TRACKWOOD - Drift Fesztivál - 2024.július 11-12-13.
AMTOSZ 2. közlemény
Gépkönyvezési lehetőség és a szövetség kivonata
2014-02-24
közlemény • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
701750113
Napi oldal:
106395
Jelenleg:
2630
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása az 1.futam után
1. Suborits Péter
208
2. Kasza Kristóf
196
3.
Fónagy Kristóf
190
4. Gách Bence
175
5. Bíró-Ambrus Roland
174
6. Tóth Richárd
167
7. Gönczi Dániel
161
8. Csortos László
157
9. Petrovszki Máté
153
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Szardínia Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
122
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
104
3. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
104
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
92
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
74
6. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
52
7. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
36
8. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
27
9. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
23
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 3.futam,
a Royal Rally of Scandinavia után
1. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
56
2. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
56
3. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
40
4. Oliver Solberg
SKODA Fabia RS Rally2
35
5. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
32
6. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
31
7. Mikko Heikkila
Toyota Yaris GR Rally2
28
8. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
27
9. Alejandro Cachón
Toyota Yaris GR Rally2
26
10. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
25
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
100
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
98,5
3. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
77
4.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
64
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
58
6. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
57,5
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
36,5
8. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
9. Ranga Péter
Skoda Fabia R5 Evo
30,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
66,25
3. Bodogán F.
LADA VFTS
54,5
4.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
52
5. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
50
6. Cseri József
LADA VFTS
37,5
7.. Hevesi Norbert
BMW E36
35
8. Prigyeni Péter
LADA 2107
34,5
9. Nagy Matyi
BMW E36
26,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
35
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
29
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
25,5
4. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
5. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
19,5
6. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
7. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
9,25
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
2. Baksai László
Lada VFTS
68,5
3. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
61,5
4. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
26
6. Hauck Zsolt
Lada 2107
21
7. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
19
8. Szetei Norbert
Peugeot 208
15
9. Balogh Lajos
Citroen C2 R2 Max
11
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1. Kovács Dominik
Opel Astra
59
2. Bíró Gergő
Opel Astra
44
3. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
4. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
5. Géczi László
Lada 2107
25
6. Bajusz Krisztián
Lada 2101
25
7. Krámpek Nándor
Lada 2107
24
8. Pete László
Lada VFTS
24
9. Kiss Zsolt
Suzuki Swift
19
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 2.futam,
a II.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
45
2. Nagy István
Volkswagen Golf
27
3. Müller Roland
Lada 2101
24
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
45
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
28
3. Hankó László
Lada 2107
26
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat
RTE - AMTOSZ
oldalanként | növekvő
összesen: 2289 hozzászólás • 115 oldal
69. • 2010-06-01 11:47:12
Bíróságosdi főleg akkor van, ha néző sérül vagy káresemény történik (pl.: lebontják a kerítést).
68. • 2010-06-01 11:47:12
Szerintem az mnasz nek kellene képezni embereket, akik pl pályák után járnak, a másik csapat pedig profi módon csak a verseny rendezését készíti elő, viszi véghez. Ebből éljenek, ne legyen az h nem érdekli, mert úgy is megvan a pénze... Egy gárda, de az a tól z is mindet megtenne a versenyért. Mert úgy érzem ezek a versenyek csak félig vannak kész. Nincs alternatív útvonal, nincs második terv,. Olyat sem láttam még, h ha etap van, akkor a gyorson viszik át a mezőnyt. Anszurd dolog. Szóval nevelni kellene, de lehetőleg fiatalokat, akik nem a rosszat tanulák eddig.
67. • 2010-06-01 11:44:18
Előbb elfosta magát a rendszer, így a levelem a múlté...sajnos. még1x nem írom le, de itt sokan leírták már hasonlóan.
Etelefoto! Elágban Iván tájékoztatta a nézőket (Ő az rte "feje")

Kaptam levelet Kőházi Károlytól, Ő ment a sc golfal. taglalhatnám, de minek. Elhiszem, hogy nem lehetett ott megállni.
lassan 2 percenként fognak indulni, hogy legyen idő mindenki után pályát takarítani.
idézet sok ezer rallypilótától: "EZ A RALLY"
Iván rádióban közölte a rajtnál mindenkinek mondják meg a lassítót, hogy óvatosabban.

és igen, azok nyertek sokat, akik tardoson lekűdték slickel, majd ahol nagyon kikaptak volna, etap.
Abban is biztos vagyok, voltak olyan csapatok akiknek sajnos nem volt esőre semmi...de ismerve a hozzáállást, minél jobban nincs pénzed annál jobban nem panaszkodsz....rajtuk nem múlt volna az biztos.
a leg felháborítóbb meg a nézőkre fogni mindent...lassan az eső is miattuk lesz. Nézők 95%-a jobban képben van mint a kiállított mellényesek fele, tudják nagyon jól mikor kell félre állni, azt meg ne várja el senki, hogy a nullások előtt ne vándoroljanak, mert nem bábúkról van szó, meg nem sokan viselik el a sok késéseket, és pont ezek indítják el a nézőket, nem a folyamatosság.
66. • 2010-06-01 11:42:41
Azt nem tudom hogy ebbe bele kellene-e menni, de RTE-re is csak úgy kapok média akkreditációt, ha kitöltök 3 nyomtatványt.
Aminek az egyik lényege hogy ha versenyen történik velem valami, akkor semmiféle kártérítési igénnyel nem élek a rendezők felé.
Tehát még egy médiás is csak a saját felelősségére megy oda a pálya mellé.
Akkor a versenyző??

Szóval nem értem ezt a bíróságosdi dolgot!
A másik meg hogy tényleg nem láttam még külföldön etapot, most hogy belegondoltam…

65. • 2010-06-01 11:32:08
Mert a választ Te is tudod CZ. Gondolj arra, h hogyan fogadnak külföldön bennünket, h örülnek ha külföldi nézők mennek, és kinyalják a seggünket is , és mosolyogva beszélnek. Nem nyűg a néző a rendező szemében....
64. • 2010-06-01 11:27:42
Én azt nem értem hogy ha kinn vagy külföldön miért nincs eső miatt etap.Nálunk ha esik, ha köd van,ha mély a talaj,azonnal etap.Elgondolkodtató.
Miért nincs nálunk olyan rendező aki tud is rendezni autóversenyt.?
63. • 2010-06-01 11:13:39
igen, ez egy korrekt tett volt. Ha ezt tették volna a Salgón is...
62. • 2010-06-01 11:09:19
Nyilván mindennek két oldala van!
Valakinek kellett dönteni és döntött is, ezt lehet kritizálni, de már mind1, és mi nem is tudtunk minden tényezőt.
Nyilván vannak dolgok amiket én sem érek.
Pl.: ha már etap, akkor miért nem az eső leszakadása után a 3. gyors közben???

Persze mi sem láttunk mindent át, én nem is tudunk minden részletet.
Szóval már felesleges vitázni.

Ami viszont nagy pozitívum volt (annak ellenére hogy vagy egy órát „zuhanyoztunk” ruhában), ahogy közölték a döntést.
Nem tudom ki volt a Bajóti elágazásnál aki közölte a döntést, de elnézést kért, és közölte hogy nem tudják vállalni a rizikót.
Mind a három oldalon elnézést kért, és szépen elmondta hogy miért is van ez a döntés, és még sokszor elnézést kért.
Erre csak azt tudom mondani, hogy nem ehhez vagyok szokva, és jólesett hogy emberi hangon beszéltek velünk.

Ezt innen is köszönöm!
61. • 2010-06-01 11:06:17
Kiskanyi!
"Senki nem akar a bíróságra járni".Persze hogy nem,de akkor nem kell versenyt rendezni annak aki ettől fél mert ugye a baleset szárazon is meg van(sajnos).Lehet hogy Kikíny beletrafált???"""a mezőny eleje számít csak,többi le van....""".
Ugyan már a második kör nem volt etap,amikor szakadt az eső a mezőny közepétől és slickel mentek.A harmadik meg etap lett amikor már mindenki feltudott készülni gumival.Egy s***os amatőr versenyen mindegy hogy esik vagy,mindegy hogy mikor kezd el esni.Ott megy a verseny.Talán mert ott nincsenek "menők".
60. • 2010-06-01 10:57:52
Persze mindezek mellett megértem a versenyzőket is. Nem ugyanazok a költségek vannak, mint régen...
59. • 2010-06-01 10:49:25
Ezek szerint nincs igazság. Ez sem jó, és az sem jó.
Én emlékszem olyan viharokra régen, h szorospatakon a vízmosásban nem kicsi víz folyt, és nem állították meg a versenyt, De pécsen is volt már nagy eső, és máshol is régebben. Ment tovább. Emlékezzetek arra, mikor a salgón esett az eső a hó, mikor elütötték a nézőket. Nem lett volna vége, ha nincs halálos baleset. Mindegy. Ez van. Előbb vagy utóbb viszont nem lesz néző, akinek majd mutatványozni lehet. Jó lesz majd nép nélkül menni?? Annak jó aki ebből él, és most nem a túrára gondolok kifejezetten....
58. • 2010-06-01 10:37:54
Kikiny!
"de akkor könyörgöm, legyen 2 lassító, vagy amennyitől nem veszélyes."-ha sok lassitó van az a baj.elég volt ennyi lassitó.és tudtommal a mezőny eleje nagyrészt esőgumin volt!
"Tudom hogy a mezőny 99%-nak egy törés sokat jelent, de akkor nem kell gyorsan menni."-csak ugye akkor meg megy a fikázás,hogy alibista.

Szerintem ebben a helyzetben nem volt jó megoldás,a versenyigazgató igy döntött,ez az ő jogköre,nem merte elengedni a mezőnyt.ebbe konkrétan sem Braunnak,sem pedig ha éppen Füredi akkor neki sincs beleszólása.legalábbis és igy tudom és látom.megértem a felháborodásotokat,hogy elautóztatok 200kmtert,de be kell látnunk,ha nagyobb baleset van,senki nem akar évekig a bíróságra járni,mint ahogy ez már többször előfordult.más kérdés,hogyha indultam volna,biztos tajtékzok az idegtől,mint tavaly gyöngyösön. vigyorgok
57. • 2010-06-01 08:33:18
Ezen okokból kifolyólag, inkább kevesebb versenyre megyek, de azt külföldre.... Örüljetek h a Braun rendezte a versenyt. MI lett volna, ha a Füredi lett volna a góré???
Ebbe gondoljatok bele.
56. • 2010-06-01 08:16:29
Azért van állandóan etap mert akkor nincs kockázat. Nagyon kevés versenyt tudok mondani ahol nem volt. Újabban már sprinten is divat. A rendező nem meri bevállalni mert az a célja hogy minnél hamarabb vége legyen. mindegy hogy hogyan. Minden hülyeségre ráfogják. Komlói RTE-n Kisvasz.aron pár éve azért volt etap mert szembe sütött a nap. Ez tök komoly. Utána meg mecsek rallyin mert sötét volt előtte meg esett az eső.
Meg ráfogják a nézőkre hogy randalíroznak.

És így aztán kevesebb a néző is ami megint csak kevesebb kockázattal jár. Én pl évek óta nem járok már RI re pont ezért. Nem fogok elutazni 400 km-t 2 gyorsért meg 2 etapért.
55. • 2010-06-01 07:09:51
Csirkegyárnál szárazon is veszélyes a cucc, nem kell eső, de akkor könyörgöm, legyen 2 lassító, vagy amennyitől nem veszélyes. Ja, hogy esetleg érteni kéne hozzá annyira, mint pár embernek sikerült is a 2. körben, h talán nem a felgumizott féktávon akarsz lassítani hanem az út kevésbé gumis oldalán? Mert ott érdekes páran slickel is meg tudtak állni. Nem sokan, de aki ott fékezett az meg tudott. Amúgy meg ha veszélyes valami sakkozni kell menni. Mikor nem volt veszélyes a rally? Tudom hogy a mezőny 99%-nak egy törés sokat jelent, de akkor nem kell gyorsan menni. És lehet jobban is jár mint ha sietne. Versenyezni mentek oda az emberek? Akkor menni kell. És mivan akkor ha a mindjárt az első lábatlan 30.kocsijánál leesik az eső? Mert már akkor is fel volt gumizva rendesen az út, mert szárazon is addigra 15 ember minimum elvitte a lassitót. Akkor egész napra etap?
Amúgy a mezőny eleje számit csak, a közepe meg le van s***va? Mert tudtommal mikor 2. körben eleredt az eső, jópáran kérték a rendezőt h NE inditsa el őket. Jogosan. Mégis rá lettek küldve slickel. Az nem volt veszélyes...

Jerry, ti milyen gumival mentetek ki oda? Tartalékba vittetek valamit? Csak érdekelne
54. • 2010-06-01 00:42:30
:( Elnézést,még sincs rajta .
53. • 2010-06-01 00:24:43
http://www.youtube.com/watch?v=000jxaak3M4&feature=player_embedded

Csináltam egy videót a "konkurenciának" oda nem kellett :)
Ezen a Trabi rajta van
52. • 2010-05-31 23:25:40
Akinek megvan videón a 92-es rajtszámú Trabant megpördulése a 4. gyorson, légyszi küldje el e-mailbe! bankiadam@freemail.hu, Köszönöm!
51. • 2010-05-31 22:09:58
Sziasztok!
Azért mielőtt letépnétek a rendezők fejét, gondoljátok végig a döntésük okát. Nyilván alaposan átgondolták, mielőtt etappá nyilvánították. Nekik a biztonság az elsődleges szempont ilyenkor, mind a versenyzőké, mind a nézőké. Az, hogy a 2. vagy a 3. kör volt a veszélyesebb? A mezőny elejének? A közepének? A végének? Mert ugye nem ugyanakkor és nem ugyanazon információk alapján kellett dönteniük a gumiválasztással kapcsolatban (már ha volt választási lehetőség). Az időjárás pedig igen gyors fordulatokat vett. Az is igaz, hogy a rally erről szól, de Lábatlanon a dobálós vizes kátrányon slickkel helyenként közel 200km/h-val.... hogy is mondjam... És mindezért a rendezőknek kellett vállalni a felelősséget. Ezzel csak annyit szerettem volna mondani, hogy ne ítélkezzetek elhamarkodottan. Így döntöttek, ennyi!
További szép estét!
50. • 2010-05-31 21:08:03
Sziasztok!
GYALÁZAT!Kb ennyi amivel jellemezném a verseny rendezését,pedig jónak ígérkezett.Az hogy eső miatt ETAP lett,ez a szervezőket minősíti.Tökéletesen egyetértek Kikinnyel,miért nem a 2. körböl lett etap ami valóban "veszélyes" volt???(Bár hallottam olyan pletykát,miszerint az első pár versenyzőnek jócskán köze van az etaphoz).Egyszerűen nem akarom elhinni hogy idáig süllyedt már ez a sport.
RTE - AMTOSZ
oldalanként | növekvő
összesen: 2289 hozzászólás • 115 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
242526 27282930
01 02 03 04 050607
08 09 10 11121314
15 16 17 18192021
222324 25 262728
2024.07.05-07.

részletes infóink

2024.07.06.

részletes infóink

2024.07.07.

részletes infóink

2024.07.07.

részletes infóink

2024.07.11-13.

részletes infóink

2024.07.13-14.

részletes infóink

2024.07.12-14.

részletes infóink

2024.06.21-11.05.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k