Amatőr Rallye Kupa versenyek és kiírás
3 régió, 18 futam
2013-02-20
információ • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
730975530
Napi oldal:
107629
Jelenleg:
2024
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása a 4.futam után
1. Kasza Kristóf
779
2.
Fónagy Kristóf
754
3. Gönczi Dániel
704
4. Kozsuk Péter
630
5. Suborits Péter
628
6. Végh Krisz
608
7. Bíró-Ambrus Roland
606
8. Osztás Ábel
588
9. Balogh Richárd
573
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a 9.futam, Finn Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
192
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
158
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
154
4. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
140
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
130
6. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
86
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
80
8. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
44
9. Semi Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
34
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 7.futam,
a Rali Ceredigion után
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
131
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
104
3. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
91
4. Andrea Mabellini
Skoda Fabia
71
5. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
59
6. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
59
7. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
51
8. Simon Wagner
SKODA Fabia RS Rally2
49
9. Efren Llarena
SKODA Fabia RS Rally2
45
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
157
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
124
3.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
121
4. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
112,5
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
80
6. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
78
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
72,5
8. Osváth Péter
Skoda Fabia R5 Evo
52,5
9. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
109,75
3. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
85
4. Bodogán Ferenc
LADA VFTS
82,5
5.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
73,5
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
65,5
7. Nagy G.M.
Lada VFTS
43,5
8. Tóth Barna
BMW E36
43,5
9. Cseri József
LADA VFTS
37,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
65
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
45
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
38,5
4. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
28,5
5. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
6. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14,25
7. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Baksai László
Lada VFTS
121,5
2. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
82,5
3. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
4. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
54
5. Hauck Zsolt
Lada 2107
46
6. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
42
7. Tellér Antal
Peugeot 208
41
8. Szetei Norbert
Peugeot 208
37
9. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Bíró Gergő
Opel Astra
66
2. Kovács Dominik
Opel Astra
59
3. Kerekes Bence
Lada VFTS
49
4. Oberling K.
Suzuki Swift GTi
48
5. Bajusz Krisztián
Lada 2101
48
4. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
5. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
7. Fenyvesi Péter
Lada 21013
33
8. Krámpek Nándor
Lada 2107
31
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
C géposztály
1. Mekler László
Alfa Romeo Giulia Sprint GTA
45
2. Tóth István
Škoda S120S
40,5
3. Emődi Balázs
Fiat 124
21,75
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
120
2. Csukovics István
Lada 21013
78,5
3. Müller Roland
Lada VAZ 2101
65,5
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
90
2. Szombathelyi P.
Lada VFTS
82,5
3. Zsolna József
Lada 2105
69,5
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat
MNASZ fórum
oldalanként | növekvő
összesen: 2773 hozzászólás • 139 oldal
273. • 2011-03-18 20:54:20
megvan az új elnök....
272. • 2011-03-18 20:53:58
Botka Endre az új főnök!!!!!!! vigyorgok
271. • 2011-03-18 20:53:36
Ezúton tájékoztatjuk az MNASZ tagságát, hogy az Elnökség soronkívüli telefonos szavazással 2011.március 19-től az MNASZ Alapszabály szerint megbízott rallye szakágvezetőnek kinevezte Botka Endre sporttársat.
Az Elnökség az MNASZ Alapszabály előírásai szerint intézkedik a végleges szakágvezető választásról.
270. • 2011-03-18 20:49:59
Egyszerű a képlet le kell válni az mnasz-től, és új alapokra kell helyezni a Magyar rallit! Gondolok egy olyan szervezetre amibe olyan emberek ülnek mint Nattán Gyuri és ami összefogja és egyformán saját gyermekének tekinti a túrát , első, és másodosztályt!!! Frank pedig nyalja ki amit gondolok de csak ha hagyom!
269. • 2011-03-18 20:11:39
Frank Tamás az RTE-ről kijelentette: „kitenyésztettünk magunknak egy konkurenciát”
Na itt dobta le az agyam az ékszíjat!!!
Remélem Iván is személyes sértésnek veszi, és nem erőlteti tovább az MNASZ-szel való együtt müködést!
"Szamos Miklós kijelentette, hogy az S és F csoportoknak nincs helye a magyar bajnokságokban hosszú távon, háttérbe kell szorítani őket."
Szerintem Túrában tárt karokkal fogadnák az S és F csport versenyzőit!
helyeslek helyeslek
„kitenyésztettünk" pfff... undorító...
268. • 2011-03-18 20:10:21
Az a piros-fekete autó már rengeteg dolgot elintézett magának !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! mérges mérges mérges mérges mérges mérges mérges mérges mérges
Lásd példának a tavaji Salgó-Gemer rallyt !! A körgyors szerintetek miért marad el ????
267. • 2011-03-18 20:09:28
Persze hogy a piros fekete autós úriember a hibás! Nem véletlenül lett ő bajnok 2010-ben! Érdekes, hogy miután kitiltották az abszolútból a wrc-k értékelését rögtön bajnok lett!
266. • 2011-03-18 19:49:59
Nem vagyok egy nagy Fórumozó, de ezt már nekem is sok. Arra azért büszke vagyok hogy Én már ezen is részt vettem-
http://vimeo.com/18567966
1978-ban. Elindult valami jó irányba,de sajnos nem sokáig tartott!!!
Frank Úrnak pedig álljon egy idézet Arany János:Toldi Miklós első ének 13 versszak kétutolsó sora:

Másik szánva mondja: „Szép öcsém, be nagy kár,
Hogy apád paraszt volt s te is az maradtál.”

265. • 2011-03-18 19:31:47
...és ilyenkor jön a csönd! Nevek???
Fostok hogy megindulna a nép? fáj az igazság? a csalás nem fáj????
hogy csinálnátok magatoknak kistesót!
264. • 2011-03-18 18:50:46
Urak!
Tudomásul kell venni, bár megjegyezném az elnökség választása előtt is ezt kommunikálták azok az emberek akik tenni akartak az autósportért, hogy bárki jöhet csak frankék ne. Erre tessék megkaptuk azt a pénzéhes társaságot akik nem, hogy nem értenek az autósporthoz még s***nak is rá. Várható volt, hogy frank a Gyulai elnök urat is csak bábként alkalmazza, hogy alantas terveit megvalósítsa. Most legalább állami pénzt is magához tud édesgetni az autósport mögé bújva, mint ahogy megtette ezt a Baumgartner idejében.
ELÉG VOLT!!

A versenyzőket pedig akik manipulálnak örökre ki kell zárni, ki kell közösíteni.
A neveket kérjük felsorolni, hogy tisztán lássunk.

263. • 2011-03-18 18:31:40
Elszomorító ami történik,a levelet olvasva úgy tűnik hogy egy embertől kéne igazán megszabadulni,a kérdés hogy ezt csak a tagság többségi szavazatával lehet elérni,vagy elég az elnök úr is hozzá.Mint rajongó nagy reményeket fűztem Nettán Gyuri és csapatához,valahogy láttam bennük a jó szándékot,lelkesedést de ez most elvész.A néző szám még tovább fog csökkenni és ahol nincsen népszerűség ott bizony szponzor sem lesz egy idő után,ha nincsen támogató versenyző sem lesz és verseny sem.Amit Sibera barátunk megpendített hogy a Rallye szakág leválik az MNASZ-ő úgy látszik egyre közelebb van,talán a sport megmentéséhez járható út,persze ha Frank úr távozna változna a helyzet is.
262. • 2011-03-18 18:11:20
Sziasztok!
Most nem tudom sírjak-e vagy nevessek, de valahogy nem lepett meg a levél tartalma, sajnos nap mint nap történnek az országba ehhez hasonló kisebb-nagyobb esetek. Tipikus magyar sztori ez, ahol a politika, a kapzsiság és a seggfejség felülkerekedik a józan észen és a többség akaratán. Sajnos ilyen országban élünk, ahol a tűz közelébe csak az lehet aki tele van pénzzel, sok "jó" barátja van, és/vagy anyuci-apuci már ezelőtti rendszerekben-kormányokban letett valamit az asztalra. A szakértelem vajmi keveset számít már, ha pedig valaki még szorgalmas is hozzá, azzal csak kirí a sorból és irtani kell. Ilyen f***a tisztségviselők vannak évek óta a mi kicsiny országunkban minden területen, akiknek a legutolsó szempont az, hogy nekünk, átlag embereknek mi a jó. Nem is véletlen, hogy a kedvenc sportágam is az országgal hasonlóan fejlődő tendenciát mutat, csak sajnos visszafelé.
Ezúton hagy gratuláljak ehhez Frank Tamásnak is, hogy hozzájárul ehhez, de most már igazán beláthatná, hogy neki sem sikerült az elmúlt négy évben a ralit régi fényébe visszaemelnie (ha egyáltalán tett is valamit ezért). Kérem, térjen vissza ahhoz az asztalhoz amihez még egy kicsit is ért.
Megértem az RSB döntését, de valahol még reménykedem, hogy ülnek még a MNASZ vezetésében hasonló gondolkodású emberek, akik a ralira mint szórakoztató sportra, nem pedig pénzkereseti lehetőségre tekintenek.
261. • 2011-03-18 18:07:25
Személyesen nem ismerem, de azt láttam az elején, hogy komolyan akarja és tudja is csinálni amit elvállalt és mindezt önzetlenül a sport vagy ha így jobban tetszik a RALLYE miatt. Ezért remélem lesz még alkalma arra, hogy megvalósítsa amit szeretne, mindenféle részrehajlás nélkül ahogy azt eddig is tette!
A neveket pedig tessék nyilvánosságra hozni, aki tudja mondja!
Gyerünk csürhe szabad a pálya, lesz fizetés meg színes tv stb.
Álelnök urak ( ? ) ti meg kapjátok be a tököm!!!!!!!!!




260. • 2011-03-18 18:01:47
Üdv mindenkinek !
Csak annyit tennék hozzá az egészhez, hogy rettenetesen elszomorítónak tartom az elmúlt hetek, hónapok és évek történéseit a szakágon belül. 25 éve járok versenyekre, de az utóbbi időben folyamatosan azt látom, hogy egyre rosszabb a helyzet és a fiaimat már nem tudom kivinni egy igazán izgalmas jó hangulatu versenyre ! Felháborító és egyben szégyenletes ami itt folyik !
259. • 2011-03-18 17:55:52
Remélem ami pénz kihúztak eddig a rally-ból azt mind gyógyszerre költik a betegségük meg gyógyíthatatlan legyen.
258. • 2011-03-18 17:53:04
..ezért kellenének a konkrétumok.....
257. • 2011-03-18 17:35:40
Üdv. Mindenkinek.
Ti el tudjátok képzelni a Janikáról vagy Robiról, hogy kuncsorogjon a pályamódosításért?!!!!!
Az a piros-fekete autós, na az a hunyó!
Nem az első nem is a második, de ki tudja még hány mocskos módszer fűzödik a nevéhez, hogy az "eredményeit " elérje!!!!
Hogy kapna minden gyors elején defektet!!!!
256. • 2011-03-18 17:21:48
Ezt a hozzászólást olyan felhasználó írta, akit a többiek nem tartanak ide illőnek.
255. • 2011-03-18 17:18:12
..Én meg remélem ezek után nem lesz Eger rally, és a rally szakág is "leválik" az mnasz-ről
254. • 2011-03-18 17:08:04
Azért arra kíváncsi lennék, hogy a S2000-es vagy az N4-es pilóták kavarják a s***t? Ugyan melyik tábornak nem tetszik a vonalvezetés?
MNASZ fórum
oldalanként | növekvő
összesen: 2773 hozzászólás • 139 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
161718 19 202122
23 24 25 26272829
300102 03 040506
070809 10 111213
14 15 16 17181920
2024.09.26-29.

részletes infóink

2024.09.27-10.01.

részletes infóink

2024.06-2024.11.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k