Drift Masters 2024 Round 5 Hungary, RabócsiRing, Máriapócs
A pécsi második év végi harmadikat hozott
Bútor Robi a pécsi futam után
2011-10-01
interjú • Susán Viki - RallyRacing
h i r d e t é s
Összes oldal:
722925039
Napi oldal:
24318
Jelenleg:
1646
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása a 3.futam után
1. Suborits Péter
628
2. Kasza Kristóf
569
3.
Fónagy Kristóf
558
4. Gönczi Dániel
537
5. Tóth Richárd
512
6. Kozsuk Péter
469
7. Petrovszki Máté
468
8. Bíró-Ambrus Roland
456
9. Osztás Ábel
441
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a 9.futam, Finn Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
168
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
141
3. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
137
4. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
132
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
119
6. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
86
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
76
8. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
33
9. A.Mikkelsen
Hyundai i20 N Rally1
29
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 6.futam,
a Barum Rallyután
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
96
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
82
3. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
72
4. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
59
5. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
51
6. Simon Wagner
SKODA Fabia RS Rally2
49
7. Efren Llarena
SKODA Fabia RS Rally2
45
8. Erik Cais
SKODA Fabia RS Rally2
44
9. Andrea Mabellini
Skoda Fabia
44
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
122
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
103
3.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
96
4. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
85,5
5. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
77
6.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
71
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
56,5
8. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
9. Osváth Péter
Skoda Fabia R5 Evo
35,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
85
3. Bodogán Ferenc
LADA VFTS
82,5
4. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
74,75
5.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
72
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
42,5
7. Cseri József
LADA VFTS
37,5
8. Hevesi Norbert
BMW E36
35
9. Prigyeni Péter
LADA 2107
34,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
50
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
35
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
31,5
4. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
28,5
5. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
6. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14,25
7. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Baksai László
Lada VFTS
96,5
2. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
3. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
61,5
4. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
54
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
42
6. Szetei Norbert
Peugeot 208
37
7. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
8. Hauck Zsolt
Lada 2107
28
9. Strider Zoltán
Peugeot 208
26
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Kovács Dominik
Opel Astra
59
2. Bíró Gergő
Opel Astra
53
3. Bajusz Krisztián
Lada 2101
46
4. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
5. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
6. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
7. Fenyvesi Péter
Lada 21013
33
8. Krámpek Nándor
Lada 2107
31
9. Oberling K.
Suzuki Swift GTi
29
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
C géposztály
1. Mekler László
Alfa Romeo Giulia Sprint GTA
45
2. Tóth István
Škoda S120S
40,5
3. Emődi Balázs
Fiat 124
21,75
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
120
2. Csukovics István
Lada 21013
78,5
3. Müller Roland
Lada VAZ 2101
65,5
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
90
2. Szombathelyi P.
Lada VFTS
82,5
3. Zsolna József
Lada 2105
69,5
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat
Mecsek Rallye
oldalanként | növekvő
összesen: 798 hozzászólás • 40 oldal
638. • 2011-09-14 20:01:35
Érdekes és érzelmekkel teli értékelés! Egy dologban téved szerintem a Faktusz Peti. Ma Magyarországon nincs vezető hírműsor,sőt hírműsor sem,csak bulvár! A szó legrosszabb értelmében! Sajtó sincs,csak mocskos firkálmányok.A politikusok és az ügyvédek mellett az újságírók(bulvár) a társadalom legalja.Természetesen nem akarok a véleményemmel senkit megsérteni.Aki nem érzi magát oda tartozónak,az nem fogja kikérni magának!
637. • 2011-09-14 19:34:31
Érdemes elolvasni... Kattints!
636. • 2011-09-14 19:24:21
Gyurma, ez a sisak dolog tényleg nagyon ciki! Ha tényleg így történt, össze kéne dobni az árát, mi biztosan beszállunk fejenként 1-2 ezer Ft-tal. Kik voltak az érintettek?
635. • 2011-09-14 17:49:38
Rizsa!
Ezt most a saját eszedből mondod, vagy mondatják veled?
634. • 2011-09-14 17:42:14
Nem KÖZREműködés, hanem EGYÜTTműködés. És ugye nem tudod miről van szó, csupán "ajjajj"-ozol. Ez aztán a hozzáállás! Lövésünk nincs mi a helyzet, de biztosan eluurták a rendezők. Gratulálok! Amúgy, konkrétan mindkét fél megelégedésére, okosabban lett kezelve az Eurosport-os helikopter mozgása...
633. • 2011-09-14 17:37:12
Pedig úgy tűnt hogy most látnak elöször IRC-t!! Ha egy Eger, vagy Miskolc Rally-n tudnak 100-200 méterenként pályabírókat és biztonsági embereket rakni, akkor itt miért nem?? Itt csak ezzel volt a baj, a többi dolgot profin oldották meg, jó verseny volt, pontos volt, izgalmas volt.

Az bosszant, hogy a nézöket hordja el a szervezö minden s***nak, közben meg ö is legalább annyira saras ebben a dologban. Ennyi a problémám nekem mindössze.

A többi dolog profi volt. Talán még a rönkök amikkel bajom van, de az már 20ad rangú kérdés.

Amugy az év rally-ja címet böven elviszi.
632. • 2011-09-14 17:25:54
Itt is van pár kép a versenyről:
www.ftamasfoto.try.hu
631. • 2011-09-14 17:03:03
Mondjuk én a péntek esti prológon mutatott szánalmas tevékenysége után, már azonnal kapcsoltam ki a hangot, ahol a Barna megszólalt. Volt a társaságomban egy olyan ember, aki nem rally szerető, és Ő is megkért többször h halkítsam le, mert idegesíti a szpííker. Ez van. Jövőre valaki olyat kell szervezni, aki emeli a verseny színvonalát, és nem kritikán aluli módon beszél. Pl. A Dubaiból érkezett párost le muzulmánozta, meg ilyenek. Csigazabáló franciák a Subarus párosra. Minősíthetetlen volt.
Ha voltak már más irc versenyen, akkor meg nem értem ezt a sok problémát. Barumos közreműködés??? Ajjaj.
630. • 2011-09-14 16:48:31
Azért azt remélem, hogy azt senki nem gondolja komolyan, hogy a rendező itt és most látta először az IRC mezőnyt???
Nagy munka van benne,hogy ezek az emberek idejöttek, és nem ők jöttek Pécsre tárgyalni. Jó pár IRC versenyt láttak a rendezők!
Egyébként általában a szakaszvezető bíró dönti el a bírók helyét a pályán, többéves tapasztalattal a háta mögött!!!Arról hogy sokan nem tudtak a pályán viselkedni, sem a rendezők, sem a bírók nem tehetnek! Harcművész képzettsége pedig kevés bírónak van! Úgy tudom, mind az IRC-sek, mint az Eurosport emberei elégedetten távoztak a városból!Tényleg túlzás ennyire lehúzni a versenyt!!!
629. • 2011-09-14 16:36:49
amúgy technikásabb pályák nincsenek ott? vagy legalább a lassítókat ne a kanyart elé, hanem az egyenes közepére kéne....
elnézve az átlagokat S2000-el 129-et menni..az durva lehetett...tiltáson háromnegyed gyorsot..
628. • 2011-09-14 16:34:28
Nem is kell senkit megvédeni.
Nekem ne mondja senki, hogy nem lett volna jobb, ha Mihályi Csaba vezeti végig mint a rajtot, a prologot, és a célceremóniát!
Tömény információ áradatot kaptunk volna, még a neten keresztül is.
..inkább örüljünk neki, nem fordította le senki a külföldieknek mikről pofázik a drogos, mert hatalmas balhé lehetett volna belőle.
..és kicsit próbáljunk már külföldi szemszögből is gondolkodni. Én elmegyek külföldre versenyre, és ha ott is ilyen szpíker van aki egész végig artikulátlanul üvöltözik baromságokat, 5 perc után szétmegy az ember agya.......talán külföldön erre is gondolnak....és ezért sincs.......
627. • 2011-09-14 16:26:28
Voltak. Többön is. Sőt a Barumosokkal volt együttműködés is bizonyos tekintetben. Úgy gondolom még menni is fognak. De ez volt az első ilyen rendezvényünk.
Azt gondolni, hogy valaki direkt rosszra, gyengére, stb. szervez egy versenyt, az butaság. Leginkább azért, mert ő is azt szeretné, hogy jövőre is, meg azután is, meg ameddig lehet, addig elmondhassuk, hogy a világ ralisportjának krémje nálunk autókázik.
626. • 2011-09-14 16:24:36
Megfogadtam, hogy befejezem, de...

Az, hogy közel állok Barnához, az nézőpont kérdése, bár a díjkiosztón tényleg közel álltam hozzá...

Voltál már annyira fáradt, hogy olyan volt, mintha részeg lennél? Szerinted, ha egy ilyen versen yután (ne adj' Isten közben) valaki piál/dogozik az megáll a lábán utána?

Túl messzire mentek, ez a véleményem. Lehet, hogy ezek a jelzők nem kedvesek (valóban nem), de Barna a legtöbb magyar versenyzővel ilyen viszonyban van, hogy úgy érzi, megengedheti ezt. Ha nem, akkor majd az illető jelzi. A külföldiek pedig a hangulatot értették az egészből pl. a prológon...

Tényleg nem az én dolgom megvédeni Barnát, meg tudja ő magát, ha akarja, de azt kijelenteni, hogy "nem volt józan az tuti", az azért erős nekem, mert amellett, hogy teljesen kizárt, szerintem sokkal durvább, mint Barna hétvégi szerencsétlen mondatai együttvéve! Ráadásul ez lehet, hogy több emberhez is jut el, ebbe is gondolj bele mielőtt ilyeneket leírsz!


...és igen, igazatok volt/van, kár volt elkezdeni fórumozni megint....
625. • 2011-09-14 15:57:20
Gyurma !

Nem tudod kívülről nézni a dolgokat, mert igazán benne vagy.
Ahogy a díjkiosztón is te osztottad a serlegeket.
Közel állsz KB hoz ezért nem is lehet elvárni tőled hogy beismerjed : ez rangon aluli volt.
Nem is volt más probléma ott sem ( a Himnuszon ) kívül , csak a szpíker stílusa. A többi rendben volt.
Akkor neked az elmegy hogy egy IRC ceremónián, ideértve a prológot , csigazabálónak , macskazabálónak, szutyoknak , öregnek neveznek valakit . Még ha ezt is gondolja,miért kiabálja a mikrofonba? ennyi ember , tv elött?
Érdekes én még nem beszéltem olyan emberrel aki ne azt mondta volna hogy ez durva volt.
És hogy nem volt józan az tuti ! A mennyiség e tekintetben is duplaszorzós volt.
Javaslom tekintsd meg mégegyszer a célceremónia felvételét ,és értékeld újra !
A verseny nekem is tetszett, én nem is találkoztam nagyobb hibával, ami volt ,betudtam a rengeteg , régóta nem tapasztalt embertömeggel.
624. • 2011-09-14 15:03:13
Gyurma. Jövőre jobban oda kell figyelni dolgokra, és még most is azt állítom, simán ki kell menni más irc versenykre, és tanulni olyan országokról, akik már régebben benne vannak a történetben. Ez most olyan "magyarosra" sikerült. Jövőre és utána jobb lesz. A sok renitens nézőt pedig mi, rally szerető nézőnek kell kiszűrni. Mert ami a barumon működik, pl a teszten két 16 éves kislány rendet teremtett egy síppal, az nálunk nem. Sajnos sokan ha ki szabadulnak otthonról, papa mama esetleg barátnő vigyázó szemei elől, azt hiszik övék a világ. Pedig nemis. Ez is magyaros gondolkodás, sajnos, valószínű ezért nem látnak bennünket annyira szívesen sok országban. De míg az mnasz ben nem rendeződnek a dolgok, és nem olyan emberek kerülnek oda, akik élnek halnak a rallyért, hanem a zsebüket tömik, addig nem lesz változás. Míg forrong minden bajnoki futam, addig nem lesz rendes verseny idehaza. Egyébként azt meg kell dicsérni, hogy különösebb csúszás nem volt. Etap volt helyette, de ezen már ne rágódunk.
623. • 2011-09-14 12:57:30
Szerintem ez a verseny nem volt s***. Ha ezzel csalódást okozok, akkor nekem belefér.

Az más kérdés, hogy ehhez a "nems***hoz" jópár embernek messze erőn felül kellett melóznia, amit -szerintem- egy kis előrelátással másképp is lehetett volna. És még így sem lett távolról sem tökéletes. De az s*** verseny az nem ez. Persze csak szerintem.

Ami pedig a második lehetőséget illeti, nekem ahhoz, és ehhez sincs szinte semmi közöm, gyakorlatilag egy voltam a biztonsági emberek közül a hétvégén, még ha nem is így terveztem..

Én nem úgy látom, hogy a s***t is dicsérem, hanem hogy ti s***ozzátok azt, amit nem illene.

A csapatok elégedetten mentek el, a megfigyelők szintén, a versenyzők nagy része élete legjobb versenyén volt. Életemben nem voltam még olyan díjkiosztón, ahol akkor oszlik el a nézősereg, amikor a szpíker azt mondja, hogy vége. Számomra ez a prológ volt eddig a legjobb amit láttam.

És igen, egész hétvégén csak azt soroltam, hogy mit kellett volna másképp csinálni. De a végeredmény nem volt s***, sőt.

A büfét idehozni meg szerintem teljesen off, ő bérelt egy placcot, nem gondolom, hogy arany áron egyébként, és onnantól azt csinál, amit akar. Ha akar, adhat egymillióért is hamburgert. Én is beleszaladtam csütörtök este, többet nem is mentem arra enni. Jövőre gondolom nem ők lesznek, ez ilyen egyszerű.

Nálam nem verte ki Kőváry a biztosítékot, pedig elsőnek érkeztem a díjkiosztóra, és utolsónak mentem el. Tényleg lehet, hogy baj van akkor velem.

Ami pedig az ORB-t illeti, amiről nem beszéltek, az a szervizpark, ez nem a rendezőn múlott, hanem egy - szerintem - nagyon rossz döntésen, lehetett volna a Pláza parkolóban. Igen, az ORB néhol rosszul járt, ez nekik új, a Rallye2-eseknek nem annyira, itt ők voltak a másodlagos mezőny. Szerintem ez teljesen normális, itt az IRC volt a fő szempont.

Részemről befejeztem, nem akarok, és nem is lehet senkit meggyőzni, csak nem tudtam szó nélkül hagyni, hogy gyakorlatilag ti lebőgésről beszéltek, amikor szerintem elfogadhatóan helytállt Magyarország, ami belőlem, meg belőletek is áll kívülről nézve.

A sisaklopásban egyetértünk, legszívesebben megtérítettem volna nekik a kárt, hogy ne legyen annyira égő.
622. • 2011-09-14 12:57:20
Viselkedni kell nem pályabírózni.
621. • 2011-09-14 12:44:23
A rendező az esemény biztonsági felelősével, illetve az adott gyorsasági vezetőbírójával egyeztet, sok-sok oldalas biztonsági tervet ad le a felsőbb szerveknek, amit nekik el kell fogadniuk. A sportbíró az esetek túlnyomó többségében tudja mi a dolga. (Legalábbis a pécsiek biztos, mert idén plö van egy 9+1 futamos rallysprint bajnokság, két Mecsek Rallye és egy Baranya Kupa ahol ezek az emberek végzik a feladatukat.)
Tehát a sportbírónak a pálya mellett a gyorsasági vezetőbírója mondja el (ott a pályán reggel), hogy van-e valami amire extrán figyelni kell , a biztonságiaknak meg az adott gyors biztonsági felelőse.
Én amúgy úgy vélem, hogy amennyiben tényleg olyan emberek álltak volna ott a pálya szélén, akiknek van (ha mástól nem, akkor a méretüknél fogva) némi tekintélye, ergo tényleg biztonságiak, akkor nem lett volna komolyabb probléma.
620. • 2011-09-14 12:35:19
Abszolút külön szedtem öket! Külön is vannak említve. Csak azt kérdeztem, hogy nekik is gondolom azért megvan mondva, hogy hova kellene állniuk.
619. • 2011-09-14 12:31:52
Rinya!
Ne keverd össze, a sportbírót és a biztonsági embert. Mindkettő a rendezvény sikeres lebonyolításáért kell(ene) hogy dolgozzon. kacsintok Viszont eltérő a szakmai végzettségük, más munkát végeznek, és különbözőek a velük szembeni az elvárások.
Mikor láttál fekete ruhás izom-csávót menetlevelet kezelni vagy időt mérni?
Mecsek Rallye
oldalanként | növekvő
összesen: 798 hozzászólás • 40 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
121314 15 161718
19 20 21 22232425
26 27 28 29 30 3101
02 03 04 05060708
091011 12 131415
2024.08.23-24.

részletes infóink

2024.08.22-25.

részletes infóink

2024.08.24-25.

részletes infóink

2024.09.06-08.

részletes infóink

2024.06-2024.11.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k