h i r d e t é s
Összes oldal:
732069501
Napi oldal:
53423
Jelenleg:
1676
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
kiemelt partnerünk :
további partnereink :
webshopunk :
1. |
Kasza Kristóf |
|
779 |
2. |
Fónagy Kristóf |
|
754 |
3. |
Gönczi Dániel |
|
704 |
4. |
Kozsuk Péter |
|
630 |
5. |
Suborits Péter |
|
628 |
6. |
Végh Krisz |
|
608 |
7. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
606 |
8. |
Osztás Ábel |
|
588 |
9. |
Balogh Richárd |
|
573 |
1. |
Thierry Neuville |
|
192 |
2. |
Ott Tanak |
|
158 |
3. |
Sebastian Ogier |
|
154 |
4. |
Elfyn Ewans |
|
140 |
5. |
Adrien Fourmaux |
|
130 |
6. |
Kalle Rovanpera |
|
86 |
7. |
T. Katsuma |
|
80 |
8. |
Dani Sordo |
|
44 |
9. |
Semi Pajari |
|
34 |
1. |
Hayden Paddon |
|
131 |
2. |
M.Franceschi |
|
104 |
3. |
Miko Marczyk |
|
91 |
4. |
Andrea Mabellini |
|
71 |
5. |
S. Tempestini |
|
59 |
6. |
Jon Armstrong |
|
59 |
7. |
Mads Ostberg |
|
51 |
8. |
Simon Wagner |
|
49 |
9. |
Efren Llarena |
|
45 |
1. |
Csomós Miklós |
|
157 |
2. |
Turán Frigyes |
|
124 |
3. |
Velenczei Ádám |
|
121 |
4. |
Német Gábor |
|
112,5 |
5. |
Tóth Tibor |
|
80 |
6. |
Klausz Kristóf |
|
78 |
7. |
Trencsényi J. |
|
72,5 |
8. |
Osváth Péter |
|
52,5 |
9. |
László Martin |
|
35,5 |
1. |
Marozsi Zsolt |
|
112 |
2. |
Balla Tamás |
|
109,75 |
3. |
Rongits Attila |
|
85 |
4. |
Bodogán Ferenc |
|
82,5 |
5. |
Hulmann Gábor |
|
73,5 |
6. |
Kronome Ákos |
|
65,5 |
7. |
Nagy G.M. |
|
43,5 |
8. |
Tóth Barna |
|
43,5 |
9. |
Cseri József |
|
37,5 |
1. |
Czékmány Norbert |
|
65 |
2. |
Határ Attila |
|
45 |
3. |
Kerék Balázs |
|
38,5 |
4. |
Viszló Csaba |
|
28,5 |
5. |
Berta László |
|
20 |
6. |
Zagyva Dorka |
|
14,25 |
7. |
Hibján József |
|
12 |
1. |
Baksai László |
|
121,5 |
2. |
Tamás Gyula |
|
82,5 |
3. |
Ronavolgyi E. |
|
73 |
4. |
Várnai Dávid |
|
54 |
5. |
Hauck Zsolt |
|
46 |
6. |
Ruszó Krisztián |
|
42 |
7. |
Tellér Antal |
|
41 |
8. |
Szetei Norbert |
|
37 |
9. |
Görög Péter |
|
35,5 |
1. |
Bíró Gergő |
|
66 |
2. |
Kovács Dominik |
|
59 |
3. |
Kerekes Bence |
|
49 |
4. |
Oberling K. |
|
48 |
5. |
Bajusz Krisztián |
|
48 |
4. |
Kosztolányi L. |
|
40 |
5. |
Bévárdi Péter |
|
35 |
7. |
Fenyvesi Péter |
|
33 |
8. |
Krámpek Nándor |
|
31 |
1. |
Mekler László |
|
45 |
2. |
Tóth István |
|
40,5 |
3. |
Emődi Balázs |
|
21,75 |
1. |
Wirtmann Ferenc |
|
120 |
2. |
Csukovics István |
|
78,5 |
3. |
Müller Roland |
|
65,5 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
90 |
2. |
Szombathelyi P. |
|
82,5 |
3. |
Zsolna József |
|
69,5 |
1. |
Benyó Máté |
|
42 |
2. |
Kárai Tamás |
|
22 |
3. |
Ales Fucik |
|
22 |
4. |
Antal István |
|
20 |
5. |
Kotán Péter |
|
19 |
6. |
Pál Krisztián |
|
19 |
7. |
Z.Staniszewszki |
|
18 |
8. |
Alois Höller |
|
13 |
9. |
Koncseg Zoltán |
|
13 |
|
Vizin Laci bácsi gyönyörű eredménnyel búcsúzott a hazai első osztálytól: az utolsó ORB futamán, a Mecsek lankáin abszolút második hellyel ajándékozták meg magunkat. Laci bácsi meghatódott a versenyzőtársakon, és nagyon boldogan tekint a jövő évre…
- Hogy érezted magad az autóban? - Nagyon boldog voltam, mert egy öröm-ralinak szántuk a mecseki versenyt, mivel ez volt az utolsó megmérettetésem a hazai bajnokságon. Mentünk felszabadultan, nem foglalkoztunk az eredménnyel és gondoltuk, majd lesz valami a végén. Magam is meglepődtem, hogy milyen jó eredmények jöttek ki belőle és ez nagyon nagy örömmel töltött el bennünket. Bár már mindjárt a második gyorsaságin megtréfált az autó, valami elektronikus problémánk volt. Valószínűleg a párától az egyik komputer meghibásodott és nem volt a műszerfalon semmilyen kijelzésem, és nem tudtam használni a kormányváltót. Megijedtünk, hogy mi lesz, de szerencsére a szervizparkban orvosolták. Az utolsó gyorsaságin megint volt egy olyan pillanat, amikor megijedtünk, akkor az ékszíj szakadt el és megszűnt a kormányszervónk és a töltés. Nagyon ideges voltam, hogy kibírja-e. A gyorsaságiról még úgy ahogy lejöttünk, de nem tudtuk, hogy kibírja-e azt a távolságot, ami etapon Pécsig várt ránk, de szerencsére nem volt gond.
- Az első két gyorson, még át tudtatok menni, de a harmadikat viszont törölték. Amikor etapban végigmentetek rajta, akkor hogy tűnt számodra: jó volt, hogy így történt, vagy végig lehetett volna menni rajta? - Az volt a probléma, hogy 45 percet állt az a 15 autó körülbelül, aki rendes időben érkezett az időellenőrzőre a gyorsasági rajtnál. Amikor ilyen körülmények között 45 percen keresztül állnak úgy a versenyautók, a gumik, mint az emberek, a versenyzők és teljesen kiestek a ritmusból. Ez egy nem normális állapot volt. Tetejébe a sportbírók is azt mondták, hogy borzalmas állapotban van a pálya és mindenféle negatív dolgokat. Én titkon még örültem is, bár nekem vizes gumik voltak feltéve az autómra, tehát nagyon nem zavart ez a dolog, de azt gondolom, hogy teljesen normális döntést hozott a rendezőség. Biztos vagyok benne, hogy az lett volna a vége, hogy 15-20 autóból egy megint beesik valahová és újra etap lett volna az egész.
- A második körben hogy tetszett ez a fekedi gyors? - Nekem nagyon tetszett. A második körben megmondom őszintén, nehezebb volt rajta végigmenni nyilvánvalóan, mint nappal lett volna. Éjszaka a reflektorfénynél nem lehetett látni annyira, hogy hol van sár és emiatt kiszámíthatatlan lett az autó viselkedése.
- Könnyebb a lelkednek ilyen eredménnyel befejezni? - Abszolút. Ez olyan boldogság volt! A versenyzőtársaim és mindenki, aki ott volt, egy kicsit minket ünnepelt a versenyen, már a prológon. Számomra meglepetés volt, hogy a WRC-s versenyzőtársaimtól kaptam egy dedikált aranycipőt ajándékba és felköszöntöttek. Ez nekem meglepetés volt, mert az egészről semmit nem tudtam. Ehhez az egészhez hozzájött az, hogy sikerült a versenyen is jó eredménnyel szerepelnünk és a célban folytatni az ünneplést, hihetetlen megható érzés volt. A lányom, aki 23 éves, még soha nem ült a WRC-ben, és megkért, hogy a prológon jöhessen velem. Mondtam, hogy természetesen. Megbeszéltük a Gabival, hogy a lányommal megyek majd a prológon. A navigátornak ott kell lenni, mert a menetlevélre neki kell ráíratnia az időt. A Gabi azt mondta, ne kössem be magam, mert a polgármester fog valamit mondani, úgyhogy nem kötöttem be magam. Felmentünk a rajtdobogóra, ott Markó Tibi azt mondta, szálljak ki. Akkor már gyanús volt a dolog, hogy valami készül. A Tibivel volt egy kis riport, és közben észrevétlenül felsorakoztak a WRC-s versenyzőtársak. A Herczig Norbi mondott egy pár szót és megköszöntöttek, ami nagyon meghatódtam, kedves dolog volt.
- Mi lesz veled jövőre? Ha jól olvastam, nem szakadsz el annyira a rali-versenyzéstől… - Semmiképpen nem akarok elszakadni a ralitól. Szándékomban áll segíteni a Kokó munkáját a rali sportbizottságban vagy az MNASZ-en belül valamilyen módon, de még nem tudjuk, milyen módon. December 14-én lesz a közgyűlés, akkor majd ez eldől. Másrészt Gabikának a versenyzését is szeretném segíteni, amennyire tőlem telik. És hogy ne alakuljanak ki nálam teljesen elvonási tünetek, úgy döntöttünk, hogy három IRC-n fogok rajthoz állni a Hering Gyuszi Hondájával és Zsíros Gábor navigálásával.
- Miért pont ezt választottad? Mennyire ismered ezt az autót? - Még soha életemben nem mentem elsőkerékhajtású autóval, megmondom őszintén. De mivel ezt az autót is a Budai csapat készíti fel a versenyekre, így sokszor találkozom az autóval és már murván egy párszor segítettem a beállításokban. Murván mentem is már vele, de aszfalton még egy métert sem, de majd most! Mert igazság szerint szívesebben mennék aszfaltversenyeken.
- Kinézted már, hogy egyáltalán melyikeken indulnál el szívesen? - Nem tudom. Az a baj, hogy nem tudom kinézni addig, amíg nem lesz magyar versenynaptár. Miután az autó és Gabi is mennek a magyar bajnokságban, így nekem hozzájuk kell igazodnom majd. Amikor nem ütközik, csak akkor tudok kint indulni.
- Más navigátorral nem is tudod elképzelni, hogy menj? - Nem, egyelőre nem. Nagyon jól érezzük magunkat most egymással a Gabikával. Nagyon tetszik nekem ez a fiatalos lendület, ez a hihetetlen szervezőkészség. Megint meglepett engem erre a versenyre, hiszen fogalmam sem volt róla, hogy a sárga autómból matt fekete lesz.
- Ezt akartam is kérdezni, hogyhogy megváltozott az utolsó futamra… - Ez Gabika meglepetése volt, hogy az utolsó versenyre átfóliázták matt feketére és arany betűkkel írták rá a szponzorok nevét. Szerintem nagyon jól sikerült egyébként, de erről mit sem tudtam.
- Gyönyörű volt egyébként, nekem őszintén szólva jobban tetszett, mint sárgán. - Meg kell mondjam őszintén, nekem is.
- A Mikulás Ralin rajthoz állsz? - Indulóként már nem. Minden évben a Pech szokott menni Budai Béla autójával Prágában a rallysprinten, ami egy jópofa verseny, hasonló, mint a Mikulás Rali nálunk. Tavaly is kint voltam ezen és most úgy néz ki, hogy Pech a Subaruval fog menni, A Papa megkért, hogy menjek ki erre a versenyre, segítsek az autó megismerésében és beállításában. De titkon a Gabikának fogok szurkolni, mert ő meg viszont indul a Mikuláson.
Ez a hír most jelenik meg 4555. alkalommal
|