A szájkarate szakosztály bemutatóját mellőzve kérdezném, hogy van-e valakinek ÉRDEMI információja a nov. 17-i miskolci sprintről, vagy várjunk tovább türelemmel? (A KopiRallye által hivatkozott határozatot már olvastam.)
Egyenlőre úgy tűnik senki sem rendezi, mivel a 21-én megadott befizetési határidő, tegnap 15:00-kor letelt.
Viszont Te, másfél héttel korábban, 11-én ígérted a kiírást, amikor még szó nem volt megszorításról.
Szóval LÁTNOK VAGY!
Huh, 4 éve volt, valamelyik Lada klub fórumon link-ként. Nem én csináltam a weblapot sem, amire a link mutatott, valamelyik fan.
Szerintem ma bármelyik Lada-s versenyszerelő tudja már, ami ott össze volt szedve. Lényegében az alkatrészek netes rendelési helyének gyűjteménye volt, hol mi a legolcsóbb.
KopiRallye!
Utólagos belemagyarázás.
Az említett elektronikus határozat a májusi verseny kifizetésével kapcsolatos rendezői megszorításról szólt, és köze nem volt a Te két hete tett ígéretedhez.
Megmondta KopiRallye van még három hét...hát bőven elég lesz a verseny előtt egy héttel megtudni,hogy lesz-e verseny vagy nem lesz...gondoljatok bele,mennyivel izgalmasabb!
Ezt szerintem követendő trendnek kellene tekinteni...juhéééé...
Elnézést az egyszerűségemért,de ez kicsit megmosolyogtat...
Érdeklődnék, hogy mit lehet tudni a november 17-ére tervezett miskolci évadzáró sprintről? Leginkább a rendezvény megvalósulásának realitása érdekelne. :)
Aki tud valamit ezzel kapcsolatban, az ne tartsa magában!
Köszi!
Ez a "minden homológ" legyen eröltetése pedig nem a biztonságról szól, azzal csak takaróznak. Arról szól, hogy a sportfelszerelés üzleteikben pörgetni kell a készleteket.
Highand2 Úr nem csodákról beszél, hanem nagyon is tényszerű dolgokról. Mint ahogy Cigi is akin jókat szoktak röhögni... "f***a gyerek, jól megmondja" ... sajnos ennyiben kimerül a dolog és hamar elfelejtik a mondanivalójukat.
"Eddig nem tapsztaltam hogy nagyszerű elképzeléseid szárba szökkentek volna"
Kőházy Karcsival egyszer valaki eldöntötte, hogy legyen drift Magyarországon. Valaki lebeszélte ezt Szvetlana-val és megrendezte a legelső ilyen edzést az Euroringen, ahol mindjárt alá is íratta a megjelentekkel a drift szövetség megalakítását. ( a papír a mai napig megvan) Azután valaki elment az első tényleges közgyűlésükre és elmondta mennyire a fontos az MNASZ-től való függetlenség és azt, hogyan lehet ezt jogilag elérni, bár a javaslat az volt, hogy csinálják az első évet az RTE-n belül. Akkor azt mondták, hogy tudják ők azt RTE nélkül is és meg is mutatták, hogy tudják. A lényeg: ma függetlenek. ( Winkler majd elmondja ha akarja, ő is ott volt)
Valaki kitalálta, hogy a tököli reptér nagy aszfalt kockája mellette lévő betonkockával a legideálisabb hely gyakorlásra edzésre, oktatásra. Sok százan gyakoroltak ott, mielőtt az első versenyt odaszervezték volna.
Valaki felírta netre, hogyan lehet a fékutat feltekerni azaz a felére harmadára rövidíteni, ha nagy a baj. Valaki felhívta a figyelmet, hogy az az átkozott háromszög a főívnél még sok versenyző halálát fogja okozni ( legutóbb két hete)
Azután valaki újra élesztette a Suzuki Kupát a kezdők miatt. Valaki megmutatta, hogy igenis lehet a verseny előtt minden egyes autó lényeges műszaki alkatrészeit egyenként ellenőrizni 2 óra alatt, bontás nélkül. Volt hogy 10 autót ellenőriztek a versenyzők, mert egymás kocsijait ellenőrizték. Eredménye az lett, hogy egy helyen szálltak meg, közös szervízpontokat alakítottak ki, a navigátorok este egymás itinerét tökéletesítették.
Egy 140Le-s Lada motorért volt arca némely motorépítőnek 2.000.000-t elkérni. Gál Pali bácsi, Havassy mester és Szebellédy tanár úr segítségével, valamint a néhai zseni Török segítségével és egy remek autószerelő mester ( de méltatlan barát) segítségével sikerült valakinek kidolgozni a módszert, amivel 330.000 Ft-ból bárki képes volt a 140 Le-t elérni. A módszer felkerült a netre, sok százan megcsinálták. Azóta a módszer és alkatrészek beszerzési címei közkinccsé váltak.
Valaki megtette ugyanezt a 8 szelepes Suzuki motor átépítésével kapcsolatban, amire maga Havassy mondta anno, hogy reménytelen a felhúzása. Azután a régi, a Suzuki gyár által sugallt műszaki szabály alapos átolvasása után kiderült a nagy titok, ami szintén felkerült a netre. Ma már ezt is bárki meg tudja csinálni.
Valaki bevitte az endoszkópot elsőként ebben az országban a verseny utáni műszaki ellenőrzésre. ( utólag is köszönet érte annak, aki önzetlenül kölcsönadta erre a célra és a legrosszabbat annak a motorépítőnek, akinek az embere szántszándékkal eltörte benne az üvegszálat). Bebizonyosodott, hogy egyetlen átalakított gyújtógyertyával igenis lehet köbölni a motort. Kiderült, hogy 3.000Ft-os műszerrel 1 perc alatt lehet váltó áttételt ellenőrizni bontás nélkül. Megjelent egy szabályban a kompresszió viszony mérésének gyakorlati módja.
Végre a versenyeken a szervízparkban kötelező lett a női mobil WC. A lassítók messzebb kerültek a kanyaroktól. Megszűnt a lassító rombolás miatti állandó vita.
Több MNASZ-es műszaki szabály megváltozott. A versenyautónak átalakított autók nem csak MNASZ papírral vizsgázhattak.
Hogy van az, hogy akadnak olyan rendezők, akiknek NEM gond a a szabályok betartása, és annak ellenére, hogy NEM tagjai a szövetségnek, mégis elfogadják az előírásokat?
Egyáltalán nem azért, hogy jófiúk legyenek az Mnasz-nél, hanem azért mert szeretnének szabályos, biztonságos, és sportszerű versenyeket rendezni.
highand2 úr!
Eddig nem tapsztaltam hogy nagyszerű elképzeléseid szárbaszökkentek volna...
Várom a csodát. Viszont amit leírsz az nem egy kerek gondolatmenet...
Én úgy gondolom hogy valamilyen szabályozott rendszerben kellene működjön az amatőr versenyzés. Nem a meghirdetett szigorú korlátozásokra gondolok, pláne hogy a létrehívója már nincs a sportágban.
Tudnánk mondani több olyan dolgot (de nem említi senki valamiért), ami rontotta a sprintek hírnevét - pl. megfelelő mentőszolgálat hiánya, stb. Máshol látom az északkeleti régióban volt versenyrendezőt nyiatkozni hogy jövőre rendez bajnokságot, de tudom hogy pár helyi szerv nem szeretné viszontlátni a versenyeit. Vannak még kérdőjelek bőven.
Kb "Miért beteg a magyar foci" szintjén vagyunk, mint arról már szó volt...
Oké,hogy nem felettes szerve az MNASZ a Sprintnek,de mégis kell az MNASZ engedély egy versenyre,hogy megrendezhető lehessen...ugye sporttörvény.
Ez a pertársaság,hogyan áll fel? Hogyhogy az ország legjobb ügyvédjei fognak az MNASZ-el szemben állni? A sprinteseknek , amatőröknek sincs erre egy forintja sem...
Csak kérdezősködök...nekem nem tetszik ez a mozgolódás. MNASZ elleni összefogás...hirtelen RSB meghívó...üldözési mániám van már és annyi összefonódott szálat látok már a háttérben,hogy nem tudok optimista lenni....