ARK Sprint Miskolc
Prológ a salakon és Bükkszent oda-vissza
2013-10-31
információ • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
737404705
Napi oldal:
122955
Jelenleg:
2532
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása az 5.futam után
1. Kasza Kristóf
959
2.
Fónagy Kristóf
946
3. Gönczi Dániel
873
4. Osztás Ábel
794
5. Kozsuk Péter
787
6. Suborits Péter
786
7. Végh Krisz
783
8. Bíró-Ambrus Roland
759
9. Balogh Richárd
714
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a 12.futam, Central Europe Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
225
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
200
3. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
185
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
166
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
146
6. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
114
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
102
8. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
44
9. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
41
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a bajnokság végeredménye
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
145
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
124
3. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
109
4. Andrea Mabellini
Skoda Fabia
101
5. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
88
6. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
59
7. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
51
8. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
49
9. Simon Wagner
SKODA Fabia RS Rally2
49
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
169
2.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
157
3. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
136
4.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
124
5. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
119
6.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
80
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
72,5
8. Hadik András
Skoda Fabia R5 Evo
58
9. Osváth Péter
Skoda Fabia R5 Evo
52,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
a bajnokság végeredménye
1. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
143,25
2. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
135
3. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
4.
Hulmann G.
LADA VFTS
96
5. Bodogán F.
LADA VFTS
87,25
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
72,25
7. Tóth Barna
BMW E36
63
8. Nagy G.M.
Lada VFTS
43,5
9. Cseri József
LADA VFTS
43,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a bajnokság végeredménye
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
83
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
60
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
38,5
4. Berta László
Peugeot 208 Rally4
31
5. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
28,5
6. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
22,75
7. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
18
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1. Baksai László
Lada VFTS
121,5
2. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
117,5
3. Ronavolgyi E.
Honda Civic
94
4. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
82
5. Hauck Zsolt
Lada 2107
64
6. Tellér Antal
Peugeot 208
52
7. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
45,5
8. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
42,5
9. Molnár Ferenc
Lada VFTS
37,5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1. Bíró Gergő
Opel Astra
82
2. Rácz Gábor
Lada VFTS
80
3. Oberling K.
Suzuki Swift GTi
72
4. Bajusz Krisztián
Lada 2101
72
5. Kovács Dominik
Opel Astra
61
6. Szabó Zoltán
Lada 2105
60
7. Lipóczky Dani
BMW E36
51
8. Kerekes Bence
Lada VFTS
49
9. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
C géposztály
1. Mekler László
Alfa Romeo Giulia Sprint GTA
45
2. Tóth István
Škoda S120S
40,5
3. Emődi Balázs
Fiat 124
21,75
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
120
2. Csukovics István
Lada 21013
78,5
3. Müller Roland
Lada VAZ 2101
65,5
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
90
2. Szombathelyi P.
Lada VFTS
82,5
3. Zsolna József
Lada 2105
69,5
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat
MARB - Rallye Sprint Bajnokság
oldalanként | növekvő
összesen: 542 hozzászólás • 28 oldal
122. • 2013-10-27 22:08:07
Most akkor mi van???Telefonálgatni kell az MNASZ embereinek,hogy meg tudjuk,hogy mi lesz??? megdöbbent megdöbbent
121. • 2013-10-27 21:08:02
Na látod ez a hátránya ha valaki álnéven szerepel. Akit érdekelt és felhívott az már tudja mi történik, neked még várni kell.
120. • 2013-10-27 13:07:51
A szájkarate szakosztály bemutatóját mellőzve kérdezném, hogy van-e valakinek ÉRDEMI információja a nov. 17-i miskolci sprintről, vagy várjunk tovább türelemmel? (A KopiRallye által hivatkozott határozatot már olvastam.)

Köszönöm!
119. • 2013-10-26 23:13:24
Egyenlőre úgy tűnik senki sem rendezi, mivel a 21-én megadott befizetési határidő, tegnap 15:00-kor letelt.
Viszont Te, másfél héttel korábban, 11-én ígérted a kiírást, amikor még szó nem volt megszorításról. forgatom a szemem
Szóval LÁTNOK VAGY! vigyorgok
118. • 2013-10-26 15:52:57
Huh, 4 éve volt, valamelyik Lada klub fórumon link-ként. Nem én csináltam a weblapot sem, amire a link mutatott, valamelyik fan.


Szerintem ma bármelyik Lada-s versenyszerelő tudja már, ami ott össze volt szedve. Lényegében az alkatrészek netes rendelési helyének gyűjteménye volt, hol mi a legolcsóbb.

Nem szeretném újból végigcsinálni.
117. • 2013-10-26 01:04:52
ÉS KI RENDEZI AZ UTOLSÓ ÉSZAKI RÉGIÓ VERSENYT ?
116. • 2013-10-25 23:04:41
KopiRallye!
Utólagos belemagyarázás.
Az említett elektronikus határozat a májusi verseny kifizetésével kapcsolatos rendezői megszorításról szólt, és köze nem volt a Te két hete tett ígéretedhez. neszóljszám
115. • 2013-10-25 22:17:57
Megmondta KopiRallye van még három hét...hát bőven elég lesz a verseny előtt egy héttel megtudni,hogy lesz-e verseny vagy nem lesz...gondoljatok bele,mennyivel izgalmasabb!

Ezt szerintem követendő trendnek kellene tekinteni...juhéééé...

Elnézést az egyszerűségemért,de ez kicsit megmosolyogtat...
114. • 2013-10-25 21:57:36
MNASZ oktober 21 / 10/E elnökségi határozat.De már túl vagyunk rajta, van még 3 hét.
113. • 2013-10-25 19:29:13
Bajnokavató ??????????????????
112. • 2013-10-25 15:35:33
highand2,

Nem belefolyva az aktuális vitába, pusztán a kíváncsiság hajt: Feldobnád a linket arról a 330k-ból építhetó 140LE-s motorról?
111. • 2013-10-25 11:40:32
KopiRallye azt igérte 10.11-én, hogy a jövő hétvégén lesz kiírás. Holnap már a második "jövő hétvége" lesz. Kiírás meg sehol. bizonytalan
110. • 2013-10-25 11:20:50
Jól értesült embörz!

Érdeklődnék, hogy mit lehet tudni a november 17-ére tervezett miskolci évadzáró sprintről? Leginkább a rendezvény megvalósulásának realitása érdekelne. :)

Aki tud valamit ezzel kapcsolatban, az ne tartsa magában!
Köszi!
109. • 2013-10-16 22:30:13
Ez a "minden homológ" legyen eröltetése pedig nem a biztonságról szól, azzal csak takaróznak. Arról szól, hogy a sportfelszerelés üzleteikben pörgetni kell a készleteket.
108. • 2013-10-16 22:25:44
Helyesbítek: sajnos ennyiben kimerül a dolog, nem értelmezik a mondanivalójukat és amikor hasznosítani kellene ezt a tudást addigra elfelejtik.
107. • 2013-10-16 22:22:45
Highand2 Úr nem csodákról beszél, hanem nagyon is tényszerű dolgokról. Mint ahogy Cigi is akin jókat szoktak röhögni... "f***a gyerek, jól megmondja" ... sajnos ennyiben kimerül a dolog és hamar elfelejtik a mondanivalójukat.
106. • 2013-10-16 16:13:54
"Eddig nem tapsztaltam hogy nagyszerű elképzeléseid szárba szökkentek volna"


Kőházy Karcsival egyszer valaki eldöntötte, hogy legyen drift Magyarországon. Valaki lebeszélte ezt Szvetlana-val és megrendezte a legelső ilyen edzést az Euroringen, ahol mindjárt alá is íratta a megjelentekkel a drift szövetség megalakítását. ( a papír a mai napig megvan) Azután valaki elment az első tényleges közgyűlésükre és elmondta mennyire a fontos az MNASZ-től való függetlenség és azt, hogyan lehet ezt jogilag elérni, bár a javaslat az volt, hogy csinálják az első évet az RTE-n belül. Akkor azt mondták, hogy tudják ők azt RTE nélkül is és meg is mutatták, hogy tudják. A lényeg: ma függetlenek. ( Winkler majd elmondja ha akarja, ő is ott volt)

Valaki kitalálta, hogy a tököli reptér nagy aszfalt kockája mellette lévő betonkockával a legideálisabb hely gyakorlásra edzésre, oktatásra. Sok százan gyakoroltak ott, mielőtt az első versenyt odaszervezték volna.

Valaki felírta netre, hogyan lehet a fékutat feltekerni azaz a felére harmadára rövidíteni, ha nagy a baj. Valaki felhívta a figyelmet, hogy az az átkozott háromszög a főívnél még sok versenyző halálát fogja okozni ( legutóbb két hete)

Azután valaki újra élesztette a Suzuki Kupát a kezdők miatt. Valaki megmutatta, hogy igenis lehet a verseny előtt minden egyes autó lényeges műszaki alkatrészeit egyenként ellenőrizni 2 óra alatt, bontás nélkül. Volt hogy 10 autót ellenőriztek a versenyzők, mert egymás kocsijait ellenőrizték. Eredménye az lett, hogy egy helyen szálltak meg, közös szervízpontokat alakítottak ki, a navigátorok este egymás itinerét tökéletesítették.

Egy 140Le-s Lada motorért volt arca némely motorépítőnek 2.000.000-t elkérni. Gál Pali bácsi, Havassy mester és Szebellédy tanár úr segítségével, valamint a néhai zseni Török segítségével és egy remek autószerelő mester ( de méltatlan barát) segítségével sikerült valakinek kidolgozni a módszert, amivel 330.000 Ft-ból bárki képes volt a 140 Le-t elérni. A módszer felkerült a netre, sok százan megcsinálták. Azóta a módszer és alkatrészek beszerzési címei közkinccsé váltak.

Valaki megtette ugyanezt a 8 szelepes Suzuki motor átépítésével kapcsolatban, amire maga Havassy mondta anno, hogy reménytelen a felhúzása. Azután a régi, a Suzuki gyár által sugallt műszaki szabály alapos átolvasása után kiderült a nagy titok, ami szintén felkerült a netre. Ma már ezt is bárki meg tudja csinálni.

Valaki bevitte az endoszkópot elsőként ebben az országban a verseny utáni műszaki ellenőrzésre. ( utólag is köszönet érte annak, aki önzetlenül kölcsönadta erre a célra és a legrosszabbat annak a motorépítőnek, akinek az embere szántszándékkal eltörte benne az üvegszálat). Bebizonyosodott, hogy egyetlen átalakított gyújtógyertyával igenis lehet köbölni a motort. Kiderült, hogy 3.000Ft-os műszerrel 1 perc alatt lehet váltó áttételt ellenőrizni bontás nélkül. Megjelent egy szabályban a kompresszió viszony mérésének gyakorlati módja.

Végre a versenyeken a szervízparkban kötelező lett a női mobil WC. A lassítók messzebb kerültek a kanyaroktól. Megszűnt a lassító rombolás miatti állandó vita.

Több MNASZ-es műszaki szabály megváltozott. A versenyautónak átalakított autók nem csak MNASZ papírral vizsgázhattak.
105. • 2013-10-16 15:29:54
Hogy van az, hogy akadnak olyan rendezők, akiknek NEM gond a a szabályok betartása, és annak ellenére, hogy NEM tagjai a szövetségnek, mégis elfogadják az előírásokat?
Egyáltalán nem azért, hogy jófiúk legyenek az Mnasz-nél, hanem azért mert szeretnének szabályos, biztonságos, és sportszerű versenyeket rendezni.

104. • 2013-10-16 14:05:52
highand2 úr!
Eddig nem tapsztaltam hogy nagyszerű elképzeléseid szárbaszökkentek volna...
Várom a csodát. Viszont amit leírsz az nem egy kerek gondolatmenet...
Én úgy gondolom hogy valamilyen szabályozott rendszerben kellene működjön az amatőr versenyzés. Nem a meghirdetett szigorú korlátozásokra gondolok, pláne hogy a létrehívója már nincs a sportágban.
Tudnánk mondani több olyan dolgot (de nem említi senki valamiért), ami rontotta a sprintek hírnevét - pl. megfelelő mentőszolgálat hiánya, stb. Máshol látom az északkeleti régióban volt versenyrendezőt nyiatkozni hogy jövőre rendez bajnokságot, de tudom hogy pár helyi szerv nem szeretné viszontlátni a versenyeit. Vannak még kérdőjelek bőven.
Kb "Miért beteg a magyar foci" szintjén vagyunk, mint arról már szó volt...
103. • 2013-10-16 13:53:17
Egy valamit kérdeznék.

Oké,hogy nem felettes szerve az MNASZ a Sprintnek,de mégis kell az MNASZ engedély egy versenyre,hogy megrendezhető lehessen...ugye sporttörvény.

Ez a pertársaság,hogyan áll fel? Hogyhogy az ország legjobb ügyvédjei fognak az MNASZ-el szemben állni? A sprinteseknek , amatőröknek sincs erre egy forintja sem...

Csak kérdezősködök...nekem nem tetszik ez a mozgolódás. MNASZ elleni összefogás...hirtelen RSB meghívó...üldözési mániám van már és annyi összefonódott szálat látok már a háttérben,hogy nem tudok optimista lenni....
MARB - Rallye Sprint Bajnokság
oldalanként | növekvő
összesen: 542 hozzászólás • 28 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
21 22 23 24 252627
282930 31 010203
040506 07 08 0910
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21222324
2024.11.01-05.

részletes infóink

2024.11.02-03.

részletes infóink

2024.11.03.

részletes infóink

2024.11.03.

részletes infóink

2024.11.09-10.

részletes infóink

2024.11.09-10.

részletes infóink

2024.11.09-10.

részletes infóink

2024.06-2024.11.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k