|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
h i r d e t é s
|
Két éve mennek az első osztályban és idén Kassán már dobogón álltak. És a jubileumi Mecsek Rallye-n is ott voltak a pódiumon! Vincze Feri és Kuti Péter nagyon jól szerepel az idei esztendőben! A pilótát kérdeztük a pécsi futam után, az ózdi futam előtt.
Nagyon nagyot csatáztatok a pécsi pályákon! Az első nap még nem volt minden rendben, nem volt olyan meggyőző a teljesítményünk.
Szerintem a Mitsubishin nem működik jól ez a vizes gumi. A második körben már nem kellett volna felraknunk, akkor meg az volt vele a baj :) Sokat száradt a pálya.
És talán a zobáki pályában benne volt még a tavalyi esésünk is, azt kicsit elspórolgattam, talán a kelleténél jobban… A Trefort ezzel szemben mind a két körben rendben volt, ott mindkétszer abszolút második időt mentünk.
Összeszedtünk egy kis hátrányt az első nap. Azt gondoltuk, hogy a Hadik Bandi ezeken a szakaszokon biztosan előttünk lesz. Ádám jól meglódult, mi pedig a harmadik helyen vártuk a folytatást.
Vasárnap bevállaltuk már az első körben a kemény gumikat elől. Hátul a közepessel mentünk és ez a kombináció jó választásnak tűnt, mert az első kör végére le tudtuk dolgozni a hátrányunkat Ádámmal szemben. Ő elöl közepes gumikkal ment, ami a végére elmelegedett neki. Így mentünk a következő körben is és még azt a maradék pár másodpercünket ledolgoztuk.
Közben a Ranga Peti megelőzött minket. Nagyon sokat hozott rajtunk ezeken a széles, jó minőségű utakon az R5-ös Skodával. Nyomtam neki, de ennyi volt benne.
Újra dobogón álltatok, újra a harmadik helyen. Két R5-ös végzett előttetek, nincs ezen mit szégyellni!
Megint a legjobb Mitsubishisek lettünk, ami nekünk nagyon fontos. A dobogóval kiegyeztünk volna az elején és nem voltunk csalódottak a végén sem az eredménytől. :)
Ózdra is ugyanezek a tervek.
Számolgattatok Ózd előtt?
Hát persze. Nekünk nincs mínuszunk, jó sok pontot el kell dobnunk majd… Ha nem lenne a mínuszolás, akkor szinte majdnem biztos lenne a második helyünk. Így is lehetünk másodikak. Ha Bandi jól teljesít, akkor Ő lenne az ezüstérmes. A negyedik helytől mindenképpen jobban kellene végeznünk, hogy legyen plussz pontunk… A dobogón kellene állnunk…
Akkor tessék a dobogóra állni! Mi kell ehhez Ózdon?
Mindenki nagyon jól ismeri ezeket a pályákat, emiatt egy kicsit hátrányban vagyunk. Ez volt a gondunk a Mecsekkel is. Meglátjuk, hogy ez mire lesz elég. Van olyan, ahol már mentem korábban túrában, de már a Miskolc Rally-n is megmutatkozott, hogy például ez a Sáta nem egy tipikusan Mitsus pálya, hasonlóan a pécsi szakaszokhoz. Majd kiderül. A hétvége után okosabbak leszünk.
Nyomtuk amennyire tudtuk Pécsen is és ez lesz most a hétvégén is!
Ez a hír most jelenik meg 2150. alkalommal
címkék: Vincze Ferenc, Kuti Péter
2016.10.07-08.
|
|
|||
h i r d e t é s
asi, balogh jani, boroznaki tibi, bujdos miki, drift, duen, esztergom, evo, fabia, grepton, herczig norbi, itiner, king of europe, mafc, miskolc, mitsubishi lancer, murva, n4, rallyracing, rte, s2000, skoda, turi tomi, wald4tel, wrc
ausztria, autogrill, bajna, crash, csepel, drtrophy, duen, dunaharaszti, esztergom, etele, frici, gemer, miskolc, rally ob, rally vb, rallysprint, rigli, rozi64, salak, simontornya, szlalom, szombathely, teszt, toyota celica gts, zsiros
|
2024.11.01-05.
részletes infóink 2024.11.02-03.
részletes infóink 2024.11.03.
részletes infóink 2024.11.03.
részletes infóink 2024.11.09-10.
részletes infóink 2024.11.09-10.
részletes infóink 2024.11.09-10.
részletes infóink 2024.06-2024.11.
részletes infóink
s t a t i s z t i k á k |