Amatőr Rallye Kupa versenyek és kiírás
3 régió, 18 futam
2013-02-20
információ • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
730919697
Napi oldal:
51796
Jelenleg:
3476
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása a 4.futam után
1. Kasza Kristóf
779
2.
Fónagy Kristóf
754
3. Gönczi Dániel
704
4. Kozsuk Péter
630
5. Suborits Péter
628
6. Végh Krisz
608
7. Bíró-Ambrus Roland
606
8. Osztás Ábel
588
9. Balogh Richárd
573
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a 9.futam, Finn Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
192
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
158
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
154
4. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
140
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
130
6. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
86
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
80
8. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
44
9. Semi Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
34
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 7.futam,
a Rali Ceredigion után
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
131
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
104
3. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
91
4. Andrea Mabellini
Skoda Fabia
71
5. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
59
6. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
59
7. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
51
8. Simon Wagner
SKODA Fabia RS Rally2
49
9. Efren Llarena
SKODA Fabia RS Rally2
45
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
157
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
124
3.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
121
4. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
112,5
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
80
6. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
78
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
72,5
8. Osváth Péter
Skoda Fabia R5 Evo
52,5
9. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
109,75
3. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
85
4. Bodogán Ferenc
LADA VFTS
82,5
5.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
73,5
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
65,5
7. Nagy G.M.
Lada VFTS
43,5
8. Tóth Barna
BMW E36
43,5
9. Cseri József
LADA VFTS
37,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
65
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
45
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
38,5
4. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
28,5
5. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
6. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14,25
7. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Baksai László
Lada VFTS
121,5
2. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
82,5
3. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
4. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
54
5. Hauck Zsolt
Lada 2107
46
6. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
42
7. Tellér Antal
Peugeot 208
41
8. Szetei Norbert
Peugeot 208
37
9. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Bíró Gergő
Opel Astra
66
2. Kovács Dominik
Opel Astra
59
3. Kerekes Bence
Lada VFTS
49
4. Oberling K.
Suzuki Swift GTi
48
5. Bajusz Krisztián
Lada 2101
48
4. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
5. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
7. Fenyvesi Péter
Lada 21013
33
8. Krámpek Nándor
Lada 2107
31
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
C géposztály
1. Mekler László
Alfa Romeo Giulia Sprint GTA
45
2. Tóth István
Škoda S120S
40,5
3. Emődi Balázs
Fiat 124
21,75
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
120
2. Csukovics István
Lada 21013
78,5
3. Müller Roland
Lada VAZ 2101
65,5
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
90
2. Szombathelyi P.
Lada VFTS
82,5
3. Zsolna József
Lada 2105
69,5
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat
MNASZ fórum
oldalanként | növekvő
összesen: 2773 hozzászólás • 139 oldal
2593. • 2015-01-23 16:40:14
Sajnos nem voltam ott de megosztom veled a rövid összefoglalót amit kaptam:
"Kb. 20 fő jelent meg. A 2015-ös évvel kapcsolatban csak egy bizonytalan versenynaptárt sikerült ismertetni. A jelenlévők feltettek néhány kérdést, amire Berényi válaszolt:
Lesz-e GPS a pályabejáráson?
- Nem tudja, de talán igen.
Hol fog rajtolni a Historic, az ORB előtt vagy után?
- Nem tudja.
A gumiszállítók továbbra is támogatják az ORB-t?
- Nem tudja, de majd beszélni fog velük
P csoport mehet-e abszolútért?
- Nem tudja.
P csoport hol rajtol? mezőnyben vagy külön?
- Nem tudja.
Változnak-e a díjtételek?
- Nem tudja.
Lehet-e használni bioetanolt?
- Erre az első válasz igen volt, de a jelenlévő élmenők nyomásgyakorlása után úgy döntött, hogy a 2-es kategóriában tiltott lesz.
Kitiltják az R4-es autókat?
- Először nem akarta, de a az élmenők nyomására után úgy döntött, hogy kitiltják.
Egy vicc volt az egész. Többen a szemére vetették, hogy így értelmetlen volt összehívni a "tájékoztatót". Nincs semmi elképzelésük, hiányos a szabályismeretük. A hab a tortán az volt amikor azt bírták mondani, hogy azért nincs még RVSZ, mert a sporttanácstól nem word-ben kapták meg, és ezért nem tudják megírni."
2592. • 2015-01-23 11:17:14
Én pedig a mostani elnökről kerültem képbe itt:

https://www.youtube.com/watch?v=6IF9WPaOghQ
2591. • 2015-01-23 10:21:22

Ezzel:

"2013 - Balaton Park Circuit project /sportszakmai vezető/
Jelenleg sportszakmai vezetője vagyok az épülőben lévő versenypályának mely terveink szerint 2015-ben nyitunk meg."

és a Nissany névvel, Oláh Gyárfás személyét illetően képbe is kerültem...
2590. • 2015-01-22 11:26:47
Fékl nap alatt több mint ezren kedvelték a Ferjáncz Attilát a Nemzet Sportolójának oldalt a facebook-on:
www.facebook.com/ferjanczattilatanemzetsportolojanak.hu
Kérlek benneteket, osszátok meg és nyomjatok egy LIKE-ot!!

Kedves Barátaim,Sporttársaim az autósportot szerető Mindenki!

Szeretném az egész autósport társadalom nevében mély részvétünket kifejezni Buzánszky Jenő halála alkalmából.
Jenő bácsi az Aranycsapat tagjaként követendő példát állított minden Magyar sportoló elé. Ezért is kapta meg számos kitüntetése mellé a Nemzet Sportolója címet.

Előre is elnézést kérek minden érintettől különösen a gyászoló hozzátartozóktól, hogy az utódlás témáját feszegetem, nem tenném, ha nem a hétvégén lenne a Magyar Nemzeti Autósport Szövetség (MNASZ) közgyűlése és ez a legalkalmasabb fórum ahol a témában dönteni lehet.

Felhívással fordulok az MNASZ tagjai, tisztségviselői és szurkolói felé:

Javaslom Ferjáncz Attilát a Nemzet Sportolójának, ehhez kérem a támogatásotokat. Ferjáncz Attila Örökös Magyar Bajnok hosszú pályafutása alatt számtalan hazai és nemzetközi eredménnyel büszkélkedhet:

 23 Rally Európa Bajnoki futamgyőzelem
 Éves abszolút Európa Bajnokság bronz érem
 32 OB győzelem (ebből 29 rali, 3 hegyi bajnokság).
 Az év magyar autóversenyzője: 1972, 1974-1982, 1986, 1987.
 Az Autósport Örökös Magyar Bajnoka.

Eredményeivel magasra tette a mércét követői előtt. Csak kivételes tehetségű sportolóknak adatik meg 35 éves versenyzői pályafutás, ez idő alatt az ellenfelek több nemzedéke nőt fel, akik példaképként, etalonként tisztelik Attilát. Eredményeit, rekordjait nehéz lesz megdönteni, de szerintem ő lenne a legboldogabb, ha valakinek sikerülne, hiszen ezért dolgozott közel ötven éven keresztül.
Még aktív versenyzőként tárgyalt, kilincselt az MNASZ megalakításáért, melynek ő volt az első anyagi támogatója.
Az aktív versenyzés befejeztével az MNASZ elnökeként is az autósport maradt a No 1. az életében. Elévülhetetlen érdemeket szerzett a magyar autósport elfogadtatásában és a szövetség megalakításában, valamint a sportág fejlesztésében. Sportvezetői munkája elismeréseképpen beválasztották a Nemzeti Sporttanácsba majd a Magyar Olimpiai Bizottságba, éveken át lobbizott sikerrel az MNASZ felvételéért a Magyar Olimpiai Bizottságba.

Elmerései, díjai:
 Az év magyar autóversenyzője (1972, 1974-1982, 1986, 1987)
 Az Autósport Örökös Magyar Bajnoka
 Sportérdemérem arany fokozat (1981)
 Magyar Köztársasági Érdemrend lovagkeresztje kitüntetés 2000
 A Nemzeti Sportszövetség Különdíja (2011)

Mint tudjátok, Attila most újra versenyben van sajnos egy számára kevésbé ismert pályán, tele bukkanóval, J5, B5 erősségű kanyarral, extra rövid fékútakkal, de ahogy ismerem, ismerjük ezt is megnyeri, mint az tette az autósportban eltöltött fél évszázadban már annyiszor.

Drukkoljunk neki! Gyerünk Ati!

A fentiek alapján kérném, hogy támogassátok Ferjáncz Attila felvételét a Nemzet Sportolói közé!
Továbbá kérem a Szövetség vezetőit a hivatalos javaslat megtételére.

Üdvözlettel
Herczeg Áron „Roni”

Létrehoztunk egy „Ferjáncz Attilát a Nemzet Sportolójának!” Facebook oldalt.
Kérünk egy Like-ot és egy megosztást!
2589. • 2015-01-15 10:06:56
A tegnapi ORB, Historic megbeszélésnek vót valami értelme? forgatom a szemem
2588. • 2015-01-15 08:23:47
Sanko!
Nem kértem a "nagy politikus" megnevezést, és mindketten tudjuk, hogy rám nézve nem is igaz. Mivel megjelenek és véleményt nyilvánítok akár itt a fórumon, akár kinn a versenyeken, az szerintem éppen arra utal, hogy nem dugom a fejem a homokba. forgatom a szemem
2587. • 2015-01-14 22:20:23
Tévedsz! Nem zuhanórepülésben van a honi rally-sport hanem már le is zuhant. hu0olb gondolataiban meg van valami mert te is egy nagy politikus vagy: képes vagy a semmivel megmagyarázni a dolgokat. Ha kényelmetlen a helyzet válaszolsz kérdéssel. Te a homokba dughatod a fejed de kinek jó a mostani helyzet? Azoknak akiknek volt lehetőségük amatőr módon szervezett keretek között versenyezni biztos nem. Azoknak akik szerettek versenyekre járni, sokszor sátoroztak a pályák mellett és most látnak 20 autót egy versenyen biztos nem.
2586. • 2015-01-09 10:06:18
http://mnasz.hu/mnasz.php

szép
2584. • 2015-01-08 10:01:28
Eger rallyera lehet kinézek,de évek óta nem volt versenyt nézni. Idén úgy tűnik eddig,hogy nem nagyon fogunk tudni menni MARB-ben:(

Majd egyeztetünk...szeretem a hejnekemet:D
2583. • 2015-01-08 09:54:19
Vicc volt na!
Ha eljössz, az Eger vagy a Miskolc rallyen borítunk egyet. kacsintok
2582. • 2015-01-08 09:52:05
Előrelátó vagyok, természetesen mindig van itthon pár üveg söröm.



DE NEM ADOK! helyeslek
2581. • 2015-01-08 09:45:09
Igazad van, nálam tetőzik a dolog és tuti nem lesz ettől jobb a helyzet,tehát megkövetem magam és befejezem a siránkozást...ettől tényleg nem lesz jobb!

Nem haragszom,ha van söröd! vigyorgok helyeslek
2580. • 2015-01-08 09:28:34
Ne haragudjon kedves hu0olb "kolléga", de az utóbbi időben minden írása olyan, mint ha egy szociális otthon panaszkönyvéből idézgetne.
Látom én is, hogy egyáltalán nem rózsás a helyzet, és zuhanórepülésben van a honi rally-sport, de miért kell ezt minden alkalommal így belezokogni a fórumba?

Ettől jobb lesz a helyzet??? megdöbbent
2579. • 2015-01-08 09:16:52
Gondolatébresztő?

Ne viccelj,olyan eredményeket megy itt már mindenki,hogy hihetetlen.

Volt arra is példa pár éve, és neveket nem írok,hogy egy ORB futam végén odament a kis riporterünk az első és a második helyezetthez és mindkettő azt nyilatkozta,hogy ő nyerte meg a versenyt...csórikám meg nem tudta,hogy vele van a baj,vagy tényleg ennyire tré a helyzet...

Hatalmas eredmények születnek az utóbbi időben 3 autóból harmadik lesz és utána látod a sajtó anyagot,hogy kemény küzdelem árán sikerült felkerülni a dobogóra...Nevetséges!

Szerintem itt már nincs gondolat,nincs mit felébreszteni. A lényeg a maszlag nulla sportértékkel...Olyan ez mint a politika...megmagyarázzák,hogy igen közben pedig nagyon nem és elhisszük mert miért ne...van egy szó,az,hogy szánalmas az pont illik manapság sok mindenre,de felkelni senki nem fog,mert kurva nagy a homok abba meg mindenki szereti beledugni a fejét aztán meg verni a mellét...

Durván el van b.szva az egész és szerintem nem is lesz változás,mert most már itt is celebek lesznek,vagyis többet ér a sajtóanyag meg a sok kép,videó meg iromány mint amit ténylegesen letett valaki az asztalra...de ez egy ilyen világ...korcsvilág...
2578. • 2015-01-07 19:03:55

Olvasom a főoldalon, hogy Duduék a másodikak lettek!
Hurrá!
Klikk az "Eredményekre" és azt látom, hogy abszolútban a 16-ik, RC2-ben a 9-ik. Akkor hogy jött ki ez a második hely? Hát úgy, hogy ERC2 értékelésben az RC2 kategóriában lettek másodikak (Az most legyen mellékes, hogy 2 célba érkező esetében, lényeg, hogy célban vannak. Nehéz verseny lehetett!)
Ezután nézem, hogy a versenynek hányféle értékelése volt: ALL, ERC, AUSTRIA, ERC2(??), ERC3(??).
Itt szeretnék visszautalni a magyar rendezővel megspékelt Semperit rallye-ra, és a 2455-ös hsz-omra. Ha egy versenynek lehet ötféle értékelése, akkor lehetne akár hatféle is! Vagy mégsem...?
ORB szinten meg lehetne spórolni néhány tízmilliót. Igaz ugyan, hogy az M6-on is azért kellett alagút, az M7-en völgyhíd, mert "Minél többet költesz, annál többet spórolsz!" -vagyis keresel!

Csak gondolatébresztőnek szántam... megdöbbent

2577. • 2015-01-06 16:28:58
Ne aggódj kolléga!
Tudhatod, az idő nekünk dolgozik.
/csak kicsit magas az órabére :D /
2576. • 2015-01-06 14:01:25
Meg kell várni a közgyűlést addig itt nem lesz semmi sem:D

Amúgy itt lesz valami is??? Ez már horror b.szki:D Nem scifi meg anyám kínja...kezdek eljutni arra pontra,hogy már nem érdekel az egész.
2575. • 2014-12-30 00:44:01
Mester!
Az utolsó gondolatodhoz:

Nem szeretem a sci fi-t, és nagyon remélem, hogy Ernő sem ebbe a műfajba tartozó eszközökkel/szereplőkkel próbálja megoldani a hazai rallye gondjait.
/így is van itt éppen elég E.T., Blade Runner, és Predator...../
forgatom a szemem
2574. • 2014-12-29 23:59:56
Valóban nehéz lesz dűlóre jutni, főleg ha azt is figyelembe vesszük, hogy a fogalmak sincsenek tisztázva..
B.E.-t idézted: "az utánpótlás a R2." Elfogadom.
Csak hogy az utóbbi években azt hallottuk, az MNASz vezetéstől, hogy a R2 azonos sportértékű az ORB-vel csak annak egy takarékosabb, költségcsökkentett változata(jajde szép szó a mai politikából adoptálva). :-
Vagyis a R2-ben manapság már nem a klasszikus értelemben vett másododsztályúak versenyezenek. Ergo: nem ők az utánpótlás. Ez, zsákutca.
Ugyan csak B.E. szerint a sprintet sem nevezhetjük az utánpótlásnak. Nos ezt ugyancsak kénytelen vagyok elfogadni. Miután számtalan sprint versenyen vettem részt, személyesen is meggyőződhettem arról, hogy ezeknek a rendezvényeknek szinte semmi közük nincs a rallyhoz. Leginkább egy hegyi felfutóra emlékeztetnek, a rallye összes szépsége nélkül. Etapok, szervízparkok, gyújtők, számolás, taktika.... ez mind-mind hiányzik a sprintből.
Szóval, ez a másik zsákutca.
Akkor miért is beszélünk utánpótlásról? És kik azok, akiket ilyen néven emlegetünk?
Tudod, ez tűnik igazán a Via Dolorosa-nak. És ennek -valószínű- sokkal több stációja van/lesz, mint 14.

MNASZ fórum
oldalanként | növekvő
összesen: 2773 hozzászólás • 139 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
161718 19 202122
23 24 25 26272829
300102 03 040506
070809 10 111213
14 15 16 17181920
2024.09.26-29.

részletes infóink

2024.09.27-10.01.

részletes infóink

2024.06-2024.11.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k