RALLYCROSS VILÁG- ÉS EURÓPA-BAJNOKSÁG - Kárai Trans World RX of Hungary - 2024.07.27-28
Alexovics Rally - RÁBARING
Újra nekifut a nyugati régió is, hogy megrendezze első versenyét!
2017-05-12
információ • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
710576823
Napi oldal:
22139
Jelenleg:
4747
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása az 1.futam után
1. Suborits Péter
208
2. Kasza Kristóf
196
3.
Fónagy Kristóf
190
4. Gách Bence
175
5. Bíró-Ambrus Roland
174
6. Tóth Richárd
167
7. Gönczi Dániel
161
8. Csortos László
157
9. Petrovszki Máté
153
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a 7.futam, Rally Poland után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
136
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
121
3. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
115
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
92
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
91
6. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
63
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
58
8. A.Mikkelsen
Hyundai i20 N Rally1
29
9. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
27
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 4.futam,
a Rally Estonia után
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
73
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
63
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
53
4. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII
25
5. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
40
6. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
40
7. Oliver Solberg
SKODA Fabia RS Rally2
35
8. Georg Linnamae
Toyota Yaris GR Rally2
26
9. Andrea Mabellini
Skoda Fabia
28
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
122
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
103
3.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
96
4. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
85,5
5. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
77
6.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
71
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
56,5
8. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
9. Osváth Péter
Skoda Fabia R5 Evo
35,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
85
3. Bodogán F.
LADA VFTS
82,5
4. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
74,75
5.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
72
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
42,5
7. Cseri József
LADA VFTS
37,5
8. Hevesi Norbert
BMW E36
35
9. Prigyeni Péter
LADA 2107
34,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
50
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
35
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
31,5
4. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
28,5
5. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
6. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14,25
7. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Baksai László
Lada VFTS
96,5
2. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
3. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
61,5
4. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
54
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
42
6. Szetei Norbert
Peugeot 208
37
7. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
8. Hauck Zsolt
Lada 2107
28
9. Strider Zoltán
Peugeot 208
26
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Kovács Dominik
Opel Astra
59
2. Bíró Gergő
Opel Astra
53
3. Bajusz Krisztián
Lada 2101
46
4. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
5. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
6. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
7. Fenyvesi Péter
Lada 21013
33
8. Krámpek Nándor
Lada 2107
31
9. Oberling K.
Suzuki Swift GTi
29
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 2.futam,
a II.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
45
2. Nagy István
Volkswagen Golf
27
3. Müller Roland
Lada 2101
24
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
45
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
28
3. Hankó László
Lada 2107
26
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat
MARB - Rallye Sprint Bajnokság
oldalanként | növekvő
összesen: 542 hozzászólás • 28 oldal
242. • 2014-05-09 17:54:04
Kedves realista!
Nem vagyunk olyan viszonyban, hogy megmondjam, mire és mit reagálj.
Azt írtam:
"Ugye megkérhetlek..." és azt hogy "...próbáld meg érzékelni..."
/kicsit más/
241. • 2014-05-09 13:30:31
Ja, majd innentől te mondod meg, hogy mire reagáljak és mit...nem vagy te itt szerkesztő (szerencsére). forgatom a szemem
240. • 2014-05-09 10:45:59
realista!
Ugye megkérhetlek, hogy ne sajnálkozz és ne minősíts?
Inkább próbáld meg érzékelni a különbséget a cinizmus és az irónia között, továbbá vedd észre, hogy nem Te voltál a címzett.

Mint az "Előzmény" rovatból is látszik, hu0olb barátomnak szólt az üzenet.
/Ő bizonyára értette/ kacsintok
239. • 2014-05-08 20:32:35
Erősen cinikus vagy, sajnos. Ha valaki kivált egy licencet, szeretné azt a birtokában is tudni, eléggé érthetően.
238. • 2014-05-08 12:40:01
Minek az neked otthonra? Nézegetnéd a négy fal között? Vagy kapnál rá 5% kedvezményt a TESCO-ban? Ha befizetted, akkor úgy is tudnak róla, egy sajtpapírral pedig nem vagy arrébb.
Csak nehogy valaki még kitalálja, hogy mivel a ceredi verseny nem volt pontszerző, akkor az ott váltott licenc sem érvényes.

Tudod, fő a bizalom!helyeslek
237. • 2014-05-08 10:52:01
Tisztelt Koch Gábor Úr,

Azok az MARB versenyzők akik a ceredi rallysprinten kiváltották az amatőr licencüket mikorra várható,hogy kézben fogható lesz az igazolvány?

Válaszát előre is köszönöm!

Üdv.:

Oláh Balázs
236. • 2014-04-23 19:12:55

off

"Nyilván történhet jó szakmai indokkal (nem várható el el cégvezetőtől, hogy mindenhez értsen, és nem tarthat minden lehetséges felmerülő problémához egy külön szakértőt a szervezetén belül), de mivel Magyarországon élünk, igazán nem meglepő, hogy némelyekben ez a gyakorlat zsigerből kételyeket ébreszt... :)"

Nem várható el? –na ne nevettess!
A vezetőnek (topmanager) kutya kötelessége mindenhez érteni, azért kapja a giga fizetését, vagy társadalmi szervezet esetén azért választották meg.
Úgy vezetni egy céget, szövetséget, akármit, hogy minden lényegi döntés előtt másokat (szakértőket) kell megkérdezni, hogy mit javasolnak(?) az nem a klasszikus, konzervatív vezetői módszer. Ha a letűnt neoliberális vezetési stílus szerint kell(lene) működni, akkor egy hülye is tud vezetni. Megkérdezi a szakértőt, és rábólint! Se döntési stressz, se felelősség. A világ legjobb állása.
Kérdezem, hogy ha nem ért hozzá, akkor minek alapján dönt?

Példaként hozom fel a Posta székház ügyét:
Az okos szakértők azt javasolták a Posta vezérnek, hogy adja el a székházat, majd bérelje vissza, mert ez gazdaságilag egy jó megoldás. Csak azt nem tették hozzá, hogy kinek jó! Igaz, hogy Mari néni a faluvégén is tudta, hogy a Postának (ergo az adófizetőknek) ez nem lesz egy fáklyásmenet...

Szerintem vissza kellene venni a biztonságból (ahogy ortodox is írta), és fel kellene vállalni a vezetőségnek a felelősséget, és nem utolsó sorban a munkát is.
Ugyanis (aktuálisan) személyesen is meg lehet keresni a biztosítókat ajánlat kéréssel stb, stb...

on


235. • 2014-04-23 10:03:44
Arra, hogy ki és milyen feladatokra milyen céget bíz meg nem kívánnék reagálni, ez a mindenkori Elnök hatásköre.

Nyilván történhet jó szakmai indokkal (nem várható el el cégvezetőtől, hogy mindenhez értsen, és nem tarthat minden lehetséges felmerülő problémához egy külön szakértőt a szervezetén belül), de mivel Magyarországon élünk, igazán nem meglepő, hogy némelyekben ez a gyakorlat zsigerből kételyeket ébreszt... :)

Ugyanakkor emelem a kalapom a 8/2014-es RSB közleményt olvasva! Az MNASZ-től teljesen szokatlan módon nem húzták-halasztották a téma megvizsgálását, hanem gyorsan összeültek és mertek döntést hozni! Sőt, emlékeim szerint még soha sem hallottam/olvastam MNASZ tagtól azt hogy "elnézést kérünk", hibáztunk... Rispect!

A meghozott döntés kicsit salamoninak tűnik de mégis kedvezőbb, mint az azt megelőző állapot, és tiszta vizet önt a pohárba.

Remélem jól értelmezem:

- Az adott Északi régió helyi szintű saját "kis bajnokságába" beleszámít a ceredi futam eredménye.
- Ugyanakkor csak az szerzett pontot, aki a futam adminisztratív átvételén már rendelkezett MARB licenszel, vagy akkor igényelte. Ergó az RTE/R2-s srácok (akik nyilván nem váltottak erre a versenyre MARB-os licenszet is, hanem csak bemondták a Túrásat/R2-őt) NEM szereztek pontot
-Így lett egy kitisztított Északi MARB-os bajnokságunk, nagyon hasonlóan a tavalyihoz

Ezek után már csak a Északi bajnokság állását szeretném látni a csapassunk.hu-n... :)
234. • 2014-04-23 08:47:14
Gondolom kettős rendeltetése van az ilyen bérmunkáknak.

-Az egyik valószínű az, hogy legyen egy bizonyos fedezet azokra az esetekre/helyzetekre, ha valami nem úgy alakul a továbbiakban, ahogy megtervezték. Vagyis a Mester által említett "jó gazda" igen is gondol azokra az időkre, amikor jól jön majd egy magyarázkodás: kérem, az erre szakosodott, és független céggel elvégeztettük a megfelelő vizsgálatokat.
/lásd Pilátus/ király

-A másik indok sokkal prózaibb:
Némi kutakodás után, bizonyára találnánk olyan valaki, akit rokoni, baráti vagy bármely más szálak fűznek mindkét céghez.
/azt hiszem, ebben az esetben sincs sok magyarázni való/ neszóljszám
233. • 2014-04-22 19:34:03

"Az MNASZ Elnöksége felkéri a MIB Europe Zrt-t, hogy a szövetség biztosítási rendszerét világítsa át és kérjen be biztosítási ajánlatokat a 2015-től megkötendő biztosítási szerződés előkészítése céljából."

Az ilyen, és ehhez hasonló esetek nekem nagyon
tetszenek! Csak azt nem értem, hogy minek vannak,
mit csinálnak a vezetők, ügyvivők, titkárok, előadók stb.?
Nem az ő feladatuk lenne a "cég" érdekeit jó gazda módjára
képviselni, minden közbeiktatott, ezáltal pénzbe kerülő
harmadik fél nélkülözésével?
nemértem
232. • 2014-04-22 18:43:50
Gala! A leveled igazi címzettje Markó Úr. A MARB az Ő asztala az RSB-n belül. Ő kezdte el még novemberben a MARB szabályzatot megírni, de csak a Pénzes menesztése után lett kész, és az új ideiglenes RSB fogadta el. Igaz, az alapszabályban sehol sem szerepel az, hogy az elnökség által megbízott RSB vezető, RSB tagokat jelölhetne. Így már az is véleményes, ahogyan kinevezték az bizottsági tagokat, következésképpen az is, ahogyan most működik ez a bizottság. Nyilván az új Elnök Úrnak nem volt még ideje áttanulmányozni a vonatkozó szabályokat, arra viszont volt ideje, hogy a szomszédjának áttoljon egy kis bizniszt:
"81/6/2014/2014.04.14 sz. elnökségi határozat:
Az MNASZ Elnöksége felkéri a MIB Europe Zrt-t, hogy a szövetség biztosítási rendszerét világítsa át és kérjen be biztosítási ajánlatokat a 2015-től megkötendő biztosítási szerződés előkészítése céljából."

Cégjegyzék:
"MIB Europe Zrt képviseletére jogosultak:
R***** Zoltán (an.: K***** Zsuzsanna) Születési ideje: 19**/**/**
Címe: 2049 Diósd, József utca 14."
és micsoda véletlen, alig 100 méterrel arrébb lakik az Elnök Úr:
"New Jet Kft tagjainak adatai:
Benyó Miklós (an.: B**** Edit) Születési ideje: 19**/*/*
Címe: 2049 Diósd, Krisztina utca 14."

Érdekes az is, hogy állítólag a Krisztina utcára merőleges Endre utcából pedig B****** Ákos gyűjti most a szavazatokat az RSB vezetéséért az Elnök Úr és a "kormány" megbízásából!
231. • 2014-04-19 08:56:00
Valamiért ismerős ez a sztori tavalyról... A Vác rallyn indultunk tavaly sprintben.. 5 gyorsaságiból 2 lett megtartva, aztán vége..mehettünk haza.. A szervező úr azt mondta bocs..ennyi..se pénz visszaadás, se semmi.. Látom ezt a versenyt is ő szervezte. Lehet, hogy ez most nem az ő hibája nem tudom, de megvan a véleményünk....
230. • 2014-04-18 09:49:19
Úgy látszik én már csak füstölögni járok ide, de legyen!

Kedves MNASZ!

Nagy örömmel olvastam a tegnapi napon publikált MARB versenynaptárt. Az örömöm akkor hágott csak igazán a tetőfokára, amikor tudatosult bennem, hogy a hétvégén már megrendezett Cered RS -hogy, hogynem- nem része azon versenyeknek melyen MARB pontokat szerezni.

Persze az mit sem számít, hogy az Önök által jóváhagyott és regisztrált verseny kiírásának 2.1-es pontjában feketén-fehéren kijelentik: "2.1 Címek, melyekbe a verseny beleszámít: Az MNASZ által kiírt Magyar Amatőr Rallye Bajnokságának (MARB) III. futama, MARB északi régiójának I. futama"

Legyenek olyan kedvesek és tájékoztassak arra vonatkozóan, hogy milyen jogon változtatnak UTÓLAGOSAN egy ilyen horderejű kérdésben? Ha pedig a verseny előtt is szándékukban állt ezt a futamot mínuszolni (nem is ez a jó szó, mert mínuszolni ugye a versenyző szokott saját döntése alapján) akkor kérem adják meg annak a felelős MNASZ döntéshozónak a nevét, aki e röpke tény "kifelejtésével" is jóváhagyta a versenyt/versenykiírást...

Ezen felől kérem tájékoztassanak arra vonatkozóan, hogy hogyan fogják kártéríteni azokat a versenyzőket akiket gondatlanságból vagy szándékosan és rosszindulatúan, anyagi haszonszerzés céljából megtévesztettek (az első kérdésre adott válasz függvényében)! A kártérítésbe természetesen nem csak az adott verseny nevezési díját és egyéb adminisztratív költségeit értem, hanem az adott futammal kapcsolatban felmerült összes költséget (gumi, üzemanyag, szállás, étkezés)

Amennyiben a verseny rendezője által elkövetett rendezési hibák miatt nem kerülhet MARB értékelésre a Cered RS futam, akkor kérem arról is tájékoztassanak, hogy milyen szankciókkal kívánnak élni irányába!

Amennyiben vették a fáradságot és hozzászólásomat végigolvasták bízom benne az Önök számára is világossá vált, hogy a kialakult helyzet leggyorsabb és mindenki számára megnyugtató megoldása az lehet, hogy a fenti futamot a kiírásban megadottak szerint mégis (akár visszamenőleg, ez arrafelé nagyon megy) beleszámítják a MARB bajnokságba.

Sporttársi üdvözlettel:

Galuska Szabolcs

ui.: Még mielőtt valamelyik önjelölt MNASZ védőszent akcióba kezdene, hogy fogjam be a pofámat, örüljek hogy volt verseny tájékoztaásul közlöm, hogy ha előre tudom (és még sokan akik komolyan veszik a MARB-ot) hogy nem számít bele a bajnokságba el sem indulok! Mert bármilyen hihetetlen az itt induló versenyzők anyagi és szabadidős forrásai nem végtelenek, és ha már mennek akkor úgy szeretnének menni, hogy annak értelme és tétje is legyen. Ha 6 versenyre van költségvetésed, akkor nem fér bele a hetedik... Nagy vidámság volt cereden kanyarodni, ez tény, de ehhez nem kellett volna komoly pénzeket versenygumiba és egyebekbe ölni fölöslegesen!

229. • 2014-04-17 19:56:43

...A segítő szándék mindenképpen meg-, és nagyrabecsülendő. Legalább is, szerintem...
Tartsd meg a jó szokásod.

(Ha erre jársz, meg ugorj be.) kacsintok

228. • 2014-04-17 12:18:47
http://www.mnasz.hu/letoltes/2014_MARB_ALL140415.pdf
227. • 2014-04-17 09:02:08
Mester!
Az eredmény értelmezésére én sem vállakoznék.
Segítő szándékom mindössze az eredmények megtalálásához vezető út bemutatatására irányult.... kacsintok
226. • 2014-04-16 15:38:37

Abban megegyezhetünk, hogy ha ennyire nem egyszerű
az eredmény értelmezése (nekünk "félhülyéknek"),
akkor azért mégsincs rendben minden?
nemértem
224. • 2014-04-16 13:29:05
Akkor nem tudom hol a hiba, mert ugyanitt néztem én is, és csak a korábban belinkelt üres pdf-et hozza ki... :(
223. • 2014-04-16 12:29:14
Ha érdekel:
-itt, Duennél, kicsit lejjebb az Mnasz logora lépsz
- bal oldalt, kék mezőben "Eredmények"
-"OB és kupasorozatok"
-"Rallye"
-"Lada kupa"

Mindössze 5 kattintás. ;)
MARB - Rallye Sprint Bajnokság
oldalanként | növekvő
összesen: 542 hozzászólás • 28 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
15 16 17 18192021
22232425262728
29 30 31 01020304
05 06 07 08091011
121314 15 161718
2024.07.19-25.

részletes infóink

2024.07.27-28.

részletes infóink

2024.07.27.

részletes infóink

2024.08.01-04.

részletes infóink

2024.08.04.

részletes infóink

2024.06.21-11.05.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k