TRACKWOOD - Drift Fesztivál - 2024.július 11-12-13.
AMTOSZ Gépkönyvezés és versenynaptár
Április 5-én, szombaton, Jászberényben
2014-04-03
információ • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
701955976
Napi oldal:
312258
Jelenleg:
3930
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása az 1.futam után
1. Suborits Péter
208
2. Kasza Kristóf
196
3.
Fónagy Kristóf
190
4. Gách Bence
175
5. Bíró-Ambrus Roland
174
6. Tóth Richárd
167
7. Gönczi Dániel
161
8. Csortos László
157
9. Petrovszki Máté
153
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Szardínia Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
122
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
104
3. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
104
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
92
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
74
6. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
52
7. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
36
8. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
27
9. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
23
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 3.futam,
a Royal Rally of Scandinavia után
1. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
56
2. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
56
3. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
40
4. Oliver Solberg
SKODA Fabia RS Rally2
35
5. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
32
6. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
31
7. Mikko Heikkila
Toyota Yaris GR Rally2
28
8. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
27
9. Alejandro Cachón
Toyota Yaris GR Rally2
26
10. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
25
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
100
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
98,5
3. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
77
4.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
64
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
58
6. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
57,5
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
36,5
8. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
9. Ranga Péter
Skoda Fabia R5 Evo
30,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
66,25
3. Bodogán F.
LADA VFTS
54,5
4.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
52
5. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
50
6. Cseri József
LADA VFTS
37,5
7.. Hevesi Norbert
BMW E36
35
8. Prigyeni Péter
LADA 2107
34,5
9. Nagy Matyi
BMW E36
26,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
35
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
29
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
25,5
4. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
5. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
19,5
6. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
7. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
9,25
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
2. Baksai László
Lada VFTS
68,5
3. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
61,5
4. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
26
6. Hauck Zsolt
Lada 2107
21
7. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
19
8. Szetei Norbert
Peugeot 208
15
9. Balogh Lajos
Citroen C2 R2 Max
11
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1. Kovács Dominik
Opel Astra
59
2. Bíró Gergő
Opel Astra
44
3. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
4. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
5. Géczi László
Lada 2107
25
6. Bajusz Krisztián
Lada 2101
25
7. Krámpek Nándor
Lada 2107
24
8. Pete László
Lada VFTS
24
9. Kiss Zsolt
Suzuki Swift
19
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 2.futam,
a II.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
45
2. Nagy István
Volkswagen Golf
27
3. Müller Roland
Lada 2101
24
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
45
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
28
3. Hankó László
Lada 2107
26
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat
RTE - AMTOSZ
oldalanként | növekvő
összesen: 2289 hozzászólás • 115 oldal
1709. • 2012-08-27 14:04:39
Ha így állna mindenki hozzá ahogy te, akkor már évekkel ezelőtt befejeződött volna minden féle rallys tevékenység.. sőt 1 hetes rallyk lennének bükkszenten 2 gyorsaságival egy hétfőn meg egy pénteken, a többi időt meg a park fermében töltenák az autók..

nekem a véleményem h egy nagyon sz@r rendezésű verseny volt.. igaz nem mindenben okolható üveges gabi sem.. úgy h vannak dolgok amikről nem ő tehet.. de az elmaradt prológról a belvárosi gyorsról buszokról ő tehet..
1708. • 2012-08-27 14:03:26
Valamit akkor is irtó jól csinál. A sorozatos elszámolási gondok, kis botrányok, hiányok ellenére, újra, és újra el tudja magát és a rendezvényét adni!!!
Ü.G.! Nem tudom hogy csinálod, de ebben nagy zseni vagy. helyeslek mérges
Ez az egész sztori mindannyiunk hibája különben. És ez a hiba a hiszékenység!!! Miért gondoljuk, gondoljátok azt, hogy aki egyszer már átpattintott, az nem fog újra? Persze lehet mindig mentegetőzni, meg ilyen-olyan külső eseményekre fogni, ... na de n+1 szer???
1707. • 2012-08-27 13:57:33
xxddxx!
Igazad van, ez a verseny minden tekintetben tökéletes volt. Az előre beigért események, programok, mind időben és korrektűl teljesültek. Nem volt semmi probléma a bejáráson, látványos volt a prológ, pontosan kezdődött a verseny, és időterv szerint, valamennyi gyorsaságik megtartották. Na és a végén, felejthetetlen volt a belvárosi szuperspeciál. Hál' Istennek semmi dolguk nem akadt a mentősöknek, és a rendőrök is szabályosnak találtak mindent. A felemelő hangulatú díjkiosztón, a rendezők meghatódva fogadták a résztvevők pozitív vélemény-nyilvánításait. Késő este a versenyzők elégedetten távoztak, egy kiváló rendezvény maradandó emlékével, melyet sokáig fognak őrizni szivük legrejtettebb csücskében.


Ezt akartad olvasni??? ...akkor olvasd...
1706. • 2012-08-27 13:42:19
Köszönjük a hozzászólást, Üveges Gabi :)
1705. • 2012-08-27 13:32:48
Mit rinyáltok. Olyanok vagytok mint a kislányok, most ez nem jó, most az nem jó. Örüljünk neki hogy volt egyáltalán verseny. Igazatok van, hogy nem volt minden a leggördülékenyebb, de a látvány kárpótolt mindenért. Nagyon jó verseny volt!!!!!!
1704. • 2012-08-27 12:18:45
Dehogynem tudsz.

Okt 14: Bratislava - Alghero (Sardigne) RyanAir
Okt 21: Alghero - Bratislava RyanAir

s***dinián remélhetöen nem járnak sem az MVK sem a Borsod Volán járatai kacsintok
Kb. 81 EUR oda-vissza.

Komolyra forditva a szót: semmivel sem tudod kárpótolni.
Egyébként meg mindegy. Csak kár....

1703. • 2012-08-27 12:10:45
Le akartam írni a véleményemet, az elmult hétvégi miskolci összejövetelről..................
Azért neveztem összejövetelnek, hogy próbáljam elkerülni a "verseny", a "rallye", esetleg a "rendezvény" szavakat, tekintettel arra, hogy ezek a kifejezések nem illenek ide.
Azután rájöttem, nem tudok semmi olyat írni, amivel kárpótolni tudnám az átvert versenyzőket, a csalódott nézőket, és a hitüket vesztett sportbírókat.


Nagyon szégyeltem magam tegnap, hogy miskolci vagyok sírok
1700. • 2012-08-27 10:55:58
Minden szava igaz!

De hogy már a BAZ fórumban a sprintesek kezdik a Túrát okolni... bizonytalan
1699. • 2012-08-27 10:32:58
Szabó Gergő (RTE), remélem nem haragszol, ha idézek versenyélményeidből:

Ejj de kikívánkozik belőlem:

Igaz, én "Túrás" vagyok, mégis valamiféle furcsa késztetést éreztem arra hogy felnézzek a BAZ fórumába, hátha itt célba ér az üzenet a "Tisztelet" Üveges "Úrhoz"...

Történ ugyanis kb. 2 hete hogy olvasva a Miskolc Rally versenykiírását, amiben prológ, belvárosi gyors, bükkszenti és lyukóbányai gyors szerepelt, szinte gondolkodás nélkül feladtuk a nevezést hiszen azt gondoltuk egy ilyen versenyt nem szabad kihagyni. Voltak ugyan kételyeink a rendező "Úr" nevét olvasva, de azt gondoltuk most hátha...

Aztán kezdődött minden a verseny előtt pár nappal, amikor is kijött egy közlemény, hogy se prológ, se belvárosi gyors. Ezt még nagy nehezen lenyeli az ember hiszen másnap verseny és népes a mezőny.

Szombaton a rajtceremónia előtt aztán teljes káosz. A parkolóban egymás hegyén-hátán az autók. Nem volt túl kellemes, Máshol ezt is megoldják egy 0. gyűjtővel és a gördülékenyen mennek a dolgok. Ha már nagyot akar mutatni a nézőknek a "Tisztelt" Rendező "Úr".

Vasárnap reggel aztán a parc fermében szembesültünk vele, hogy az autót még be sem indítva már fél óra csúszás van, mert állítólag a pályát akkor kezdték el építeni amikor a Rescue elindult a pályán felfelé. Ilyen van??? Közben a várakozás alatt az a szóbeszéd járta, hogy a nézők marokszámra hordják ki a köveket az útra, az amúgy sem egyszerű bükkszenti szakaszon... Ezt inkább nem kommentálnám...

Nagy nehezen elindultunk, majd az 1. gyors rajtjában újra 1 óra (!) várakozás. Mindez úgy hogy még egy métert sem mentünk gyorsan. Közben a gyorsaságiról buszok és személyautók jönnek-mennek, ami valljuk be, nem megszokott egy autóversenyen. Aztán jön a hír, hogy etap lett az 1. gyors. Keserű szájízzel, beültünk az autóba és végiggurultunk a szakaszon. Volt olyan versenyzőtársunk aki ezek után le is adta a menetlevelét, mondván neki erre nincs szüksége, nem erre készült (később mint kiderült neki lett igaza)

A 2. gyors előtt is jókora várakozás, de már annak a reményében, hogy végre autóversenyezni fogunk. Végigmentünk, majd irány a szervíz. Itt érdemes megjegyezni, hogy az etapidő a gyors végétől a gyűjtőbe beállásig volt megállapítva, úgy hogy közbe volt iktatva egy szervíz a város közepén. Mint tudni lehet a szervíz és a gyűjtő nem igazán egymás mellett van, jópár rendőrlámpán át kell menni... Gyors matek, mindegy, megoldottuk.

Irány a 3. gyorsra a gyűjtő ahol kapunk egy kis cetlit hogy a bükkszenti gyors rajtja feljebb került. Mondhatni a tiszta részt kivették. Gondoltuk mindegy, legalább mehetünk. Végigmentünk egy olyan szakaszon, amin a kihordástól már nyomot sem lehetett látni, és rendkívül szerencsésnek érezhette magát az aki defekt nélkül megúszta.

Ezután ismét Lyukóbánya, ahol újra majd' egy óra újabb várakozás. Kb 5 óra tájékán jártunk már és a mentünk addig 2 és fél gyorsot. A 4. gyorsról leérve irány a szervíz, ahol senki sem tudta pontosan, hogy mi is lesz ezután. Meg lesz-e tartva a még hátralévő 2 gyors vagy nem. Irány a gyűjtő nem kevés várakozásaal, ahol azt az infót kaptuk, hogy a bükkszenti gyorsot kivették így már csak a Lyukó-i szakaszon megyünk. Valahol meg is értem ezt a döntést, hiszen ha ezt nem teszik meg akkor a mezőny vége már sötétben megy végig az záró gyorson amit nem szabad engedni.

Így utólag kicsit zavartan nézek vissza a tegnapi napra. Szálka van bennem amiatt is, hogy mondhatni nem kevés költségen felírtuk 4. a bükkszenti gyorsot, hiszen a rendező kérésére csak körben, etapot is járva lehetett végigmenni rajta. Ez valljuk be Lillafüred felé nem kevés táv, és mindez min. 4x. Aztán ezen a szakaszon tudunk menni egy felet??? - a tiszta részt kivétele után - (ez első ugye etap, a másodikon rövidített táv, a 3. törölve lett)

"Tisztelt" Üveges "Úr"!! Kérdem én, jól van ez így?? Azt kaptunk a pénzükért amit ígértek nekünk?

Én nem tudok főzni, így nem főzök. Anyám nem tud heggeszteni, így nem heggeszt. Ebből a párhuzamból kiindulva Ön miért rendez autóversenyt???
1698. • 2012-08-27 08:10:20
Várható volt, hogy ez lesz. Ami szomorú, hogy találkoztam egy rendör ismerösömmel fent. A városi gyorshoz hasonló rendezvényeket 2 hónappal elötte be kell jelenteni a rendörségnek, hogy biztositsák a területet, lezárások, stb.
Még szerdán, ismétlem e hét szerdán se volt semmilyen kérelem benyújtva feléjük. Itt ment a harsonázás a városi gyorsról, amit egyébként nem bánok, hogy nem volt, ismert dolgok miatt, DE: minek hazudozni folyamatosan, etetni az embereket? Ez annyira...magyar. Jobb szavam nincs (most) rá. Arról nem beszélve, hogy szerencsére nem keltem fel hajnalban mert még tizkor is az elsö kör vége ment (etapban). Tele részegekkel, intelligens arcokkal (ld,. a fényképalbumban a nyomjadnekki kuvvavaahaád feliratú transparenst tartó emberkékkel). Köszönöm azt is, hogy valamelyik neves "VB" csapat egyik lelkes rajongója akkorát böfögött a nyakamba, hogy azt vártam, mikor jön a leves is mellé ( :PPPP) szerencsére elmaradt. Az 500 Ft tök mindegy, VB-n szednek 5 EUR-t minden faluban, hiába a pass meg egyebek, a média pass sem mentesit sokszor, meg a VIP sem. Aprópénz, ennyit simán kiad az ember gyorsonként is. Ha lát valamit....
Este elmentem bringázni, még akkor is mentek a lyukói rajt felé az autók.
Na mindegy. Kár volt igy elb@szni. Minden adott volt. Rengeteg ember, csodálatos (igaz rekkenöen meleg) idö, stb.
1697. • 2012-08-27 08:01:37
Ott a megmondóóó :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD lol lol lol lol :DDDDDDDD
1696. • 2012-08-27 00:07:41
Hínnye...ez egy kiszexuált hosszú nap volt! És annyi vegyes élmény/érzelem kavarog bennem, hogy abból tán egy 20 oldalas novellát is lehetne írni. megdöbbent Kíváncsian várom majd a véleményeket itt a fórumon, én egyelőre megemésztem a tapasztalataimat (meg a paradicsomlevest), de elöljáróban annyit, hogy ilyen gyors-és gépkocsiversenyen még az életbe' sose is vótam e!

@ zsebemzsestye: a faluba tényleg "öccázé" lehetett bemenni.

@ t.gabee: valami ilyen, mint amit leírtál; egyébként végül nem Lillafüred felé mentek le a sprintesek, hanem visszamentek a rajtig a gyorson - volt is látvány akkor is, meg gebasz is...

@ zerge: "2012-08-26 13:26 Gy4 - Lyukóbánya - Parasznya Meg takaritjak a gyorsasagit, addig nem tudnak rajtolni" --> ahahahahaha takarítják! vigyorgok (személyes vélemény off)

Az RTE mezőnyéhez még annyi személyes véleményt mondanék, hogy pfff... Értem ezalatt azt, hogy túrában én másra emlékeztem látvány terén. Tisztelet a kivételnek természetesen.
1695. • 2012-08-26 21:45:22
Mindenem a rally de amit zerge irt a Miskolci verseny reszleteirol
Hat nem valami biztato a versenyzokre es a nezokre nezve sem bizonytalan
1694. • 2012-08-26 21:28:54
Nekem nagyon jó volt ez a rally !!!

De még a városi gyors tuti lett volna !!!

Köszönöm ezt a napot !!!
1693. • 2012-08-26 19:41:17
Részletek a versenyről!


2012-08-26 17:30 Gy6 - Lyukóbánya - Parasznya Tervezett rajtido 17:45

2012-08-26 17:30 Gy5 - Mexikóvölgy - Bükkszentkereszt A gyorsasagi torolve, alternativ utvonalon megy a mezony a GY6-ra

2012-08-26 16:25 Gy5 - Mexikóvölgy - Bükkszentkereszt A sprint mezony miatt all meg az RTE mezony, volt egy baleset is az etap utvonalon a sprinteseknel, ott van a mento is

2012-08-26 15:34 Gy4 - Lyukóbánya - Parasznya Volt egy busz es egy kis beeses, ezert alltunk megint

2012-08-26 13:56 Gy3 - Mexikóvölgy - Bükkszentkereszt Bement a mento, mert egy nezot megcsipett egy darazs

2012-08-26 13:56 Gy4 - Lyukóbánya - Parasznya Asi a rajtban

2012-08-26 13:36 Gy4 - Lyukóbánya - Parasznya Most rajtolnak az elofutok

2012-08-26 13:26 Gy4 - Lyukóbánya - Parasznya Meg takaritjak a gyorsasagit, addig nem tudnak rajtolni

2012-08-26 12:08 Gy2 - Lyukóbánya - Parasznya a 75os leadta a menetlevelet

2012-08-26 11:45 A 60as versenyzo leadta a menetlevelet, mert nem elegedett a verseny rendezesevel

2012-08-26 10:49 Gy1 - Mexikóvölgy - Bükkszentkereszt A H1 kategoria ideje kesobb kerul megallapitasra a tobbiek A3 kategoriatol megkapjak a 7:39,1-es idot, addig a H1-nek is felvittuk ezt az idot, hogy lehessen nagyjabol kovetni a versenyt

2012-08-26 10:26 Gy1 - Mexikóvölgy - Bükkszentkereszt Etap lett a gyorsasagi szakasz a sok csuszas miatt azoknak, akik eddig nem teljesitettek. Atlagido kesobb kerul megallapitasra!

2012-08-26 10:09 Gy1 - Mexikóvölgy - Bükkszentkereszt A 48as rajtszamu auto (akinek az egyik hatso kereke kiesett) mentese miatt allt a gyors tobb mint husz percet, nemsokara indul a kor, csak a menetrendszerinti buszok jonnek mennek, ezt varjak meg

2012-08-26 08:59 Gy1 - Mexikóvölgy - Bükkszentkereszt Nagy Matyi leadta a menetlevelét a stopban

2012-08-26 08:32 Gy1 - Mexikóvölgy - Bükkszentkereszt kb. 40 perc csúszással indul a verseny


NO KOMMENT!

1692. • 2012-08-26 17:59:42
Vajon miért nem lepődtem meg?? Ózdi vagyok, a legutóbbi Üvegesféle Sáta-Sátára nem mentem ki pedig a szobámba behallatszanak az autók! Csak a Túrás versenyzőket sajnálom, de nagyon, szerintem nem ehhez a színvonalhoz vannak szokva!
1691. • 2012-08-26 17:54:46
Húúúú rég nem fórumoztam, hol is kezdjem....:-)
Eger, kelés ötkor. indulás kb 5:45-kor. Cél Bükkszentkereszt. Az "ötszázason" nár meg sem lepődtem, kb amióta eszem tudom illetve versenyre járok oda (kb 15éve) azóta valamilyen formában mindig leakartak húzni...hol sikerült, hol nem. Kb háromnegyed hétre a mészégetőnél voltunk és (6:17 helyett) kb. háromnegyed nyolckor el is jött a safety...állítólag mert el kellett engedni a buszt...mi van? Ezt eddig nem tudták hogy jön? :-) Nevetséges... Majd elindult a mezőny majd megállt majd elindult majd megállt és így tovább mikor is kb. a H2 közepén egyszer csak mint ha megállt volna a verseny. Mindenki a pályán sétált stb...majd már kb. 1,5 óra !!! összes csúszás után etap...Majd újabb kb 30-40 perc szünet. Rádiós pontnak fogalma sem volt hogy mikor is megy tovább a játék, majd egyszer csak...már kb az órát nem láttam az idegtől a kezemen de kb fél egy körül újból safety majd úgy tovább mint ahogyan az előző körben hol jött autó hol nem. Kb. 14:00-kor vége is lett a gyorsnak úgy hogy ez volt a túrának a harmadik ekkor és a sprintesek még egy métert nem versenyeztek Mivel ott volt a szervízük Kereszten ők is egyre jobban szivárogtak a pálya mellé inkább versenyt nézni, majd elmondták, hogy Üveges úr kitalálta a tutit, hogy a sprintesek menjenek körbe Lilafüred felé aztán majd kitalálják a továbbiakat...mind ezt szinte kivétel nélkül rendszám nélküli autókkal, vagy trélerrel.Erre a hírre egy páran bedühödtek és otthagyták a versenyt a pi.cs.ába velem együtt! Gratulálok a rendezéshez!!! Ílyen s.z.a.r. versenyen szerintem még életemben nem voltam!

Bocs a hosszért! :-)
1690. • 2012-08-26 15:54:48
Egy palackos, ....őőőő üveges versenyen ilyenen miért lepődsz meg?
Ne aggódj, nem is lesz ott verseny jövőre, de legalábbis más fogja rendezni. Ez tuti fix. kacsintok
Parkolódíj RTE-n? - nem életszerű.
Pár megszivatott rendszám mizériába kevert versenyzőtől azért majd várnánk objektív beszámolót, hogy mi is történt valójában!
RTE - AMTOSZ
oldalanként | növekvő
összesen: 2289 hozzászólás • 115 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
242526 27282930
01 02 03 04 050607
08 09 10 11121314
15 16 17 18192021
222324 25 262728
2024.07.05-07.

részletes infóink

2024.07.06.

részletes infóink

2024.07.07.

részletes infóink

2024.07.07.

részletes infóink

2024.07.11-13.

részletes infóink

2024.07.13-14.

részletes infóink

2024.07.12-14.

részletes infóink

2024.06.21-11.05.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k