RALLYCROSS VILÁG- ÉS EURÓPA-BAJNOKSÁG - Kárai Trans World RX of Hungary - 2024.07.27-28
A kategóriára összpontosít Balogh Jani
Abszolútban negyedikek, de nem ez számít
2015-07-09
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
710398378
Napi oldal:
148639
Jelenleg:
2067
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása az 1.futam után
1. Suborits Péter
208
2. Kasza Kristóf
196
3.
Fónagy Kristóf
190
4. Gách Bence
175
5. Bíró-Ambrus Roland
174
6. Tóth Richárd
167
7. Gönczi Dániel
161
8. Csortos László
157
9. Petrovszki Máté
153
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a 7.futam, Rally Poland után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
136
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
121
3. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
115
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
92
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
91
6. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
63
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
58
8. A.Mikkelsen
Hyundai i20 N Rally1
29
9. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
27
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 4.futam,
a Rally Estonia után
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
73
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
63
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
53
4. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII
25
5. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
40
6. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
40
7. Oliver Solberg
SKODA Fabia RS Rally2
35
8. Georg Linnamae
Toyota Yaris GR Rally2
26
9. Andrea Mabellini
Skoda Fabia
28
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
122
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
103
3.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
96
4. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
85,5
5. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
77
6.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
71
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
56,5
8. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
9. Osváth Péter
Skoda Fabia R5 Evo
35,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
85
3. Bodogán F.
LADA VFTS
82,5
4. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
74,75
5.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
72
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
42,5
7. Cseri József
LADA VFTS
37,5
8. Hevesi Norbert
BMW E36
35
9. Prigyeni Péter
LADA 2107
34,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
50
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
35
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
31,5
4. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
28,5
5. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
6. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14,25
7. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Baksai László
Lada VFTS
96,5
2. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
3. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
61,5
4. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
54
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
42
6. Szetei Norbert
Peugeot 208
37
7. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
8. Hauck Zsolt
Lada 2107
28
9. Strider Zoltán
Peugeot 208
26
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Kovács Dominik
Opel Astra
59
2. Bíró Gergő
Opel Astra
53
3. Bajusz Krisztián
Lada 2101
46
4. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
5. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
6. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
7. Fenyvesi Péter
Lada 21013
33
8. Krámpek Nándor
Lada 2107
31
9. Oberling K.
Suzuki Swift GTi
29
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 2.futam,
a II.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
45
2. Nagy István
Volkswagen Golf
27
3. Müller Roland
Lada 2101
24
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
45
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
28
3. Hankó László
Lada 2107
26
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat
Fehérvár Rallye
oldalanként | növekvő
összesen: 78 hozzászólás • 4 oldal
58. • 2014-06-19 14:23:30
Hibát megtalálni nem nehéz, mert sz egész egy nagy hiba. Média, rallys média, hagyjuk már, külföldi oldalakról ollózott cikkek, mnasz, nevetséges, trendezés kettes, versenyzők ...... nézők alig, de nem is kellenek, hiszen ők a zsükséges rosszak, és ugye a szponzorokat sem érdekli mennyien látják a hirdetésüket. De ez igy van jól, mig van inygen kocsi, ingyen hotel repi cuccok, addik mindent ki kell hazsnálni, csak a rally halt meg teljesen
De legalább tanulnának külföldtől, ről, de nem... mert nem életük a rally, hanem a megélhetésüket jelenti
57. • 2014-06-19 12:43:37
Magyarázkodom :D
Durva, a mai napig nem érted a mondatot, légyszi mutasd meg valakinek, aki legalább hármas volt nyelvtanból. A Te hozzászólásod volt a nagy magyarázkodás! (de legalább megértettem hogy tudtok már több éve egymás mellett "elbeszélni" a nagy semmikről, az mnasz fórumon)

DuEn, az a baj, már a poént sem akarjátok megérteni (fészbúkozás a rajtban) (talán direkt) vagy már annyira kötött a kezetek, akármin nem is nevethettek.

neon, mert nem sok a különbség.
56. • 2014-06-19 10:26:23
neon: igen, csak kötözködsz.

biztos ez is előrébb viszi a sportot, hogy mindig, mindenben megtaláljátok a hibát... vagy azt, amit annak véltek.
vagy majd a végén kiderül, h csak rossz poén (sibera)

55. • 2014-06-19 09:33:33
Jó napot Mindenkinek!
Érdekes:
Kérdés Turánhoz:
"Te vagy a legautentikusabb, aki meg tudja mondani, hogy mi a különbség egy Super2000-es és egy R5-ös autó között"
Sajnálatos módon semmit nem tudtam meg a különbségekről.
Tényleg csak saját magában kereste a bajt.
Lehet ez a baj???
(jó, tudom csak "sunnyogva" kötözködöm)
Talán többeket érdekelne a nevezési lista végén indulók véleménye ill. élménye a versenyről.
Igaz, nem 1-5 rajtszámmal indulnak és nincs reklámértéke. Csak versenyeznek!!!
Üdv: Dömök Zoltán-Neon

54. • 2014-06-18 22:13:23

Idézet Frici értékeléséből:

"...Vasárnap egyértelműen a rövid áttételnek volt köszönhető, hogy nem tudtunk se Oroszlányban, sem Csákberényben az első három helyért harcolni. Kőhányáson jókat mentünk..."

Csak a pontosság kedvéért jegyzem meg, hogy Csákberény
és Kőhányás az ugyan az a gyors! Az egyik az eleje, a másik a vége.

Egyébként pedig változni látszik a világ! -a pilóták magukban (is) keresik a hibát (Kazár, Frici).

53. • 2014-06-18 08:45:59
Sibera!

Nem olyan magvas mondanivalójú az írásod, hogy hússzor is elolvassam. Elsőre is megértettem, hogy nem fogalmaztál pontosan és utólag csak magyarázkodsz.
Jah' nem hogy savanyú a szőlő, hanem ehetetlen, ugyanis mifelénk csak szeptemberre érik meg. helyeslek
52. • 2014-06-17 18:31:19
attejóisten:D

Bemásolom Én is, légyszi olvasd el legalább hússzor!
"a mezőny eleje a 3.gyorsra tudta meg, hogy Menya abszolutakat megy"

3. gyorsra.. vágod?
Nem a harmadik gyors rajtjánál.... vagy most mindenáron bele kell kötni az írásba? esetleg savanyú a szőlő? Nyugodtan olvasd vissza miket írtam verseny előtt, és a verseny után... cáfold meg, hogy nem lett igazam!

Szerinted van itt olyan ember aki nem tudná, megy a telefonálgatás? Szerinted írtam volna, ha tudom simán belefért az időbe Menya eredményének közlése? Szerinted az első gyors céljában mindenki Menya eredményét várta? Második gyors után bizonyosodott be, számolni kell vele!

51. • 2014-06-17 15:27:14
Sibera!
Senki sem mondta, hogy a versenyzők, a gyors rajtjában a visszaszámolásakor szoktak telefonálni. Azt próbáltam jelezni, hogy egy valamire való csapatnál, folyamatosan közlik a versenyzővel az eredményeket.
Különben Te írtad tegnap délelőtt:
"a mezőny eleje a 3.gyorsra tudta meg, hogy Menya abszolutakat megy" kacsintok
50. • 2014-06-17 14:49:55
Ki a f@szom írta a gy3 rajtjában tudták meg?
Azt írtam a gy.3 előtt tudták meg.
De Te gondolom beöltözve a gy2 rajtjában a telefonod lesnéd, ki hív, és levennéd a sisakodat is!
Haggyadmámagad!
49. • 2014-06-17 13:25:53
Az etapon netezni, vagy a 3.gy. rajtjában csodálkozni az 1gy. eredményén????
Persze......

Nem tűnt még föl, hogy mikor a gyors céljában a demo-táblára felkerül az eredmény, következő másodpercekben már több ember buzgón telefonál?
(különösen, ha a 11 rajtszámú versenyző megy -zsinórban- abszolut időket) forgatom a szemem
48. • 2014-06-17 11:32:16
Dueen, tudod nagyon jól azért írtam a szelfit, mert rajt előtt nincs ilyenekre idő.... senki sem netezget az autóban.


úgy látszik változik a világ, már nem értik a rossz vicceket
47. • 2014-06-17 09:23:58
hááát, ha selfire volt idő és hálózat, akkor csak megnézték az eredményeket is...

régebben következetesebb voltál...
46. • 2014-06-17 08:16:50
Sibera jól mondja, Menya 11-nek rajtolt, kétperces indítással, mert murván két percre rajtolnak. Rajt előtti beíróban már nem a korábbi eredményeket böngészi senki, max a 2. gyors után etapon nézik vissza, mi volt az elsőn.
45. • 2014-06-16 21:47:23
Mit értesz az alatt: "majdnem jól számoltál"?
Kik tették fel a szelfit a fecabookra?
44. • 2014-06-16 21:29:33
majdnem jól számoltál,
de még annyit hozzátennék a rajt előtt fél perccel csináltak egy szelfit is amit feltöltöttek gyors fészbúkra.
43. • 2014-06-16 20:29:59
Szia!
Rajt GY1 10:27
Rajt GY2 11:05
A mezőny nagyrésze 7perc alatt átért az első 11.5km-es gyorson. Tehát ha a navigátor pár perccel a GY2 előtt megnézte az aktuális eredményeket akkor kb. az első 25 induló eredményét láthatta. Menya 11-es rajtszámmal indult.
42. • 2014-06-16 19:08:25
..pedig navigátorkodtál is... így tudhatnád, mire Menya kiért az egyesen, az eleje rajtolt a kettesen.... de mind1..
41. • 2014-06-16 17:48:07
sok mindent nem értek abból amit írsz...
például ezt sem: 'Mezőny eleje a harmadik gyorsra tudta meg, Menya abszolútokat megy'
40. • 2014-06-16 15:18:21
Tök mind1 minek nevezik, u.abba a kategóriába készült, előre megfontoltan, kiszámítva, hogy egyenrangú ellenfelek lehessenek, és azok is. Ahogy a DS3-ból, meg a Miniből(igaz ők s2000-nek hívják), úgy a Fordból is csináltak ilyet.
Megtartva a jóval erősebb motorhoz tervezett hajtást, strapabíróbb lett. de semmi féle okos hajtás nincs.
R5 is hasonló teljesítménnyel rendelkezik, de jóval olcsóbb alkatrészekből, ezért is nagyobb 2mm-el a szűkítője, hogy fel tudja venni a versenyt a S2000-el, akárcsak a NÁLUNK még mindig új technikákat verő micuk.
39. • 2014-06-16 14:04:16
A primitívebb mondjuk nem jó kifejezés, a korlátolt-kötött inkább helytálló.
Fehérvár Rallye
oldalanként | növekvő
összesen: 78 hozzászólás • 4 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
08 09 10 11121314
15 16 17 18192021
22232425262728
29 30 31 01020304
05 06 07 08091011
2024.07.19-25.

részletes infóink

2024.07.18-21.

részletes infóink

2024.07.20-21.

részletes infóink

2024.07.20-21.

részletes infóink

2024.07.20.

részletes infóink

2024.07.27-28.

részletes infóink

2024.06.21-11.05.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k