Talán egy picivel jobb a tényállás, mint mondjuk két héttel ezelőtt amikor még mindenki azt hitte,hogy RTE-be sem mehet csak max. 2000ccm-es autó és csak akkor lehet,ha az MNASZ azt hagyja..
Ehelyett minden marad a régiben,sőt még jobb lesz a nyilatkozat alapján és végre tényleg teljesen független tud lenni az MNASZ-től és nem süllyed le az R2 meg ORB szintjére...
Kicsit felbosszantottam magam,hogy ennyire nem látunk...hihetetlen....
Még mindig nem értem,hogy miért a nullával egyenlő ez a nyilatkozat?? De lehet tényleg velem van a bibi...
Idézek akkor megint:
1." A versenyek engedélyeztetési folyamatához szükséges és megfelelő jogi szervezet részévé vált az RTE" - ez itt múlt idő,tehát nem kell az MNASZ ahhoz,hogy lehessen verseny.
2."A következő években, már törvényes eszközökkel, nem lehet meghiúsítani a lebonyolítandó Országos és területi Bajnokságainkat."- ez itt kijelentés, tehát csak törvénytelen módon lehet meghiúsítani a versenyek lebonyolítását...nem hiszem,hogy a választások előtt pont megéri bárkinek is elégedetlenséget kiváltani:)
3."Az elmúlt években kialakult, és megszokott kategóriák, és abszolút értékelés alapján kiírjuk a 2014-es Rali-Túra Országos Bajnokságunkat, egy dízel kategória hozzáadásával, és nagyobb hangsúlyt kívánunk adni az N-es bajnokságunknak. A RTE abszolút értékelésében a felső határ, a 2WD/szívó versenyautóknál 4.000cm3, a 4WD/turbó esetében, pedig 2,200cm3."- szintén kijelentés! Marad minden a régiben...SŐT! Lesz még diesel kategória is...
Csak ezért ennyit,hogy maradjunk az RTE fórumban.
Mi kell ennél még több? Miért az jött le neked,hogy az MNASZ nekünk nem ellenfél...pont,hogy korrekt és elegendő információt közölt Iván,hogy mindenki vakarózhasson az MNASZ házatáján...Te sem gondolhatod komolyan,hogy egyből kiteregeti a lapjait...
Azt azért ne felejtsük el,igaz ez az RTE fórum,de kicsit megnyugodhatnak a sprintesek is...
"A jövőbeni terveink kiterjednek arra is, hogy védő ernyőt tudjunk nyújtani a sprintesek számára is, és egyéb még önálló szövetséggel nem rendelkező új sportok részére is."
Mindenhez idő kell,de ez nagyon pozitív irányvonal...talán nincs veszve minden!
Egyetértek, és a fordítást én is várom.
Van egy másik, ellenérdekelt fél is, aki (ami)
feltételezhetően nem egészen így gondolja.
Én Mészáros Ivánnak szurkolok, de a tájékoztatás
eddig elég karcsú (amit a kialakult jogi helyzet is indokolhat).
Sziasztok!
Ritkán írok, mert tavalyi "Pénzes reform" óta elfordultam az autósporttól, amikor is a stressz már több volt mint az élmény,
de úgy éreztem muszáj hozzászólni! Az még senkinek nem jutott az eszébe, hogy ezekben a balesetekben nem a versenyzők sérülnek meg? nehogy már azért vonjanak felelősségre egy versenyzőt mert gyorsan ment! Miért az autókat kell leszabályozni egy baleset miatt? Az autósport veszélyes! Aki odamegy vigyázzon magára, álljon úgy, hogy ne eshessen baja, ha hülye hozzá, akkor meg a rendező mondja meg neki, hogy hol lehet állni biztonságosan! Na meg az MNASZ megfigyelők! Mi lenne ha nem azt figyelgetnék hogy mennyit nyúljanak a semmiért, hanem, hogy melyik pálya szakasz veszélyes! Mit számít hogy egy versenyautó hány köbcentis, meg van -e MNASZ gépkönyve??? Ha egy pedálos moszkviccsal rongyolok a nézők közé akkor is meg fog valaki sérülni az tuti! Miért nem az MNASZ viszi el a balhét, és szedi a sátorfáját, vegyük már észre 2013 óta nem lehet versenyt rendezni a bábáskodásuk nélkül!!! Ha meg így is baj van még mindig a versenyző a hibás, mert gyorsan ment egy versenyen??? Mi van??? Miköze ennek a gépkönyvhöz, azzal nem üt akkorát egy kocsi , vagy mi? Vagy 1,6 alatt nem lehet hibázni? Idióták!!!!
Találtam egy válogatott videót amiben vannak majd nem 20 éves esések is!!!(Sajnos tragédiával végződöttek is) Amíg néztem az jutott az eszembe,hogy egy űrhajó nincs benne,egy brutál Bmw nincs benne,de 1.9-es VFTS-t sem fedeztem fel rajta.A Rally egy veszélye sport,mind a nézőkre,mind a versenyzőkre!Nem hinném,hogy ha ezek az autók eltünnek a süllyesztőben akkor minden tragédia megszünne!
A videó itt található:https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=zBfe3HEegME#t=378
Ti, kedves amatőr autóversenyzők, akik milliókat szereltek
ki-be, le-fel, szét-össze a garázsban, és százezreket autóztok
el az erdőkben szerte az országban, nem mindegy, hogy
highand2-nek igaza van e jogilag vagy sem? Szerinte
1000 Ft esik fejenként. De legyen ennek tízszerese, 10.000.-
Vastagon megérné ebbe belevágni, ha másért nem, hát
azért, hogy lássák, hogy a hülyék a másik oldalon vannak.
És még esélyetek is lenne!