azért lejössz megnézni a „nagyokat”? Nem, nem! Ha nem tudok elmenni, akkor a közelébe nem megyek, minek fájdítsam a szívem? Idén voltam Finnországba, az a rallyknak a csúcsa! Azzal én ott kiélveztem magam, magasan. Két hét múlva még nem érdekelt a Német Rallye, meg semmi. Már le is foglaltuk a szállást jövőre is, megyünk!
Mármint Finnországba… Indulsz? Neeem, nem indulhatok. Már azt is körbejártuk! Akartam menni az ottani másodosztályban, már ha azt lehet annak nevezni... Csak hátsókerekes kocsik mennek és néhány frontos kocsi van. Most például a Tony Gardemaister egy BMW-vel indult és nyert is. Sajnos nem tudunk ott indulni, mert túljelentkezés van. Azokon a versenyeken, amik hasonló pályákon mennek, mint amit Finn Rallynak hívnak, azokon minden versenyen két-háromszoros a túljelentkezés és a finneket veszik előre…
Ez a hír most jelenik meg 4340. alkalommal
|