h i r d e t é s
Összes oldal:
732057439
Napi oldal:
41361
Jelenleg:
1569
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
kiemelt partnerünk :
további partnereink :
webshopunk :
1. |
Kasza Kristóf |
|
779 |
2. |
Fónagy Kristóf |
|
754 |
3. |
Gönczi Dániel |
|
704 |
4. |
Kozsuk Péter |
|
630 |
5. |
Suborits Péter |
|
628 |
6. |
Végh Krisz |
|
608 |
7. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
606 |
8. |
Osztás Ábel |
|
588 |
9. |
Balogh Richárd |
|
573 |
1. |
Thierry Neuville |
|
192 |
2. |
Ott Tanak |
|
158 |
3. |
Sebastian Ogier |
|
154 |
4. |
Elfyn Ewans |
|
140 |
5. |
Adrien Fourmaux |
|
130 |
6. |
Kalle Rovanpera |
|
86 |
7. |
T. Katsuma |
|
80 |
8. |
Dani Sordo |
|
44 |
9. |
Semi Pajari |
|
34 |
1. |
Hayden Paddon |
|
131 |
2. |
M.Franceschi |
|
104 |
3. |
Miko Marczyk |
|
91 |
4. |
Andrea Mabellini |
|
71 |
5. |
S. Tempestini |
|
59 |
6. |
Jon Armstrong |
|
59 |
7. |
Mads Ostberg |
|
51 |
8. |
Simon Wagner |
|
49 |
9. |
Efren Llarena |
|
45 |
1. |
Csomós Miklós |
|
157 |
2. |
Turán Frigyes |
|
124 |
3. |
Velenczei Ádám |
|
121 |
4. |
Német Gábor |
|
112,5 |
5. |
Tóth Tibor |
|
80 |
6. |
Klausz Kristóf |
|
78 |
7. |
Trencsényi J. |
|
72,5 |
8. |
Osváth Péter |
|
52,5 |
9. |
László Martin |
|
35,5 |
1. |
Marozsi Zsolt |
|
112 |
2. |
Balla Tamás |
|
109,75 |
3. |
Rongits Attila |
|
85 |
4. |
Bodogán Ferenc |
|
82,5 |
5. |
Hulmann Gábor |
|
73,5 |
6. |
Kronome Ákos |
|
65,5 |
7. |
Nagy G.M. |
|
43,5 |
8. |
Tóth Barna |
|
43,5 |
9. |
Cseri József |
|
37,5 |
1. |
Czékmány Norbert |
|
65 |
2. |
Határ Attila |
|
45 |
3. |
Kerék Balázs |
|
38,5 |
4. |
Viszló Csaba |
|
28,5 |
5. |
Berta László |
|
20 |
6. |
Zagyva Dorka |
|
14,25 |
7. |
Hibján József |
|
12 |
1. |
Baksai László |
|
121,5 |
2. |
Tamás Gyula |
|
82,5 |
3. |
Ronavolgyi E. |
|
73 |
4. |
Várnai Dávid |
|
54 |
5. |
Hauck Zsolt |
|
46 |
6. |
Ruszó Krisztián |
|
42 |
7. |
Tellér Antal |
|
41 |
8. |
Szetei Norbert |
|
37 |
9. |
Görög Péter |
|
35,5 |
1. |
Bíró Gergő |
|
66 |
2. |
Kovács Dominik |
|
59 |
3. |
Kerekes Bence |
|
49 |
4. |
Oberling K. |
|
48 |
5. |
Bajusz Krisztián |
|
48 |
4. |
Kosztolányi L. |
|
40 |
5. |
Bévárdi Péter |
|
35 |
7. |
Fenyvesi Péter |
|
33 |
8. |
Krámpek Nándor |
|
31 |
1. |
Mekler László |
|
45 |
2. |
Tóth István |
|
40,5 |
3. |
Emődi Balázs |
|
21,75 |
1. |
Wirtmann Ferenc |
|
120 |
2. |
Csukovics István |
|
78,5 |
3. |
Müller Roland |
|
65,5 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
90 |
2. |
Szombathelyi P. |
|
82,5 |
3. |
Zsolna József |
|
69,5 |
1. |
Benyó Máté |
|
42 |
2. |
Kárai Tamás |
|
22 |
3. |
Ales Fucik |
|
22 |
4. |
Antal István |
|
20 |
5. |
Kotán Péter |
|
19 |
6. |
Pál Krisztián |
|
19 |
7. |
Z.Staniszewszki |
|
18 |
8. |
Alois Höller |
|
13 |
9. |
Koncseg Zoltán |
|
13 |
|
A Castrol Edge Rally Show-n jártamban-keltemben sok ismerős arcot láttam. Egy közülük különösen felkeltette a figyelmemet: Világi Peti. Aki a cím alapján nem tudja hová tenni: a Danubius Rádió műsorvezetője volt, a Renault Clio Kupában tűnt fel jónéhányszor, majd a Kassa Ralin, Patkó Gergővel az oldalán. Ezután eltűnt - gondoltam, megkérdezem, mi van vele mostanában…
- Amikor valóra vált a nagy álmod, beülhettél egy igazi raliautóba, utána eltűntél… - Hú, ez mikor is volt? 2005-ben. Előtte sem töltöttem sok időt sajnos ott, de annál jobban szerettem. Az elején navigáltam ugye Király Gabinak egy VFTS-ben, akkor határoztam el, hogy meg kéne nekem ezt tanulnom. Utána jött a gyorsasági szakág és a Zengő Motorsport, egy évig Astra, majd a Clio három évig. Nagyon tetszett és sokat tanultam. Ezután jött a Kassa Ralis lehetőség, ahol egy N/3-as Suzukival rajthoz állhattam. Nagyon nagy élmény volt, és kár, hogy az tizedik gyorsaságin tetőre tettem… :) De életem egyik legmeghatározóbb élménye volt. Ezután úgy alakultak az elfoglaltságaim, hogy nem érek rá hétvégén, mert dolgoznom kell: az RTL Klubon és a Sport Klubon.
- Mit csinálsz most? - Focit és autóversenyeket közvetítek, elsősorban DTM-et. Valamint most Forma-1-et is közvetítek, de nem a tévében, hanem egy mozi megvette a jogokat és ott. Ennek Nyugat-Európában nagy hagyományai vannak, és szerencsére ezidáig itthon is minden alkalommal megtelt a terem, ahol a Forma-1-et vetítették. Nem csoda, hisz 100 négyzetméteres vásznon lehet Forma-1-et nézni… Ott is én vagyok az egyik kommentátor, ami tök jó, csak ugye hétvégén dolgozom. Így nem nagyon jut rá időm, hogy kimenjek a versenyekre, akár nézőnek, akár indulónak.
- De most itt vagy, a Rally Show-n - mit keresel itt? - Most is dolgozom…:) A 98,9 RISE FM-nek vagyok az egyik műsorvezetője, és ma innen megy a műsorom. Ez egyébként egy teljesen új, digitális adó, leginkább a Balaton környékén és az Interneten fogható, a www.risefm.hu oldalon.
- Egy büdös nagy Hummer-t vezettél most: hogy barátkoztál meg a sportautók után egy ekkora géppel? - Nem az én világom, de azért van egy fílingje… Ez egyébként a rádió promóciós autója, nem az enyém…:) Ebben 6000 ccm-es benzinmotor van, igazi fogyasztógép, és egy 25-30 litert eszik… Főleg, hogy veszettül kell nyomni a gázt, mert nem megy - ami nem is csoda, hisz 3 tonnás az autó. Nem nagyon lehet összehasonlítani más utcai autókkal. De, anélkül, hogy meg akarnék sérteni bárkit is, olyan bunkó-fílingje van: mész, bámulnak, lehúzod az ablakot, kikönyökölsz, és lenézel rájuk, ők meg látják, hogy na, ez a suttyó médiás…:)
- A Danubius-ban volt a promód, hogy "Apu, apu, gyere mán…", amit sokszor kiabáltak utánad mindenfelé. Hallod ezt még mostanában? - Igen, szoktam, bár jóval ritkábban, de akkor is főleg az autósport körében.
<<< az elhíresült szlogen letöltése (mp3) >>>
- Nem vágysz vissza a pálya mellé - akár tűzállóban, akár mikrofonnal? - Dehogynem! Az idei első gyorsasági futamon én lehettem a helyi spíker, és megint elkezdett bizseregni a vérem…:) De egyelőre tényleg nem tudok.
- Rali..? - Az lenne a legjobb, de annyira meg nem tudok vezetni. Ezért most nagyon élveztem, hogy a finn srác, Miettinen mellé beülhettem, szerintem ez a fiú zseniálisan kezelte ezt az N/4-es autót. Én ugye egyszer vezettem, Kassán, még 2005-ben. Az nagyon nagy élmény volt, de ezt tényleg nagyon meg kéne tanulni. Annyi kalandunk volt, hogy szegény Patkó Gergő, aki háromszoros bajnok volt, azt mondta, hogy ennyit megforgó autóban és árokban még nem volt a pályafutása alatt, mint velem egy versenyen…:) Arról nem is beszélve, hogy egészen addig, míg nem ült mellém, még sosem borult fel…:) Tehát azért ezt a sportot tisztelni kell: az autót is, a pályákat is, és persze az autóversenyzőket is. Nekem jó nagy arcom van, meg nagy szám, és tudok beszélni róla. De ez egy ralipályára kevés.
Ez a hír most jelenik meg 6457. alkalommal
|