RALLYCROSS VILÁG- ÉS EURÓPA-BAJNOKSÁG - Kárai Trans World RX of Hungary - 2024.07.27-28
AMTOSZ 1.közlemény
Az idei Rali-Túra első nevezői körlevele
2014-01-22
információ • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
710713417
Napi oldal:
158733
Jelenleg:
1463
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása az 1.futam után
1. Suborits Péter
208
2. Kasza Kristóf
196
3.
Fónagy Kristóf
190
4. Gách Bence
175
5. Bíró-Ambrus Roland
174
6. Tóth Richárd
167
7. Gönczi Dániel
161
8. Csortos László
157
9. Petrovszki Máté
153
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a 7.futam, Rally Poland után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
136
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
121
3. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
115
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
92
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
91
6. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
63
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
58
8. A.Mikkelsen
Hyundai i20 N Rally1
29
9. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
27
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 4.futam,
a Rally Estonia után
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
73
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
63
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
53
4. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII
25
5. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
40
6. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
40
7. Oliver Solberg
SKODA Fabia RS Rally2
35
8. Georg Linnamae
Toyota Yaris GR Rally2
26
9. Andrea Mabellini
Skoda Fabia
28
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
122
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
103
3.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
96
4. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
85,5
5. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
77
6.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
71
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
56,5
8. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
9. Osváth Péter
Skoda Fabia R5 Evo
35,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
85
3. Bodogán F.
LADA VFTS
82,5
4. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
74,75
5.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
72
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
42,5
7. Cseri József
LADA VFTS
37,5
8. Hevesi Norbert
BMW E36
35
9. Prigyeni Péter
LADA 2107
34,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
50
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
35
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
31,5
4. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
28,5
5. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
6. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14,25
7. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Baksai László
Lada VFTS
96,5
2. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
3. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
61,5
4. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
54
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
42
6. Szetei Norbert
Peugeot 208
37
7. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
8. Hauck Zsolt
Lada 2107
28
9. Strider Zoltán
Peugeot 208
26
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Kovács Dominik
Opel Astra
59
2. Bíró Gergő
Opel Astra
53
3. Bajusz Krisztián
Lada 2101
46
4. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
5. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
6. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
7. Fenyvesi Péter
Lada 21013
33
8. Krámpek Nándor
Lada 2107
31
9. Oberling K.
Suzuki Swift GTi
29
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 2.futam,
a II.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
45
2. Nagy István
Volkswagen Golf
27
3. Müller Roland
Lada 2101
24
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
45
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
28
3. Hankó László
Lada 2107
26
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat
RTE - AMTOSZ
oldalanként | növekvő
összesen: 2289 hozzászólás • 115 oldal
1429. • 2012-04-25 18:40:26
ezt nem hiszem el....jól benézte a navi..nincs szerencséje Pistinek :(
cikk helyett elég a hozzászólásokat olvasni, jól sikerülhetett....
az viszont elég vicces, hogy azt mondják a kat. első helyezettet vizsgálják be, majd behívják a harmadikat.... de legalább megtudták, mert ugye a köztudatban az van, hogy az evo6 milyen könnyű....aztán vagy 100 kilóval nehezebb a megengedettnél.... hát igen...anno az autó vb-n murvára lett készítve N-ben....
de a bánásmód.... nem gondoltam volna..
az megy hogy a túrás nagy autók eleje, közel olyan időket ment mint a kb. 50 lóerővel erősebb márkatársú licenszesek......no comment.
1428. • 2012-04-25 16:07:24
Ezeket a cikkeket nem mi írjuk, az információk nem tőlünk származnak. Így aki pusztán a végeredmény alapján von le következtetéseket, könnyen tévedhet, illetve kihagyhat olyan fontos részleteket, hogy Pistiék fantasztikusan autóztak, csak egy késés miatt estek vissza a 3. helyre. A sajtóanyagunkban én ezt írtam:

"- Igazából a H4T kategória első helye és az abszolút ötbe kerülés volt a cél. Ez utóbbit nem sikerült teljesíteni, mert az abszolút hatodik helyen végeztünk, de az előzményeket figyelembe véve nem panaszkodhatunk. Az igazsághoz hozzátartozik, hogy a kategóriát pedig Hevesi Pistiék toronymagasan nyerték volna, csak kaptak egy büntetést, ami miatt mégsem arathatták le a babérokat. Gratulálok nekik, mert kiemelkedő időket autóztak."

Egyébként amikor megláttam az ideiglenes eredménylistán, hogy büntetést kaptak én szóltam Pistinek, hogy menjen reklamálni.

Amúgy ifj. Kiss Lacival valóban remek küzdelmet vívtunk és reméljük legközelebb Pusztító kollegával is fel tudjuk venni a versenyt.
1427. • 2012-04-25 15:16:48
Hányinger az egész cikk,már előre félek a tv-s beszámolótól!!!Nehogy csak az is a meghívásos versenyzőkről szóljon,a túrások meg le vannak s***va,pedig róluk kéne inkább hogy szóljon!!!szontyoli((((((((((( sírok
1426. • 2012-04-25 15:02:25
A "Tatabányán járt a rali apraja-nagyja" cikk írója egy akkora rossz beszámolót jelentetett meg a legnagyobb hazai ralis portálon, hogy az felháborító. Legalább a 1-3 kategória helyezett versenyzők megérdemelnének annyit, hogy emberszámba vegyük őket és nevük, autójuk megemlítésével beiktassuk őket a cikkbe. Hogyan lehet az, hogy van ahol mind a 3 dobogós páros neve megemlítésre került, valahol meg csak a kategória győzteseké???
Szerintem megérdemelnének annyit, hogy ha már ekkora eredményt elérnek, megemlítésre kerülnek a beszámolóban.
Az mnasz licenccel rendelkezők mivel úgymond meghívásos formában vannak jelen az Rte versenyen, max. pár sorban kerüljenek ki a honlapra, ne ódákat zengjünk róluk!

Az egész cikk csapnivaló, minősíti azt aki készítette... sírok
1425. • 2012-04-25 13:54:48
Parc Ferméböl kikéstek a nagigátor elnézte az idöpontot az elsö nap után. keke nem 20 hanem 1.20 másodperc volt az elönye
1424. • 2012-04-25 12:18:40
Cikkek ide vagy oda gratula a Fulep - Kondella parosnak! !! mosolygok
1423. • 2012-04-25 11:45:19
Nagy s*** az egész! Ilyen elfogultan cikket írni a H4T kategóriáról: "Igazán szoros verseny alakult ki az új H4-es kategóriában, ahol végül a Domonkos László – Horváth István páros 1 tized másodperces előnnyel tudta megelőzni az Ifj. Kiss László – Varga Zsuzsanna kettőst."
Igaz nem érdem büntetőt szerezni de másképp festene az egész ha úgy fogalmaztak volna, hogy volt egy páros aki bő 20 másodperccel verte a Domonkos-Horváth párost de bezsebelt 1:30 büntetőt... Az "1 tized másodperces előny" minden bizonnyal izgalmasabban hangzik!
1422. • 2012-04-25 10:46:22
Ez a beszámoló egyszóval borzalmasra sikeredett! sírok
1421. • 2012-04-24 23:00:15
Pár kép a rábaringről RTE + Sprint. Képek
1420. • 2012-04-24 17:53:56
Ha jól értem, Hevesi másfél perces büntijére utalt Keke. :)
1417. • 2012-04-24 13:50:35
...és a ladás videó.. :)
itt
1416. • 2012-04-24 08:04:19
Azt mondjátok látványos volt a sprint mezőny?? mondjuk a reggeli hideg aszfalt néha tréfás volt....
1415. • 2012-04-23 22:03:31
2004. Esztergom Rally.
1414. • 2012-04-23 20:16:19
Szerintem Te is tudod, hogy miért.
Végigjárta a ranglétrát.
Soha nem voltak eleresztve, így olyan autókon tanult meg vezetni, amikbe pár ember be sem merne ülni. se futómű, se gumi, se motor.. zsuk karbi... meg idővel bontókból összeszedett fiat motorok...
aztán a kupás suzukinál azt mondta marha jó kis autó, nem nagyon kell hozzányúlni, a honda szintén, pedig a mezőnyben olyan volt, mint most a mitsu a többi mellett....
amikor sikerült becserélni, és elhozni a mitsut, kipróbálta tardoson....vizes úton, kopott slickekkel......azt mondta, ez az autó jobban megy slickel, mint a honda esőgumival.... őrült? kell a jó eredményhez...
A leg meglepőbb számomra, hogy nem igazán tréningezik, kevésszer megy végig a pályákon, inkább itinerből...mert ugye ez a rally.... pedig ez miatt biztos kap pár másodpercet a nálunk divattá vált fejbőlmenés miatt.... szívesen megnézném külföldön, szerintem hozná a saját tempóját...
és nem mellékesen ott van Norbi, akit érdekel az autó, és próbálja beállítani minél jobbra...mert ha a Pistinek azt mondod 3 kerékkel kell végigmenni a gyorson, akkor úgy megy végig :)....mert olyan autókon tanult meg rallyzni aminek ahány kereke volt annyi fele állt:)
a pénz viszont eldönti, hogy ne tudjon kibontakozni.
De ezzel nincs egyedül....sok jókezű ember ül otthon, de ez már egy másik történet...
1413. • 2012-04-23 18:55:01
A másik beteg ember egy nagyon szép autóval.Szerintem is kicsit túl volt lassítózva és gumizva a verseny.
1412. • 2012-04-23 18:48:20
Sibera!! Hevesi barátod egy fél isten.Ismét nagyon jól ment,szépen és gyorsan is.Hogy csinálja?Mert a többi mitsuhoz képest az övé egy bicigli csak.Kicsit szerintem beteg a feje,de állati jól áll neki.
1411. • 2012-04-23 14:28:06
3. körre mi is találtunk viszonylag jó helyet tempós balt néztünk, ott azért több látvány volt.
1410. • 2012-04-23 13:52:53
Részben egyetértek, a rúgógyári gyorson olyan kanyarok is ki lettek gumizva, amelyek az előző években, rendezőtől függetlenül nem. Pl. Rezeda utca végén, a temető utáni jobb-bal, hosszú egyenes, bal-jobb és lefelé a szeméttelep felé. Ezek végig, pedig a korábbi versenyek sem pusztították el az útszélét, hetente járok arra évek óta.
Ugyanakkor volt azért látnivaló; több helyen a lassítós-kitérőket úgy jelölték ki, h bukkanóval érjenek vissza útra, és megértem a szervezőket, mert az eredeti állapot visszaállításának ellenőrzését végző szervek a legnagyobb szőrszálhasogatók messze földön!

Én így is találtam izgalmas nézői pontokat; de kellett hozzá a helyismeret. Jó verseny volt, nívós mezőny, szép autók, de sok óvatoskodás. Reggel a rúgógyárnál a 29db sprintes autó (nézői és fotós szemszögemből vizsgálva) "szebben" jött le, mint utána túrás mezőny...

És külön dícséret, amiért nem volt komoly csúszás a menetrendben, vasárnap délután 4re, ~25-30perc jött össze, ami sokkal jobb, mint amivel az elmúlt években találkoztam.
PIROSPONT!!!
RTE - AMTOSZ
oldalanként | növekvő
összesen: 2289 hozzászólás • 115 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
15 16 17 18192021
22232425262728
29 30 31 01020304
05 06 07 08091011
121314 15 161718
2024.07.19-25.

részletes infóink

2024.07.27-28.

részletes infóink

2024.07.27.

részletes infóink

2024.08.01-04.

részletes infóink

2024.08.04.

részletes infóink

2024.06.21-11.05.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k