A szépség és a szörnyeteg
Semmi-Kis Tünde és Kőváry Barna
2006-08-31
interjú • duen
h i r d e t é s
Összes oldal:
731988715
Napi oldal:
181968
Jelenleg:
1373
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása a 4.futam után
1. Kasza Kristóf
779
2.
Fónagy Kristóf
754
3. Gönczi Dániel
704
4. Kozsuk Péter
630
5. Suborits Péter
628
6. Végh Krisz
608
7. Bíró-Ambrus Roland
606
8. Osztás Ábel
588
9. Balogh Richárd
573
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a 9.futam, Finn Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
192
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
158
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
154
4. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
140
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
130
6. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
86
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
80
8. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
44
9. Semi Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
34
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 7.futam,
a Rali Ceredigion után
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
131
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
104
3. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
91
4. Andrea Mabellini
Skoda Fabia
71
5. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
59
6. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
59
7. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
51
8. Simon Wagner
SKODA Fabia RS Rally2
49
9. Efren Llarena
SKODA Fabia RS Rally2
45
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
157
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
124
3.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
121
4. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
112,5
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
80
6. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
78
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
72,5
8. Osváth Péter
Skoda Fabia R5 Evo
52,5
9. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
109,75
3. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
85
4. Bodogán Ferenc
LADA VFTS
82,5
5.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
73,5
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
65,5
7. Nagy G.M.
Lada VFTS
43,5
8. Tóth Barna
BMW E36
43,5
9. Cseri József
LADA VFTS
37,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
65
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
45
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
38,5
4. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
28,5
5. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
6. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14,25
7. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Baksai László
Lada VFTS
121,5
2. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
82,5
3. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
4. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
54
5. Hauck Zsolt
Lada 2107
46
6. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
42
7. Tellér Antal
Peugeot 208
41
8. Szetei Norbert
Peugeot 208
37
9. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Bíró Gergő
Opel Astra
66
2. Kovács Dominik
Opel Astra
59
3. Kerekes Bence
Lada VFTS
49
4. Oberling K.
Suzuki Swift GTi
48
5. Bajusz Krisztián
Lada 2101
48
4. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
5. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
7. Fenyvesi Péter
Lada 21013
33
8. Krámpek Nándor
Lada 2107
31
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
C géposztály
1. Mekler László
Alfa Romeo Giulia Sprint GTA
45
2. Tóth István
Škoda S120S
40,5
3. Emődi Balázs
Fiat 124
21,75
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
120
2. Csukovics István
Lada 21013
78,5
3. Müller Roland
Lada VAZ 2101
65,5
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
90
2. Szombathelyi P.
Lada VFTS
82,5
3. Zsolna József
Lada 2105
69,5
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat

Egy fotózásra kaptam meghívást, aminek a képeit a cikk mellett láthatjátok... Gondolom mindenkiben megfogalmazódtak kérdések, hogy mi is ez pontosan, hogy kerül egy ilyen csinos lány a Dacia előfutó autó és Kőváry Barna közelébe...
Itt vannak a válaszok:

Hogy került elő Kőváry Barna és mit is fog csinálni a 39.Allianz Hungária Rallye-n?
Igazából a tavalyi Mikulás Rallye-n óta vagyunk nagyon jó viszonyban a Renault Hungária Kft. alá tartozó Dacia üzletág vezetőjével, Sipka Gábor úrral, aki látta, hogy elég jó csattanója volt a veszprémi történetnek, amikor is Nagy Sanyi barátommal autókáztunk. Utána például majd 3 hónap múlva a Danubius Rádióban egy órát beszélgettek velem és ott a tíz betelefonálóból 9 a Dacia után érdeklődött…
Tehát egy ilyen kis "libakergetés" után is már kicsit összeforrt a nevem a Dákóval.
Amivel, szeretném hamar hozzátenni, hogy nekem a világon semmi bajom nincs. Ha normálisan gondolkozunk, akkor a Trabi után simán lehetne egy lépcsőfok. Akár a Kit-car, akár a pályaautó, akár ha befejeződik a fejlesztése, egy S2000-es kocsi.
Én tökre simán felvállalnám a dácsiázást…

A tavalyi után idén is előfutás?
Már év elején volt róla szó, hogy ha felkérés jön, akkor szívesen bevállalnék egy ilyet.
Mivel a szüleim is pécsiek, illetve a pécsi pályákat nagyon szerettük a Pintérrel, a pécsi éjszakákról nem is beszélve… így abban maradtunk, hogy uccu Mecsek!
Sanyi barátom kihúzta magát ebből a projektből, hisz Ő nem annyira élvezi ezt a dolgot, mint én. Lássuk be, hogy nem is ért hozzá, hiszen elég, ha azt mondom, hogy a Bal2 helyett Bélakettest mondott, vagy a Jobb3 nála Jánoshármasként jött le… Ő azt mondta, hogy neki elég volt a Mikulás Rallye, Ő inkább háttérbe szorulna.
Akkor gondolkoztunk, hogy kivel is menjek…
Természetesen abban a pillanatban szóltam a Pintér Ricsinek, hogy újból haddelhad, rakjuk össze a kis bucinkat és csináljunk valami őrültséget.
De miután a műsorban Ricsi még nem szerepelt és azért itt a fő csapásvonal az, hogy ebből egy egész adásos sztorit csinálunk, belerejtve természetesen a Mecsek Rallye történéseit, a bajnokavatást, egyebet, törni kellett a fejemet, hogy ki az, aki a műsorban már szerepelt, van erre affinitása, nem parázik, el lehet adni a médiában.

És akkor beugrott Tündibaba, aki már majd két és fél éve folyamatosan visszatérő vendég az adásban, akár motor, akár autótesztelés kapcsán. Őt még a PIRELLI-s háziasszony múltjából ismerem és a barátságunk majd 5 évre tekint vissza.
Mielőtt bárki megkérdezné: soha semmi közünk nem volt egymáshoz. Teljes mértékig barátság és cimboraság van! Én nagyon sokat köszönhetek Tündének, hiszen mindig korrekten dolgozott velünk, soha nem kérkedett a szépségkirálynői mivoltjával, néha még Ő fizetett a saját mocijába, hogy le tudjon jönni forgatni.
Hozzáteszem, a VIASAT is nagyon örült ennek, hogy Őt vinném magammal.
Így alakult ki ez a páros, Tündének fogalma sincs a navigálásról.

Amikor szóltam neki, azt mondta: miért ne, biztosan jó buli. Bennem bízik annyira, hogy nem halunk meg, nem törjük össze magunkat.
Innen indult ki ez az egész.
Természetesen nem itthon lennénk, ha nem lennének már most rosszakarók, variálók. Remélem, hogy mindenféle karcolás nélkül célba visszük a Dákót.

Tehát akkor Kőváry Barna - Semmi-Kis Tünde és a Dacia Logan az egyik előfutó?
Így van!
Voltak olyan felvetések, hogy a Rallye2 előtt kellene mennünk, de ezt azért nem tudjuk, mert akkor nem tudunk forgatni az elejével, hiszen például a szervizparkja sem egy helyen van a két mezőnynek. Mert ugye az egy dolog, hogy forgatjuk a dácsiázást, felvételeket készítünk Tündi hosszú combjairól, de magáról a Mecsek Rallyeról is anyagot csinálunk, ahol ugye bajnokavatás és hasonló érdekességek várhatóak.

Folytatás?
Hála Istennek az a számítógépes támogató, aki az elmúlt két évben mellettem áll, továbbra is kitart mellettem, és nagyon úgy néz ki, hogy jövőre támadhatunk.
Ha úgy adódna, hogy Dacia-val, az sem lenne baj…
Ez még nem biztos, de valami igen: elöl biztosan lesz féltengely, hátul valószínűleg nem, viszont lesz hátul vízbefecskendező…

 

Semmi-Kis Tündével beszélgettem, aki azon túl, hogy gyönyörű, elragadóan aranyos és közvetlen:

Tünde, idén már fotóztalak egyszer, még Máriapócson, ahol Erdős Csaba mellett egy Streetfighter bemutatót tartottatok… Ezek szerint a benzingőz nem áll távol Tőled…
Kilenc éves korom óta vezetek autót és 14 éves koromban tanultam meg motort vezetni.
Mind a kettő nagy szenvedélyem…
Talán a motorok kicsit közelebb állnak hozzám, hiszen több lehetőségem volt korábban motort vezetni, de most már egyre többet megyek autóval is.
Az auto-motor sportnak évek óta a közelében vagyok, hiszen 3-4 éve én voltam a Pirelli háziasszonya.

Hogy talált meg ez a Kőváry gyerek?
Pont a Pirellin keresztül találkoztunk, hiszen jól emlékszünk, hogy az utolsó Trabis évében már sárga autóval ment, intenzív Pirelli támogatással.
Aztán mikor jött neki a TV műsor, elhívott tesztelgetni, eleinte mint vendég motortesztelő. Jó barátok voltunk végig (csak barátok!)
Aztán jött a telefon: menjek navigálni előfutóként. Erre én repesve mondtam igent!

Azt mondta Barna, hogy még sosem navigáltál…
Ez így van.
Az első kérdésem erre is vonatkozott a felkérés után azonnal: szerinted alkalmas vagyok erre?
Barna felvázolta nagy vonalakban, hogy mi is ez a történet és megnyugtatott, hogy csak az első fa kikerülésénél kell megmondanom a helyes irányt, utána már eltalál…

Jó páros lesztek, hiszen Te nagyon látványos jelenség vagy, a Barna pedig tud látványosan autózni…
Szerintem amint megálltok, azonnal húzd le az ablakot az oldaladon és biztos vagyok benne, hogy rengeteg fotó fog készülni Rólad, Rólatok…

Apropó fotózás… Ebben dolgozol manapság?
Alapvetően a modellkedés tölti ki az időm nagy részét.
Emellett természetesen tanulok is, ha minden igaz akkor felvettek és elkezdem a jogi tanulmányaimat.
Hogy a benzin se hiányozzon, nemrég kezdtem el a kontrollált egykerekezést tanulni Erdős Csabától. Azt gondolom, kevés női streetfighter van, szeretném ha ebben a sportban sikereket tudnék elérni. Ebbe próbálom magam mélyen beleásni.
Szeretnék az első magyar női streetfighter bajnoknő lenni. De ez még odébb van, sok év és rengeteg gyakorlás.

Először leszel jogi doktor, mint bajnoknő?
Hamarabb szeretnék bajnok lenni…

Mind a kettőhöz sok sikert kívánok és azt gondolom nagy szeretettel fognak várni Benneteket a szurkolók a pálya mellett.
Nagyon szépen köszönöm, ott találkozunk!

 

Ez a hír most jelenik meg 3412. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
23 24 25 26272829
300102 03 040506
070809 10 111213
14 15 16 17181920
21 22 23 24 252627
2024.10.04-08.

részletes infóink

2024.10.06.

részletes infóink

2024.10.11-13.

részletes infóink

2024.10.25-27.

részletes infóink

2024.06-2024.11.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k