h i r d e t é s
Összes oldal:
732182519
Napi oldal:
166441
Jelenleg:
2359
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
kiemelt partnerünk :
további partnereink :
webshopunk :
1. |
Kasza Kristóf |
|
779 |
2. |
Fónagy Kristóf |
|
754 |
3. |
Gönczi Dániel |
|
704 |
4. |
Kozsuk Péter |
|
630 |
5. |
Suborits Péter |
|
628 |
6. |
Végh Krisz |
|
608 |
7. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
606 |
8. |
Osztás Ábel |
|
588 |
9. |
Balogh Richárd |
|
573 |
1. |
Thierry Neuville |
|
192 |
2. |
Ott Tanak |
|
158 |
3. |
Sebastian Ogier |
|
154 |
4. |
Elfyn Ewans |
|
140 |
5. |
Adrien Fourmaux |
|
130 |
6. |
Kalle Rovanpera |
|
86 |
7. |
T. Katsuma |
|
80 |
8. |
Dani Sordo |
|
44 |
9. |
Semi Pajari |
|
34 |
1. |
Hayden Paddon |
|
131 |
2. |
M.Franceschi |
|
104 |
3. |
Miko Marczyk |
|
91 |
4. |
Andrea Mabellini |
|
71 |
5. |
S. Tempestini |
|
59 |
6. |
Jon Armstrong |
|
59 |
7. |
Mads Ostberg |
|
51 |
8. |
Simon Wagner |
|
49 |
9. |
Efren Llarena |
|
45 |
1. |
Csomós Miklós |
|
157 |
2. |
Turán Frigyes |
|
124 |
3. |
Velenczei Ádám |
|
121 |
4. |
Német Gábor |
|
112,5 |
5. |
Tóth Tibor |
|
80 |
6. |
Klausz Kristóf |
|
78 |
7. |
Trencsényi J. |
|
72,5 |
8. |
Osváth Péter |
|
52,5 |
9. |
László Martin |
|
35,5 |
1. |
Marozsi Zsolt |
|
112 |
2. |
Balla Tamás |
|
109,75 |
3. |
Rongits Attila |
|
85 |
4. |
Bodogán Ferenc |
|
82,5 |
5. |
Hulmann Gábor |
|
73,5 |
6. |
Kronome Ákos |
|
65,5 |
7. |
Nagy G.M. |
|
43,5 |
8. |
Tóth Barna |
|
43,5 |
9. |
Cseri József |
|
37,5 |
1. |
Czékmány Norbert |
|
65 |
2. |
Határ Attila |
|
45 |
3. |
Kerék Balázs |
|
38,5 |
4. |
Viszló Csaba |
|
28,5 |
5. |
Berta László |
|
20 |
6. |
Zagyva Dorka |
|
14,25 |
7. |
Hibján József |
|
12 |
1. |
Baksai László |
|
121,5 |
2. |
Tamás Gyula |
|
82,5 |
3. |
Ronavolgyi E. |
|
73 |
4. |
Várnai Dávid |
|
54 |
5. |
Hauck Zsolt |
|
46 |
6. |
Ruszó Krisztián |
|
42 |
7. |
Tellér Antal |
|
41 |
8. |
Szetei Norbert |
|
37 |
9. |
Görög Péter |
|
35,5 |
1. |
Bíró Gergő |
|
66 |
2. |
Kovács Dominik |
|
59 |
3. |
Kerekes Bence |
|
49 |
4. |
Oberling K. |
|
48 |
5. |
Bajusz Krisztián |
|
48 |
4. |
Kosztolányi L. |
|
40 |
5. |
Bévárdi Péter |
|
35 |
7. |
Fenyvesi Péter |
|
33 |
8. |
Krámpek Nándor |
|
31 |
1. |
Mekler László |
|
45 |
2. |
Tóth István |
|
40,5 |
3. |
Emődi Balázs |
|
21,75 |
1. |
Wirtmann Ferenc |
|
120 |
2. |
Csukovics István |
|
78,5 |
3. |
Müller Roland |
|
65,5 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
90 |
2. |
Szombathelyi P. |
|
82,5 |
3. |
Zsolna József |
|
69,5 |
1. |
Benyó Máté |
|
42 |
2. |
Kárai Tamás |
|
22 |
3. |
Ales Fucik |
|
22 |
4. |
Antal István |
|
20 |
5. |
Kotán Péter |
|
19 |
6. |
Pál Krisztián |
|
19 |
7. |
Z.Staniszewszki |
|
18 |
8. |
Alois Höller |
|
13 |
9. |
Koncseg Zoltán |
|
13 |
|
Aki látta már Szabó Lackót hóban autózni, annak nem kell elmesélni, aki még nem látta… azoknak pedig nem lehet! Egyszer mindenképp látni kell, és erre most remek alkalom lehet a Janner Rallye, ahol VB-menő navigátorral az oldalán vág vissza a régi sérelemért. Elsőként Lackóval beszélgettem…
Igen kevés alkalommal láthattak téged a szurkolók az idei évben, mi ennek az oka?
Sok más egyéb elfoglaltságom miatt nem tudtam a versenyzéssel foglalkozni idén, így azon a kevés futamon pedig, ahol mégis indultunk, "előfutóztunk". Nem akartunk a kategóriában menni, hogy esetleg a bajnokság állásába ily módon beleszóljunk, maradt tehát a mezőny előtt autózás, de nagyon bízom benne, hogy a jövő évben ez már nem így lesz! Megpróbálom úgy intézni a dolgaimat, hogy a versenyzés is újra visszakerüljön az életembe, és persze az is nagyon izgatja a fantáziámat már, hogy egy-két eredményt elérjek újra.
Mikulás Rallye-n is indultál, és Te sem a megszokott navigátoroddal...
Igen-igen, idén is mint tavaly a menyasszonyommal Edittel mentem, csak az éppen jobban sikerült, hiszen akkor nyertünk. Most is ez lett volna a cél, próbáltunk nagyon odafigyelni a felkészülésre is, szögesgumink is volt (persze nem a megfelelő), de több műszaki probléma miatt sajnos nem sikerült jól a verseny. Rögtön az első gyorsasági szakaszon, kb. 2 km után szétment a váltónk, és harmadik fokozat nélkül teljesítettük az egész versenyt. A második körben a Solyi erdőnél pl. 30 percet szereltem 10-15 néző segítségével, akiknek ezúton is 1000 köszönet! Voltak olyan gyorsok, ahol jól mentünk, de ettől függetlenül ez a hiba az egész versenyre rányomta a bélyegét, ráadásul belülről nézve eszméletlen lassúnak tűnt az egész, és így nem élveztem. Arra persze jó volt, hogy a Janner Rallye-ra felkészüljünk, hiszen itt is havas pályák voltak ezúttal. Reméljük, hogy az autónak minden problémája előjött itt, és Janneren már nem lesz vele gond.
Következő állomás pedig a Janner Rallye?
Pár évvel ezelőtt már mentünk rajta, és szerettünk volna újra menni, de az elmúlt egy-két évben nem rendezték meg ezt a versenyt, így csupán most nyílik lehetőségünk a visszatérésre. Most újra benne van a versenynaptárban, és előreláthatólag elég nagy hó is lesz a pályákon!
Milyen autóval vágsz neki a havas pályáknak?
Szigorúan a VFTS-sel! A jobb oldali ülést viszont ezúttal újra "kiadom", és talán ez lesz még egy kicsi különlegessége a dolognak...
Nem néztem a nevezési listát még... Elárulod, hogy ki diktálja ezúttal az itinert?
Zsiros Gabi barátommal indulunk, és bízom benne, hogy fog majd adni egy kis löketet a teljesítménynek. Gabival nagyon sokat szoktunk télen, hóban együtt autózni és már régóta tervezzük, hogy egyszer, egy ilyen bajnokságon kívüli versenyen együtt indulunk, és úgy tűnik, hogy ennek most jött el az ideje, Gabi is ráér, és verseny is van hozzá. A versenyt követően meg majd meglátjuk, hogy mennyire volt hasznos számunkra a közös "munka"... hogy vajon, én gyorsulok-e Gabi miatt, vagy Gabi lát valamit a VFTS-ben, amitől Frici fog gyorsulni :-) :-)
Ezek szerint nem vagy babonás, hogy egy ilyen borulékony navigátort ültetsz a jobbodra? :-)
Na, erre még nem is gondoltam! Lehet, hogy jobb lesz újragondolnom ezt az egészet addig még... ? :-)
Fő cél?
Elsősorban a szórakozás, hiszen ilyen talajon, hátsókeres autóval menni hatalmas élmény, de persze azért megpróbálunk minél gyorsabban is menni! Pár évvel ezelőtt ott voltunk az első helyen és kizártak, így azért egy szálka még ott van bennem, és szeretném megmutatni az osztrákoknak, hogy igenis jól tudunk menni! Most viszont nehezebb lesz ez a feladat, mert a H csoportot míg korábban kettéosztották, addig most egy kategóriaként szerepel a kiírásban, így több mint 40 autó lesz itt, ebben a kategóriában. Nehéz dolgunk lesz!
Milyen ez a Janner Rallye szurkolói szemmel nézve?
Úgy gondolom, hogy nagyon jó, hiszen a korábbi években is nagyon sok magyar néző utazott ki erre a futamra a pályák szélére, és ha tényleg akkora hó lesz a versenyen, mint amit ígérnek, és amire mi is számítunk, akkor tényleg érdemes kilátogatni. Közel 120 autós nevezési lista van, osztrák, cseh élmezőnnyel együtt, így már most azt mondhatom, hogy egy elég jó versenynek néz ki.
Milyen a hóhelyzet felétek? Mennyire lesz sikeres a felkészülés?
Elég nagy havat ígértek, tréningautóval felvagyunk készülve, és valószínűleg megpróbálunk gyakorolni!
Más havas versenyre is készültök?
Terveztem volna, de igazából itt a közelben nincs ilyen. Ami még egy ilyen havas verseny lenne, és ahol lehet ilyen régebbi típussal menni, az Finnországban van... de az iszonyat messze van!
2011 folytatása?
Nem tudom! Abszolút kérdőjel az egész. Annyit tudok elmondani, hogy ez az előfutás-dolog arra jó volt, hogy versenyezzek egy kicsit, de nekem fontos a versenyszellem, és így nem éreztem a késztetést, hogy gyorsan menjek, vagy harcoljak a másodpercekért, így a terv 2011-re az, hogy ha már megyek, akkor mindenképp a bajnokságban, és ha sikerül, akkor egy egész évadot szeretnék végig versenyezni.
VFTS-sel?
Szigorúan VFTS-sel! Szerintem én már megmaradok a szovjet típusnál...
A "kérdeztessék meg a másik fél" elve alapján, Zsiros Gabit sem hagyhattuk ki, így ő is válaszolt néhány kérdésre.
Sejted, hogy mire vállalkozol?
Együtt kezdtük a pályafutásunkat, még 1997-ben, azóta nagyon jó barátok vagyunk, és régóta váratott már magára ez a dolog, hogy egy autóba üljünk egy versenyen. Hóban nagyon sokat autóztunk már vele, Zsiguliban már ültem is mellette. Agyhalott, ez tény :-)
VFTS-ben még csak egyszer ültem mellette, de akkor is három hengeres lett, így nem tudom, hogy milyen az autó, de nagyon remélem, hogy összkerekes autóknak is fogunk meglepetést okozni ezen a versenyen, hiszen borzalmasan gyorsan tud menni a hóban is.
Milyen lesz VFTS-ben navigálni?
Minden tőlem telhetőt meg fogok tenni a sikeres szereplésünkért, megpróbálom profi szinten kiszolgálni őt, ugyanúgy, mintha egy WRC-ben ülnék egy VB futamon. Lackó már mondogatja is, hogy "Na, egy VB-menő navigátorom lesz most", de én tényleg megpróbálom a maximumot nyújtani, úgy, hogy ez a későbbiekben a barátságunkat csak még tovább erősítse.
Mire számítasz?
Biztos, hogy nagyon fogom élvezni! Sok belső felvételt láttam már Lackó versenyzéséről, és az ő vezetési stílusa nyomot hagyott bennem! Jó szélesen fogja a kormányt, kitárt karokkal és könyökkel, úgyhogy jó hátra fogom rakatni az ülést, az lesz az instrukció, hogy minél hátrébb, minél lejjebb és egy kicsit hátradöntve, hogy még csak véletlenül se akadjunk össze! :-)
Megtanultam már Spanyolországban a Fordnál is, hogy fő, hogy biztonságban legyek. A Fordnál kértem, hogy nem lehetne-e véletlenül kicsit feljebb tenni az ülést, és mondták, hogy "Nem, nem kell ebből kilátni." Legyen előttem a füzet, azt meg majd úgyis érzem, hogy merre megy, és persze súlypont szempontjából is úgy biztonságos, ha a navigátor lenn van.
Már nagyon várom egyébként ezt a futamot, mert most folyamatosan esik a hó, esik a hó, volt is egy jó élmény a hóautózásban, hiszen Mikulás Rallye-n sikerült egy jó eredménnyel zárni a versenyt, és most ez így spanol.
A múltkor mondtad, hogy nagyon szeretsz hóban autózni... Mindegy, hogy hol ülsz, csak hóban menjen az autó? :-)
Persze, Lackó mellett meg pláne, mert tudom, hogy nagyon gyorsan fogunk menni!
Támogatóink:
Rutin Kft, Euro Controll '09 Kft, Aqua Lift KFt, Agroázis Kft, Tom Trans Kft, Fesped Kft, Dekotex Kft, Popp Trans Kft,
Ez a hír most jelenik meg 7718. alkalommal
külföldi verseny
hírek • videók • fotóalbumok
|