A múltat le kell zárni...
a másik program
2010-12-16
információ • -
h i r d e t é s
Összes oldal:
731993597
Napi oldal:
186850
Jelenleg:
1166
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása a 4.futam után
1. Kasza Kristóf
779
2.
Fónagy Kristóf
754
3. Gönczi Dániel
704
4. Kozsuk Péter
630
5. Suborits Péter
628
6. Végh Krisz
608
7. Bíró-Ambrus Roland
606
8. Osztás Ábel
588
9. Balogh Richárd
573
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a 9.futam, Finn Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
192
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
158
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
154
4. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
140
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
130
6. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
86
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
80
8. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
44
9. Semi Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
34
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 7.futam,
a Rali Ceredigion után
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
131
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
104
3. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
91
4. Andrea Mabellini
Skoda Fabia
71
5. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
59
6. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
59
7. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
51
8. Simon Wagner
SKODA Fabia RS Rally2
49
9. Efren Llarena
SKODA Fabia RS Rally2
45
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
157
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
124
3.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
121
4. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
112,5
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
80
6. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
78
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
72,5
8. Osváth Péter
Skoda Fabia R5 Evo
52,5
9. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
109,75
3. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
85
4. Bodogán Ferenc
LADA VFTS
82,5
5.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
73,5
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
65,5
7. Nagy G.M.
Lada VFTS
43,5
8. Tóth Barna
BMW E36
43,5
9. Cseri József
LADA VFTS
37,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
65
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
45
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
38,5
4. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
28,5
5. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
6. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14,25
7. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Baksai László
Lada VFTS
121,5
2. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
82,5
3. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
4. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
54
5. Hauck Zsolt
Lada 2107
46
6. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
42
7. Tellér Antal
Peugeot 208
41
8. Szetei Norbert
Peugeot 208
37
9. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Bíró Gergő
Opel Astra
66
2. Kovács Dominik
Opel Astra
59
3. Kerekes Bence
Lada VFTS
49
4. Oberling K.
Suzuki Swift GTi
48
5. Bajusz Krisztián
Lada 2101
48
4. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
5. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
7. Fenyvesi Péter
Lada 21013
33
8. Krámpek Nándor
Lada 2107
31
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
C géposztály
1. Mekler László
Alfa Romeo Giulia Sprint GTA
45
2. Tóth István
Škoda S120S
40,5
3. Emődi Balázs
Fiat 124
21,75
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
120
2. Csukovics István
Lada 21013
78,5
3. Müller Roland
Lada VAZ 2101
65,5
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
90
2. Szombathelyi P.
Lada VFTS
82,5
3. Zsolna József
Lada 2105
69,5
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat
MNASZ fórum
oldalanként | növekvő
összesen: 2773 hozzászólás • 139 oldal
2333. • 2014-04-04 12:07:49
Hagyjuk már ezt a hülyeséget,hogy homológ vagy nem!Pont a lada volt az a kategória,ahol mindig ment az okoskodás!Balázs Öcsit nem vitatom,tényleg egy ikon,de nézzétek már meg egy 10 évvel ez előtti belsőjét,amikor"homológ"1.6-al ment,jobban szólt az a motor,mint most egy 1.9-es weberes....Beszéltek itt a hülyeségről,hogy sprinten széria kategória???Lefogadom,hogy az országban MNASZ gépkönyvvel rendelkező ladákban,összesen nincs 5db,amiben minden F****ó!!!De nem is kell ezzel szerintem foglalkozni,majd csinálnak egy "H"kategóriát,ott majd lehet menni,és pont kacsintok
2332. • 2014-04-04 11:42:17
Gala, éppen az alapkiírás alapján írtam amit írtam. Szerintem jól csinálják, nem egyik pillanatról a másikra tiltják ki ezeket az autókat, hanem fokozatosan kivezetik, jól kézzelfogható, ellenőrízhető, indokolható szempontok mentén. Ez végre olyan valamit, amit mögött némi hozzáértés látszik felcsillani.

Ez a 'ha már ott vannak a srácok', meg hogy 'hatalmas ellenálásba ütközik' nekem eléggé cinikusan hangzik. Ha én most beállok kapusnak az ovis focibajnokságban, mert éppen nem nézett oda az óvónéni, akkor maradjak is ott ilyen indokokkal? Nyilván nem. Eddig sem volt ott keresnivalójuk, de ott voltak, oké, de most már menjenek a saját súlycsoportukba játszani.

Az meg hogy hatalmas ellenálásba ütközik, az eléggé ferdítés, mert persze, hatalmas ellenálásba ütközik az ő részükről, de én valahogy még nem beszélgettem olyan szériaautós sprintes versenyzővel aki az űr-ladásokat siratta volna.

De ismétlem, még mindig nem értem az alap-problémát. Azért vannak osztályok, hogy a versenyzők a saját súlycsoportukba tartozó ellenfelekkel küzdjenek. Ez minden sportban, sportágban így van. Miért lenne olyan fájdalmas ez a rallyban is bertartani?
2331. • 2014-04-04 08:36:04
etorman,

Azt hittem a vita tárgyát képező MARB 2014-es alapkiírást rajtam kívül más is olvasta. Elnézést ha a korábbi hozzászólásaimban pontatlanul fogalmaztam volna és bárkit félrevezettem, de tegyük már tisztába:

Szó sincs arról, hogy a korábban emlegetett top-kategóriás autókat száműzni akarják a Sprintekről! A motor lökettérfogata alapján besorolt kategóriájukban (IV., V.) boldogan gurulhatnak, SEMMILYEN technikai megkötéstől sem terhelve! (ad absurdum: VEMS, rajtprogram, szekis váltó...)

Ellenben a tavaly még létező külön A-s H-s Lada KUPA-t (!) szüntették meg, illetve vonták egybe a korábban tárgyalt megszorításokkal.

Ezzel van a baj és nem mással! (No meg azzal, hogy a bajnokság közepén nem változtatunk alapkiírást, de úgy látom ezen az érintett versenyzőkön kívül senki sem akad ki)

Ha már ott vannak a srácok, ki-ki a lehetőségeihez mérten felkészített autójával, akkor miért nem vívhatnak külön csatát a hozzájuk leginkább hasonló technikával? Miért kell a kicsiktől a sikerélményt elvenni? Azért hogy spóruljunk 3 kupát a díjkiosztókon?

Arról nyithatunk egy külön vitát, hogy hol lehet és kell-e egyáltalán határt húzni az indulás tekintetében a Sprinteken. Nem hinném hogy a V., VI, kategória (pláne 4WD) járgányai olcsóbbak lennének egy pöpec Zsigánál. Ha meg a LE vagy a köbcenti alapján akarnál határt húzni akkor beleszaladnál egy hatalmas ellenállásba a versenyzők részéről! Legalábbis a legutóbbi Pénzes-féle versenyzői konzultáción óriási volt a felháborodás már a gondolattól is.

Jó hogy van végre egységes szabályzat, jó hogy ismét lesznek futamok Északon, jó hogy jut rá figyelem, de pár dolgot azért érdemes lenne újragondolni...
2330. • 2014-04-04 00:04:51
Nem a lada féltengelyekkel van a baj dilettánsok csinálják bele a sperrt, ami merevre lezár és a kanyarokban a versenygumik tapadása a merevre zárt féltengelyeket eltöri. Kell bele Quaife sperr ami nem zár le sosem teljesen és akkor nem törik egy féltengely sem.
2329. • 2014-04-03 22:57:29
Gala, lécci ne játsszuk már ezt a bűvészkedést a számokkal. Ezek a Ladák amikről beszélünk, láthatóan nagyon sok pénzből épültek, és akik ezeket hajtják láthatóan igen nagy költségvetésből versenyeznek.

Te beszélsz mellé, ha arra akarsz terelni hogy én, vagy bárki sajnája tőlük mindezt. Csak éppen mindez nem ebbe a kategóriába való.

Éppen te vagy demagóg: igenis lehet a költségeket kordában tartatni a versenyzőkkel, és éppen ezeken a módokon, amik most felmerültek, nem pedig azzal hülyeséggel amit te is írsz, hogy korlátozzuk az autók árát.

Én már az alap-problémát sem értem: most tényleg az a baj, hogy a top-kategóriás autókat száműzni akarják a leg-sokadabb-osztályú versenyekről? Akkor egyáltalán minek kellenek a különböző osztályok? Nem kell ORB, R2, RTE, ARK, Sprint, legyen csak simán rally, ahol mehet mindenki, a rozsdás Trabitól a WRC-ig.
2328. • 2014-04-03 22:17:19
Lehetünk demagógok ha gondolod (pikk-pakk átszámolom hány lélegeztetőgép jön ki a kocsim árából), de először vegyük át az értő olvasást...

1. Én is azt írom, hogy válasszuk ketté a konyhapénzes Ladást a komolyabb technikától, mert nem fair ahogy most van szabályozva! A tavalyi rendszer sokkal korrektebb volt, azon kellett volna finomítani kicsit!

2. Ettől függetlenül olcsóbb (de nem olcsó) Micu-híddal menni, ezt még a hülye is látja, világos minden Ladás számára! Ellenben egyszerre kell lerakni rá a lóvét, ez tény.

3. Demagóg forever: Dobjunk ki minden verdát ami 500k-nál többet ér, vagy vezessük be a finn-modellt: Az autódra nem költhetsz többet mint 1000 Euro, és ezért az összegért a verseny bármely pillanatában el kell adnod ha ajánat érkezik rá! :)

Az autóverseny sohasem lesz a szegények tömegsportja sajnos... :( Viszont ha már itt megy együtt a tüzes szemű ifjú titán, a levezető R1-es bajnok, hobbista családapa, akkor próbáljuk már meg racionalizálva csökkenteni a költségeket, és ne öntsük ki a fürdővízzel a gyereket is!

Egyébként mai infó hogy a rendezőkben megvan a nyitottság, hogy kiírjanak egy H-s kupát, sőt hogy-hogynem még szponzor is akadna aki kicsengetné a versenyenkénti 3 kupára való jelentős összeget... :)

ui.: mutatok olyan srácot aki 3 éve építi a kocsit és 1.8-as motorja van, de speer még csak most kerül alá, és talán tud pár versenyen indulni... Nyilván mert ki van tömve...
2327. • 2014-04-03 21:02:40
Megható ez a történet a csóringer Ladásokról, akik azért raknak fel Mitsu hidat és 1.9-es motort hogy fogjanak pár tízezer forintot (gondolom az így megtakarított pénzből veszik a zsír új slickeket), kár hogy aki látott már közelről sprintes Ladás mezőnyt az csak röhög ezen.

Mások lakást vesznek annyi pénzből amennyibe ezek a Ladák kerülnek.
Nincs keresnivalójuk a sprinteken, ami elvileg a kezdőknek és hobbistáknak van kitalálva!
2326. • 2014-04-03 20:45:45
Azért egy-két dolog változott 30 év alatt, például már nem 3,60 a kenyér! (bocs, nem tudtam kihagyni :) )

Kicsit konkrétabban:
- fejlődtek a motorok az egyre szélesebb körben megjelenő motorépítési tudásnak és az internetről pillanatok alatt beszerezhető spéci alkatrészeknek hála
- nagyságrendekkel javult az abroncsok tapadása még a kisebb méretekben is. (bár a Ladára a 15-ös is homológ, ugye)
- draszikusan lecsökkentek ezzel egyidőben a jó minőségű eredeti, orosz Lada alkatrészek. 4,7-es áttétel felbukkanási gyakorisága a Jetiével vetekszik, új féltengely régen nincs, a megbízható "papás" Zsigulik meg elfogytak.
Ezek nélkül folyamtosan törik a difi/féltengely, hála az utángyártott sz@roknak.

Úgyhogy írok egy meglepőt: A micu-híd azért tuti, mert olcsóbb!!!

Elsőre hülyeségnek tűnhet de számoljunk: Nekem ősszel egy komplett hidat, neves építőnél felfogatásokkal, kardánnal, fékekkel, dififel, sperrel VO-lappal együtt 300k-ért hoztak össze. Nyilván aki saját magának csinálja kb.30%-al olcsóbbra jön ki, de én hülye vagyok hozzá sajnos. Az élettartama az Örökkévalóság+1nap, mert még nem hallottam olyan dokumentált esetről, hogy versenyen eltört volna, míg Lada-féltengely az összes ezzel versenyző ismerősömnél már többször is odalett aztán lehetett hazajönni káromkodva...

Ehhez képest egy 4,7-es áttétel Isteni közbeavatkozással 120k (aztán 3 verseny és kuka) egy speer szerelve 80k, egy erősített híd 40k, vastagcsapágyas új féltengely nincs 100k alatt, és erre jönnek az apróságok. Árban ugyanott vagy, de áttételből egy ARK (bocsának MARB) szezon alatt vehetsz kettőt (vagy kockáztatsz és az 5. futamon kiesel) remeghetsz a féltengelyekért, vagy veheted azokat is két versenyenként... Ennyi a matek...

Balázs Öcsit meg ne keverjük ide, ő egy Isten adta tehetség, 100 évente születik egy. De ő sem így kezdte, a libafoszöld 05-el azért az első években azért nem vert agyon mindenkit. A pályája zenitjén meg olyan (Ladás szinten) megnyugtató anyagi háttér állt mögötte (teljesen megérdemelten) mint az akkor mezőnyben senkinek, nem okozott gondot versenyenként új autót építeni ha kell. A gépműhelyéről és évtizedes tapaszatlatáról már ne is beszéljünk. Egyszóval nem lehet egy kezdő sprinteshez hasonlítani! (tudom, hogy az eredményekkel nagyon képben vagy, így csak kíváncsiságból kérdezem meg mikor ment Öcsi az A-ssal 1,9-esek ellen egy versenyen?)

Egyébként az 1,8-1,9 is lehet a költségcsökkentés eleme, mert egy szolídabb kompresszióval is lehet belőle egy nyomatékos, erős mocit csinálni ami tartósabbnak bizonyul. És ez bizony egy Sprintes költségvetésében igenis számít!

Tévedés ne essék, én is pártolnék egy szigorúan kötött, alacsony költségvetésű Lada kupát, de nem így, hogy építhetsz űrhajót, csak a hidat nem cserélheted ki. És mindezt a szezon elindulása után a harmadik verseny előtt dobod be!!!!

Régi álom egy A-s kaszni, A-s motor, egyféle tolós, szigorúan csak 4,4-es kombi áttétel, 14-es kerék semi-slick-en, 50 fős mezőnnyel... :)

E mellett meg mehet a "H"-s vagy "P"-s (bánom is én a nevét) kategória űrhajókkal, ha valaki ott akarja kiélni magát.

A sprintes versenyeknek az alacsonyabb költségekről, egyszerű szabályokról és a fejlődési lehetőségekről és a sikerélményekről kellene szólnia. Erre mi lesz most a Ladás derékhaddal? Azokkal, akik tényleg az ösztöndíjból/konyhapénzből versenyeznek szigorúan 6 számjegyű költségvetéssel? A IV-es kategóriában megeszik őket a 800kg-os Opelek, Peugeot-ok, Hondák, Lada kategóriában meg a Weber-es nagyvasak. Szép perspektívák...

Na ezért volt jobb a tavalyi leosztás! :)
2325. • 2014-04-03 19:13:42
Meséld már el, hogy mit keres egy micu híd a lada alatt, és mi igazolja, hogy egy lada motornak 1,9-es nek kell lennie! Valamint, hogy ezektől miért lett kevésbé biztonságos a versenyzésed!
2324. • 2014-04-03 17:43:09
Mióta megy ez a micu híd, meg porshe fék, stb a ladába?
Előtte 30 évig tudtak vele versenyezni?
Jah, hogy minden túl van méretezve, ezért eszi a féltengelyt...
Ki kellene próbálni ahhoz az autóhoz jó nagy idézőjellel "homolog" kerékméretet, aztán csodát látna az ember, hogy kibírná a féltengely.
nagy kedvencem volt az "utolsó" A-s ladás Balázs Öcsi. Hány futamon esett ki féltengelytörés miatt? Nem 4-5 gyorsaságis sprinteken ment... és nem mellesleg az ország leggyorsabb ladása volt egy "csak egy A-s" ladával. Ő miért nem épített wrc-t a ladából, avagy Őt hogy a francba nem verték meg a micuhidas 1.9-ek?
az a szomorú páran wrc-t építenek ladából, hogy fel tudják venni a versenyt az ügyeskezű A-s ladásokkal, majd a célban büszkék hogy igen, 3 másodperccel nyertem!

nem a mostani szabályokkal van a gond, hanem, hogy így el lett engedve az évek alatt.


ha már írok egy másik gondolat.
ment valamelyik fórumon ment a nagy vita miszerint a régi túra majd u.olyan hatáskörrel rendelkezik mint az mnasz... Pályákat megkapja ott rendez ahol akar stb. csak egy példa és bekussolok: 2éve lett volna Őrisáp-Bajna. Péliföld-Szentkereszten az idősek otthonos főnök kitalálta, itt bizony nem fognak útlezárást csinálni... erre mi ment a fórumon, hogy bizony a gyors meg lesz rendezve... jött a rally, majd a főnökasszony bebizonyította, hogy nem kapják meg a szakaszt csak szentkereszt utántól... nah így lehet majd tönkretenni mindent, mert ne feledjük a nagyobbik kutya..... és elég lesz itt-ott egy két ismerős, akik keresztbetesznek.
2323. • 2014-04-03 16:48:00
Mint tudjuk, a "ha"-val kezdődő mondatok.................. neszóljszám
2322. • 2014-04-03 16:37:03

Ha Magyarország jogállam, akkor ez nem így lesz.
nemértem
2321. • 2014-04-03 16:34:56

Úgy van, ahogy mondod, csak kb. 15 évet késett!!!!
bizonytalan

2320. • 2014-04-03 16:32:21
Hát akkor Markó Tibinek (és csapatának) köszönjük hogy tönkretette a Lada kategóriákat, és sikeresen drágábbá és veszélyesebbé tette a versenyzésünket! (Bye-bye "H" kupa, bye-bye Micu híd, bye-bye 1.9) :)

Na jó ne legyünk igazságtalanok, a szervónak örülünk! :)
2319. • 2014-04-03 14:50:48
Szia!

MARKÓ TIBI (és csapata) munkája!

üdv.

büki ernő
2318. • 2014-04-03 14:02:31
"Az AMTOSZ-nak is megvolt a lehetősége, hogy a hatáskörébe vonja ezt a spontán kialakult sportágat," már megint csúsztatsz, az NKH-ból úgy penderítenek ki az AMTOSZ-os papírjaiddal, hogy a lábad nem éri a földet!
2317. • 2014-04-03 11:58:02
Végre egy igazán pozitív dolog történt az MNASZ háza táján, ami után át kell gondolni dolgokat.

http://mnasz.hu/letoltes/SRVSZ%202014%20FINAL%200329.pdf

Sok év hányattatás után a sprint versenyeket felvállalta az MNASZ mint saját sportágat és egy igazán korrekt szabályzatot bocsátottak ki.

Mert eddig a Szövetség csak mintegy adót szedett a sprintesektől, de az ellen oldalról nem nyújtott szolgáltatást ezért. Most a sprint hivatalos MNASZ sport lett, Kupa helyett Bajnokság, felügyelettel, szoros szabályozással, elfogadható megszorításokkal. ( azért a melegen húzott, de varratmentes csöveket még át kellene gondolni)

Nem tudom kiknek az érdemi munkája ez a kiírás, de elismerésem érte. Vannak benne kisebb hibák, amiket szívesen segítek kijavítani, ha a Sporttanács felveszi a telefont, mert ez a szabályzás megérdemli, hogy a kisebb hibák is javításra kerüljenek.

Az AMTOSZ-nak is megvolt a lehetősége, hogy a hatáskörébe vonja ezt a spontán kialakult sportágat, de nem élt a lehetőséggel. A Sprint Szövetségnek is megvolt a lehetősége, de ők sem alkottak szabályt, nem vállalták fel a felelősséget.

Szvsz, ezzel eldőlt ez a kérdés. Ez a jó út, a sportot kell előretolni, nem pedig marakodni, tiltogatni.

Az MNASZ vezetőségének pedig itt a példa, hogy lehet sportszakmai úton a hatalmat megszerezni és érdemben gyakorolni piros telefon nélkül.

Szívből gratulálok, mint már sokszor leírtam, én a sport mellett állok és ez most nagyon hiánypótló volt.

2316. • 2014-04-01 16:33:07
Az is szomorú, hogy egy kis apróért ilyen leveleket lehet itt megjelentetni, 14 versenyző aláírásával! (Hányan indultak a Miskolc Rallye-n?)
Tényleg csupa pozitívum az új elnökség. Csupa nagyszerű intézkedés, mint például a támogatások megvonása, vagy az irodabérleti díj kiszabása a szakágra. 3-4 hét alatt rendet raktak.
A levelet a bajnok csapatvezetője írta, a Bokta Team gyűjtötte az aláírásokat, minderről Szabó Úr semmit sem tudott, pedig arra hivatkoztak, hogy az Ő kérése! A bő egy hónapja működő elnökség koncepciója valóban jól látható. Nevetséges az egész. Itt a lehetőség Botka Úr előtt, hamarosan elindulhat a szakágvezetésért. Hátha most végre megválasztják. Persze akár újra lehet a megbízott vezető is, mert ebben a versenyzők véleménye nem számít.
2315. • 2014-04-01 13:51:27
neon!

Kedves érdeklődésedre elmondom, hogy etnikai és vallási szempontból (sőt, politikailag is), elkötelezettségektől mentes vagyok. Az elnevezés -amit nicknek is használok- a barátaimtól származik, kizárólagosan a rallyval kapcsolatos nézeteim miatt. Nevezhettek volna elfogultnak, fanatikusnak, poroszos gondolkodásúnak....stb. Ők az ortodoxot választották.
Elfogadom, ha a véleményem nem tetszik, viszont ez a tény sem jogosít föl Téged arra, hogy a barátaimtól kapott nevet kritizáld. Én sem kérdeztem, hogy Te mitől vagy egy "nemesgáz"?
Egyébként érdekelne, hogy kit és mit sértettem meg a hozzászólásommal?
2314. • 2014-04-01 12:45:12
RESPECT!
Igen, ha kell egészen alapos gazdasági és társadalmi összefüggések halmazává lehet ezt is változtatni, de amennyire én látom a mai autós társadalom erre nem fogékony. Versenyre pedig izgalmas és jó autózásért megyek.
Ha jól akarom magam érezni akkor a szeretteimmel vagy a barátaimmal maradok.
DE IGAZAD VAN. CSAK ÚGY NEM VÁLTOZIK SEMMI.
MNASZ fórum
oldalanként | növekvő
összesen: 2773 hozzászólás • 139 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
23 24 25 26272829
300102 03 040506
070809 10 111213
14 15 16 17181920
21 22 23 24 252627
2024.10.04-08.

részletes infóink

2024.10.06.

részletes infóink

2024.10.11-13.

részletes infóink

2024.10.25-27.

részletes infóink

2024.06-2024.11.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k