TRACKWOOD - Drift Fesztivál - 2024.július 11-12-13.
AMTOSZ Gépkönyvezés és versenynaptár
Április 5-én, szombaton, Jászberényben
2014-04-03
információ • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
702003419
Napi oldal:
11343
Jelenleg:
4806
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása az 1.futam után
1. Suborits Péter
208
2. Kasza Kristóf
196
3.
Fónagy Kristóf
190
4. Gách Bence
175
5. Bíró-Ambrus Roland
174
6. Tóth Richárd
167
7. Gönczi Dániel
161
8. Csortos László
157
9. Petrovszki Máté
153
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Szardínia Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
122
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
104
3. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
104
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
92
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
74
6. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
52
7. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
36
8. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
27
9. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
23
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 3.futam,
a Royal Rally of Scandinavia után
1. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
56
2. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
56
3. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
40
4. Oliver Solberg
SKODA Fabia RS Rally2
35
5. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
32
6. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
31
7. Mikko Heikkila
Toyota Yaris GR Rally2
28
8. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
27
9. Alejandro Cachón
Toyota Yaris GR Rally2
26
10. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
25
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
100
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
98,5
3. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
77
4.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
64
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
58
6. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
57,5
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
36,5
8. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
9. Ranga Péter
Skoda Fabia R5 Evo
30,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
66,25
3. Bodogán F.
LADA VFTS
54,5
4.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
52
5. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
50
6. Cseri József
LADA VFTS
37,5
7.. Hevesi Norbert
BMW E36
35
8. Prigyeni Péter
LADA 2107
34,5
9. Nagy Matyi
BMW E36
26,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
35
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
29
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
25,5
4. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
5. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
19,5
6. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
7. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
9,25
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
2. Baksai László
Lada VFTS
68,5
3. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
61,5
4. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
26
6. Hauck Zsolt
Lada 2107
21
7. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
19
8. Szetei Norbert
Peugeot 208
15
9. Balogh Lajos
Citroen C2 R2 Max
11
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1. Kovács Dominik
Opel Astra
59
2. Bíró Gergő
Opel Astra
44
3. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
4. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
5. Géczi László
Lada 2107
25
6. Bajusz Krisztián
Lada 2101
25
7. Krámpek Nándor
Lada 2107
24
8. Pete László
Lada VFTS
24
9. Kiss Zsolt
Suzuki Swift
19
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 2.futam,
a II.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
45
2. Nagy István
Volkswagen Golf
27
3. Müller Roland
Lada 2101
24
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
45
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
28
3. Hankó László
Lada 2107
26
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat
RTE - AMTOSZ
oldalanként | növekvő
összesen: 2289 hozzászólás • 115 oldal
1589. • 2012-08-06 22:01:47
sziasztok!
szendrői képgaléria: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.3719667588098.2143409.1168020381&type=1
1588. • 2012-08-06 16:11:18
Egy kis nézelődni való a hétvégi versenyről !
www.RigóFotó.hu
1587. • 2012-08-04 18:32:50
Jaj de jó, végre Krupa Zoli hajója is révbe ért, igy talán rendezni tudja majd több éves adóságait is. helyeslek
1586. • 2012-07-28 20:32:34
Urak!
Érdről megyek Szendrőrally-ra,de engem is kezd érinteni a válság és egyedül nem megyek el kocsival.Ha valakinek lenne kedve netán összedobós alapon,vagy esetleg megy és utitársat keres akkor keressen meg.
Érdekel még Edelényi szálláshely is esetleg,ha a kocsi nem jön össze(mivel ingyen utazok vonaton).Borsod Kapu Vendégfogadót néztem ki.Van ez ?Jó ez?Esetleg más ha itt nincs hely?
Kis infót adjanak a környékbeliek.
THX
1585. • 2012-07-21 15:10:22
Aki ért egy kicsit hozzá az tudja hogy nem nem nagyon változatosak a pályák,soha nem ér meglepetés!Meszes,Viszló,meg az abodi szakaszok vannak mindíg,csak az irány változik!!!Elég unalmas már!!De az ózdi pályákat az elkövetkező 10 évre megtudnám tippelni hogy mindig ugyanazok a szakaszok vannak!! neszóljszám
1584. • 2012-07-20 18:37:13
Szombat reggeltől vasárnapig azért el lehet dönteni,hogy hovamenjekfotózi.
Abból már lehet következtetni,hogy szendrő rali,nem indul senki a mecsekbe.
1583. • 2012-07-18 11:21:19
Ellenkező esetben meg azért sír a "másik oldal", hogy miért nincs még kiírás, mikor lesz már pályarajz, hovamenjekfotózni'....stb.
Jót nem tudsz tenni, ez Magyarország.

Nem az a gond, hogy 2 héttel a futam előtt van részletes kiírás.
Az a paraszt a probléma forrása, aki holnap kimegy tiltott pályabejárni és arra sem hajlandó, hogy meghúzza magát ha már tilosban jár-kel...
1582. • 2012-07-17 18:42:18
Már fenn van a szendrői kiírás vele karöltve a gyorsok is,aztán meg siránkoznak a helyiek ha két héttel a verseny előtt ott zúgatják a kocsikat.
Miért nem lehet a az ítiner osztáson nyilvánosságra hozni a gyorsokat?
Elég lenne a pálya talaja és az össztáv,mindenki el tudná dönteni,hogy indul e vagy nem.
1581. • 2012-07-07 00:52:18
Telitalálat lehet...
Bár nem tudom pontosan hogy melyik autó az Infinity g36.
Remekül hangzik az 1600kg alapsúly.
Biztos sok alkatrész van hozzá ha kopik vagy törik.
Biztos sokan tudják passziválni vagy megváltoztatni a különféle menetstabilizáló elektronikákat.
stb...
1580. • 2012-07-06 22:27:42
H-ban? Ha M3-as mehet, akkor ez is.
1579. • 2012-07-06 17:44:59
Túrában??????
1578. • 2012-07-06 11:14:04
Kissé elgondolkodtam azon, hogy vajon az Infinity G36-ból miért nem épített még senki versenyautót, holott már gyárilag annak építették.

Az 1600kg-val 6,3sec alatt van százon, a váltó kiosztása és a végáttétel tisztára A-s, öntanuló ABS, Intelligens speer, sőt elöl is vezérelt fékek, egy halom gyorsulás érzékelő, gyári rajtelektronika, 330-as fékek, 18-as kerekek, stb...

Lekönnyítve, finoman húzott motorral ( sűrítés) alkohollal simán lehet abszolútot menni vele, hiszen 80-160ig a gyorsulása már gyári állapotában is jobb 2 sec-el, mint egy A-s EVO IX-nek. Hát még lekönnyítve, tunningal, alkohollal akkor...

Szóval nem értem, miért nincsen ilyen kocsi a mezőnyben.
1577. • 2012-07-04 21:07:20
Azért az f***a volt,hogy előző délután letáboroztunk az idősek otthonával szemben egy idilli helyen,egész éjjel fent voltunk(sütögetés,sörözés,dumaparti)majd hajnalban (5:30)aludjunk egy kicsit "felkiáltással" a kocsiba hunytunk 1 órát.A biztonság érzete miszerint bent vagyunk a pályán szertefoszlott amikor arra ébredtünk,hogy jön egy autó(hangos)aki megállt és tőlük tudtuk meg,hogy tulajdonképpen nem is vagyunk a pályán!Gyorsan kocsiba minden behajigál,indulás felfelé a rajt előtt kb.300 méterre le kellett tenni az autót onnan séta Bajótig! megdöbbentDe akkor is jól éreztük magunkat,jó verseny volt! helyeslek
1575. • 2012-07-02 10:49:42
Sziasztok,

Szeretnénk ezúton köszönetet mondani minden kedves nézőnek, akik a hétvégén segítettek a 2. gyorson (Máriahalom-Szomor) talpra állítani autónkat, bennünket és akik segítségével az autó legalább lábon kitámolygott a gyorsaságiról.

Gazdik Laci - Ruga Endre
1574. • 2012-07-02 10:43:03
Sziasztok!

Szeretnénk megköszönni a hétvégén nyújtott segítséget a 6. gyors végén a duennek (Endrének), Jobbágy Petinek és navigátorának, a többi sporttársunknak valamint a gyorsasági szakasz nézőinek, akik segítettek kivenni minket, hiszen ennek a segítségnek köszönhetően jutottunk be a parc ferme-be.
Az ott történtek utáni izgalom miatt, nem tudunk mindenkit névszerint említeni, ezért elnézést kérünk.

Köszönettel: Nagy-Varga Géza, Kóródi András
1573. • 2012-07-01 22:22:59
Sziasztok!
Képeket és videókat keresünk a képen szereplő piros rettenetről, ha valakinek van valami saját képe/videója küldje el nekem a flegi17@gmail.com címre, köszönöm! :)
1572. • 2012-07-01 21:49:57
Kedves
Fender sportfotó..
Köszönöm a jelzésed,a rajthellyel kapcsolatban.az engedély visszavonásával kapcsolatban el kell oszlassak pár dolgot.Egy dolog a versenyzők hozzáállása a tréninghez...persze hogy nem tett jót a nem helyénvaló edzésmód,de nem ez volt a fő ok...Sajnos helybéli vagyok,és tisztába vagyok az itteni viszonyokkal..érvek,pro,és kontraként működött az engedély visszavonása,és az érdek kontra ellen érdek vívott...az utóbbi nyert..ha vázolnám a valóságot,sokan sértődnének..maradjunk annyiban,hogy ha az öregek otthona tulajdonosának lett volna ott egy kis kocsmája,ment volna ott is a mezőny...És ez annyira magyar virtus....Igaz,hogy egy kultusz pálya mentén épűlt az épület,talán tíz éve,ahol régen komoly,első osztályú versenyeket szerveztek,most igazodni kell az új tulajdonos kénye-kedvéhez,és nagy befolyásához...Na ez is magyar virtus...elég csak a hobbiját megnézni,meg a falu első emberének a hobbiját,és elhiszed:együtt járnak ide-oda...és máris összeáll a kép..de ezek mostmár mindegy dolgok,a verseny lement,ugy,ahogy ezt eldöntötték..ezreknek maradt ki pár dolog az életükből a mai nap,azért,mert két három embernek más volt a kedve..és ez,az igazi magyar virtus...na mindegy..csakhogy tisztába légyetek a dolgokkal..
1571. • 2012-07-01 19:18:25
Az eredeti rajt rögtön az Őrisápra vezető út elején (főútról lekanyarodva) lett volna, de egyéb tényezők miatt a verseny előtt egy héttel visszavonták az engedélyt. (olvasd el a DUEN-es értesítést) Én arra gondolok, hogy az öregek otthona zavarhatott be, meg az olyan versenyzők akik egész héten a pályán eddzegetve elbaszták a többi versenyző versenyét... De ha kicsit belegondolva, ha az eredeti rajthelynél maradtak volna akkor 1 autó 5mp alatt elhúz előtte, így meg mindenki ott melegített előttük...
1570. • 2012-07-01 02:10:52
És balesetmentes versenyzést holnapra (illetve mára) a mezőnynek!
RTE - AMTOSZ
oldalanként | növekvő
összesen: 2289 hozzászólás • 115 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
242526 27282930
01 02 03 04 050607
08 09 10 11121314
15 16 17 18192021
222324 25 262728
2024.07.05-07.

részletes infóink

2024.07.06.

részletes infóink

2024.07.07.

részletes infóink

2024.07.07.

részletes infóink

2024.07.11-13.

részletes infóink

2024.07.13-14.

részletes infóink

2024.07.12-14.

részletes infóink

2024.06.21-11.05.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k