A kétkerekes bajnok
Menya éhes maradt a Mecsek után
2011-10-17
interjú • Susán Viki - RallyRacing
h i r d e t é s
Összes oldal:
737370657
Napi oldal:
88907
Jelenleg:
1665
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása az 5.futam után
1. Kasza Kristóf
959
2.
Fónagy Kristóf
946
3. Gönczi Dániel
873
4. Osztás Ábel
794
5. Kozsuk Péter
787
6. Suborits Péter
786
7. Végh Krisz
783
8. Bíró-Ambrus Roland
759
9. Balogh Richárd
714
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a 12.futam, Central Europe Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
225
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
200
3. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
185
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
166
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
146
6. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
114
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
102
8. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
44
9. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
41
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a bajnokság végeredménye
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
145
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
124
3. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
109
4. Andrea Mabellini
Skoda Fabia
101
5. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
88
6. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
59
7. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
51
8. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
49
9. Simon Wagner
SKODA Fabia RS Rally2
49
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
169
2.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
157
3. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
136
4.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
124
5. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
119
6.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
80
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
72,5
8. Hadik András
Skoda Fabia R5 Evo
58
9. Osváth Péter
Skoda Fabia R5 Evo
52,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
a bajnokság végeredménye
1. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
143,25
2. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
135
3. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
4.
Hulmann G.
LADA VFTS
96
5. Bodogán F.
LADA VFTS
87,25
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
72,25
7. Tóth Barna
BMW E36
63
8. Nagy G.M.
Lada VFTS
43,5
9. Cseri József
LADA VFTS
43,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a bajnokság végeredménye
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
83
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
60
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
38,5
4. Berta László
Peugeot 208 Rally4
31
5. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
28,5
6. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
22,75
7. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
18
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1. Baksai László
Lada VFTS
121,5
2. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
117,5
3. Ronavolgyi E.
Honda Civic
94
4. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
82
5. Hauck Zsolt
Lada 2107
64
6. Tellér Antal
Peugeot 208
52
7. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
45,5
8. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
42,5
9. Molnár Ferenc
Lada VFTS
37,5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1. Bíró Gergő
Opel Astra
82
2. Rácz Gábor
Lada VFTS
80
3. Oberling K.
Suzuki Swift GTi
72
4. Bajusz Krisztián
Lada 2101
72
5. Kovács Dominik
Opel Astra
61
6. Szabó Zoltán
Lada 2105
60
7. Lipóczky Dani
BMW E36
51
8. Kerekes Bence
Lada VFTS
49
9. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
C géposztály
1. Mekler László
Alfa Romeo Giulia Sprint GTA
45
2. Tóth István
Škoda S120S
40,5
3. Emődi Balázs
Fiat 124
21,75
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
120
2. Csukovics István
Lada 21013
78,5
3. Müller Roland
Lada VAZ 2101
65,5
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
90
2. Szombathelyi P.
Lada VFTS
82,5
3. Zsolna József
Lada 2105
69,5
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat
Mecsek Rallye
oldalanként | növekvõ
összesen: 798 hozzászólás • 40 oldal
738. • 2011-10-12 19:53:33
Sibera, ok, voltak túlzásaim veled kapcsolatban, amikért elnézést kérek. Az Asi dolgot is túléleztem, de azt hangoztattad, hogy gyenge a két és fél perces ideje az elejétõl, az biztos. Azt tudom, hogy elkötelezett rally fan vagy, arról, ha nem tudsz versenyezni, meg valóban nem tehetsz, az ezzel kapcsolatos kifakadásom miatt sorry.
737. • 2011-10-12 19:47:29
sajnos megakadtam a " Asi 5. helyét Sibera nevetségesnek tartja"-nál, nem is olvasom tovább. Légyszíves ezt a mondatom keresd meg, és másold be.
Megint csak a rosszat kerested.
Turán. elsõ körben nagyot villantott, senki sem írta gyenge, második körre mikor már-már a "nagyok" behangolták a futómûvet, nem tudtunk hasonlítani, így csak egy kérdõjel maradt, de azt biztosan írtam, hogy látszik Fricin a km. és örültem, hogy kiemelkedett a Magyar mezõnybõl.
ezt is keresd meg.
Arai-al meg teljesen felesleges példálózni, ahogy Pech-el is stb. Tudod mi a különbség2-4 tréning, vagy fejbõlmenés között? ..csak hogy egy példát írjak Magalhaes már ha jól írtam a Nevét. Nézz utána.
dictus magister nagyon jól leírja az itt zajló írásokról mi miért van, még bele is megyek, hogy elfogult vagyok, mert az, max az nem tetszett, hogy jobb lennék Loebnél, meg bármit megoldanék az autóban, mert ezt sosem hangoztatom, és mivel a költségvetésembe nem fér be hogy akár egy Favoritot is nyugodt szívvel összecsukjak egy sprinten, így ki sem próbálom mennyit tudnék kihozni magamból, sõt mivel ez sport, így már rég le is csúsztam arról, hogy úgy álljak neki, cél a gyõzelem! bohóckodás meg nem érdekel. Marad a nézés, amíg van hozzá kedvem, de nyugodt lehetsz, mert már egyre jobban nincs, és lassan csatlakozom az utolsó mohikánok közé, akik 20 vagy még több éve járnak, de már teljesen kiábrándultak, és a több százezer nézõvel együtt kilépnek benzingõztõl megfertõzött szurkolók közül. Remélem voltál a 90-es években rallyn és átélted akár autóban akár a pálya szélén mennyi nézõ volt. Jobb ami most van? Biztos, hogy nincs semmi probléma? Biztos vagy benne, hogy azért egyre kevesebb a nézõ, meg versenyzõ, mert van pár szókimondó fórumos, akik leírják a rosszat is?... vagy csak rosszat írnak, mert lehet elõtte pont voltak külföldön rallyn és ott megteltek élménnyel? Tudod Nekem is csak addig tudták bemagyarázni, hogy pl. a Skoda egy rossz, gyenge autó, míg nem láttam külföldön gyárit, motorsportos szerelõkel! vagy a salgó ralikon
736. • 2011-10-12 16:20:22
Én úgy vagyok a magyar rallyval, mint a filmbeli magyar narancsal, kicsit kisebb, kicsit savanyúbb, de a miénk.
735. • 2011-10-12 16:15:59
A korábbi személyeskedõ hangnem miatt egyébként én is elnézést kérek.
734. • 2011-10-12 16:12:00
Ok, valóban én személyeskedtem elõször, nem emlékeztem rá. Kedves, hogy rögtön skizofréniának titulálod, de mint mondtam, a te dolgod a választott hangnem.
Én a Turánnal kapcsolatos véleményedet rendkívül igazságtalannak tartom, de persze nem kell ebben kiegyeznünk. Aki gyorsan megy, az hibázik néha, ez benne van. Szerinted csak az autó miatt ment gyorsan addig is, szerintem meg a vb-n összeszedett rutin miatt. És szerintem figyelemreméltó volt az addigi teljesítménye. Az, hogy nincs róla egy jó szavatok sem, hogy IRC-n az elejében megy, amíg megy, szerintem szeletív hozzáállás. Azt írtad, Siberáék okfejtése cáfolhatatlan. Nos, én több cáfolatot írtam, Asi 5. helyét, ami IRC szinten szenzációs, Arai elverését. Sibera Asi 5. helyét nevetségesnek tartja, ami szerintem a vicc katetgóriája, nézzük meg, Arai mennyit kapott az elejétõl. Nem az a baj, hogy felhívjátok a figyelmet a magyar rally viszásságaira, az erkölcsi fertõre, hanem az, ha csak errõl írtok, a pozitív teljesítményeket szelektíve nem látva meg.
Mi valószínûleg más körökben forgunk, én a versenyzõtársaim, szurkolók között még egy olyan véleménnyel sem találkoztam, amely velük (veletek) értett volna egyet, sõt, mindenki fel van háborodva a hazai rallyt utáló hozzáálláson. Ettõl még biztos létezik ez a nézet, és van, akinek tetszik, szó se róla. Lehet Turán eredményérõl elmélkedni, hogy a célban van a vége, meg csak a kocsi volt jó, én nem így látom, illetve minimum annyi fenntartásom van, hogy egyikünk sem ült az autóban, nem tudjuk, mi történt, mekkora hiba volt, fatális pech-elemek is voltak-e benne, szerintem egyébként voltak.
Siberáék véleménye szerintem továbbra sem objektív, mert ha valaki egy N-es autóval 5. lesz, arra nem az az objektív válasz, hogy " azt hittem, csak két percet kap az elsõ magyar, ehelyett kapott két és felet".
Az objektív hozzáállás mégiscsak az lenne, ha a negítív vélemények, jellemzõk mellett a pozitívakra is odafigyelne valaki.
Cseh kérdés. Rendben van, hogy tisztább a bajnokságuk, csak ha valaki mindig azt hallja, hogy a szomszédnál kolbászból van a kerítés, és bezzeg a csehek, mindezt kárörvendõ attitûddel, annak jó eséllyel egy idõ után elege lesz az egészbõl.
Na mindegy, szerintem annyira másképp látjuk, hogy kár is folytatni, neked sok kupád van, így valószínûleg sosem hibázol, ezért Turánt is meg tudod ítélni ennek alapján (ezt nem személyeskedésbõl mondtam, csak enyhe malíciával), nekem nincsen annyi, úgyhogy akkor biztos én látom rosszul, amikor azt mondom, hogy együtt ment az IRC elejével (természetesen errõl sem kell egy jó szót sem szólni, hiszen nem ért célba ugye), majd hibázott egyet, ami a nagy tempóban benne van, elég pechesen egyébként.
732. • 2011-10-12 13:20:30
Én részemrõl lájkolom ezt a hozzászólást!!! (Miért nincs itt ilyen?) nevetek
731. • 2011-10-12 10:26:09

Hol is kezdjem?
Zene füleimnek, mikor ezen az oldalon valaki személyeskedéstõl mentes beszélgetést, tényszerû
eszmecserét szeretne folytatni. Én is ezt szeretném,
ebben egyetértünk, viszont számomra egy kicsit
skizofréniás állapotra (enyhébb esetben is amnéziára) utal,
ha Te hivatkozol velem szemben személyeskedésre.
De lássuk az elõzményeket:

A 648, 668 és 669 hsz-ekben tárgyszerûen kifejtettem
véleményemet a Mecsek-Rallye-val kapcsolatban. Ezekre
több, erõsen személyeskedõ válasz is érkezett. Többek
között a tiéd, amit kis változtatásokkal az elõzõ hsz-ben
idéztem (lehet, hogy nem ismertél rá?) Az eredeti, a 675sz-
ú kommentedben olvasható.
Figyelmedbe ajánlom még, a 660. 670. és 673sz-ú hsz-eket.
Ezekrõl persze Te nem tehetsz, de ha a személyeskedés
ellen kívánsz harcot indítani, amiben én támogatlak, akkor
egyenlõ mércével mérj, és az ok-okozat kapcsolatot sem
feledd!

De a fentiek ellenére, ha úgy gondolod, hogy
személyeskedtem veled, és ne adj’ Isten megsértettelek,
akkor elöl járva a jó példával, elnézést kérek tõled.


A témánkra térve, még mindig a Mecsek-Rallye apropóján:

A rallye-t is, ahogy az élet más dolgait is, a szemlélõk a
saját szempontjaik szerint súlyozzák. Van akinek ez, van
akinek az nem tetszik. Sibera és Joci, az én olvasatomban
megcsömörlöttek a „semmi sincs mögötte”
napszemüvegektõl, a redbull-tól, a sztár allûröktõl.
Meguntak egy lepusztult kuplerájt, és átmentek a szomszéd
házba, ahol normálisabban mennek a dolgok. Van tisztelet a
sport, a sort ág, az eredmény iránt, és a megélhetést, az
üzletet nem keverik össze a sporttal. Tudod hányan
gondolkodnak így a motorsportokról? –beleértve a F1 nevû
színházat is?
Nehezen tudják, tudjuk elfogadni, helyesebben nem
fogadjuk el, hogy a nulla eredményeket kommunikációval
akarják felturbózni. Én az utóbbi idõben különleges
figyelmet fordítok az élversenyzõk kommunikációjára.
Az a tapasztalatom, és véleményem, hogy kedvenceink
tisztára hülyére veszik a közönséget.
Olyan sajtóközleményeket adnak ki, ami mintha csak
hülyéknek szólna. Ebben élen jár Spici és Turán.

Kapcsolódva hozzád: Hogy mondhat olyat egy élversenyzõ,
és ennek nyomán, hogy mondhatsz Te is olyat, hogy egy
versenyen, ami 14 gyorsból áll, jó eredmény az, hogy
4 gyorson megyünk ahogy a csövön kifér, aztán az 5-en
berongyolunk a fák közé?
Sokadszor mondom, a versenynek a célban van vége! Ami
a cél elõtt történik, az nem kerül bele az évkönyvekbe! Aki
ezt másként gondolja, annak fogalma sincs a sport
lényegérõl.
Atlétikában 3000m-en elindulhat egy 100-as sprinter, aki az
elsõ egy-két száz méteren alázza a mezõnyt, de a célban,
a végén más nyakába fogják akasztani az érmet.
Ha ez a sprinter a verseny után azt nyilatkozza, hogy „pedig
az elején milyen nagyon jó voltam”, akkor sokak szemében
sajnálatot fog kiváltani, és nevetségessé válik.
Normális világban! –teszem hozzá.

Bútor Robi interjúval kapcsolatban:
Robi bent van nálam az elsõ háromban (Asi, Janika, Robi).
Õk azok, akik a versenypályán nem „üzletemberek”, hanem
sportolók, autóversenyzõk. Így is nyilatkoznak. Õk nem a
kommunikációjukkal érik el a sikert, hanem a pályán tudnak
gyorsan meni, és ezt a verseny céljáig akarják tenni.
Az eredményességüket a célban mérik csak le, és tudják,
hogy aki nem éri el a célt, az csak az utolsók között lehet
(kommunikációval) király.
A kommunikációval kapcsolatban jó példaként Janikát
hozom fel, aki mindig kimérten, tárgyszerûen és õszintén
nyilatkozik. Lásd ezt

Ez a stílus Robira is igaz, még ha most, egy kis hiba is
csúszott ebbe. Amit Robi mondott az interjú végén, az
méltatlan hozzá, és szerintem nagyon kilóg a róla, sokak
által alkotott képbõl. Õ is nagyon jól tudja, és errõl korábbi
nyilatkozatai meg is gyõztek, hogy a rallye-t nem szépségre
játszák, és nem pontozással dõl el ki a jobb.
Az óra -a könyörtelen és pártatlan idõ mérõje- dönt!
Az eredmény szempontjából teljesen mindegy, hogy ki, hol,
és hányszor húzza meg a kéziféket! És szerintem Sibera és
Joci véleménye e pontnál válik könyörtelenné,
és cáfolhatatlanná.

Aki pedig még mindig kételkedik abban, hogy a kanyarok
levágását sportszerû körülmények között a gumi bóják is
meg tudják akadályozni, annak ajánlom figyelmébe
Sibera 730-as hsz-ában belinkelt videót, annak is a 2,02-nél
látható részét.

Csak bízni tudok abban, hogy számodra is tényszerû, és
személyeskedéstõl mentes voltam.
Üdv.
730. • 2011-10-11 21:47:34
Volna, lehet, talán, ha, majdnem, helyett egy videó ...pici autó, pici teszt, pár F2 VB. futamgyõzelem. itt
729. • 2011-10-11 18:27:42
Dictus, nem tudom, mirt ugrottál annyira nekem, de lelked rajta.
Ami a tényeket illeti: Sibera kiszemezgette a verseny elõtti elvárásokból a legszélsõségesebbeket, miszerint az abszolút elsõ 3-4 magyar lesz. Ezt kb 1% gondolhatta komolyan, õ azóta is ezzel revolverez.
Ehhez képest: egyetlen méltató sort sem kapott tõle (a táborától), sem Frici teljesítménye a kieséséig (absz.3-5.-hely), sem Asi absz 5. helye (ehelyett azt sujkolta, hogy két és fél percet kapott a legjobb magyar, nem törõdve azzal, hogy N-es autóról van szó, és ez az eredmény ahhoz képest szenzációs, és azzal sem, hogy Turán azért nagyságrendekkel kevesebbet kapott volna, ha végigér). Egy jó szava nem volt arról, hogy Arait 4-5 vagy öt magyar verte el, Asi gigantikus módon.
Szóval lehet a tényeket nézni innen is és onnan is, amit én állítottam, hogy kifejezetten ellenszenvvel és némi rosszindulattal és rosszmájúsággal nézi ezt az egészet.
A személyeskedéseidet inkább kihagyom, természetesen udvartartásom nincsen, legfeljebb nekem még van kedvem kinyitni a pofázmányomat, ha zavar valami.
Ajánlom figyelmedbe az itteni Bútor interjú utolsó pár bekezdését, amit errõl az ellendrukkról ír, amit Siberáék testesítenek meg. Õ talán csak ért hozzá valamennyire...
Ha tovább személyeskedsz, akkor inkább hagyjuk az egészet, mert nekem érvek ütköztetésérõl szól, nem ilyen hangnemrõl.
728. • 2011-10-11 18:01:04
Realista!

Siberával és Jocival kapcsolatban fogadd el egy klasszikus
jó tanácsát, ami ugyan nem nagy érték, mert sok van
belõle, de talán tanulságos számodra:

"Kár a szót pazarolni rá(juk), a figura(ák) Nagy tudású
elméleti autóversenyzõ(k), Loeböt is legyõzné(k), ha rajta
(tuk) múlna, és a lehetõségek adottak lennének.
Valószínûleg életében (tükben) nem ült(ek) még
versenyautóban."

Az ilyen, és ehhez hasonló, gyakran hangoztatott
okosságaid helyett elgondolkozhatnál, inkább
Sibera 725-sz-ú kommentjén, mert gondolkodás nélkül
nem fogod tudni megcáfolni. De tudod mit? Ne is
gondolkozz, mert reménytelen számodra (és vélemény
udvartartásod számára) a cáfolat lehetõsége. Miért?
Azért mert Õk értenek hozzá, szeretik, és tényekkel
érvelnek! Te (Ti) meg csak beszélsz(tek) a semmibe!

A legnagyobb bajotok Siberával, és Jocival, hogy markáns,
határozott és nem cáfolható véleményük van, ami mellett
kiállnak, és hangoztatják (jól teszik!).

A csehekkel kapcsolatban: Ha leporolnád megrövidült
memóriádat, emlékezhetnél rá, hogy a rallye-ban, és más
technikai sportokban is messze az élen járnak, jártak
Közép- Európában, amióta világ a világ, emiatt e
tárgykörben például is szolgálhatnak. Ez lehet, hogy
téged zavar, de ettõl ez még tény marad.
megdöbbent

Mielõtt ismét "elméleti" autóversenyzõnek minõsítenél,
tekints a mellékelt képre. Nem a legyek hordták össze.
726. • 2011-10-08 19:44:11
"Komolyra fordítva inkább gondolkozz el azon-tudom, hogy nem fogsz-, hogy a totális szemellenzõs, a hazai rallyt és versenyzõket utáló, és a cseheket minden kritika nélkül imádó hozzáállásodat olvasva még az élversenyzõink is kedvét is el tudid venni."
725. • 2011-10-07 17:28:01
jajj realista, Te annyira realista vagy.
Egybõl kell írnod, hogy biztos belülrõl látom...mit? Mit kell belülrõl látnom? Azt már kívülrõl látni sem lehet, hogy nincs kilométer az emberekben, így esélyük sincs megverni az IRC éllovasait. Ehhez autóversenyzõnek kell lennem? Én nyilatkoztam, hogy nyerhetünk, vagy Én írtam szurkolóként, hogy nyerünk? Mit írtam a verseny elõtt? a legjobb Magyar ha minden összejön kb.2 percet fog kapni! ...és mi lett? Én is alábecsültem az IRC menõit. Ti jöttök egyfolytában a Csehekkel! Írod a Kopeckyt.....miért ki nyert? akkor mit írjak? ki lett a századik?
Már reálisan gondolkodom....miért hogyan máshogy? irkáltam volna Pécs elõtt, hogy már pedig Magyar fog nyerni?? akkor f***a gyerek lennék mi?
Nem vagyok egy világutazó, kevés vb-re IRC jutok ki, de ott sem azért vagyok, hogy jól berúgva hõbölögjek, hanem nézek...és LÁTOM a különbséget, és attól mert nem írom, hogy kevés kilométer kevés gumi, kevés pénz, rosszabb autó, még látom, meg hallom! ..mert ahhoz nem kell az autóban ülnöm, hogy lássam-halljam mennyi a különbség...
de köss csak bele ebbe is, viszont ajánlom, inkább menny ki vb-re menny ki IRC-re ...nézelõdj...persze ne visszafordítóba keresd a különbséget mert ott nem fogod észrevenni
....és tudod mi a legszebb? akik itt nyálangzanak, azok a pálya szélén mocskosabb szájúak mint Én....
na nyomjátok.....
724. • 2011-10-07 12:02:34
realista! ott a pont

Azért azt vegyük számításba Bútornál, h ment kb 1000-1500 ssKm-t a peugeottal, és abból rengetegszer volt gondja.
723. • 2011-10-07 08:51:26
Ha a Bútor lenne a legjobb pilóta, akkor Õ nyerné a versenyeket. Nem tagadom, zúgóval, elsõ kerekessel nem lehet megverni Õt, de 4x4 el már verhetõ, nem is nehezen. Tudom, kaki volt a wrc is , de ez a Pegó nem annyira kuka, így azért ezzel verni kellett volna pár embert, ha Õ a legjobb. Neki az elsõ kerekest kellett volna végig vinni, és menni vb re mert itthon már nem volt motiváció.
722. • 2011-10-07 00:31:37
Benned az a legjobb, hogy ilyen "önbizalomhiányod" van. Egyetlen hibád a szerénységed lehet. Hiszen te még Bútornál is reálisabban látod. Végül is megvan minden alapod rá, rengeteget versenyeztél, képben vagy az élmezõnyt, a nemzetközi mezõnyt illetõen, belülrõl látod, anyagilag, rutinban és minden szempontból, így természetesen jogos a kritikád.:P
Komolyra fordítva inkább gondolkozz el azon-tudom, hogy nem fogsz-, hogy a totális szemellenzõs, a hazai rallyt és versenyzõket utáló, és a cseheket minden kritika nélkül imádó hozzáállásodat olvasva még az élversenyzõink is kedvét is el tudid venni.:( Bár tudom, hogy ez téged nem zavar, éljen Kopeczky.
721. • 2011-10-06 20:03:22
Ja Bútor megmondta... mit? ezt már lenyilatkozta verseny elõtt is teljesen reálisan gondolkodva. Nem is nyilatkozott úgy hogy nem kell elájulni a mezõnytõl, meg ha minden összejön, nyerhetünk is...ja károgók...azok a károgók akit itt gyõzelmet vártak!
"bezzeg a Kopecky" :D jah bezzeg... Ki nyert? biztos mitsuval nyertek, mert lobogósak a pályák!


a Skodás srácot meg remélem a Skoda Motorsport elintézi, hogy ne égesse tovább a márkát!
720. • 2011-10-04 18:51:17
Asi 18 hónap eltiltás
719. • 2011-10-04 01:53:11
En szemely szerint Burort tartom a legjobb pilotanak a magyar rallyban! ev elejen a nyakan ratettem volna hogy bajnok lessz! de majd jovore! " jo bor is soka forr" Hajra Butor , majd kinyomod meg a peugeot nak is a szemet, mint a citroenneK!
Mecsek Rallye
oldalanként | növekvõ
összesen: 798 hozzászólás • 40 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
21 22 23 24 252627
282930 31 010203
040506 07 08 0910
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21222324
2024.11.01-05.

részletes infóink

2024.11.02-03.

részletes infóink

2024.11.03.

részletes infóink

2024.11.03.

részletes infóink

2024.11.09-10.

részletes infóink

2024.11.09-10.

részletes infóink

2024.11.09-10.

részletes infóink

2024.06-2024.11.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k