RALLYCROSS VILÁG- ÉS EURÓPA-BAJNOKSÁG - Kárai Trans World RX of Hungary - 2024.07.27-28
A prológon túl
Szombati képek a Salgó MIDEX Rallyról
2013-06-16
ajánló • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
710468768
Napi oldal:
219029
Jelenleg:
2962
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása az 1.futam után
1. Suborits Péter
208
2. Kasza Kristóf
196
3.
Fónagy Kristóf
190
4. Gách Bence
175
5. Bíró-Ambrus Roland
174
6. Tóth Richárd
167
7. Gönczi Dániel
161
8. Csortos László
157
9. Petrovszki Máté
153
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a 7.futam, Rally Poland után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
136
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
121
3. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
115
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
92
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
91
6. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
63
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
58
8. A.Mikkelsen
Hyundai i20 N Rally1
29
9. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
27
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 4.futam,
a Rally Estonia után
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
73
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
63
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
53
4. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII
25
5. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
40
6. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
40
7. Oliver Solberg
SKODA Fabia RS Rally2
35
8. Georg Linnamae
Toyota Yaris GR Rally2
26
9. Andrea Mabellini
Skoda Fabia
28
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
122
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
103
3.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
96
4. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
85,5
5. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
77
6.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
71
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
56,5
8. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
9. Osváth Péter
Skoda Fabia R5 Evo
35,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
85
3. Bodogán F.
LADA VFTS
82,5
4. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
74,75
5.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
72
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
42,5
7. Cseri József
LADA VFTS
37,5
8. Hevesi Norbert
BMW E36
35
9. Prigyeni Péter
LADA 2107
34,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
50
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
35
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
31,5
4. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
28,5
5. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
6. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14,25
7. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Baksai László
Lada VFTS
96,5
2. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
3. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
61,5
4. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
54
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
42
6. Szetei Norbert
Peugeot 208
37
7. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
8. Hauck Zsolt
Lada 2107
28
9. Strider Zoltán
Peugeot 208
26
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Kovács Dominik
Opel Astra
59
2. Bíró Gergő
Opel Astra
53
3. Bajusz Krisztián
Lada 2101
46
4. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
5. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
6. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
7. Fenyvesi Péter
Lada 21013
33
8. Krámpek Nándor
Lada 2107
31
9. Oberling K.
Suzuki Swift GTi
29
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 2.futam,
a II.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
45
2. Nagy István
Volkswagen Golf
27
3. Müller Roland
Lada 2101
24
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
45
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
28
3. Hankó László
Lada 2107
26
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat
RTE - AMTOSZ
oldalanként | növekvő
összesen: 2289 hozzászólás • 115 oldal
2009. • 2013-10-30 09:29:51
De egy Holczer Dániel-féle nyilatkozatból kiindulva...háááát..

Csak nem ő lesz a megmondó ember,azzal nagyon nem járnak jól:)
2008. • 2013-10-30 09:28:16
Arra én is kíváncsi vagyok:)

Ebben egyetértünk kacsintok
2007. • 2013-10-30 09:27:29
Talán egy picivel jobb a tényállás, mint mondjuk két héttel ezelőtt amikor még mindenki azt hitte,hogy RTE-be sem mehet csak max. 2000ccm-es autó és csak akkor lehet,ha az MNASZ azt hagyja..

Ehelyett minden marad a régiben,sőt még jobb lesz a nyilatkozat alapján és végre tényleg teljesen független tud lenni az MNASZ-től és nem süllyed le az R2 meg ORB szintjére...

Kicsit felbosszantottam magam,hogy ennyire nem látunk...hihetetlen.... vigyorgok
2006. • 2013-10-30 09:23:51
Politikai nyilatkozatnak nem rossz, kíváncsi vagyok mit válaszol az "ellenzék", illetve, hogy mennyi valósul meg belőle...
2005. • 2013-10-30 09:17:04
Még mindig nem értem,hogy miért a nullával egyenlő ez a nyilatkozat?? De lehet tényleg velem van a bibi...

Idézek akkor megint:

1." A versenyek engedélyeztetési folyamatához szükséges és megfelelő jogi szervezet részévé vált az RTE" - ez itt múlt idő,tehát nem kell az MNASZ ahhoz,hogy lehessen verseny.

2."A következő években, már törvényes eszközökkel, nem lehet meghiúsítani a lebonyolítandó Országos és területi Bajnokságainkat."- ez itt kijelentés, tehát csak törvénytelen módon lehet meghiúsítani a versenyek lebonyolítását...nem hiszem,hogy a választások előtt pont megéri bárkinek is elégedetlenséget kiváltani:)

3."Az elmúlt években kialakult, és megszokott kategóriák, és abszolút értékelés alapján kiírjuk a 2014-es Rali-Túra Országos Bajnokságunkat, egy dízel kategória hozzáadásával, és nagyobb hangsúlyt kívánunk adni az N-es bajnokságunknak. A RTE abszolút értékelésében a felső határ, a 2WD/szívó versenyautóknál 4.000cm3, a 4WD/turbó esetében, pedig 2,200cm3."- szintén kijelentés! Marad minden a régiben...SŐT! Lesz még diesel kategória is...

Csak ezért ennyit,hogy maradjunk az RTE fórumban.

Mi kell ennél még több? Miért az jött le neked,hogy az MNASZ nekünk nem ellenfél...pont,hogy korrekt és elegendő információt közölt Iván,hogy mindenki vakarózhasson az MNASZ házatáján...Te sem gondolhatod komolyan,hogy egyből kiteregeti a lapjait...kacsintok

Miért is egyenlő a nullával ez a nyilatkozat??? nemértem
2004. • 2013-10-30 08:48:35
A mondanivalója lejött nekem is: "Megoldjuk, gyerekek, no para, az MNASZ nekünk nem ellenfél."

De ez így kevés. Egy ilyen felállás, konkrétumok, magyarázatok nélkül a nullával egyenlő.

7 lépéses akcióterv, amiről semmi infó, de a 7. lépésben eljön a kánaán: ez bullshit, a gyengébbek közül való.





2003. • 2013-10-30 08:05:36
Azt azért ne felejtsük el,igaz ez az RTE fórum,de kicsit megnyugodhatnak a sprintesek is...

"A jövőbeni terveink kiterjednek arra is, hogy védő ernyőt tudjunk nyújtani a sprintesek számára is, és egyéb még önálló szövetséggel nem rendelkező új sportok részére is."

Mindenhez idő kell,de ez nagyon pozitív irányvonal...talán nincs veszve minden!

kacsintok
2002. • 2013-10-30 08:01:59
Nem akarlak megsérteni:)

De mit nem lehet ezen érteni?

Olvasd el figyelmesen az elejétől a végéig és rá kell jönnöd,hiszen egyértelmű és ez még csak az első "szál"...

Ezt valahogy így kell csinálni,ha meg nem érti senki akkor majd a végeredményt megérti:)

De nekem tényleg hihetetlen,hogy ezen mit nem lehet érteni? csókollak
2001. • 2013-10-29 23:03:58
motto: " a rallyban csak az biztos, ami elmúlt"

Fordításra nem vállalkozom, de leírom a véleményem.

Az elmúlt csaknem 20 év alapján Ivánnal kapcsolatban két dolog biztos:

-nem ígérget
-nem fenyegetőzik

Iván óvatossága közismert, csak arról nyilatkozik, ami már múltidő. A tegnapi nyilatkozatából pár dolog kiderül:

1. Az RTE rendezvényeinek engedélyeztetése, többé nem függ az MNASZ-től. ( szerintem eddig sem függött, de ez magánvélemény)

2. Az RTE bajnokságban ugyanazokkal az autókkal lehet indulni 2014-ben is, amikkel 2013-ban is lehetett.

3. Lesznek változások a bajnokságban ( 7 lépésben), de ezek nem érintik a köbcentiket.


Mi lehet az, ami nem világos??


2000. • 2013-10-29 19:00:44

Egyetértek, és a fordítást én is várom.
Van egy másik, ellenérdekelt fél is, aki (ami)
feltételezhetően nem egészen így gondolja.
Én Mészáros Ivánnak szurkolok, de a tájékoztatás
eddig elég karcsú (amit a kialakult jogi helyzet is indokolhat).

Várom a folytatást, de eddig jó...

1999. • 2013-10-29 18:20:24
Ennek a nyilatkozatnak se füle se farka.

Lefordítaná valaki?
1998. • 2013-10-29 09:23:23
Ennyi:)

Pedig milyen okosan mondták,hogy nem lehet semmit sem csinálni és egy két fórumlakó írása mosolyogtató volt szakmai szemmel nézve:)

Az a biztos,ha az MNASZ-nek megmarad az ORB meg az R2:) Ott más nagyobb kárt nem nagyon lehet okozni...
1997. • 2013-10-29 08:24:09
1996. • 2013-10-28 23:55:19
Ja, kipontozza...szóval a cafés oldalon van.
1995. • 2013-10-28 23:53:50
http://r********.hu/index.php?option=com_k2&view=item&id=3144:rali-túra-nyilatkozat
1994. • 2013-10-17 10:00:51
Sziasztok! Felkerültek a versenyzői filmek a Premier Video Studio youtube-os csatornájára! Kellemes időtöltést :) Youtube csatorna
1993. • 2013-10-10 12:48:01
Sziasztok!
Ritkán írok, mert tavalyi "Pénzes reform" óta elfordultam az autósporttól, amikor is a stressz már több volt mint az élmény,
de úgy éreztem muszáj hozzászólni! Az még senkinek nem jutott az eszébe, hogy ezekben a balesetekben nem a versenyzők sérülnek meg? nehogy már azért vonjanak felelősségre egy versenyzőt mert gyorsan ment! Miért az autókat kell leszabályozni egy baleset miatt? Az autósport veszélyes! Aki odamegy vigyázzon magára, álljon úgy, hogy ne eshessen baja, ha hülye hozzá, akkor meg a rendező mondja meg neki, hogy hol lehet állni biztonságosan! Na meg az MNASZ megfigyelők! Mi lenne ha nem azt figyelgetnék hogy mennyit nyúljanak a semmiért, hanem, hogy melyik pálya szakasz veszélyes! Mit számít hogy egy versenyautó hány köbcentis, meg van -e MNASZ gépkönyve??? Ha egy pedálos moszkviccsal rongyolok a nézők közé akkor is meg fog valaki sérülni az tuti! Miért nem az MNASZ viszi el a balhét, és szedi a sátorfáját, vegyük már észre 2013 óta nem lehet versenyt rendezni a bábáskodásuk nélkül!!! Ha meg így is baj van még mindig a versenyző a hibás, mert gyorsan ment egy versenyen??? Mi van??? Miköze ennek a gépkönyvhöz, azzal nem üt akkorát egy kocsi , vagy mi? Vagy 1,6 alatt nem lehet hibázni? Idióták!!!!
1992. • 2013-10-10 08:10:30
Osztom!

Most kellene összefogni...változás kell de nem diktatúra!

Remélem,hogy végre felkapcsolták a villanyt! Ha mégsem akkor megérdemeljük,hogy ez legyen...

1991. • 2013-10-09 21:38:16
Találtam egy válogatott videót amiben vannak majd nem 20 éves esések is!!!(Sajnos tragédiával végződöttek is) sírokAmíg néztem az jutott az eszembe,hogy egy űrhajó nincs benne,egy brutál Bmw nincs benne,de 1.9-es VFTS-t sem fedeztem fel rajta.A Rally egy veszélye sport,mind a nézőkre,mind a versenyzőkre!Nem hinném,hogy ha ezek az autók eltünnek a süllyesztőben akkor minden tragédia megszünne!
A videó itt található:https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=zBfe3HEegME#t=378
1990. • 2013-10-09 21:36:10

highand2 pertársasági ajánlatával kapcsolatban:

Ti, kedves amatőr autóversenyzők, akik milliókat szereltek
ki-be, le-fel, szét-össze a garázsban, és százezreket autóztok
el az erdőkben szerte az országban, nem mindegy, hogy
highand2-nek igaza van e jogilag vagy sem? Szerinte
1000 Ft esik fejenként. De legyen ennek tízszerese, 10.000.-
Vastagon megérné ebbe belevágni, ha másért nem, hát
azért, hogy lássák, hogy a hülyék a másik oldalon vannak.
És még esélyetek is lenne!
RTE - AMTOSZ
oldalanként | növekvő
összesen: 2289 hozzászólás • 115 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
15 16 17 18192021
22232425262728
29 30 31 01020304
05 06 07 08091011
121314 15 161718
2024.07.19-25.

részletes infóink

2024.07.27-28.

részletes infóink

2024.07.27.

részletes infóink

2024.08.01-04.

részletes infóink

2024.08.04.

részletes infóink

2024.06.21-11.05.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k