TRACKWOOD - Drift Fesztivál - 2024.július 11-12-13.
A kategóriára összpontosít Balogh Jani
Abszolútban negyedikek, de nem ez számít
2015-07-09
interjú • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
701718464
Napi oldal:
74746
Jelenleg:
2265
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása az 1.futam után
1. Suborits Péter
208
2. Kasza Kristóf
196
3.
Fónagy Kristóf
190
4. Gách Bence
175
5. Bíró-Ambrus Roland
174
6. Tóth Richárd
167
7. Gönczi Dániel
161
8. Csortos László
157
9. Petrovszki Máté
153
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Szardínia Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
122
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
104
3. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
104
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
92
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
74
6. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
52
7. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
36
8. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
27
9. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
23
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 3.futam,
a Royal Rally of Scandinavia után
1. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
56
2. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
56
3. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
40
4. Oliver Solberg
SKODA Fabia RS Rally2
35
5. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
32
6. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
31
7. Mikko Heikkila
Toyota Yaris GR Rally2
28
8. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
27
9. Alejandro Cachón
Toyota Yaris GR Rally2
26
10. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
25
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
100
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
98,5
3. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
77
4.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
64
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
58
6. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
57,5
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
36,5
8. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
9. Ranga Péter
Skoda Fabia R5 Evo
30,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
66,25
3. Bodogán F.
LADA VFTS
54,5
4.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
52
5. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
50
6. Cseri József
LADA VFTS
37,5
7.. Hevesi Norbert
BMW E36
35
8. Prigyeni Péter
LADA 2107
34,5
9. Nagy Matyi
BMW E36
26,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
35
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
29
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
25,5
4. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
5. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
19,5
6. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
7. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
9,25
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
2. Baksai László
Lada VFTS
68,5
3. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
61,5
4. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
26
6. Hauck Zsolt
Lada 2107
21
7. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
19
8. Szetei Norbert
Peugeot 208
15
9. Balogh Lajos
Citroen C2 R2 Max
11
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1. Kovács Dominik
Opel Astra
59
2. Bíró Gergő
Opel Astra
44
3. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
4. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
5. Géczi László
Lada 2107
25
6. Bajusz Krisztián
Lada 2101
25
7. Krámpek Nándor
Lada 2107
24
8. Pete László
Lada VFTS
24
9. Kiss Zsolt
Suzuki Swift
19
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 2.futam,
a II.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
45
2. Nagy István
Volkswagen Golf
27
3. Müller Roland
Lada 2101
24
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
45
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
28
3. Hankó László
Lada 2107
26
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat
Fehérvár Rallye
oldalanként | növekvő
összesen: 78 hozzászólás • 4 oldal
18. • 2014-06-11 15:28:28

Nem volt könnyű megtalálnom (ezek szerint másoknak sem):

Térképek:

http://www.larocosport.com/infos

17. • 2014-06-11 12:03:14
http://pirirc.hu/index.php/hirek/verseny-infok/item/1123-szekesfehervar-rallye-2014-nevezesek-program
16. • 2014-06-09 14:41:55
Köszi,de Én egy hiányos útvonallapon és nevezési listán kívül még semmit nem láttam a hivatalos honlapon,most is csak ezek vannak fennt.hol találom meg akkor a térképeket a pályákról? köszi az infot
15. • 2014-06-09 14:07:12
fent van minden már
14. • 2014-06-09 10:08:07
A pályákról már nem kerül fel semmi infó????
Vagy műsorfüzet időterv?????
13. • 2014-06-06 16:49:34
Valamiért a Link nem lett jó ( : kimaradt a https után)
Reméljük most már jó:
Benik 2001 namééégegyszer
12. • 2014-06-06 16:42:48
Sziasztok!
Akik a Csernye- Timárpusztai elág gyorsra tervezett menni, azoknak egy kis segítség. Vegyük alapnak a 2001-es gyorsaságit: Benik 2001

Faterommal beszéltem az imént és az aszfaltrajzokból azt mondta, hogy az első lassító a 2001eshez képest kb. ugyan ott van, a második viszont nem lesz benne. A nagy lejtő utáni lassító bent marad, de az azután következő viszont megint nem lesz benne. Az "almás" kanyar ( 2:00) valamint a "szárítós" kanyar ki van gumizva.( 2:15) az azután történtekről többet egyenlőre nem tudok, engem csak ez érdekelt. :)
11. • 2014-06-06 14:35:45
Kisfaludon merre lesz az új gyors?

Közvetlen Kisfalud felett a régi motocross pálya irányában?
vagy a régi lőtér és pákozd között?? nemértem
10. • 2014-06-05 12:56:51
Én úgy gondolom ez az RRC és R5 fogja újra feldobni a magyar rallye-t is....mint több más bajnokságot. Egy elérhető kategória az elejében menők számára, elég csak megnézni Európa szerte mennyi van belőle, de mégis egy jó pilóta azért oda tud csipegetni egy R4-el S2000-rel is nekik. Szerintem a Kazár, Turán, Trencsényi trióhoz hamarosan csatlakoznak még nevek.

Apropó! Pár napja néztem az egyik külföldi versenyautó hirdető portált. Botkáék árulják a 207 S2000-ret és Mitsubishit is. Tud valaki arról valamit hogy miért? Tán ott is R5 a terv?
9. • 2014-06-05 11:44:46
DuEn ugye csak viccelsz?
Kubica... ez a janneres összehasonlítás olyan, mintha Hercziget Puskádival hasonlítanád össze.

Legyen igazatok, ezek szerint Fehérváron simán nyer Kazár. Hát lássuk.
8. • 2014-06-05 10:05:42
Sikerült egy érdekes részére rátapintanod a dolgoknak ami egy ideje nyitott kérdésként lebeg a levegőben. Az én meglátásom az, hogy ill. én az FIA korábbi gyökér döntéseiben látom a dolog kulcsát ill. azon döntések finomításában. Valamikor nagyon okos emberek kitalálták, hogy újkori WRC ne közlekedjen regionális bajnokságokban (mint tudjuk máshol ezt is sikeresen ki tudják játszani) ezen döntésüket próbálták tompítani az RRC-k vagyis a butított WRC-k engedélyezésével. A dolog visszanyúlik az IRC sorozat kezdetére amikor az FIA összefosta magát amikor az IRC sorozatra kifejlesztett S2000-es autók és a sorozat népszerűségét meglátta. Közben a gyárak párhuzamosan fejlesztettek az IRC-re és a WRC-re egyaránt. Mire a gyárak észbe kaptak és az IRC-t is sikerült elsorvasztani kiderült nincs szükség a párhuzamos fejlesztésekre egy alapra építve is megoldható a WRC és a nemzeti bajnokságok. Az összetorlódott fejlesztések és próbálkozások végterméke lett az azonos márkán belüli ERC, RRC, R5, S2000. Az S2000 végóráit éli, az R5 drága, az RRC meg egy kakuktojás amit a nemzeti bajnokságok szájának a befogására dobtak össze, a WRC-ből. Az FIA ezzel a katyvasszal nem tudott mit kezdeni és nem is akart. és szépen berakta egy kategóriába azokat az autókat amelyek köszönő viszonyban sincsenek egymással. Úgy gondolták legyen a nemzeti bajnokságok dolga, és fájjon az ő fejük azon, hogy hogyan értékelik őket. Ugye azt már nagyapáink is tudták, hogy az almát az almával a körtét a körtével kell összehasonlítani. Ez a rally-ban nem fontos. És még egy érdekesség ami azt igazolja, hogy a gyárak igazából RRC-t csak akkor kezdtek kiadni amikor a gyár már hivatalosan nem vett részt a WRC sorozatban lásd Ford, Citroen, jelenlegi gyári WRC-nek egyiknek sincsen sem RRC sem R5 változata. Sajnálom, hogy a hazai bajnokságban nem a tudás hanem az autó fog dönteni remélem azért ennek ellenére érdekes lesz.
7. • 2014-06-05 09:04:23
vigyorgok
Az eredménylista is megzavart... nevetek
Kubica esett, kelt és még így is körbeautózta azokat, akik már sokadszor indultak azokon a pályákon...
6. • 2014-06-05 08:03:40
Igen, a hang hatás meg tud zavarni mindenkit :)
5. • 2014-06-05 00:27:02
én meg aztán teljesen nem értek a technikai dolgokhoz, de azért az sejtet valamit, szerintem, hogy az M-Sport honlapján egy ilyen felsorolás van ->

Azt írják az RRC-ről, h 30as szűkítő és 6 óra alatt WRC-t lehet építeni belőle...
Ha még drágább is, akkor csak jobb lehet, mint egy R5.
helyeslek
Hiteles nyomatéki adatokat nem találtam, de a Janneren láttam közlekedni Kubicát és a többi R5-öt... Szerintem jobb az RRC... Az már más kérdés, hogy miért van ugyanabban a kategóriában, mint az S2000 és az R5.
3. • 2014-06-04 20:45:50
még valami. az R5-nek kb.400nm a nyomatéka, ellenben az rrc-vel aminek 260nm...
2. • 2014-06-04 20:27:06
Fiesta RRC a S2000-s kategóriába készült. 30mm-es szűkítőnek kell benne lennie. R5-ben 32-es szűkítő van, igaz "csak" 5-ös váltó és kevésbé fésült motor, de a 32mm szűkítő minden gyengeségét fedi, és kb. 30kilóval nehezebb. Ha az M-Sport szerint az R5 pici előrelépés, akkor ezt a cikket nagyon nem értem. Egy biztos, ebben az országban minden fordítva működik :)
1. • 2014-06-04 17:15:13
Gondoltam elindítom, hátha érdekel valakit a fehérvári futam... helyeslek
Fehérvár Rallye
oldalanként | növekvő
összesen: 78 hozzászólás • 4 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
242526 27282930
01 02 03 04 050607
08 09 10 11121314
15 16 17 18192021
222324 25 262728
2024.07.05-07.

részletes infóink

2024.07.06.

részletes infóink

2024.07.07.

részletes infóink

2024.07.07.

részletes infóink

2024.07.11-13.

részletes infóink

2024.07.13-14.

részletes infóink

2024.07.12-14.

részletes infóink

2024.06.21-11.05.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k