A múltat le kell zárni...
a másik program
2010-12-16
információ • -
h i r d e t é s
Összes oldal:
731984672
Napi oldal:
177925
Jelenleg:
2380
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása a 4.futam után
1. Kasza Kristóf
779
2.
Fónagy Kristóf
754
3. Gönczi Dániel
704
4. Kozsuk Péter
630
5. Suborits Péter
628
6. Végh Krisz
608
7. Bíró-Ambrus Roland
606
8. Osztás Ábel
588
9. Balogh Richárd
573
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a 9.futam, Finn Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
192
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
158
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
154
4. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
140
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
130
6. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
86
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
80
8. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
44
9. Semi Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
34
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 7.futam,
a Rali Ceredigion után
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
131
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
104
3. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
91
4. Andrea Mabellini
Skoda Fabia
71
5. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
59
6. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
59
7. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
51
8. Simon Wagner
SKODA Fabia RS Rally2
49
9. Efren Llarena
SKODA Fabia RS Rally2
45
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
157
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
124
3.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
121
4. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
112,5
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
80
6. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
78
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
72,5
8. Osváth Péter
Skoda Fabia R5 Evo
52,5
9. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
109,75
3. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
85
4. Bodogán Ferenc
LADA VFTS
82,5
5.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
73,5
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
65,5
7. Nagy G.M.
Lada VFTS
43,5
8. Tóth Barna
BMW E36
43,5
9. Cseri József
LADA VFTS
37,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
65
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
45
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
38,5
4. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
28,5
5. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
6. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14,25
7. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Baksai László
Lada VFTS
121,5
2. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
82,5
3. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
4. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
54
5. Hauck Zsolt
Lada 2107
46
6. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
42
7. Tellér Antal
Peugeot 208
41
8. Szetei Norbert
Peugeot 208
37
9. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Bíró Gergő
Opel Astra
66
2. Kovács Dominik
Opel Astra
59
3. Kerekes Bence
Lada VFTS
49
4. Oberling K.
Suzuki Swift GTi
48
5. Bajusz Krisztián
Lada 2101
48
4. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
5. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
7. Fenyvesi Péter
Lada 21013
33
8. Krámpek Nándor
Lada 2107
31
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
C géposztály
1. Mekler László
Alfa Romeo Giulia Sprint GTA
45
2. Tóth István
Škoda S120S
40,5
3. Emődi Balázs
Fiat 124
21,75
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
120
2. Csukovics István
Lada 21013
78,5
3. Müller Roland
Lada VAZ 2101
65,5
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
90
2. Szombathelyi P.
Lada VFTS
82,5
3. Zsolna József
Lada 2105
69,5
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat
MNASZ fórum
oldalanként | növekvő
összesen: 2773 hozzászólás • 139 oldal
2433. • 2014-09-24 20:36:26

Még valami:
Aki megértette a leírtakat, az, ha vak is, láthatja, hogy az általam preferált modellt Mészáros Iván már megcsinálta kicsiben. Ezért Ő az én jelöltem.
Egyébként pedig mindenki azt csnál amit akar, csak a benzin meg a kenyér ne dráguljon. . . kacsintok

2432. • 2014-09-24 20:19:16

Egyébként meg egy szervezetet nem csak anyagilag lehet rendbetenni, hanem erkölcsileg, sportszakmailag és céljait, eszközrendszerét tekintve is. . .


2431. • 2014-09-24 20:13:59

Én örülök minden építő jellegű kommentnek, amik a felvetésemre jöttek. És ami jött, azokat építő jellegűeknek tartom.
Viszont úgy gondolom, hogy nem őrölünk egy malomban.
Én a 2419-es hsz-ben világosan leírtam, hogy szervezeti megújulás nélkül (szerintem) nem képzelhető el a rallye megújulása. Nem az MNASZ élére keresek új elnököt, hanem a jövőbeli(?), önálló, jogi személyiséggel rendelkező rallye szakág élére. Erre volt javaslatom Mészáros Iván.
Ezért írtam, hogy nem a s**rból kellene várat építeni, hanem nulláról építkezni. Ismételten csak szerintem, a meglévő struktúra alapján való megoldás keresés a s**rpofozás tipikus esete, amire a legékesebb bizonyíték az elmúlt évek folyamatos vajúdása.
Mészáros I. személyét, aki nem tartja alkalmasnak, az tekintse szimbolikus jelöltnek. Ha a struktúrában egyet lehetne érteni, akkor MI-t akár mással is be lehetne helyettesíteni. Ha Őt ezért vagy azért nem tartjátok alkalmasnak, mondjatok jobbat! De NE az MNASZ elnöki székébe, hanem a rallye szakág önálló, teljes jogkörrel rendelkező vezetői posztjára.
Ti MNASZ-ben, azaz egy társadalmi szervezetben gondolkodtok, akiknek a tisztségviselői, az elnöktől a fő takarító nőig társadalmi munkában, az elhivatottság okán végzik munkájukat, természetesen maximális odaadással.
Ez nem megy a mai világban! Lehet ezt a kirakatba tenni, de mindenkiben ott fog élni a gyanú, hogy meregetik a leveses kondért azok, akik a közelében vannak, még akkor is, ha full becsületes mindenki. A struktúra eleve magában hordja a bizalmatlanság légkörét. Ilyen légkörben pedig nem lehet dolgozni, tiszta vizet kellene önteni a pohárba.
Másrészt pedig hogy vezethetne egy fentebb vázolt társadalmi szervezet, olyan iparágat, mint a rallye, ahol a versenyzők üzletszerűen, kemény jövedelem érdekeltséggel űzik az ipart? Ilyen modell esetén törvényszerű, hogy ha a vezető üzletemberek érdekeit sérteni próbálja a szervezet, akkor ők mindent megtesznek a bojkott érdekében lsd: BP rallye 2014. Mégegyszer: Ahol a pénz, ott a hatalom! A mai világban az üzleti érdek felett nem győzedelmeskedhet a sport iránti önzetlen elhivatottság. Az a modell, amit az MNASZ mellett kardoskodók szeretnének, az nagyon jól működött a 80-as években, mert akkor nem csak a vezetők, de a versenyzők is szenvedélyből csinálták, nem üzleti alapon. Valahol én is egyetértek veletek abban, hogy a sportnak nem kellene elüzletesedni, de sajnos így alakult, és nem csak a rallye-ban. Ez van, ehhez kellene alkalmazkodni. A „fiatal urak” ehhez alkalmazkodnak, de (már bocsánat) nincs annyi eszük, hogy a meglévő struktúrát nem a mai viszonyokra találták ki. Ha okosabbak lennének, akkor nem az MNASZ-t akarnák megszerezni, hanem nekik is a régi struktúrát kellene lebontaniuk, és a saját érdekeik szerint felépíteni.
A kérdés az, hogy az új rendszer az kinek fogja az érdekeit képviselni? Mert hogy lesz új, az biztos, csak az a bizonytalan, hogy mikor? Meg, hogy kinek az érdekeit fogja képviselni?
bizonytalan

2430. • 2014-09-24 17:10:30
Mester!
-Az a baj, hogy ha egy ilyen top...manó kerülne a Szövetség élére, akkor valószínű, csak a magas bevétel lenne a motivációja, semmi több. /mintha rémlene ilyen eset a multból/
-Ha valakivalóban szívügyének tekintette volna az általad említett 1Forintos állást, akkor az már régen be lenne töltve. Ellenkező esetben csak parasztvakítás, semmi más.
2429. • 2014-09-24 16:33:16

Én már hallottam olyanról, hogy egy rosszul menő cég, szervezet rendbetételéhez hozzáértő "topmanager-t" hívnak
megfelelő fizetésért, aki akár 1 Ft-ért is vállalhatja, ha úgy tartja úri kedve.
Krisztus koporsóját sem őrizték ingyen, de lehet, hogy ez lenne az olcsóbb...
2428. • 2014-09-24 15:58:38
Abszolút egyet értek azzal, hogy 3 szint elég lenne, és akkor az indulók száma is több lenne, de ezeknek az MNASZ égisze alatt kellene működnie, és Iván üzleti vállakozása oda nem fér be.
2427. • 2014-09-24 14:35:59

Kissé ellentmondasz önmagadnak.
Most pont az lenne a feladat, hogy valaki felépítsen
egy olyan szervezetet, csapatot, ahol mindenki egy
irányba tolja a szekeret.
És nem a s***ból kellene, hanem a semmiből, azaz
nulláról kezdve.


2426. • 2014-09-24 11:55:39
Ez hülyeség hogy Iván kéne ide.

Iván abban nagyon erős, hogy fel tudott építeni egy olyan szervezetet, csapatot, ahol mindenki egy irányba tolja a szekeret.

Ő várat épített a semmiből, a s***ból ő sem tudna semmit kihozni.
2425. • 2014-09-24 08:40:01
Mester!
A kategorizálásod nem rossz, bár itt-ott vitára ad alapot, ezért kissé finomításra szorul. Később majd visszatérhetünk rá.

Másik kérdésedre:
Iván nem fogja fölpróbálni azt a kabátot. Sok-sok évet töltött már el a "próbafülkében", és úgy tűnik, jól érzi magát ebben a konfekció ruhában, nem kíván Armani-felöltőt viselni.
kacsintok
2424. • 2014-09-23 22:03:17

Uraim! (ortodox, harcos67)

Már megérte szót váltanunk!
Egy dologban már hárman, egy másikban Ti ketten egyetértünk, egyetértetek. Ez szokatlanul magas létszám a mai világban, főleg a rallye-ban. . .
Egyetértünk abban, hogy Iván rallye-ban végzett több éves munkássága tiszteletre méltó, és eredményes.
Ti ketten abban értetek egyet, hogy "nagy a kabát".
Miért is nagy? Hogy nagy e, vagy sem, csak akkor derül ki, ha felpróbáljuk. Szakmai szempontból biztosan van akkora tudása, tapasztalata, hogy megoldja a feladatot. Ami a kérdés, hogy egyéb módon elég befolyásos e, egyéb módon rendelkezik e a feladathoz szükséges anyagi erőforrásokkal támogatók révén (ahol a pénz, ott a hatalom) és nem utolsó sorban rendelkezik e olyan befolyásos kapcsolatokkal (piros telefon), ami nélkül valóban göröngyös lehet a pálya. Ne zárjuk ki, hogy igen, rendelkezhet egy ilyen jól megszervezett háttérrel. Ez legyen az Ő, és segítői dolga, gondja.
Egyébként, ha a közelmúltban próbálkozó vezetőket nézem, nekik is igencsak nagy volt a "kabát", mert ha nem lett volna az, akkor most nem tartanánk ott, ahol. . .

A következőkről kíváncsi lennék a véleményetekre:

Ma a rallye öt szinten létezik, annak ellenére, hogy mindenki nevezői létszámgondokkal küzd, úgymint:

1. ORB
2. R2
3. RTE, alias AMTOSZ
4. MARB
5. Amatőr sprint, ami annak ellenére létezik, hogy nem
működik hatósági (MNASZ) okok miatt.
(6. Historic, de ezt most hagyjuk.)

Lehetne e ezt három szinten működtetni, méltányos feltételek alapján koncentrálva az aktív és aktiválható nevezői létszámot, úgymint:

1. RALLYE (nyílt, nemzetközi bajnokság, nagyrészt a FIA
szabályrendszere szerint, ahol lehet a magyar
sajátosságokhoz alakítva. Potenciális résztvevők:
jelenlegi ORB, R2, RTE sorozatokból, plusz külföldi
nevezők.)

2. RALLYE-SPRINT (nyílt, hazai bajnokság, leginkább
hazai viszonyoknak megfelelő szabályok szerint,
enyhített biztonsági előírásokkal, a magyar viszonyoknak
megfelelő kategória besorolással. Potenciális résztvevők:
ORB, R2, RTE, MARB, Amatőr sprint.)
3. RALISKOLA (nyílt hazai bajnokság, a résztvevők
igényeihez igazodva, a biztonsági feltételeket közösen
kialakítva, jelentős mértékben, kompromisszumképesen
figyelembe véve a versenyzők anyagi lehetőségeit.
Potenciális résztvevők: R2, RTE, MARB, Alvó amatőrök,
kezdők, esetlegesen gyerek kategória lsd: rallye-cross.)

Mindhárom csoportban országos bajnoki szinten, a 3. csoportnak első körben területi, a másodikban országos döntőként. A lényeg, hogy akik nyernek, azok országos bajnokok lehessenek a kategóriájukban.

Csak azért, hogy ne a levegőbe beszéljünk. . . kacsintok

2423. • 2014-09-23 09:14:56
T. dictus magister Uram, Uraim!

Sok jó dolgot írtál le, csak éppen az maradt ki, hogy miért tartunk ott, ahol. A "fiúknak" nem tetszett a Ferjáncz, nem tetszett a Marcipán, és nem tetszett Frakk sem! Egyébként szerintem a felsoroltak bármelyikének több tudás volt az autósportról a kisujjában, mint Nekik valaha is lesz a fejükben! Ráadásul, -ellentétben azzal, amit a sok "jól értesült" állít,- az Attila és a Tamás soha egy vasat sem vett ki az MNASZ pénztárából,- megint csak ellentétben a "fiúkkal! Azután kevés lett a pénz, kellett a hatalom is! Összeállt a csapat, jöttek az elszabotált közgyűlések, és most ott tartunk, ahol! Megjegyzem még, régen voltam tagja szakági bizottságnak, de akkoriban szó sem volt arról, hogy ezért bármilyen fizetség járna! Ha ez már nincs így, az is nagy baj!
Mészáros Iván munkássága elismerendő, de tegyük gyorsan hozzá, hogy egy üzleti vállalkozás! Amúgy meg, minden tiszteletem mellett, ez a "kabát" nagy lenne Neki.
2422. • 2014-09-22 22:53:18
Mester!
Megsüvegelem versenyzői multadat, és tiszteletben tartom az autósporttal kapcsolatos nézeteidet. Azt viszont erős túlzásnak tartom, hogy Iván lenne a magyar rally M.M.I.V. (már megint igazam van)Besenyő Pista bácsija. Senki sem vitatja Iván elhivatottságát, és az autósport iránti szeretetét, de azt hiszem, ez a feladat meghaladja az Ő kapacitását.
/ez nem bántás, csupán a személyes véleményem/
2421. • 2014-09-22 20:43:01
Kérem szépen! A versenyzők jöjjenek "amatőrbe", érezzék jól magukat. Az ORB címeket döntsék el kockadobással! Az anyagi megtakarítás jelentős lesz, az élvezeti faktor pedig nem kisebb...
Sajnos én butus vagyok, nem értem mi folyik itten... Lassan képtelen leszek megjegyezni a neveket... Néha már azt sem értem, hogy ki nyilatkozik és kiről beszél... nemértem Mé' jó ez? Kinek?

(Ui: Jelzem a foci nagyon s***ul megy nekünk. Felűnt már valakinek?)
2420. • 2014-09-22 20:39:38
Amíg a bizottságokban annyi pénzt lehet keresni, hogy egzisztencia építhető belőle, addig a politikára fog hasonlítani a sport is.Emlékül Ferjáncz Attila lesz a rallye Puskás öcsije.
2419. • 2014-09-22 20:27:01

Uraim! –mondom a "tutit"!
Ma Mo-on két sportág van, amin csak egyféleképpen lehetne segíteni. A foci, meg a rallye. A tuti megoldás mindkettőnél a pályák és szervezetek beszántása, felsózása, majd öt év múlva az alulról szerveződés alapján mindkettőt hagyni újra kialakulni, megszerveződni. Csak és kizárólag alulról szerveződve.
Ezért abszolút tévútnak tartom, hogy a soron következő verseny, vagy közgyűlés legyen a legfontosabb kérdés. Addig amíg szervezeti változás nem lesz, addig megújulás sem. Ezt kb. 25-ödször írom le itt. De ha ez mégsem megy, akkor tud valaki olyanról, hogy labdajáték szövetség?
Ezt azért kérdezem, mert szerintem a rallye-nak, a gyorsaságinak, a gyorsulásosoknak, a drifteseknek stb. mások a céljaik, versenyformájuk és nem utolsó sorban az érdekük. Ebből logikusan következik, hogy nem kellene őket egy szervezetbe (MNASZ) tömöríteni. Legyen minden szakág önálló jogi személy. Ha valakinek mégis hiányozna a "nagy tesó", akkor a felügyeletet az önálló szakágak felett elláthatná a Magyar Autóklub, mint régen. "Azok a régi jó dolgok. . ."
Mi folyik évek óta? Közgyűlés, majd egy év múlva balhé, hatalmi harcok, majd újabb közgyűlés. Magyarul egy helyben topogás. Ferjáncz A. kiszállása óta ez megy.
Ha már szántani, és sózni nem lehet: A rallye szakágnak önálló jogi személyiség státuszt, egyszemélyi felelős vezetővel! Az olyan baromságok, mint Elnökség, IB, Sport Tanács, RSB stb., ami csak a felelősség elmismásolására jó, teljesen feleslegesek. Egyszemélyi felelős vezetés! Érthetőbben diktatúra! Mint egy maszek cégnél. Ha Kolombusz K. hajóján demokrácia lett volna, még mindig ott cikkcakkozna, körözne az óceán közepén, mert mindenki, mindig más irányba akart volna menni. Nem volt demokrácia, egy irányba mentek, amit Kolombusz jelölt ki, el is érték Amerikát (Belátom rossz a példa, mert lehet, hogy mindenki jobban járt volna, ha a világ Amerika nélkül létezhetne, de ez egy másik kérdés.)
Azt is már kb. 25-ször leírtam, hogy ma Mo-on a rallye-t egy ember tudná megmenteni. Mészáros Ivánnak hívják.
Ha a jelenlegi (és több korábbi) vezetés nem a saját érdekei szerint akarna működni, nem a saját pecsenyéjüket akarnák sütögetni, akkor a "szeretett sportunk" érdekében miért nem mondták eddig, vagy most, hogy "Gyere Iván csináld Te, ahogy akarod, mert Mi nem tudjuk éltetni ezt a sportágat."
Nem tudom, hogy MI. vállalná e, vagy sem, nem tudom, hogy van e saját elképzelése a probléma megoldására. Nem tudom, mert nem ismerem személyesen. De azt tudom, hogy nála többet, nagyobbat az utóbbi 15 évben senki nem művelt a magyar autósportban.
Aki nem ért velem egyet, annak nyílván van más megoldás a tarsolyában. Hát akkor hajrá. . . !
megdöbbent
2418. • 2014-09-22 20:12:56
Szavak csavarása, sz.r passzírozás. Éppen annak van igaza aki beszél. MLSZ lesz az MNASZ-ből. A Magyar rallye-ból, meg Magyar foci.
2417. • 2014-09-22 15:18:28
Üdv!
Nagyjából átszoktam futni ezeket a közleményeket stb... viszont a s***dobálással neméri meg foglalkoznunk, viszont, hogy hol legyen futam, az fontosabb mint arról beszélni ami már elúszott. Véleményem szerint ha Horvát bajnokság futama lenne egyben az ORB azzal elérhető lenne egy új vonal (gondolok itt akár egy Magyarországi Horvát közös bajnoki futamra, hamár ők is szeretettel várnak minket), ennek a hátulütője, hogy számunkra (nézőknek) nem teljesen barátságos.... Mecsek 3 napra pedig nagyon jó lenne nézői szempontból, de ebben azt a gondot látom hogy ha most a Horvát futamot kihagyjuk merthogy lesz egy duplás Mecsek, abból egy sima 1 szorzós szokásos futam lesz.... Ahogy elképzelik, úgy mind a két variáció jól jönne, csak ez sajnos nem rajtunk múlik... Reméljük szebb lesz a Magyar Rally jövője! :)
2416. • 2014-09-22 14:05:50
Sziasztok

Úgy gondolom a legegyszerűbb megoldás a következő lenne. Végre kitalálni 2-3 alternatívát a kialakult helyzet kezelésére. Eme lehetőségeket az MNASZ online rendszerén belül pedig megszavaztatni. Majd az ott kapott eredményt pedig kihirdetni és nem változtatni rajta.
Továbbá mindennek oka ez alatt értem a Budapest Rally elmaradását. Vélhetőleg nem azért mondta le a rendező, mert aznap reggel rosszul ébredt. Ennyi idő után nem hatalmi harcot kellene vívni és a személyes ellentéteknek pedig félretenni, hisz a MÉG legnépesebb magyar autós társadalom, közösség issza meg mindennek a levét. Persze ez rengeteg alkalmazkodással járna és megalkuvással de szerintem, ha szeretnénk Magyar Rally-t ez lenne a módja.

Kovács Szabolcs
2415. • 2014-09-22 13:48:45
Kedves Sporttársak!

Végveszélyben látom sportunkat.Itt lenne az idő,már kevés a fórumokon vívott csata,meg kéne békélni és új utakra lépni.

Üdvözlettel:
Doky
2414. • 2014-09-22 09:01:16
Kedves Endre!
Kérdése megalapozott, kellő nyiltsággal bír, és kétségtelenül jogos, de az adresszálás nem éppen a legmegfelelőbb.
Miért engem, az útszélén ácsorgó egyszerű autósport rajongót kérdez, miért nem az erre illetékes -megfelelő döntési jogkörrel rendelkező- Urakat? kacsintok
MNASZ fórum
oldalanként | növekvő
összesen: 2773 hozzászólás • 139 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
23 24 25 26272829
300102 03 040506
070809 10 111213
14 15 16 17181920
21 22 23 24 252627
2024.10.04-08.

részletes infóink

2024.10.06.

részletes infóink

2024.10.11-13.

részletes infóink

2024.10.25-27.

részletes infóink

2024.06-2024.11.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k