A kétkerekes bajnok
Menya éhes maradt a Mecsek után
2011-10-17
interjú • Susán Viki - RallyRacing
h i r d e t é s
Összes oldal:
735083855
Napi oldal:
5837
Jelenleg:
2273
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása az 5.futam után
1. Kasza Kristóf
959
2.
Fónagy Kristóf
946
3. Gönczi Dániel
873
4. Osztás Ábel
794
5. Kozsuk Péter
787
6. Suborits Péter
786
7. Végh Krisz
783
8. Bíró-Ambrus Roland
759
9. Balogh Richárd
714
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a 11.futam, Chile Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
207
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
178
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
166
4. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
161
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
140
6. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
114
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
80
8. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
44
9. Semi Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
41
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 7.futam,
a Rali Ceredigion után
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
131
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
104
3. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
91
4. Andrea Mabellini
Skoda Fabia
71
5. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
59
6. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
59
7. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
51
8. Simon Wagner
SKODA Fabia RS Rally2
49
9. Efren Llarena
SKODA Fabia RS Rally2
45
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
157
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
124
3.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
121
4. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
112,5
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
80
6. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
78
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
72,5
8. Osváth Péter
Skoda Fabia R5 Evo
52,5
9. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
109,75
3. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
85
4. Bodogán Ferenc
LADA VFTS
82,5
5.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
73,5
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
65,5
7. Nagy G.M.
Lada VFTS
43,5
8. Tóth Barna
BMW E36
43,5
9. Cseri József
LADA VFTS
37,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
65
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
45
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
38,5
4. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
28,5
5. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
6. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14,25
7. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Baksai László
Lada VFTS
121,5
2. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
82,5
3. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
4. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
54
5. Hauck Zsolt
Lada 2107
46
6. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
42
7. Tellér Antal
Peugeot 208
41
8. Szetei Norbert
Peugeot 208
37
9. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Bíró Gergő
Opel Astra
66
2. Kovács Dominik
Opel Astra
59
3. Kerekes Bence
Lada VFTS
49
4. Oberling K.
Suzuki Swift GTi
48
5. Bajusz Krisztián
Lada 2101
48
4. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
5. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
7. Fenyvesi Péter
Lada 21013
33
8. Krámpek Nándor
Lada 2107
31
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
C géposztály
1. Mekler László
Alfa Romeo Giulia Sprint GTA
45
2. Tóth István
Škoda S120S
40,5
3. Emődi Balázs
Fiat 124
21,75
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
120
2. Csukovics István
Lada 21013
78,5
3. Müller Roland
Lada VAZ 2101
65,5
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
90
2. Szombathelyi P.
Lada VFTS
82,5
3. Zsolna József
Lada 2105
69,5
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat
Mecsek Rallye
oldalanként | növekvõ
összesen: 798 hozzászólás • 40 oldal
558. • 2011-09-12 22:13:44
Ezt elmesélni nem lehet !

Valaki be tudná linkelni a célceremónia felvételét?

Igaz csak erõs idegzetûeknek +1
De úgysem tudod végignézni.
557. • 2011-09-12 22:06:30
Teljesen egyetértek veletek, de ott voltam akkor, és minden a feje tetején volt. Emberek rohangáltak a pályán, meg nem lehetett mit kezdeni a murvával. Nomeg a 20 éven alatti sportbíró aztsem tudta, hogy ilyenkor mi a teendõ.

Amúgy:
Valaki el tudná mesélni nekem ezt a Kõváry esetet? A himnusz, csigazabáló, drogozás... Mert csak töredéksztorikat hallottam. Köszi
556. • 2011-09-12 21:59:29
jajj ez az etapolás a halál... már lassan azért is leállítják a gyorsot, ha valaki beforog. Nem hozzáértés, félelem, felelõsségvállalás hiánya, és para ezerrel.

annyiban igaza van a rendezõnek, hogy nem vagyunk felnõve erre. Balkán. Külföldön is van részeg, de ott a részeg poénkodik, és jobban szurkol, míg nálunk az alkohol, meg a drog nagy erõt ad, és kényszert, hogy megmutassák nincs erõsebb náluk, és balhézni kell, a külföldieket meg osztani, mert úgy sem érti...ha szolnak nem jó helyen állsz, akkor meg még rosszabb helyre állva belekötnek a figyelmeztetõbe, mi az hogy hozzá mert szólni!

szpíker....ezt nem tudom ki tudja elviselni, de már a prologon nyújtott teljesítménye 5 perc után fejfájást okozott.... a macskazabálókért, meg a csigazabálókért stb. nagyon meg kellett volna rángatni, sõt drogteszt sem ártott volna. Amiért különösen megutáltam, hogy Mihályi Csaba, akit inkább tisztelne...de ez a ......ahelyett hogy végighallgatja mikrõl beszélgetett a külföldi versenyzõkkel, beleugat, sipákol, és azt sem hallani...... No sebaj.. úgy sem változik semmi jó irányba.
555. • 2011-09-12 21:20:53
Ezért a pár balesetért vették ki a gyorsot? értem. Egy kérdésem lenne : a Finn versenyeken, melyek, és ez szerintem egybehangzóan mindenki számára 1000 szer nívósabbak mint a hazai versenyek, szóval ott is kiveszik a gyorsot, mikor egy-egy kanyarban 10-15 autó beesik, és nem 50 km per H val??? Egyértelmû az hogy a bunyó miatt kiveszik, bár ha várnak, lehet h megoldódott volna a probléma. De. Aki volt már külföldi versenyen, pl, és most sokan meg köveznek, de a barumon, ott egy vagy maximum 2 20 év alatti kislány fújja a sípozt. Ott miért van rend??
Miért kellet megint cholli bácsinak a Miskolci versenyt emlegetni? Mégis van egy kis ellentét? Egyébként szerintem a miskolci gyorsok sokkal alkalmasabbak lennének egy IRC verseny rendezésre. Ott nem kellene annyi lassító, és technokásabb gyorsok vannak szerintem, mondom én salgótarjáni létemre. De egy igazi IRC az lenne, hogy miskolci salgói gyorsok közösen. Az azért ütne mindent. Az tisztán látszik, és ki is mondja Pista bá, hogy nehezen megtûrt emberek a nézõk, nem nekik csinálják a versenyeket. Ez itt anagy baj. Nem lesz nézõ, nem lesz aki figyelje a sponzorokat a kocsikon, nem lesz szponzor, nem lesz aki induljon. Nemdebár???? Persze mi itt trollkodunk, és nem értünk semmihez. De valószinûleg egy Cseh himnuszt, jobban le tudtam volna tölteni a netrõl, mint õk.
554. • 2011-09-12 21:08:48
Sziasztok !!
Ime a véleményem :
Visszafelé idõrendben, mert a célceremóniától azóta is rosszul vagyok.

1. Célceremónia :

KÕVÁRY BARNA !!! Eddig is Hülye gyereknek tartottalak , de ezután NAGYON hülyének !! Eddig semlegesen fogadtam a stílusodat, nem érintett biztosan sokaknak bejön, de amit a célba mûveltél az botrányos volt !! Aki nézte az biztosan egyetért velem hogy minden bizonnyal nem voltál beszámítható állapotban , hogy milyen tudatmódosító szer volt a szervezetedben azt csak te tudhatod ( vagy egy vérvizsgálat) de hogy nem tudtad mit beszélsz az biztos.
Nem tudod megjegyezni a meghívott díjátadó díszvendégek nevét ? Alázod a versenyzõket ? Sértegeted? Üvöltözöl , mint egy idióta? A stílusod egyszerûen alpári !
Nem is értem miért nem kapták ki a kezedbõl a mikrofont.
Szerintem a viselkedésed elrontotta az egész hangulatot, az enyémet mindenképp. Fájdalmas volt végignézni a mûsorodat.
A Himnuszos baki is nagyon gáz volt, egyszerûen méltatlan és sértõ. Ez a hiba mindig is nagy felháborodást kelt mindenkor minden sporteseményen, egy kis felkészülés nem ártott volna.

2. Gratulálok a célbaérkezõknek !!

Nem volt egyszerû feladat ezt a hosszú versenyt befejezni.
Egyetértek JJ véleményével, hogy a rally arról szól hogy az adott pályát kell teljesíteni az adott feltételek mellett. Ha szakadék van azt kell figyelembe venni, ha szalagkorlát akkor azt , ha vízátfolyás akkor azt, és a farönkök is ide tartoznak. Frici is elismerte Õ hibázott, nem kereste a kifogásokat eddig 4. ben vette azt a kanyart , most megpróbálta 5. ben , sajna ez lett belõle. Neki is Gratulálok, na nem a leglátványosabb bukáshoz, hanem az addigi teljesítményéhez, hiszen addig õ volt a legjobb Magyar.
Sajnálatos hogy nagyon sokan kiestek, hasonlított a Veszprém rallyra ebben, pedig ez egy aszfaltos verseny volt.
Mikkelsen sajnos nem bírta a nyomást, ahogy az utolsó körben megkapta a 8 másodpercet, és ezzel felére csökkent az elõnye a hátralévõ két gyorsra, feltett mindent egy lapra és nem jött be neki.
Gratulálok ASI-nak a verseny abszolút 6. helyezettjének ! Az ORB elsõ helyezettjének. És az idei Magyar Bajnoknak !
Gratulálok Bútor Róbertnek az abszolút 8. helyezésért, az ORB 2. helyért ezen a versenyen !
Gratulálok Botka Dávidnak az abszolút 12. helyért, és az ORB 3. helyért !
Természetesen a navigátoraiknak is !!

3. Verseny :

Nagyon jó izgalmas versenyt láthattunk, percrõl percre változott az állás. A külföldi toppilótak hihetetlen tempót diktáltak. Több gyorson néztem a versenyt és mindenhol kiemelkedtek a többi versenyzõ közül. Gondolok itt Jan Kopecky, Petr Stary , Freddy Loix, Fréderic Miclotte , Bryan Bouffier, Xavier Panseri, Thierry Neuville, Nicolas Gilsoul . Andreas Mikkelsen, Ola Floene, Guy Wilks, Phil Pugh versenyzõkre. Az eddigi teóriákat, felrúgták , lehet S2000 -essel Mitsukat verni, Pedig õk is sokat mentek leszabályzáson. Sofõr kell ide , és uralni a technikát. Nem gondolom azt , hogy Bútor autója gyengébb lenne a másik PH sportos autójánál. Vagy Herczig autója sokkal rosszabb lenne a többinél. Minden bizonnyal hiányzik a tesztelés, versenykilométer , de akkor azt kell erõltetni. Sajnálom hogy Janikának nem volt tökéletes a technika. Nagyon vártam hogy össze lehessen mérni a hazai és nemzetközi mezõnyt, egy versenyen. Hát okozott meglepetést az biztos , azt hiszem túlzottak voltak az elvárásaink a mieinkkel kapcsolatban, de hát milyen is legyen az ember ha nem a sajátjaiért szurkol. Titkon többre számítottunk.
De az idõeredmények megmutatták hogy a középmezõnybe tudunk beleszólni természetesen ez lehet technikai hiba miatt is, de az eredmények tükrében ez a valóság.
A verseny nagyon tetszett izgalmas ,és jó volt.

4. Szervízpark: Jó volt szép volt, persze ez sem volt tökéletes, ugyanis több csapatnak kellett kint felállítani a szervízsátrát. De végre volt egy kis mozgás, és látvány itt is. Kitettek magukért az ORB versenyzõi is , mindenki ügyelt a megjelenésre is. A büfé árai kissé tulzottnak tûntek, de 2 napos kitelepülésnek is megvannak a költségei, gondolom ezért voltak az árak ilyen mértékben meghatározva.

Szervezés :

Több versenyzõ elmondta hogy nekik tetszett a szervezés, igaz olyat is hallottam egy-kettönek nem. Akinek jó volt a helyezése az dicsérte leginkább, akinek nem az pedig talált hibát.
Ez más versenyeken is így szokott lenni , a pozíció nagyban befolyásolja az elégedettséget !
Én is találkoztam hiányosságokkal, de egyértelmûen a sok nézõ volt az oka a fejetlenségnek. Rengeteg ember volt kint, hogy mennyi azt nem tudjuk pontosan, a számok tekintetében itt is lehetnek eltérések, attól függõen hogy az MSZP, vagy a Fidesz számolta. :), Ahol én voltam , ott minden kanyar tele volt emberekkel , és tényleg lézengtek, kóvályogtak a pályán , és közvetlen melette.
Ennyi embert nagyon nehéz kordában tartani, ilyen embertömegben rengeteg renitens alak elõfordul, szerencsére én komolyabb attrocitást nem láttam . Hallottam a verekedésrõl , lehet így mentette meg az életét a "nézõnek" Turi.

Legyen jövõre is IRC Magyarországon !!!

Bocs a hosszú bejegyzésért, ami rám nem jellemzõ, de K:B.: annyira felbaszott hogy azóta nem tudom ezt a malõrt megemészteni.



553. • 2011-09-12 21:01:41
Ezek a nagy bukások ami miatt 20-30 versenyzõnek szívnia kellett?????
Hát már nem azért, de itt 2005-ben ugyanez volt, Turi itt borította fel majdnem az Octavia-t mégsem lett etap, és szerintem az elõzõ éveken sem volt másképp...
Most hogy van ez régen tudtak vezetni, most meg nem tudnak? :)

Istenem komolyan az oviban nincs ennyi nyafogás mint az ORB-ben. mosolygok
552. • 2011-09-12 20:50:54
Az elsõ hozzászóláshoz ( rallysjociCZ : "Etap menyi lesz???" ) annyit fûznék, hogy idén 4 gyorsból amin voltam 3-on etap volt :)
Itt is az egyik ok, az Orfûi bukások.
http://www.youtube.com/watch?v=J4YM6O4Dh2A
551. • 2011-09-12 20:45:48
Udv mindenkinek!
Belso felvetelt lehet talalni valhol Friciek eseserol???
Ja es itt egy masik szemszogbol http://www.youtube.com/watch?v=U7U7RYcX0WA

Koszi elore is helyeslek
550. • 2011-09-12 20:27:39
Régebben Mecsek Rallye díjkiosztókra szerettem járni, az ott látható burleszk miatt is (na meg a serlegekért). Általában a ceremónia fele arról szólt hogy a rendezõk, szervezõk, és a fõ támogatók szépen sorban körbe-körbe, egymást díjazták kupákkal. vigyorgok
A fõrendezõ a fõrendõrnek, a fõrendõr, a fõrendezõnek, és így tovább. Aki egy egy ilyen eseményen részt vett, kivétel nélkül könnyesre röhögte magát. A végén már Maris néni adott Károly bácsinak.... Aztán jöttek a versenyisták 10 percbe zsúfolva.
Mert hát jó dolog a lokálpatriótizmus, de azért mindig túllõni a célon az már néha visszás. (ja és a legutolsó helyi versenyzõ is kapott mindig valami kupát ami mondjuk üdvözítõ, pláne ha maradt a többi díjazottnak is) helyeslek Ezek kedves, de sokat mondó emlékek nekünk.
549. • 2011-09-12 20:08:51
Hogyan lehetne eljuttatni valamilyen értékelést vagy észrevételt a Rendezõ, ebben az esetben Jelen István úrnak, ugyanis, ö azt nyilatkozta, hogy a Magyar nézöknek fel kellene nöni fejben Európához. Vagyis lefordítva buták vagyunk.

Itt mondja: http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=DKd4DbKcMFU

Szivesen eléállnék és elmondanám neki, hogy ha ö rendezönek vallja magát, és egy IRC futamot rendez, akkor ne 1 kilométerenként állítson 1szem "sportbírót", aki ráadásul teljesen tudatlan, és semmit nem ért a versenyhez, valamint nem tud sem fegyelmezni, sem rendet tartani, sem nézöket terelni. Ö beszél itt hogy fel kell nöni Európához??? Neki kéne felnöni, és egy ekkora lehetöséget megragadni, hogy itthon normális IRC futamot megtudjon rendezni. Erre úgy elrontotta az egészet, hogy az már botrány!!! Minimum 100 méterenként 2 sportbíró kellett volna!! CB Rádióval, stb stb... és elötte tartani nekik2-3 tréninget, mert ezek semmit sem tudtak. Semmi baj nem lett volna, ha normális, képzett sportbírókat állítanak a pályák szélére, sípokkal. Ha tudnak normálisan fegyelmezni, akkor nem lett volna semmi probléma a nézökkel. (A verekedés más tészta, azt ne vegyük ebbe bele) Ennél egy mezei bokorugratón jobb a szervezés.
Nem hiszem el, hogy aki X éve rendez versenyt, az nem tudja, hogy mennyi biztonsági ember kell. Föleg egy nemzetközi, akkora jelentöséggel és reklámértékkel bíró futamra. UGYHOGY KEDVES JELEN ÚR, NE MÁSOKAT SZIDJON? HANEM NÉZZEN SZÉT A MAGA HÁZA TÁJÁN, MERT OTT VANNAK A NAGY GONDOK!!!

Vagy az volt a cél itt is, hogy jövöre ne legyen véletlenül sem IRC futam?? Mert akkor jó uton haladunk!

A farönkökhöz meg annyit, hogy szerintem semmibe nem tartott volna öket arrébb huzni, és a helyükre gumit tenni. Ne hasonlítgassátok össze a padkával vagy olyan dolgokkal, amiken nehéz változtatni, vagy a természet ugy adta. Ezek a rönkök mozdíthatóak voltak. Mint látható is nagyon balesetveszélyesek, hiába irják fel öket, akkor is nagyobb a rizikó. Dehát ez a szervezés már csak ilyen. Én is azt mondanám kedves rendezõ úr: FEL KELLENE NÕNI EURÓPÁHOZ!!!!
548. • 2011-09-12 19:57:23
Szóval vannak dolgok, amiken lehet vitázni, de sajnos megtörténtek!! Nem felesleges ragozni, sõõõt! Talán van némi esély, hogy változtassanak dolgokon!! Elõször is hálásnak kellene lenni odafennt Valakinek, hogy nem lett tragédia!!!!
Mert bizony volt TÖBB olyan kilókméteres szakasz, ahol senki nem figyelte a kihelyezett gumikat a pálya szélén, nem is beszélve az esetleg eltûnõ, elesõ versenyautókról!
Az egész szakaszon egyetlen szemetes zsák nem volt!!!
Hetvehely, majd Nyárásvölgy!
Ami a legfurcsább kettõ nap alatt egyetlen részeg nézõvel nem találkoztunk!
Erõsítsen meg aki ott volt!
Annyi lelkiismeretes, és elkötelezett sportbíró van Pécsett, de mégis kevés!
A farönkökrõl: az ILLETÉKES úrnak kellene elnézést kérni, ha lehet mielõbb!!
Azért ez lesz az év verseny!!!
Fogad Valaki??
547. • 2011-09-12 19:17:34
mosolygok

1000 lett volna , csak elfogyott a kvótám feltöltés közben !

De jó nézegetést !!
546. • 2011-09-12 18:52:41
Ojjojoj! :S Mihamarabbi felépülést neki! Szorítunk!
545. • 2011-09-12 18:38:46
donbanki! b*szki!
Felírtunk minden rönköt az itinerbe, elhiheted. Ennek ellenére voltak kemény pillanataink, ugyanis hiába mondom be, NEM LÁTSZIK a rohanó autóból, mert eltakarja az út melletti növényzet. Nézd meg a Friciék videóját a bukásról, és döntsd el mit szeretnél jobban bent ülni, vagy az anyagi kárt finanszírozni!
544. • 2011-09-12 18:34:02
Sziasztok!
A Gabi állapotáról annyit hogy a bokatörést még tegnap éjjel megoperálták,eltörött 6 bordája,kilyukadt a tüdeje,légmellet kapott.
elégé rossz állapotban van,de biztatóak az eredményei.
543. • 2011-09-12 18:16:10
Sziasztok!
Szeretnénk itt is megköszönni minden hallgatónknak és média munkatársnak a rengeteg információt, amivel a Rallye Rádió munkáját segítettétek.
Nagyon jó volt együtt dolgozni az IRC Rally Radio riportereivel - Lisa O'Sullivan és Simon Clark - akik végigkövették az élmezõnyt.
Reméljük lesz folytatás!
542. • 2011-09-12 17:53:06
az orfui szerpentin elso jobbosan en is kiakadtam! kikor jelzik futam elott hogy nincs csak 1 gumi,de 2 van felfestve (reggel meg figyelmes is lettem ra, de azt hittem potoljak!) es mikor kijott valami fakabat MNasz es, megnezte, tehat tudtak rola, es nem tettek semitt az 1 picsit bosszant! annyi erovel hogy kikocsikazott, mar 1 gumit is bedobhatott volna a csomagtartoba!
2 Kovari meg 1 bohoc, akinek a cirkuszban a helye nem a rally helyszinen! hogy beszelhet ugy valaki,hogy "pizzafalo olaszok" +stb johogy szajon nem vagta valaki, mert meg erdemelte volna! Tegnap is a rajtceremonian mar rendesen irritalt ahogy beszelt! ha jot nemtud mondani minek ugat eggyatalan! Kocsog 1 ember!
541. • 2011-09-12 17:16:49
A verekedõs srác a Te beszámolód alapján is kereste a bajt. Számtalanszor el lett magyarázva, hogy a rally veszélyes üzem. Az alkohol nélkül is van veszélyforrás. Itt jegyzem meg, hogy olykor nálunk is szokott lenni a versenyeken pár sör. Csak mi olyan helyen isszuk meg a söreinket és annyit, ahol és amennyitõl úgy érzem, hogy nem kell elhajítanom a kezembõl a dobozt menekülés közben, mert ott termett a semmibõl egy versenyautó. Nem mellesleg aki gyengébb az alkoholnál, az ne tegye ki ezen gyengeségét a kirakatba, fõleg ne egy autóversenyen!

Egyébként pedig ha valaki paraszt módon viselkedik, én sem arra figyelnék, hogy mélyen a szemébe nézve pofozzam meg. Mondjuk a földön rugdosni nem biztos, hogy kell, de aki hülye, annak olykor kijár egy-két pofon.
540. • 2011-09-12 17:05:19
A verseny honlapján bokatörést és agyrázkódást említettek Gábor esetében. Rosszabb a helyzet? nemértem
539. • 2011-09-12 17:04:07
Hali!

Beszélek én is egy kicsit a Mecsek rallyról:

1. Prológ: nekem nagyon tetszett. Furcsaság az ingyenes parkolás 500 Ft-ért! A beléptetés is érdekesen alakult, mert egy ember szedte a pénzt és adta a jegyet, valamint a többi kelléket. Volt olyan szerintem, aki már csak az utolsó pár kocsit látta közlekedni a "pénztártól" való távozás után.

2. A csalás(ok) miatt egyértelmû lenne ASI kizárása és eltiltása! Én csak a kedves navigátorát sajnálom!

3. A rendezõkrõl sem tudnék sok jót írni. Itt fõleg azokra a sárga mellényes emberkékre gondolok, akik csak voltak a pálya szélén, szinte állva aludtak, esetleg a telójukkal szórakoztak! Esetleg még az lehet ebben a dologban, hogy némelyük süket, néma és ráadásul még vak is volt (tisztelet a kevés kivételnek)! Orfûi szakaszon tapasztaltam ezt, a település végét jelzõ táblánál, a szerpentin kezdeténél.

4. Orfûi verekedés: a megvert gyerek bunkó volt és ittas, össze-vissza szaladgált a pályán, hiába szóltak rá. Természetesen fõleg (!) olyanok szóltak rá, akik újfent piások voltak, de õk is azért jöttek ki a versenyre, hogy harcot (nem ökölharcot) lássanak. A sztorihoz tartozik, hogy egyetlen sárga mellényes nem volt tettrekész (valójában olyan testalkattal én sem mertem volna kinyitni a szám!). A legfelháborítóbb számomra az volt, amit TURI TOMI mûvelt: alattomos módon, hátulról, szó nélkül ütötte a gyereket!!!!!!!!!!!!! A gyerek kapott rendesen amúgy, mivel kb öten mentek rá, és még a földön fekvõ állapotában is ÜTÖTTÉK, VERTÉK, RUGDOSTÁK!!! És ki lett úgymond "meghurcolva"? Csak a szétvert fejû áldozat. Az elkövetõk??? Talán Magyarországon vagyunk!?

+1: pozitívumként csak annyit említenék meg, hogy az IRC pilóták elõtt le a kalappal. Remek versenyzõk, örülök, hogy láthattam õket élõben versenyezni! bízom benne, hogy lesz rá alkalmam máskor is õket hazánkban látni!

További szép napot!
Mecsek Rallye
oldalanként | növekvõ
összesen: 798 hozzászólás • 40 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
070809 10111213
14 15 16 17181920
21 22 23 24 252627
28293031 010203
040506 07 08 0910
2024.10.17-20.

részletes infóink

2024.10.18-20.

részletes infóink

2024.10.25-27.

részletes infóink

2024.06-2024.11.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k