h i r d e t é s
Összes oldal:
722764145
Napi oldal:
211024
Jelenleg:
5368
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
kiemelt partnerünk :
további partnereink :
webshopunk :
1. |
Suborits Péter |
|
628 |
2. |
Kasza Kristóf |
|
569 |
3. |
Fónagy Kristóf |
|
558 |
4. |
Gönczi Dániel |
|
537 |
5. |
Tóth Richárd |
|
512 |
6. |
Kozsuk Péter |
|
469 |
7. |
Petrovszki Máté |
|
468 |
8. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
456 |
9. |
Osztás Ábel |
|
441 |
1. |
Thierry Neuville |
|
168 |
2. |
Sebastian Ogier |
|
141 |
3. |
Ott Tanak |
|
137 |
4. |
Elfyn Ewans |
|
132 |
5. |
Adrien Fourmaux |
|
119 |
6. |
Kalle Rovanpera |
|
86 |
7. |
T. Katsuma |
|
76 |
8. |
Esapekka Lappi |
|
33 |
9. |
A.Mikkelsen |
|
29 |
1. |
Hayden Paddon |
|
96 |
2. |
M.Franceschi |
|
82 |
3. |
Miko Marczyk |
|
72 |
4. |
S. Tempestini |
|
59 |
5. |
Mads Ostberg |
|
51 |
6. |
Simon Wagner |
|
49 |
7. |
Efren Llarena |
|
45 |
8. |
Erik Cais |
|
44 |
9. |
Andrea Mabellini |
|
44 |
1. |
Csomós Miklós |
|
122 |
2. |
Turán Frigyes |
|
103 |
3. |
Velenczei Ádám |
|
96 |
4. |
Német Gábor |
|
85,5 |
5. |
Klausz Kristóf |
|
77 |
6. |
Tóth Tibor |
|
71 |
7. |
Trencsényi J. |
|
56,5 |
8. |
László Martin |
|
35,5 |
9. |
Osváth Péter |
|
35,5 |
1. |
Marozsi Zsolt |
|
112 |
2. |
Rongits Attila |
|
85 |
3. |
Bodogán Ferenc |
|
82,5 |
4. |
Balla Tamás |
|
74,75 |
5. |
Hulmann Gábor |
|
72 |
6. |
Kronome Ákos |
|
42,5 |
7. |
Cseri József |
|
37,5 |
8. |
Hevesi Norbert |
|
35 |
9. |
Prigyeni Péter |
|
34,5 |
1. |
Czékmány Norbert |
|
50 |
2. |
Határ Attila |
|
35 |
3. |
Kerék Balázs |
|
31,5 |
4. |
Viszló Csaba |
|
28,5 |
5. |
Berta László |
|
20 |
6. |
Zagyva Dorka |
|
14,25 |
7. |
Hibján József |
|
12 |
1. |
Baksai László |
|
96,5 |
2. |
Ronavolgyi E. |
|
73 |
3. |
Tamás Gyula |
|
61,5 |
4. |
Várnai Dávid |
|
54 |
5. |
Ruszó Krisztián |
|
42 |
6. |
Szetei Norbert |
|
37 |
7. |
Görög Péter |
|
35,5 |
8. |
Hauck Zsolt |
|
28 |
9. |
Strider Zoltán |
|
26 |
1. |
Kovács Dominik |
|
59 |
2. |
Bíró Gergő |
|
53 |
3. |
Bajusz Krisztián |
|
46 |
4. |
Kosztolányi L. |
|
40 |
5. |
Bévárdi Péter |
|
35 |
6. |
Kerekes Bence |
|
34 |
7. |
Fenyvesi Péter |
|
33 |
8. |
Krámpek Nándor |
|
31 |
9. |
Oberling K. |
|
29 |
1. |
Mekler László |
|
45 |
2. |
Tóth István |
|
40,5 |
3. |
Emődi Balázs |
|
21,75 |
1. |
Wirtmann Ferenc |
|
120 |
2. |
Csukovics István |
|
78,5 |
3. |
Müller Roland |
|
65,5 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
90 |
2. |
Szombathelyi P. |
|
82,5 |
3. |
Zsolna József |
|
69,5 |
1. |
Benyó Máté |
|
42 |
2. |
Kárai Tamás |
|
22 |
3. |
Ales Fucik |
|
22 |
4. |
Antal István |
|
20 |
5. |
Kotán Péter |
|
19 |
6. |
Pál Krisztián |
|
19 |
7. |
Z.Staniszewszki |
|
18 |
8. |
Alois Höller |
|
13 |
9. |
Koncseg Zoltán |
|
13 |
|
Velenczei Ádámnak nincs nagy tapasztalata a murvás versenyeken, hiszen eddig összesen háromszor indult ilyen útfelületen R5-ös versenyautóval… Az idei dobogós sorozatot itt lesz a legnehezebb tovább folytatni, de a Velenczei-Vánsza egység fontosnak érzi a másfeles szorzójú bajnoki fordulót és mindent megtesz azért, hogy a legtöbb ponttal távozhassanak a 28.Székesfehérvár-Veszprém Rallye-ról.
Eddig idén mind a négy futamon dobogón állt a Velenczei Ádám – Vánsza Zsolt alkotta duó. A Dunakanyar Rally-t megnyerték Ádámék, de a másik három versenyen is a céldobogó harmadik helyéről locsolhatták a pezsgőt. „Abban biztos vagyok, hogy a Veszprém Rallye-n nehezebb lesz felkerülni a legjobbak közé.” – mondta a pilóta az esélyeket latolgatva. „Tavaly sajnos kihagytam ezt a futamot, ami egy kicsit hátrányt jelent nekünk a többiekhez képest, de semmiképpen sem szeretnénk feltartott kézzel nekivágni ennek a ralinak, már csak azért sem, mert a másfélszeres szorzó miatt ezen a versenyen megszerzett helyezés nagyon meghatározó lesz a bajnokságra nézve.”
A veszprémi murvás pályák mindig extra kihívást jelentettek az indulók számára, ez a mostani verseny is a legnehezebbek közé tartozik, már ha csak önmagában a pályákat nézzük. Nem segíti a koncentrációt az sem, hogy a futam hétvégéjére hőségriadót hirdettek és ez a hőség a versenyautók kabinjában még csak fokozódik. „Próbálunk rákészülni, nagyon fogunk figyelni a kellő hidratációra. Alapvetően bírom a meleget, de próbáltam a felkészülésben erre is külön figyelmet fordítani.”
Egy rövid teszten van túl a csapat. „A Topp-Cars nagyon jó alap setuppal hozta meg az autót, igazából csak kicsit kellett finomítanunk rajta, a teszt nagyobb részén inkább arra figyeltünk, hogy minél többet menjek ezzel a beállítással. Nagyon jó volt murván menni az autóval, nagyon élveztem. Fontos lesz, hogy mennyire bátran fogjuk tudni áttolni a szakaszokat már az elejétől kezdve.”
A pályák önmagukban is nehezek, nagyon könnyen lehet defektet kapni egy-egy kiálló kőben. „Főleg a második kör lesz majd veszélyesebb, amikor jobban letisztul az út, előkerülnek a sziklás részek. De nem óvatoskodhatunk, az elejétől nyomni kell, hiszen a többieknek jóval nagyobb a tapasztalata murván.”
A szombat esti székesfehérvári városi superspeciál nem számít bele az értékelésbe. „Minden évben eltervezem, hogy igazából ott csak végig gurulunk, de amikor meglátom a tömeget, azt a sok embert, akkor úgyis mindenhol meghúzom a kézit és megpróbálunk minél többet menni keresztbe…” – mondja kaján mosollyal Velenczei Ádám.
Vánsza Zsolt pilótaként évek óta versenyez ezeken a pályákon, most a jobb oldalról kicsit máshonnan tudja megfigyelni ezeket a murvás szakaszokat… „Az összhang továbbra is nagyon jó volt az autóban, mindketten élveztük már a tesztkilométereket is. Zsoltinak pilótaként is van tapasztalata ezeken a pályákon. Ismeri jól ezeket a gyorsasági szakaszokat. Biztos, hogy ezzel még jobban tudja segíteni a munkámat.” – mondta Ádám bizakodva a hétvége előtt.
A páros csütörtökön és pénteken a pályabejárással kezdi meg a Veszprém Rallye hivatalos programját. Szombaton kezdődnek az éles küzdelmek, négy szakasz után érkezik a mezőny Székesfehérvárra, majd vasárnap 3 különböző szakaszt kétszer teljesítve a veszprémi ARÉNA mellett felállított céldobogón fejeződnek be az események.
A csapat partnerei:
Metalvision Kft., Euroaszfalt Kft., SIVA Group, Közmű Alagút, Forvett, STRAVIA, AIR TRADING, Confidenza, LEAD DESIGN, S és K Nyomdatechnikai Kft., EFTECH, FLOW FUEL, Gulf Lubricants Hungary, Good Safety, Szirt BAU Kft., Gregor és Társai Nyomdaipari Kft., vedofelszerelesek.hu, HRT Spedition, RAPID-BETON, GEOteam, Lehoczki Vagyonvédelem, ERDA SZOLG Kft., KatiTrans
Ez a hír most jelenik meg 1327. alkalommal
Országos Rally1 Bajnokság 2022
hírek • videók • fotóalbumok
|