Szomorúan kell tudatnunk, hogy eddig megrendezett nyolc évadnyitó Eger Rallyet és ez idei évben eddig kettő hónap előkészítő munkát követően az Eger Rallye idei futamát nem tudjuk megrendezni!
Hittünk benne, hogy a nehéz körülmények ellenére is sikerülhet megteremtenünk a szükséges feltételeket! Sajnos be kell lássuk , hogy nem szabad – még a legnagyobb jó szándékkal sem – tovább éltetni a reményt, mert a versenyzőknek akaratunk ellenére
komoly károkat okozhatunk.
Szívfájdítóan nehéz döntés ez a részünkről, de akkor is ki kell mondanunk, hogy a körülmények diadalmaskodtak felettünk és felelőséggel idén nem tudjuk megrendezni az Eger Rallyet!
Külön köszönettel tartozunk azoknak, akik mellénk álltak és próbáltak segíteni a problémák megoldásában!
Természetesen, amennyiben még a jövőben lehetőséget kapunk rá, teljes erővel azon dolgozunk majd, hogy újraélesszük ezt a nagyszerű versenyt, mely nyolc évig volt a magyar és sokszor a szlovák bajnokságok méltó évadnyitó futama.
A rallye továbbra is az életünk, melyet nem szeretnénk feladni, de most a körülmények sajnos maguk alá gyűrtek minket…
Láttam most Duen gépkönyvezésen készült képei között, hogy voltak RTE H csoportos autók is. Ezek szerint számukra mégiscsak kiadható még a gépkönyv F vagy P csoportra?
Összegezve! A rally2 ben a ruházat illetve az autó biztonsági egyéb felszereléseit űlés öv is ide véve a lejárt homologizációju kötelező, a homológ csak ajánlott. Itt egy link amiben tételes felsorolás van http://versenyfelszereles.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=147:rallye1csomag&catid=1:hirek&Itemid=2
Amiről a Balázs írt pl az öv 4 pontos gyorsoldós körcsattal, 3" széles vállrésszel, minden "övrészletben" cimkének kell lennie.
RTE gépköny és műszaki vizsga.
Amit a Balázsék kiharcoltak (RTE versenyautók vizsgáztatása) azt az új vezetőség eltörölte. A felügyeletnél (eknél) nem vizsgáztatnak RTE gépkönyves autót. Ha Miskolcon igen azt csendben hírdessétek, mert egyébként sem rendelet sem pedig szóbeli megállapodás nincs a KF - ek között.
Információd hiányos!
2012.02.23.-án bukócsőkészítők vetették fel az ATB vezetőnek egy megbeszélés alkalmával.
A lényeg, hogy lépés történt a kérdésben.
Mint ahogy több kérdést is lehetne normálisan, megnyugtatóan kezelni ha végre venné valaki a fáradságot és megszervezne egy versenyzői összejövetelt.
Miért nem akar senki -az itt "ötletelők" közül- ezért tenni??
-az még sosem merült fel Rte gépkönyvezésen, hogy miért van a gépkönyv hátán 2 db érvényesítő rublika?????
-minden évben új gépkönyv kerül kiállításra, mikor sztem ez totál felesleges, mert ha nem változott semmi a jelenlegi gépkönyvezésen az előzőhöz képest, nem kéne új gépkönyvet kiadni, hanem a 2. rublikába kéne érvényesíteni
-egyrészt sem papír, sem új fénykép nem szükségeltetne ilyen esetben, ha viszont változás van valamiben, hátuljára felsorolható és pl az ára is csökkenthető lenne.
Értem én ami oda van írva, de ha megnézed a táblázatban az R2-nél a lejárt mező ki van húzva és a homológ mezőben szerepelő kötelező szó az egyetlen támpont. Ezért nem értem, hogy akkor ha lehet lejárt a szöveg szerint akkor a táblázatban miért van kihúzva.
Korábban úgy volt, hogy a lejárt volt kötelező, és a homológ ajánlott... szóval ezt valaki átírta, ami nem lehet véletlen...
Ezek szerint úgy tűnik, hogy akinek már tavaly volt gépkönyve az "megmenekült"! De mi van azokkal akik egy friss építésű autóval állnak oda a gépkönyvezésre?? Róluk még mindig nem mondott senki semmi konkrétumot...
Ööö...ezt az állításomat revideálnom kell, a nagykönyv szerint így kellene lennie, de rájöttem, hogy koránt sem biztos, hogy a gyakorlatban is így van.
Minden tiszteletem mellett ezzel nem igazán lehet beljebb lenni, mivel a vizsgát a gépkönyv érvényességi idejére adják, az a limit, így esetünkben levizsgázna egy autó, de a vizsga 2012.03.31-ig szólna. Persze ha valamely vizsgahely nem így értelmezné a jogszabályokat, az jó lenne.
Ugye hasonlót olvashatunk majd a visszajáró licencdíjakról.
(gépkönyv miatt járó licenc)
Ugye emlékszel!
Mert információim szerint ezt Mészáros Iván és Pénzes Zsolt intézte, azt meg Te ígérted.
És ugye valami SKB tag vagy!
De itt van, ha felejtenél:
kzsolt 1143. 2012-02-28 18:56:28
Akik CSAK és KIZÁRÓLAG e miatt váltottak licencet, kérem jelezzék a koordinációs bizottság email címére írva!
skb@mnasz.hu
Ígérem, találunk rá megoldást!!!
"Az MNASZ IB a gépkönyvezés megújult rendszerének részét képező bukóketrec ellenőrzés folyamatának elősegítése érdekében
2012. január 1-i hatállyal, visszamenőlegesen csökkenti az MNASZ díjtételek között szereplő bukóketrec certifikát egyedi típusvizsgálati díját (MNASZ díjtétel V. fejezet, 10. pont) 31.500.- Ft-ról, 10.000.- Ft-ra.
Az ezen időpont után kiállított egyedi típusvizsgálatért befizetett magasabb díjat már befizetett versenyzők részére, a különbözet visszafizetendő."
A 132.oldalon ez van írva
"Jelenleg évényes homológizációnak megfelelő, de lejárt érvényeségű, min. 4 pontos biztonsági öv használata engedélyezett..."
EZ szerintem a táblázatot olvasva is egyértelmű.
Nem lehet régi fajta homológizációnak megfelelő (amiben még nem is volt minden szálban címke), , de lejárt érvényeségű lehet.
Bocsánat, ha hosszú de a regisztrációban mail cím nem volt, a telefonszám pedig nem a tied.
Azt, hogy illetékesnek gondolsz, nem tudom a mostani helyzetben mire alapozod.
Feind Gábor a technikai bizottság vezetője, az elérhetőségeit az MNASZ honlapján megtalálni, szerintem ő az illetékes, én maximum segíteni tudok annak aki megkeres.
Sajnos az RTE H csoportjának szabályait nem ismerem 100%-ban, így annak kapcsán nem tudok nyilatkozni.
Versenyautódat nem láttam így sajnos annak kapcsán is nehéz lenne.
Én próbáltam megírni, hogy a felmerült kérdések közül amire egyértelmű válasz adható arra mi a megoldás.
Véleményem szerint ha a biztonsági felszerelések rendben vannak, a jármű megfelel a közúti közlekedés szabályainak, valamint a rallye2 F csoportjára vonatkozó nemzeti előírásoknak akkor kaphat gépkönyvet.