RALLYCROSS VILÁG- ÉS EURÓPA-BAJNOKSÁG - Kárai Trans World RX of Hungary - 2024.07.27-28
A múltat le kell zárni...
a másik program
2010-12-16
információ • -
h i r d e t é s
Összes oldal:
710581976
Napi oldal:
27292
Jelenleg:
6291
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása az 1.futam után
1. Suborits Péter
208
2. Kasza Kristóf
196
3.
Fónagy Kristóf
190
4. Gách Bence
175
5. Bíró-Ambrus Roland
174
6. Tóth Richárd
167
7. Gönczi Dániel
161
8. Csortos László
157
9. Petrovszki Máté
153
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a 7.futam, Rally Poland után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
136
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
121
3. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
115
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
92
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
91
6. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
63
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
58
8. A.Mikkelsen
Hyundai i20 N Rally1
29
9. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
27
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 4.futam,
a Rally Estonia után
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
73
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
63
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
53
4. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII
25
5. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
40
6. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
40
7. Oliver Solberg
SKODA Fabia RS Rally2
35
8. Georg Linnamae
Toyota Yaris GR Rally2
26
9. Andrea Mabellini
Skoda Fabia
28
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
122
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
103
3.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
96
4. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
85,5
5. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
77
6.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
71
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
56,5
8. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
9. Osváth Péter
Skoda Fabia R5 Evo
35,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
85
3. Bodogán F.
LADA VFTS
82,5
4. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
74,75
5.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
72
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
42,5
7. Cseri József
LADA VFTS
37,5
8. Hevesi Norbert
BMW E36
35
9. Prigyeni Péter
LADA 2107
34,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
50
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
35
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
31,5
4. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
28,5
5. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
6. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14,25
7. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Baksai László
Lada VFTS
96,5
2. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
3. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
61,5
4. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
54
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
42
6. Szetei Norbert
Peugeot 208
37
7. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
8. Hauck Zsolt
Lada 2107
28
9. Strider Zoltán
Peugeot 208
26
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Kovács Dominik
Opel Astra
59
2. Bíró Gergő
Opel Astra
53
3. Bajusz Krisztián
Lada 2101
46
4. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
5. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
6. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
7. Fenyvesi Péter
Lada 21013
33
8. Krámpek Nándor
Lada 2107
31
9. Oberling K.
Suzuki Swift GTi
29
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 2.futam,
a II.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
45
2. Nagy István
Volkswagen Golf
27
3. Müller Roland
Lada 2101
24
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
45
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
28
3. Hankó László
Lada 2107
26
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat
MNASZ fórum
oldalanként | növekvő
összesen: 2773 hozzászólás • 139 oldal
93. • 2010-12-21 13:26:13
igen friss vagyok mert eddig nem láttam értelmét a megnyilvánulásnak.
de ha gondolod, akkor ismét csak olvasóvá alakítom az üzemmódot, hogy boldog lehess ha már a szavazás kedvedet szegte
92. • 2010-12-21 12:49:35
Kedves emerico! Nem szükséges mély filozófiai latolgatásokba bonyolódnod. Tényszerűen közöltem az észrevételemet a hsz.-ek alapján, és föltettem egy költöi kérdést. (talán ismered, ez az, amire nem fontos választ adni). Tudod, ez egy szabad fórum. Olvasgattam, és ez jutott az eszembe. kacsintok Ennyi.....
91. • 2010-12-21 11:14:30
ortodox:
és ennek milyen lényegi mondanivalója van számodra?
90. • 2010-12-21 10:51:21
Mivel többször meg lettem szólítva, úgy érzem tisztába kell tennem egy két dolgot magam körül. Számomra mellékes, hogy a közgyűlésen ki hol állt, merre mozgott, ki kivel kacsintott össze. Egy a lényeg, aki teljes mértékben változást akart, (köztük én is) ez most megtörtént. Ferjáncz Attilát pedig nem azok szégyenítették illetve járatták le, akik győztek, hanem azok akik felhasználták a nevét és az autósportban betöltött évtizedes munkásságát alantas céljaik elérésére. Az ezt megelőző választásokon, pontosan azok fúrták és támadták Attilát, akikkel most szerintem látszat barátságot kötött. Ez kb olyan mint ha a Fidesz az MSZP-vel szövetkezne az ország sorsának jobbra fordításának érdekében. Ha itt olvastok a sorok között kitűnik, hogy az „ellenzék” tagjai is tisztelettel írnak Attiláról, annak ellenére, hogy az odavetett konc (titulus) csak azt a célt szolgálta Frank Tamásék részéről, a tagság Attila iránti tiszteletből az ő elképzeléseiket jövőbeni céljaikat támogassa. Ez most nem jött össze. Összegezve, Ferjáncz Attilának már régóta kijár a tiszteletbeli és örökös megnevezés, nem is értem, hogy ez miért kérdés, csak az nem mindegy milyen formában és miként tálaljuk
89. • 2010-12-21 09:34:00
Hirtelen megszaporodott az új -de mégis bennfentes emberek benyomását keltő- hozzászólók száma. Ime(zárójelben a reg. dátum): dictus magister(dec.12) lázadó(dec.19) yossarian842, fabianfan, emerico, bubisvíz, wunderbaum(mind dec.20) forgatom a szemem
Ez ugye, csak a vak véletlen műve lehet? vigyorgok
88. • 2010-12-21 08:55:54
Gratulálok az új vezetésnek a számukra eredményes
közgyűléshez, és sok sikert kívánok az autósport érdekében
végzendő munkájukhoz.
Egyetértek azokkal, akik örömüket fejezték ki a Frank féle
csapat kigolyózásával kapcsolatban.
Az előzmények érdekesek voltak, az újak taktikából jelesre
vizsgáztak. Ennek volt része, a program megfelelő
pillanatban történő nyilvánosságra hozása is. Ehhez nyilván
kellett ezen oldal gazdájának aktív közreműködése, aki a
közgyűlésen is úgy mozgott, hogy nem volt kérdéses
hovatartozása. Ugye ezzel Te is egyetértesz sandokan!?

Az élő közvetítés jóvoltából volt néhány látható érdekesség.
Például az, hogy a győztesek végig a terem végében álltak,
no nem azért mert nem lett volna ülőhely, csak így szemmel
tarthatták a népet, a történéseket. Ügyes. Ez is
hozzátartozik a eredményes szerepléshez, ezt a
helyezkedést van ahol, és akik tanítják.
Érdekes volt az is, hogy Doki visszalépett az ellenőrző
bizottság vezetői tisztére való jelölésétől. Jobb a békesség,
a jövőt tekintve a minél kisebb felelősségvállalás.
Érdekes volt látni azt is, hogy Tóth Imre irányítóként
meghúzódott a háttérben, és semmilyen pozíciót nem vállalt.
Úgy érzem, hogy Ferjáncz Attila látta azt, hogy nem tudja,
vagy nem akarja felvenni a versenyt a trónkövetelőkkel, de
úgy akarta átadni a vezetést, hogy összehozott (vagy
elfogadtattak vele) egy, a kornak megfelelő elnökséget,
hogy a politikai és gazdasági kapcsolatok révén a jövőben
eredményesebben működhessen a szövetség. Ott hibázott,
hogy elfelejtette (vagy nem volt más választása), a Frank
és Szamos nevek nem nyerőek rallis körökben.
A fiatalok nem tudtak összehozni egy olyan elnökségi
stábot, ami képes lenne a kívánatos lobbi tevékenységre a
sportág érdekében (jelölés hiánya, visszalépések), viszont a
programjuk mindenki számára tartalmazott kedvező
terveket. Ezt is tanítják, hogy kell sikeres programot írni, de
úgy legyen, valósuljon meg ez a program!
Lehet érvelni, hogy Válint Úr személye sok lehetőséget rejt
a politikai és gazdasági kapcsolatok terén, de ez még nem
látszik, másrészt pedig ő, a (ma már kókadozó) szegfű
idejében volt a porondon. De mint tudjuk, a pénznek nincs
szaga, ezért bármi lehet.

Miután ismételten, a tagság szempontjából !! eredményes
munkát kívánok az új vezetésnek, már csak két kérdésem
van.
Marad e a szövetség neve MNASZ, vagy valamilyen
zártkörű rt-vé, vagy kft-vé fog alakulni?
Továbbá kérdezem, hogy a székhelye marad e Budapest,
vagy átteszik azt a Seychelle-szigetekre, ahol most már van
némi helyismeret is?

87. • 2010-12-21 07:39:14
na és mi lesz velünka Nattán Gyurival?
a pályásoknál maradt a szakágvezetés ők legalább csinálhatják tovább a dolgukat.
nem irigylem Gyurit, mi lesz így a rally2-es tervekkel hogy pozícíba került?
86. • 2010-12-20 22:28:51
Yossarian842
igazad van, szavazati joga és beleszólása volt.
Ettől függetlenül a tiszteletet megérdemli, és Válint Tibor egyik első intézkedése az lesz, hogy ezt a helyére tegye. A miként és hogyan, hamarosan kiderül, nem kívánok más helyett nyilatkozni.
85. • 2010-12-20 22:10:14
"Ez egy tiszteletbeli, reprezentatív pozíció lett volna, amire ma alkalmasabb embert nem ismerek a magyar autósportból." ezzel énis maximálisan egyetértek.

AZONBAN ha eddig nem olvastad a tagi javaslatot akkor ajánlom.
Különösen a 27/3. bekezdést.
"Az Elnökség üléseire meg kell hívni a Szövetség Örökös Tiszteletbeli Elnökét, aki jelenléte esetén SZAVAZATI JOGGAL rendelkezik az elnökség határozatainak meghozatalakor"

Nem vagyok jogász, de ez nekem egy cseppet sem hangzik "csak" reprezentatívnak.

A Válintnak pedig időt kéne adni, elvégre a Frankéknak tengernyi idejük volt kitalálni mindenféle kampányígéretet.
De nem akarom védeni, azt megteszi majd ő maga a munkával amit véghezvisz. A lehetőséget legalább annyira megérdemli mint elődei, és ehhez a szakágaktól szakértő segítségre számíthat.
84. • 2010-12-20 21:00:34
Hagy értsek egyet a Lázadó nevű hozzászólóval, és mondjak ellen Sandokannak. A közgyűlésen is elmondtam, annak, hogy Ferjáncz Attillát megválasztják tiszteletbeli elnöknek, semmi köze az utóbbi két év (vagy akár több) vezetői teljesítményéhez. Ez egy tiszteletbeli, reprezentatív pozíció lett volna, amire ma alkalmasabb embert nem ismerek a magyar autósportból. Én 3-os, 4-es általános iskolás lehettem, amikor először beszéltem vele. Ha külföldön valaki magyar fociról beszél, azt mondják Puskás, ha magyar autósportról, akkor azt Ferjáncz. Azok az emberek küldték el, akik nemrég még a se**ét nyalták, ma viszont rövidtávú politikai érdekek miatt megtagadták, és hagyták, hogy a magyar autósport emblematikus alakja, úgy hagyja el a termet, a magyar autósportot, ahogy elhagyta. Úgy gondolom szégyeljék magukat. Én nem gondolnám, mint Bubisvíz, hogy Válint Tibornak kellene Ferjáncz Attilától bocsánatot kérnie. Ő egy báb, egy stroman. Ezt a legjobban az igazolta, amikor megválasztották, fogalma se volt, hogy most mi legyen, 15-20 perc szünetet akart kérni, hogy mozgatóival konzultáljon. Aztán a hátul a fal mellett álló fiúk intettek neki, nem kell a szünet, ha te nem is tudod, mi tudjuk mi követezik. Aki ott volt, mindenki látta, hogy így történt. Ha igazán akarták volna, már szombaton lehetett volna tiszteletbeli elnök Ferjáncz Attila ezzel az elnökséggel (persze, ha vállalta volna), nem kell most utólag mosakodni.
Persze programot is lehetett volna mondani, de új elnökünk legfőbb mondanivalója az volt, hogy nem mond semmit, bármennyire is próbáltak belőle kihúzni valamit. Sikeres stratégia, parlamenti választásokat is lehet vele nyerni.
Soha nem gondoltam volna, hogy nekem, akinek rallye szakágvezetőként nem volt mindig felhőtlen a kapcsolatom Ferjáncz Attillával, nekem kell megvédenem, az őt még nemrég magasra emelő, flexibilis gerincű emberekkel szemben.
83. • 2010-12-20 20:21:21
nem sokat tudok erről a Válintról, de a Ferjáncztól bocsánatot kéne kérnie a Frankék nevében és ha lehet kinevezni tiszteletbeli elnöknek
82. • 2010-12-20 19:06:07
mit vársz összefogást amikor a kis palipincsivel karöltve egymás ellen uszítják a pályásokat is.
a Dancsó már leszerepelt, most megint elővette,
de három táborra osztva se tud uralkodni
81. • 2010-12-20 17:21:50
Ja a nagy tenni akarás addig tartott amig tomikának volt esélye elnöknek lenni, utána szétszaladtak a sülyedő hajóról!
szép kis összefogás!
80. • 2010-12-20 16:57:12
Nagyon hasznos és jó volt az élő közvetítés!
Élvezetes volt egyenes adásban látni Frank Tamás és sleppjének bukását

Ssak az a baj hogy szerencsétlen F Attilát is magukkal rántották, kár hogy ezek a gyö. . saját célra akarták felhasználni!
79. • 2010-12-20 15:09:13
Én Örülök az új vezetésnek, támogattam is. Hamarosan megjelenik egy nyilatkozat, abban mindenki elolvashatja mik a tervek, mik fognak megvalósulni, min dolgoznak. Sokan meg fognak nyugodni.
Legfontosabb hogy Frank Úr úgymond hatalomra jutását megakadályozták, mely csak arra kellett neki, hogy az FIA-ban posztot szerezzen. Rally részéhez nem értek, én a gyorsasági vonalon mozgok.

Válint Tibor számomra egy megnyerő arc, egyenes, csöndes, nem beszél lukat az ember hasába, de amit eddig nekem mondott, vagy ígért, abban sosem kellett csalódnom. Nem versenyez régen sőt itthon egyáltalán, így nincs megmérgezve a sok mutyizással, tisztán tud véleményt alkotni.

Kemény és sikeres üzletember, nagyon komoly kapcsolatokkal, csak előre viheti a sportágat.

Természetesen az ellen tábor máris támadja, a munkájának megkezdése előtt, pedig többször elmondták, hogy ha vesztenek, akkor is az Magyar Autósport támogatását tartják szem előtt. Ennek első tanúbizonysága, a durcás kivonulás volt, és a kísérlet a sikeres szavazás megakadályozására. Ez nem nagy segítség.
78. • 2010-12-20 11:15:53
Lázadó!

Nem tudom ki vagy, de 100%-ig igazad van!
77. • 2010-12-20 10:57:58
Ne érezd úgy, hogy küzdeni akarok veled, mert már úgy is túlvagyunk a közgyűlésen, nem is lenne értelme. Szerintem nincs igazad, csak felfogás kérdése, hogyan fogod fel az egész történetet, de látom Te úgy, hogy Ferjáncz Attilát megalázták. Szerintem erről szó sincs. Mint már írtam mindenki tiszteli Őt, azonban az elmúlt évek történései vezetői alkalmatlansága rosszul megválasztott (nevek nélkül) tisztségviselői rányomták a bélyegét a mostani választási eredményre. Az emberek a tagság, változást akart és ez most meg is valósult teljes körűen. Felülkerekedett a józan ész a pénzemberek ígéretein, amely és hasonló ígéretekből a rendszerváltás óta is sokat kaptunk azonban soha nem sült ki semmi jó ezekből az ígérgetésekből. Határozottan örülök annak, hogy olyan emberek is tisztséget kaptak és maradtak a mostani vezetésben akiket azon kívül, hogy személyesen is ismerek, tudom mennyit tettek le az asztalra önzetlenül és nem a vagyongyarapítás reményében. Arról nem is beszélve, hogy a rendezőkkel (verseny) is jobb, szinte baráti a kapcsolatuk a jövőre nézve pedig ez sem mellékes. Mint ahogy Zoli is írta és sem ismerem teljes mértékben a teljes "stábot" de hiszem, hogy a mostani választási eredménnyel színvonalasabb lesz a hazai autósport. Akinek pedig ez nem tetszik, az most egy időre válasszon más sportágat magának, de azután ő se szivárogjon vissza, mint egy nagy reformer. Ha ismered a jogszabályokat, akkor tudnod kellene, hogy az alapítványi forma ebben az esetben nem megfelelő, nem ilyen az általad említett célok megvalósítására hivatott társulási, valamint tömörítő szervezeti forma. Úgy érzem, csak vagdalkozol a szavakkal.
76. • 2010-12-20 09:52:20
Ferjáncz attila vezetői képességeit valóban nem érdemes túlértékelni, de akik a leghangosabban pocskondiázzák, azokét sem...
Viszont az emberség, a tisztelet nem olyan tulajdonságok, amiket meg lehet,szabad kérdőjelezni..és ebben a kérdéskörben a tagság értékelhetetlenre vizsgázott, és leirta magát. Nyilvánosan aláztak meg egy olyan embert aki tett a sportágért, és akit ez a tagság választott meg. A tagság az elmúlt két év hibás vezetői döntésekért, esetleg alkalmatlanságért cserébe elfelejtette egy élet munkáját...
Ha egy alkalmatlan embert választottak meg két éve, akkor arról a választóknak is el kellett volna gondolkodni és nem csak pusztán megalázni valakit...
/arról már nem is beszélve, hogy a kivégzés főszereplői, hangoskodói között középszerű pilóta, az elmúlt időszakban szintén hibázó tisztségviselő voltak./
de mindegy is..az emberségnek nincs alternativája...
a jogszabályokat ismerem és az ügyvédeim is elolvasták..
a feladat nem könnyű, de a kihívások viszik előre a világot...
a választásokon nem pozíciókról kellett volna dönteni, hanem programokról, elképzelésekről...nem ez történt..
a voksolás szoros volt, akik jelöltjei programja nem nyerte el a többséget, azok közül jónéhányan már gondolkodnak az alternativákon és van közöttük jogász is...
Ráadásul olyanok is vannak akik nem pénzt keresni akarnak, hanem akár invesztálni is hajladóak azért hogy a sportág, annak vezetése, struktúrája megújuljon.
Úgy vélem a sportág kettészakadása megtörtént, innetől tényleg az idő dönti el a továbbiakat...

75. • 2010-12-20 00:23:41
Az uj elnőkség kilencven százalékát nem ismerem,de hogy a koko,meg a Kassai eltünek végre az csak jót tehet a magyar ralisportnak. Csak vissza ne szivárogjanak!
74. • 2010-12-20 00:10:49
Ferjáncz Attila múltbeli érdemeit a legnagyobb ellenségei sem vitatják el. Azonban vezetői kvalításai már vitathatók. Lázadóként előbb el kellene olvasnod az ide és írásod alapját képező és az arra vonatkozó jogszabályokat. A mondjuk létrehozol egy alapítványt, az egy rossz kezdet. Tanulj jogot és megtudod miért.
MNASZ fórum
oldalanként | növekvő
összesen: 2773 hozzászólás • 139 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
15 16 17 18192021
22232425262728
29 30 31 01020304
05 06 07 08091011
121314 15 161718
2024.07.19-25.

részletes infóink

2024.07.27-28.

részletes infóink

2024.07.27.

részletes infóink

2024.08.01-04.

részletes infóink

2024.08.04.

részletes infóink

2024.06.21-11.05.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k