TRACKWOOD - Drift Fesztivál - 2024.július 11-12-13.
Angyalfi Karcsi - INACroatia Rally
32.INA Croatia Delta Rally
2005-06-14
interjú • duen
h i r d e t é s
Összes oldal:
701770494
Napi oldal:
126776
Jelenleg:
1834
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása az 1.futam után
1. Suborits Péter
208
2. Kasza Kristóf
196
3.
Fónagy Kristóf
190
4. Gách Bence
175
5. Bíró-Ambrus Roland
174
6. Tóth Richárd
167
7. Gönczi Dániel
161
8. Csortos László
157
9. Petrovszki Máté
153
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Szardínia Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
122
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
104
3. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
104
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
92
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
74
6. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
52
7. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
36
8. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
27
9. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
23
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 3.futam,
a Royal Rally of Scandinavia után
1. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
56
2. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
56
3. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
40
4. Oliver Solberg
SKODA Fabia RS Rally2
35
5. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
32
6. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
31
7. Mikko Heikkila
Toyota Yaris GR Rally2
28
8. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
27
9. Alejandro Cachón
Toyota Yaris GR Rally2
26
10. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
25
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
100
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
98,5
3. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
77
4.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
64
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
58
6. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
57,5
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
36,5
8. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
9. Ranga Péter
Skoda Fabia R5 Evo
30,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
66,25
3. Bodogán F.
LADA VFTS
54,5
4.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
52
5. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
50
6. Cseri József
LADA VFTS
37,5
7.. Hevesi Norbert
BMW E36
35
8. Prigyeni Péter
LADA 2107
34,5
9. Nagy Matyi
BMW E36
26,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
35
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
29
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
25,5
4. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
5. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
19,5
6. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
7. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
9,25
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
2. Baksai László
Lada VFTS
68,5
3. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
61,5
4. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
26
6. Hauck Zsolt
Lada 2107
21
7. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
19
8. Szetei Norbert
Peugeot 208
15
9. Balogh Lajos
Citroen C2 R2 Max
11
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1. Kovács Dominik
Opel Astra
59
2. Bíró Gergő
Opel Astra
44
3. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
4. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
5. Géczi László
Lada 2107
25
6. Bajusz Krisztián
Lada 2101
25
7. Krámpek Nándor
Lada 2107
24
8. Pete László
Lada VFTS
24
9. Kiss Zsolt
Suzuki Swift
19
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 2.futam,
a II.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
45
2. Nagy István
Volkswagen Golf
27
3. Müller Roland
Lada 2101
24
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
45
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
28
3. Hankó László
Lada 2107
26
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat

Ifj.Angyalfi Karcsi.
Itthon nem indul, de a horvát bajnokságban kipróbálja magát.
Az elmúlt hétvégén a 32.INA Croatia Delta Rally-n indult egy Mitsubishi Lancerrel...
A verseny után kérdeztem:

Karcsi, meséld el, milyen is ez a verseny...
230 versenykilométer várt ránk. Az első nap is hét gyors és másnap is.

Nagyon rosszul kezdődött az első napunk.
Előtte cseréltünk féktárcsát és betéteket és emiatt nagyon hamar elmelegedett a fékünk, de nem is ez volt a nagyobb gond…
Sajnos a navigátorom, Balogh Jani rosszul lett már az első gyorson és ez folytatódott a második és harmadik gyorson is. Szegény a gyors felétől végig hányta a szakaszt az autóban… Úgy jöttem ahogy láttam.

Hát egyik pálya sem egy Tardos-Bikol, amin már talán mentél néhányszor…
:) Igen, tényleg nem mondhatnám, hogy fejből mentem. Ráadásul tréningezni sem tudtunk túl sokszor.
Ennek ellenére a harmadik gyorsaságin mentem egy abszolút második időt, egy tizeddel rosszabbat, mint a Sebalj ment a C2 Super1600-assal.
Mondtam Janinak, hogy szedje össze magát…

Nem értettem, hogy miért van az az eredmények figyelésekor, hogy Ti nem az elejében jöttetek.
Sajnos egyszerű a magyarázat, mivel EK futam volt és mi A8ban neveztünk, így a mezőny végén indultunk.
Éppen ezért azt tudtam előre, hogy az első és negyedik gyorsaságin nem fogok majd jó időt menni, mert az egy borzasztóan koszos pálya volt, végig felhordással. Viszont a másik két gyorsot, az 5-6-at sikerült megnyernünk, már Jani is tudta rendesen diktálni a kanyarokat.

Így a nap végére sikerült feljönnünk az abszolút harmadik helyre, 4re voltunk a második helyen álló Sebalj-tól és Béres Józsi is csak 25-re volt tőlünk.

Mivel tudtam, hogy a második nap milyen gyorsaságik jönnek, szinte biztos voltam benne, hogy feljebb tudunk még lépni.
Aztán eddig tartott…

Mi történt?
Variáltunk reggel a gumikkal.
Kaptunk egy versenyzőtársunktól kemény gumit, amiről csak annyit tudtunk, hogy már nem fiatal 3-4 éves, de reméltük, hogy ez nem lesz gond. Megkérdeztem néhány emberkét, hogy mi a véleménye, hogy régi, de még nem használt gumival megyünk, de a végén én hoztam meg a döntést, hogy belevágunk.

Három defektet kaptunk…
Az első gyorson kaptunk egyet, majd a második rajtjában még egyet. Akkor már defektes kerékkel mentünk végig, majd a következő gyorson újra szétrobbant a gumi, amivel már nem tudtunk mit kezdeni. Sajnos kiestünk.
Mindegyik gumi szó szerint felrobbant, egyértelműen a gumi öregségére lehet visszavezetni a problémát.
Sajnálom, hogy ezt választottam és nem a közepes gumit. Lehet, hogy az elmelegedett volna, de akkor végigértünk volna.

Nem vittetek magatokkal elég gumit, hogy mástól kellett kérni?
Vittünk sok gumit, de nem érkezett meg időben a keményebb Michelin gumi, így csak Pirelli volt nálunk. Viszont az első nap Michelinnel mentem és azt beszéltük a srácokkal, hogy ne variáljuk, hogy az első nap ilyennel, másnap olyannal megyünk, azért jött az a megoldás, hogy az öreg gumikkal megyünk.

Most így utólag már tudom, hogy minden más megoldással előrébb jutunk. Sajnálom. A döntést én hoztam meg, csak magamat hibáztathatom.

Nem beszéltünk még róla, melyik autóval indultatok?
Ugyanaz az autó, amivel Szlovéniában mentem.
Ez egy N csoportos autó, de mivel A-ba neveztem, de az autóm még nem lett kész és nem lehet visszább nevezni, így maradt ez a megoldás. Annyi, hogy a nagyobb szűkítőt tettük be az autóba, de különben teljesen N-es.

Milyen hangulata volt a versenynek, hogy éreztétek Magatokat?
Nagyon jó verseny, a gyorsok hihetetlenül jók. 20 kilométernél hosszabb gyorsok, a superspeciál a szervizpark mellett, a fiúk is láttak végre egy kicsit a versenyből.
Semmi rosszat nem tudok mondani.

Nekünk ugyan eleve rosszul kezdődött, mivel az utolsó két tréningnapról trélerren jöttünk haza, nem is tudtuk azt a két napot normálisan letréningezni.

A legnagyobb szívfájdalmunk az, hogy a horvát bajnokságban ez egy másfél szorzós verseny volt és így elúsztak a pontok. Úgy indulunk neki a bajnokságnak, hogy az elsőnek 30 pontja van, nekünk pedig nulla.

Szilágyi Janival sokat beszélgettünk, aki azt mondta, hogy szerinte is jó lesz ez, főleg, ha rendesen fogok majd tudni tréningezni, a navigátor is rendben lesz, az autó is rendbe lenne, akkor ez mindenképp biztató.
A következő versenyre kész lesz az A-s autó, jobban odafigyelünk a részletekre és szeretnénk beleszólni a bajnokságba, szeretnénk megnyerni. Három hét múlva lesz a következő futam…

Valahonnan ismerős az autó designja…
Hát persze, Spiciék autójához hasonlít, hiszen egy csapat vagyunk és a támogatói kör is azonos.
Ezúton is szeretnénk köszönetet mondani a következőknek: Mega Kft., Mammut, Euro-Norp Harcon, Szemerey Transport, FTL-LOG, Készpénz Autó, Készpénz Lízing, Gulyás nagykereskedelem, GBP-TEX és a többi segítőinknek is.

Ez a hír most jelenik meg 4489. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
242526 27282930
01 02 03 04 050607
08 09 10 11121314
15 16 17 18192021
222324 25 262728
2024.07.05-07.

részletes infóink

2024.07.06.

részletes infóink

2024.07.07.

részletes infóink

2024.07.07.

részletes infóink

2024.07.11-13.

részletes infóink

2024.07.13-14.

részletes infóink

2024.07.12-14.

részletes infóink

2024.06.21-11.05.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k