TRACKWOOD - Drift Fesztivál - 2024.július 11-12-13.
Árok partján jártamban
Varga doki egy új építésű Swift S1600áal riogatott Egerben
2013-05-07
interjú • Susán Viki - RallyRacing
h i r d e t é s
Összes oldal:
701674914
Napi oldal:
31196
Jelenleg:
2264
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása az 1.futam után
1. Suborits Péter
208
2. Kasza Kristóf
196
3.
Fónagy Kristóf
190
4. Gách Bence
175
5. Bíró-Ambrus Roland
174
6. Tóth Richárd
167
7. Gönczi Dániel
161
8. Csortos László
157
9. Petrovszki Máté
153
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Szardínia Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
122
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
104
3. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
104
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
92
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
74
6. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
52
7. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
36
8. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
27
9. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
23
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 3.futam,
a Royal Rally of Scandinavia után
1. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
56
2. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
56
3. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
40
4. Oliver Solberg
SKODA Fabia RS Rally2
35
5. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
32
6. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
31
7. Mikko Heikkila
Toyota Yaris GR Rally2
28
8. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
27
9. Alejandro Cachón
Toyota Yaris GR Rally2
26
10. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
25
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
100
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
98,5
3. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
77
4.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
64
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
58
6. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
57,5
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
36,5
8. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
9. Ranga Péter
Skoda Fabia R5 Evo
30,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
66,25
3. Bodogán F.
LADA VFTS
54,5
4.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
52
5. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
50
6. Cseri József
LADA VFTS
37,5
7.. Hevesi Norbert
BMW E36
35
8. Prigyeni Péter
LADA 2107
34,5
9. Nagy Matyi
BMW E36
26,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
35
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
29
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
25,5
4. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
5. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
19,5
6. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
7. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
9,25
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
2. Baksai László
Lada VFTS
68,5
3. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
61,5
4. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
26
6. Hauck Zsolt
Lada 2107
21
7. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
19
8. Szetei Norbert
Peugeot 208
15
9. Balogh Lajos
Citroen C2 R2 Max
11
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1. Kovács Dominik
Opel Astra
59
2. Bíró Gergő
Opel Astra
44
3. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
4. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
5. Géczi László
Lada 2107
25
6. Bajusz Krisztián
Lada 2101
25
7. Krámpek Nándor
Lada 2107
24
8. Pete László
Lada VFTS
24
9. Kiss Zsolt
Suzuki Swift
19
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 2.futam,
a II.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
45
2. Nagy István
Volkswagen Golf
27
3. Müller Roland
Lada 2101
24
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
45
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
28
3. Hankó László
Lada 2107
26
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat

arok_partjan_jartamban_2 

Új autóval, és már nagyon várták az év első futamát dr. Varga Attiáék, akiknek sajnos mégsem úgy sikerült a bemutatkozás, mint ahogy eltervezték. Nem csüggedtek, szuperraliztak és új élményekkel gazdagodtak.

Hogyan alakult az egri futam számotokra?
Elég bátortalanul kezdtünk, de legalábbis azt hittem, picit gyorsabban egymásra találunk az autóval. A második-harmadik gyorson már egész jó tempóban tudtunk autózni, főképp a harmadikon, ott már a legjobb kétkerekesek voltunk. Ehhez nyilván szükség volt a favorit kiállására is, ami után sajnos a mi sorsunk sem alakult jól. 
Egy kavics felverődött a generátor lamellái közé és az lezárlatolta, úgyhogy sajnos nem tudtunk tovább menni. Áldozatául estünk ennek az egyébként nagyon jó újításnak, a kihelyezett szerviznek, mert ott nem lehetett generátort cserélni, ám normális szervizben ez megoldható lett volna, onnét tovább tudtunk volna menni, itt viszont megállt a mutatvány.

arok_partjan_jartamban_1

Szuperraliban folytattátok…
Igen, reggel a fiúk megcsinálták és így a szuperrali szabályai szerint tudtuk folytatni, ami gyakorlatilag mindentől elveszi az esélyt. A korábbi évben +5 perc lett volna, ami még valami kis esélyt kecsegtet, de itt +10 perc volt már az új szabályok szerint. Így aztán kis élvezkedős második napot terveztünk, ami nem volt ugyan lassabb, csak olyan lazulós. De ennek persze meglett a böjtje igen hamar, mert a lazulás kis koncentrációhiányt is okozott, és a bátori gyors első kilométerénél - annál a bizonyos klasszikus dobbantónál - sikerült árokba csúsznunk. Nem számítottam rá, hogy felhordásos lesz a dobbantó alatti rész, az én fogalmaim szerint azt nem tövön kell kezdeni, így mi annak tükrében mentünk, ahogy felírtam, ahogyan azt elterveztük. Amikor eldobbant az autó, már láttam, hogy gáz van, és nem aszfaltra fog érkezni, hanem dzsuvára, nem is tudtunk befordulni, megpördültünk, majd csúsztunk egy kicsit háttal és beestünk a patakmederbe, egy mély árokba. Gondoltam, hogy akkor most ennek itt a vége, mert olyan mélyen voltunk, hogy az utat nem láttam.

arok_partjan_jartamban_4

De aztán valami fantasztikus népek voltak ott, nem kevesen, és visszaordítottak az autóba! De tényleg! Három-négy perces kemény küzdelem árán visszatettek az útra. Az autónak egyébként egy karcolás baja nem volt, csak lecsúsztunk az útról. Elképesztő palik ezek a nézők! Nem voltam még ilyen helyzetben, de ez tényleg hihetetlen volt! Amikor beestünk, és nem láttam az utat, én rögtön azt mondtam, hogy ezt innét majd csak daruval szedik ki, de jöttek a nézők, és ha nem is pikk-pakk, de pár perc alatt visszaraktak és robogtunk tovább.

arok_partjan_jartamban_3

A második körre megtaláltuk magunkat és a három gyorsból már kettőt meg is nyertünk, köztük az utolsót is, ami a plusz pontok miatt érdekes. Az életben soha nem érdekeltek a pontok, de most elvi kérdést csináltam belőle! :-) Nem tettünk fel új gumikat, hanem a kopottakat dolgoztuk nullára... de baromira élveztük! Nagyon jó lesz ez az autó. Még egy-két verseny aztán reszkessen a világ!

 

arok_partjan_jartamban_6

És hová tűnt mellőled Roli?
Ez egy felemás dolog, és nyilván nem sértem meg Kerekes Joti barátomat azzal, ha azt mondom, hogy Rolival szoktunk össze és vele már egy éve vártuk, hogy beleüljünk ebbe az autóba, aztán mire kész lett, olyan családi és munkahelyi fokozott elvárások lettek vele szemben, hogy most nélkülöznünk kellett egymást. 
Jotinak tényleg nagyon hálás vagyok, nagy segítséget nyújtott. Ő tényleg profi, azonnal alkalmazkodik mindenhez és mindenkihez, irtózatos rutinja van, de most már a szó szoros értelmében lelkiismeretfurdalásom is van, hogy miért nem Roli ül mellettem, miért nem vele próbálgatjuk, de egyébkén Joti is így gondolja ezt, a következő versenyen most már szerintem vissza fog ülni Roli. 
Jotinak pedig tényleg bármikor szólhatok és most is nagyon sokat tudott hozzátenni ehhez az egészhez. Sok autóban, sok ember mellett ült már, hatalmas rutinja van, ismeri a beállításokat, megosztja az érzéseit, hogy mit tapasztal az autóban, nagyon sokat segített, köszönöm neki!

Bár nekem nem volt negatív élményem a versenyen, és nem is tőled várnék ilyet… de azért értékeld a versenyt!
Nem is lehet erre rosszat mondani! Közel 30 km-es gyorsasági szakaszok, éjszakai verseny, nappali verseny, nem kellett hajnalban kelni, mégsem este fejeződött be. Micsoda mezőny jött össze!? 
Élvezetes csaták és fantasztikus eredmények! Rongits Attila barátom megnyerte a 3. kategóriát, Lukács Csucsu berobbant ebbe a dologba… és olyan autók voltak! 
Minden szempontból kiszolgálta ez a nézőket, akik szintén kitettek magukért, mert hihetetlen számban álltak a pályák szélén. Nagyon remélem, hogy azok a balesetek, melyek beárnyékolták a rendezvényt, azok nem ezt a versenyt minősítik. Remélem Arielék is rendben lesznek, és a hihetetlen elhivatott sportbírók, akik évtizedek óta járnak - gyakorlatilag szerelemből - megússzák és túllesznek ezen a traumán. 
Ezeket leszámítva azt mondom, hogy egy nagyon jó verseny volt, és az időjárás is egészen jó lett vasárnapra. A rajtceremónián sem lehetett érezni a nézőszámon, hogy zimankó van és nem egy tavaszi, szabadba csalogatós idő. 
Kinyílt megint a rallye, kapott egy vérfrissítést, és nagyon jót tett neki!

arok_partjan_jartamban_8

Végezetül pedig?
Köszönöm az érdeklődést, Miskolcon találkozunk! Miskolc, ahol már ezer éve nem voltam, pont azért, mert… Ezek a pályák nekem nem újak, még Kormos Gábor barátommal ezeken a pályákon bontottuk le a kerítést az 1300-as Zsigulival, '98-ban? :-) Volt akkor is éjszakai is, így nekem ez nosztalgia futam lesz!

a csapat partnerei:

arok_partjan_jartamban_9



amig_jo_addig_lesz_javulas_is_3




amig_jo_addig_lesz_javulas_is_4



amig_jo_addig_lesz_javulas_is_5




amig_jo_addig_lesz_javulas_is_6



amig_jo_addig_lesz_javulas_is_7



amig_jo_addig_lesz_javulas_is_8



amig_jo_addig_lesz_javulas_is_9



amig_jo_addig_lesz_javulas_is_10

Ez a hír most jelenik meg 4669. alkalommal
Share |
2013.04.05-07.
Magyar Országos Rallye Bajnokság 2013
Eger Rallye 2013
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
242526 27282930
01 02 03 04 050607
08 09 10 11121314
15 16 17 18192021
222324 25 262728
2024.07.05-07.

részletes infóink

2024.07.06.

részletes infóink

2024.07.07.

részletes infóink

2024.07.07.

részletes infóink

2024.07.11-13.

részletes infóink

2024.07.13-14.

részletes infóink

2024.07.12-14.

részletes infóink

2024.06.21-11.05.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k