Két éve mennek az első osztályban és idén Kassán már dobogón álltak. És a jubileumi Mecsek Rallye-n is ott voltak a pódiumon! Vincze Feri és Kuti Péter nagyon jól szerepel az idei esztendőben! A pilótát kérdeztük a pécsi futam után, az ózdi futam előtt.
Nagyon nagyot csatáztatok a pécsi pályákon!
Az első nap még nem volt minden rendben, nem volt olyan meggyőző a teljesítményünk.
Szerintem a Mitsubishin nem működik jól ez a vizes gumi. A második körben már nem kellett volna felraknunk, akkor meg az volt vele a baj :) Sokat száradt a pálya.
És talán a zobáki pályában benne volt még a tavalyi esésünk is, azt kicsit elspórolgattam, talán a kelleténél jobban… A Trefort ezzel szemben mind a két körben rendben volt, ott mindkétszer abszolút második időt mentünk.
Összeszedtünk egy kis hátrányt az első nap. Azt gondoltuk, hogy a Hadik Bandi ezeken a szakaszokon biztosan előttünk lesz. Ádám jól meglódult, mi pedig a harmadik helyen vártuk a folytatást.
Vasárnap bevállaltuk már az első körben a kemény gumikat elől. Hátul a közepessel mentünk és ez a kombináció jó választásnak tűnt, mert az első kör végére le tudtuk dolgozni a hátrányunkat Ádámmal szemben. Ő elöl közepes gumikkal ment, ami a végére elmelegedett neki. Így mentünk a következő körben is és még azt a maradék pár másodpercünket ledolgoztuk.
Közben a Ranga Peti megelőzött minket. Nagyon sokat hozott rajtunk ezeken a széles, jó minőségű utakon az R5-ös Skodával. Nyomtam neki, de ennyi volt benne.
Újra dobogón álltatok, újra a harmadik helyen. Két R5-ös végzett előttetek, nincs ezen mit szégyellni!
Megint a legjobb Mitsubishisek lettünk, ami nekünk nagyon fontos. A dobogóval kiegyeztünk volna az elején és nem voltunk csalódottak a végén sem az eredménytől. :)
Ózdra is ugyanezek a tervek.
Számolgattatok Ózd előtt?
Hát persze. Nekünk nincs mínuszunk, jó sok pontot el kell dobnunk majd… Ha nem lenne a mínuszolás, akkor szinte majdnem biztos lenne a második helyünk. Így is lehetünk másodikak. Ha Bandi jól teljesít, akkor Ő lenne az ezüstérmes. A negyedik helytől mindenképpen jobban kellene végeznünk, hogy legyen plussz pontunk… A dobogón kellene állnunk…
Akkor tessék a dobogóra állni! Mi kell ehhez Ózdon?
Mindenki nagyon jól ismeri ezeket a pályákat, emiatt egy kicsit hátrányban vagyunk. Ez volt a gondunk a Mecsekkel is. Meglátjuk, hogy ez mire lesz elég. Van olyan, ahol már mentem korábban túrában, de már a Miskolc Rally-n is megmutatkozott, hogy például ez a Sáta nem egy tipikusan Mitsus pálya, hasonlóan a pécsi szakaszokhoz. Majd kiderül. A hétvége után okosabbak leszünk.
Nyomtuk amennyire tudtuk Pécsen is és ez lesz most a hétvégén is!