h i r d e t é s
Összes oldal:
701704156
Napi oldal:
60438
Jelenleg:
2404
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
kiemelt partnerünk :
további partnereink :
webshopunk :
1. |
Suborits Péter |
|
208 |
2. |
Kasza Kristóf |
|
196 |
3. |
Fónagy Kristóf |
|
190 |
4. |
Gách Bence |
|
175 |
5. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
174 |
6. |
Tóth Richárd |
|
167 |
7. |
Gönczi Dániel |
|
161 |
8. |
Csortos László |
|
157 |
9. |
Petrovszki Máté |
|
153 |
1. |
Thierry Neuville |
|
122 |
2. |
Ott Tanak |
|
104 |
3. |
Elfyn Ewans |
|
104 |
4. |
Sebastian Ogier |
|
92 |
5. |
Adrien Fourmaux |
|
74 |
6. |
T. Katsuma |
|
52 |
7. |
Kalle Rovanpera |
|
36 |
8. |
Dani Sordo |
|
27 |
9. |
Esapekka Lappi |
|
23 |
1. |
M.Franceschi |
|
56 |
2. |
Hayden Paddon |
|
56 |
3. |
S. Tempestini |
|
40 |
4. |
Oliver Solberg |
|
35 |
5. |
Yoann Bonato |
|
32 |
6. |
Mads Ostberg |
|
31 |
7. |
Mikko Heikkila |
|
28 |
8. |
Miko Marczyk |
|
27 |
9. |
Alejandro Cachón |
|
26 |
10. |
Csomós Mixi |
|
25 |
1. |
Csomós Miklós |
|
100 |
2. |
Turán Frigyes |
|
98,5 |
3. |
Klausz Kristóf |
|
77 |
4. |
Velenczei Ádám |
|
64 |
5. |
Tóth Tibor |
|
58 |
6. |
Német Gábor |
|
57,5 |
7. |
Trencsényi J. |
|
36,5 |
8. |
László Martin |
|
35,5 |
9. |
Ranga Péter |
|
30,5 |
1. |
Marozsi Zsolt |
|
112 |
2. |
Balla Tamás |
|
66,25 |
3. |
Bodogán F. |
|
54,5 |
4. |
Hulmann Gábor |
|
52 |
5. |
Rongits Attila |
|
50 |
6. |
Cseri József |
|
37,5 |
7.. |
Hevesi Norbert |
|
35 |
8. |
Prigyeni Péter |
|
34,5 |
9. |
Nagy Matyi |
|
26,5 |
1. |
Czékmány Norbert |
|
35 |
2. |
Határ Attila |
|
29 |
3. |
Kerék Balázs |
|
25,5 |
4. |
Berta László |
|
20 |
5. |
Viszló Csaba |
|
19,5 |
6. |
Hibján József |
|
12 |
7. |
Zagyva Dorka |
|
9,25 |
1. |
Ronavolgyi E. |
|
73 |
2. |
Baksai László |
|
68,5 |
3. |
Tamás Gyula |
|
61,5 |
4. |
Görög Péter |
|
35,5 |
5. |
Ruszó Krisztián |
|
26 |
6. |
Hauck Zsolt |
|
21 |
7. |
Várnai Dávid |
|
19 |
8. |
Szetei Norbert |
|
15 |
9. |
Balogh Lajos |
|
11 |
1. |
Kovács Dominik |
|
59 |
2. |
Bíró Gergő |
|
44 |
3. |
Kosztolányi L. |
|
40 |
4. |
Bévárdi Péter |
|
35 |
5. |
Géczi László |
|
25 |
6. |
Bajusz Krisztián |
|
25 |
7. |
Krámpek Nándor |
|
24 |
8. |
Pete László |
|
24 |
9. |
Kiss Zsolt |
|
19 |
1. |
Wirtmann Ferenc |
|
45 |
2. |
Nagy István |
|
27 |
3. |
Müller Roland |
|
24 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
45 |
2. |
Varga C. Zoltán |
|
28 |
3. |
Hankó László |
|
26 |
1. |
Benyó Máté |
|
42 |
2. |
Kárai Tamás |
|
22 |
3. |
Ales Fucik |
|
22 |
4. |
Antal István |
|
20 |
5. |
Kotán Péter |
|
19 |
6. |
Pál Krisztián |
|
19 |
7. |
Z.Staniszewszki |
|
18 |
8. |
Alois Höller |
|
13 |
9. |
Koncseg Zoltán |
|
13 |
|
![a_hyundai_visszater_a_raliba_1](https://www.duen.hu/userfiles/image/120927_A_Hyundai_visszater_a_raliba/a_hyundai_visszater_a_raliba_1.jpg)
A Hyundai kész visszatérni a ralisport világába
• A Hyundai ismét szerepelni kíván a rally-világbajnokságon (WRC)
• Az új i20-ra alapuló ralimodell a Párizsi Autókiállításon mutatkozik be
• Egy hosszú távú stratégiai terv keretében saját gyári WRC csapat áll fel Európában
A Hyundai vissza kíván térni a FIA által rendezett rali-világbajnokságra (WRC), ezért bemutatta az új i20-ra alapuló raliautóját a Párizsi Autókiállításon.
A WRC a világ egyik legkeményebb technikai versenysorozata, ezért az autót úgy tervezték, hogy képes legyen megbirkózni a legnehezebb terepviszonyokkal és a legszélsőségesebb időjárási körülményekkel, amivel csak találkozhat a megmérettetés során.
2003-ban a Hyundai kiszállt az autósportból, de a mai napig az a cél lebegett a vállalat szeme előtt, hogy előbb-utóbb saját gyári csapatot állítson fel, valamint kifejlesszen egy nagy teljesítményű és versenyképes raliautót. Ebből a célkitűzésből kifejlődve született meg a Párizsban bemutatkozó i20 WRC.
![A_Hyundai_visszater_a_raliba_1](https://www.duen.hu/userfiles/image/120927_A_Hyundai_visszater_a_raliba/A_Hyundai_visszater_a_raliba_1.jpg)
"A rali-világbajnokság a világ egyik legnagyobb kihívást jelentő megmérettetése. Lendületes, látványos és izgalmas, akárcsak maga a Hyundai márka. A WRC jelenti a legkomolyabb és legváltozatosabb technológiai kihívást, amelyekkel egy autógyártó szembenézhet. Mindeközben számot adhatunk műszaki tudásunkról, és ihletet nyerhetünk a jövő közúti járműveinek fejlesztéséhez" – mondta Mark Hall, a Hyundai Motor Europe marketingigazgatója.
A Hyundai ralitörténete
A vállalat 1998-ban próbálkozott először az autósportban. Két szezonon keresztül versenyzett az F2-es kategóriában, majd 2000-től az első osztályban folytatta a szereplését a háromajtós Accentre alapuló raliautójával.
A WRC rali-világbajnokság
A rali-világbajnokságot a Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA), az autósport világának legfőbb szervezete, szabályozza és felügyeli.
A rali-világbajnokságon versenyző autók ma 1,6 literes motorral, rendkívül strapabíró és áramvonalas karosszériával, összkerékhajtással, turbófeltöltővel, szekvenciális sebességváltóval és számos további műszaki megoldással vannak ellátva.
A Hyundai mint a sport támogatója
Az autósporton kívül a dél-koreai vállalat számos más sportágban is jelen van. Hosszabb ideje elkötelezett támogatója a futballnak: 1999 óta az UEFA hivatalos partnere, és jelenlegi szerződése alapján 2017-ig főszponzorként meghatározó szereplője a legjelentősebb európai rendezvényeknek, mint például az idei Európa-bajnokság. A vállalat továbbá a 2002-es koreai-japán világbajnokság óta a FIFA hivatalos autós partnere, és szerződése egészen a 2022-es katari világbajnokságig érvényes.
A Hyundai ezen felül a Nemzetközi Sí Szövetségnek (FIS) szintén hivatalos autós partnere, szerződése több mint 80 síugró eseményre szól világszerte.
Ez a hír most jelenik meg 3578. alkalommal
|