A kétkerekes bajnok
Menya éhes maradt a Mecsek után
2011-10-17
interjú • Susán Viki - RallyRacing
h i r d e t é s
Összes oldal:
735083297
Napi oldal:
5279
Jelenleg:
1891
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása az 5.futam után
1. Kasza Kristóf
959
2.
Fónagy Kristóf
946
3. Gönczi Dániel
873
4. Osztás Ábel
794
5. Kozsuk Péter
787
6. Suborits Péter
786
7. Végh Krisz
783
8. Bíró-Ambrus Roland
759
9. Balogh Richárd
714
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a 11.futam, Chile Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
207
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
178
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
166
4. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
161
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
140
6. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
114
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
80
8. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
44
9. Semi Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
41
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 7.futam,
a Rali Ceredigion után
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
131
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
104
3. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
91
4. Andrea Mabellini
Skoda Fabia
71
5. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
59
6. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
59
7. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
51
8. Simon Wagner
SKODA Fabia RS Rally2
49
9. Efren Llarena
SKODA Fabia RS Rally2
45
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
157
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
124
3.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
121
4. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
112,5
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
80
6. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
78
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
72,5
8. Osváth Péter
Skoda Fabia R5 Evo
52,5
9. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
109,75
3. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
85
4. Bodogán Ferenc
LADA VFTS
82,5
5.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
73,5
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
65,5
7. Nagy G.M.
Lada VFTS
43,5
8. Tóth Barna
BMW E36
43,5
9. Cseri József
LADA VFTS
37,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
65
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
45
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
38,5
4. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
28,5
5. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
6. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14,25
7. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Baksai László
Lada VFTS
121,5
2. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
82,5
3. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
4. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
54
5. Hauck Zsolt
Lada 2107
46
6. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
42
7. Tellér Antal
Peugeot 208
41
8. Szetei Norbert
Peugeot 208
37
9. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Bíró Gergő
Opel Astra
66
2. Kovács Dominik
Opel Astra
59
3. Kerekes Bence
Lada VFTS
49
4. Oberling K.
Suzuki Swift GTi
48
5. Bajusz Krisztián
Lada 2101
48
4. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
5. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
7. Fenyvesi Péter
Lada 21013
33
8. Krámpek Nándor
Lada 2107
31
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
C géposztály
1. Mekler László
Alfa Romeo Giulia Sprint GTA
45
2. Tóth István
Škoda S120S
40,5
3. Emődi Balázs
Fiat 124
21,75
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
120
2. Csukovics István
Lada 21013
78,5
3. Müller Roland
Lada VAZ 2101
65,5
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
90
2. Szombathelyi P.
Lada VFTS
82,5
3. Zsolna József
Lada 2105
69,5
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat
Mecsek Rallye
oldalanként | növekvõ
összesen: 798 hozzászólás • 40 oldal
578. • 2011-09-13 14:04:27
Ennyi. Végre egy versenyzö is megmondja, hogy egy nagy szervezetlenség volt az egész. Végülis ha ugy nézzük, ezzel a versenyzöket és a nézöket is veszélybe sodorták.

Legalább akkor egy bemondó autó lett volna, aki a futamok elött megmondja a parasztnak, hogy maradjon a helyén az IRC után stb stb.

Ergo, Jelen István urnak a szakállánál fogva kellene a fejét az asztalba verni!
577. • 2011-09-13 13:47:40
Megy itt szépen a Mecsek Rallye fikázása. Lehet hogy én vagyok a béna de valaki linkeljen már be egy San Remo rallye honlapot ahol térképek nev.lista van. Jövõ hétvégén lesz. Én nem találok semmit
576. • 2011-09-13 12:24:21
ez is egy vélemény, biztos Õ is háttal ül a lovon. itt
575. • 2011-09-13 12:22:44
Duen. kíváncsi lennék a véleményedre... kacsintok
574. • 2011-09-13 12:18:35
Azt hiszem semmi olyat és úgy nem írtam, amivel bárkit is megbánthatnék, így téged sem. A véleményemet írtam le, gondolom azt szabad. Nem értünk egyet a témában, ez látszik, nem akarlak meggyõzni, anniyi van, hogy másképp látom a dolgokat. 6 év ATB-zés és 12 év navigálás után (amiben volt VB, EB, Zóna és mindenféle futam) engedtessék meg nekem, hogy véleményem legyen.
573. • 2011-09-13 12:11:54
Érdekesség:
mennyit számít a hazai pálya számokban mérve.
IRC 2wd: Barum Rally

1 Albertini S. / Scattolin S.
Renault Clio R3 02:29:34.6

13 Krózser M. / Papp György
Citroën DS3 R3T +00:03:31.1

Mecsek Rally:
Albertini Stefano Scattolin Simone Renault Clio R3
02:10:14.7
Krózser Menyhért Papp György Citroen DS3 R3T
+19.1

Barum mindkettejüknek új volt.
572. • 2011-09-13 11:31:03
Korántsem biztos, hogy a versenyzõknek és a rendezõknek ellentétesek az érdekeik. A padka védelme a versenyzõk szempontjából is fontos, de nem mindegy hogy egy gumi van kitéve, vagy egy többmázsás farönk, ami rögtön letépi a komplett futómûvet. Van aki érti hogy mirõl beszélek (Blackhill) és van aki el sem olvassa a kommentet, csak hülyeségeket írogat!

JJ, úgy kezdtem, hogy a rallye igenis kõ, szikla, sár, víz, minden amit akarsz, pont ettõl rallye a rallye, de ebbe a szándékosan odavonszolt farönkök véleményem szerint nem férnek bele. Kár hogy nem látod a különbséget. Fölösleges hungaroringezni, véletlenül sem errõl beszélek! Mondjuk azért húsz év endurózás után furcsa lenne, ha erdõ, fa sár, szikla zavarna.
Egyébként teljesen normális ez a fórum, és azt gondolom, én is teljesen normálisan mondtam el a véleményemet, amivel nyilván nem kell egyetérteni. Éppen ezért nem teljesen értem a stílusodat, de a Te dolgod!
571. • 2011-09-13 11:23:06
Kigyulladt vasárnap. Az eset élõben volt közvetítve.
570. • 2011-09-13 11:07:42
Duen, itt mi történt?
569. • 2011-09-13 11:00:28
Akkor nem sportbírót mondok, hanem biztonsági embert! És mivel mindenki, így a szervezõk is tudják/tudták, hogy sok nézö lesz, és hogy általában milyenek a nézök, ezért szerintem igazán készülhettek volna erre. Ha kell, a tripla mennyiségü biztonsági emberrel. És mint mondták, nem a hét elején kellett volna embereket keresni. Valamint 1-2 tréning is elfért volna nekik. Valamint legalább egy síp a pályabíróknak is, hogy figyelmeztessék a népet. Illetve általában mikor a futam elött eljön az ellenõrzõ autó, ök is meg szoktak állni, és figyelmeztetni, valamint terelni a tömeget.

Én szerintem ez lenne a minimum egy IRC futam rendezésekor! Bõven volt idejük tervezni és szervezni az egészet! Elég szomorú, hogy ennyire futotta nekik. Sajnos ha ezt az FIA látta, valamint sok panasz is érkezett emiatt, akkor nem biztos, hogy lesz a közeljövõben lehetõségünk egy ilyen rendezvényre.
568. • 2011-09-13 10:36:37
Orfûn a körgyorson kb 50 bíró dolgozott. A bírók száma is véges, és valóban, nem kell mindenhova sportbíró. Mert a bírónak alapvetõen nem a nézõk terelése, hanem a versenyzõk figyelése a dolga. A bíró nyomkövetési jegyzõkönyvet vezet, figyeli az általa belátható útszakaszt, hogy a versenyt ne zavarja meg semmi. Sajnos az utóbbi idõben a nézõk viselkedésével több gond van, mint ami még elfogadható lenne... sírok
567. • 2011-09-13 10:25:08
Kellett volna sportbíró is, meg biztonsági ember is. És igenis 200méterenként minimum, mert akkor biztos hogy nem lettek volna problémák a nézökkel, amire ugye a legtöbb panasz érkezett. Egy ilyen rendezvényen szerintem ez lenne az elvárható és kötelezõ!
565. • 2011-09-13 08:20:27
Mikor fogjátok már fel hogy ez nem hegyiverseny hanem rallye. Miért kéne 200 m-ként két sportbíró? Nem sportbíróból volt kevés hanem a kritikus helyeken biztonsági emberekbõl. De ha vennéd a fáradságot és visszaolvasnál 8 hozzászólásnál többet akkor nem irkálnál itt hülyeségeket...
564. • 2011-09-13 08:10:56
Sibera!

Látom értesz hozzá, gyere csináld helyettem!
Szerencsére mindenki tudja, hogy miért vettem ki egy-egy gyorsot, igaz engem még - szó szerint - soha, senki nem kérdezett meg.
563. • 2011-09-13 07:49:54
Sziasztok! Az elõzõekbõl reagálnék néhány dologra.

500.- Ft-os parkolás a vásártéren:
Valóban az lett meghirdetve, hogy ingyenes lesz a parkolás, csak közben a vásártér vezetõsége önjáró lett, és elkezdtek kaszálni... bizonytalan

Beesések miatt etap:
Elõször is botrány, hogy azok hullanak be, akik évek óta itt mennek, és pontosan tudják, milyen állapotban szokott lenni az a forduló. Másrészrõl nyolcan estek be, ettõl öt bent maradt, muszáj volt rendet tenni a fordulóban (autók eltakarítása, aszfalt letisztítása) ehhez pedig idõ kellett, nem is kevés. Nem csúszhatott az idõtervhez képest semmi. Ezen felül ugye a további anyagi károkat és esetleges sérüléseket is el kívánta kerülni a rendezõ.

Alsómocsolád etap:
az IRC pilóták nem voltak hajlandóak berajtolni a nézõk miatt. Azt gondolom, ezzel nem lehet vitatkozni.

Barna:
Nem felelt meg a a rendezvény rangjához a mûsora. Több emberrel beszéltem telefonon, személyesen, és volt aki a Rally Rádiót kapcsolta le, van aki a célceremóniát hagyta ott miatta.

Biztonságiak:
A rendezõ leszerzõdik egy céggel, aki a komplett biztonsági szolgálatot intézi. A biztonságiakat nem a rendezõ állítja a pálya szélére! Természetesen a hétvégi történéseket a rendezõ is látta, és meg fogja tenni a szükséges lépéseket.

Rönkök, lassítók:
Az FIA konkrétan festett vascölöpöket akart padkavédelemnek, kerítéssel elszeparált nézõsereget, és traktorgumikat vagy vízzel teli hordókat lassítónak. Ezzel szemben a versenyzõ totálisan mást szeretne. E között a kettõ között kell lavírozni a rendezõnek úgy, hogy az FIA elfogadja, a versenyzõ meg elrajtoljon.

Azt hiszem ennyi. nevetek
562. • 2011-09-13 00:57:24
Akkor ordibáld neki! Acropolis rallyn sem veszik ki a nagyobb koveket meg sziklákat, fel kell írni be kell mondani és oda kell figyelni!!! Nem akarnám az anyagi kárt sem finanszírozni, de ott a Frici hibázott..
561. • 2011-09-13 00:33:35
Ha az Asi nem lett volna, akkor bizony égtünk volna! Büszkének kéne lennünk arra, h egy ilyen autóval ilyen eredményt ért el! Õstehetség! Lehet mondani itt bármit...
560. • 2011-09-12 22:45:26
Érdekes hogy WRC-vel nem lehet megverni az S2000 eseket??

Ismét egy "városi" legenda.
Ha jól tudom megint miszlikre szedték ASI kocsiját, és itt valóban pártatlan IRC-s szakmai stáb volt, õk miért nem találtak hibát ASI autójában. N és WRC között nagy a különbség, hogy hogy nem találták meg a tutit?
559. • 2011-09-12 22:38:18
Ezt olvastam: "..... És amikor Arai azt mondja kényszeredett mosollyal az arcán, hogy a szervizesei mértek gyorsulást a rajtban, és asi autójához csak annyit fûztek hozzá, hogy world rally car... És ugye ezt egy aránylag pártatlan szemlélõ mondta, nem közülünk valaki, aki ismeri a teljes hátteret. "
Na vajon kirõl lehet szó???
Mecsek Rallye
oldalanként | növekvõ
összesen: 798 hozzászólás • 40 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
070809 10111213
14 15 16 17181920
21 22 23 24 252627
28293031 010203
040506 07 08 0910
2024.10.17-20.

részletes infóink

2024.10.18-20.

részletes infóink

2024.10.25-27.

részletes infóink

2024.06-2024.11.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k