h i r d e t é s
Összes oldal:
701674529
Napi oldal:
30811
Jelenleg:
2259
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
kiemelt partnerünk :
további partnereink :
webshopunk :
1. |
Suborits Péter |
|
208 |
2. |
Kasza Kristóf |
|
196 |
3. |
Fónagy Kristóf |
|
190 |
4. |
Gách Bence |
|
175 |
5. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
174 |
6. |
Tóth Richárd |
|
167 |
7. |
Gönczi Dániel |
|
161 |
8. |
Csortos László |
|
157 |
9. |
Petrovszki Máté |
|
153 |
1. |
Thierry Neuville |
|
122 |
2. |
Ott Tanak |
|
104 |
3. |
Elfyn Ewans |
|
104 |
4. |
Sebastian Ogier |
|
92 |
5. |
Adrien Fourmaux |
|
74 |
6. |
T. Katsuma |
|
52 |
7. |
Kalle Rovanpera |
|
36 |
8. |
Dani Sordo |
|
27 |
9. |
Esapekka Lappi |
|
23 |
1. |
M.Franceschi |
|
56 |
2. |
Hayden Paddon |
|
56 |
3. |
S. Tempestini |
|
40 |
4. |
Oliver Solberg |
|
35 |
5. |
Yoann Bonato |
|
32 |
6. |
Mads Ostberg |
|
31 |
7. |
Mikko Heikkila |
|
28 |
8. |
Miko Marczyk |
|
27 |
9. |
Alejandro Cachón |
|
26 |
10. |
Csomós Mixi |
|
25 |
1. |
Csomós Miklós |
|
100 |
2. |
Turán Frigyes |
|
98,5 |
3. |
Klausz Kristóf |
|
77 |
4. |
Velenczei Ádám |
|
64 |
5. |
Tóth Tibor |
|
58 |
6. |
Német Gábor |
|
57,5 |
7. |
Trencsényi J. |
|
36,5 |
8. |
László Martin |
|
35,5 |
9. |
Ranga Péter |
|
30,5 |
1. |
Marozsi Zsolt |
|
112 |
2. |
Balla Tamás |
|
66,25 |
3. |
Bodogán F. |
|
54,5 |
4. |
Hulmann Gábor |
|
52 |
5. |
Rongits Attila |
|
50 |
6. |
Cseri József |
|
37,5 |
7.. |
Hevesi Norbert |
|
35 |
8. |
Prigyeni Péter |
|
34,5 |
9. |
Nagy Matyi |
|
26,5 |
1. |
Czékmány Norbert |
|
35 |
2. |
Határ Attila |
|
29 |
3. |
Kerék Balázs |
|
25,5 |
4. |
Berta László |
|
20 |
5. |
Viszló Csaba |
|
19,5 |
6. |
Hibján József |
|
12 |
7. |
Zagyva Dorka |
|
9,25 |
1. |
Ronavolgyi E. |
|
73 |
2. |
Baksai László |
|
68,5 |
3. |
Tamás Gyula |
|
61,5 |
4. |
Görög Péter |
|
35,5 |
5. |
Ruszó Krisztián |
|
26 |
6. |
Hauck Zsolt |
|
21 |
7. |
Várnai Dávid |
|
19 |
8. |
Szetei Norbert |
|
15 |
9. |
Balogh Lajos |
|
11 |
1. |
Kovács Dominik |
|
59 |
2. |
Bíró Gergő |
|
44 |
3. |
Kosztolányi L. |
|
40 |
4. |
Bévárdi Péter |
|
35 |
5. |
Géczi László |
|
25 |
6. |
Bajusz Krisztián |
|
25 |
7. |
Krámpek Nándor |
|
24 |
8. |
Pete László |
|
24 |
9. |
Kiss Zsolt |
|
19 |
1. |
Wirtmann Ferenc |
|
45 |
2. |
Nagy István |
|
27 |
3. |
Müller Roland |
|
24 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
45 |
2. |
Varga C. Zoltán |
|
28 |
3. |
Hankó László |
|
26 |
1. |
Benyó Máté |
|
42 |
2. |
Kárai Tamás |
|
22 |
3. |
Ales Fucik |
|
22 |
4. |
Antal István |
|
20 |
5. |
Kotán Péter |
|
19 |
6. |
Pál Krisztián |
|
19 |
7. |
Z.Staniszewszki |
|
18 |
8. |
Alois Höller |
|
13 |
9. |
Koncseg Zoltán |
|
13 |
|
Túl az első versenyen, túl egy árokjáráson, de pontszerző helyen. Lévai Ferkóval beszélgettem az Eger Rallye-t követően arról, hogy mi is történt velük, illetve hogyan várják a folytatást.
Verseny előtt azt mondtad, hogy az ellenfelek nem igazán számolnak veletek. A versenyen végül észrevették azért, hogy ti is ott vagytok?
Igen, egyértelműen észrevették azok, akik mögöttünk jöttek, mi meg éppen benn voltunk az árokban :-) A második gyorsasági szakaszon becsúsztunk, ahol nagyjából 3 percet töltöttünk. Bár ki tudtunk jönni, de a három perces hátránynak köszönhetően kicsit elhagyott bennünket a motiváció és az a tűz, ami kell ahhoz, hogy harcolni tudjunk. A végére azért egy kicsit jobban belelendültünk, és az árokjárásunk után az lett a cél, hogy ha már így jártunk, akkor legalább behozzuk a célba az autót. Egy ilyen hátrányt egy ilyen relatíve rövid versenyen nem igazán lehet behozni, ez nem VB, ahol utána még van két versenynap. A második napon a mezőny második felében autóztunk és voltak hátráltató tényezők ott is, hiszen többen bepotyogtak előttünk, előzgetnünk is kellett és ez szintén kissé visszavetett a tempóból. Végül az ötödik helyen értünk be, ami a körülményekhez képest azért nem rossz!
Milyen volt az autó?
Tökéletesen működött, 100 %-os volt, hibátlan! Valószínűleg a rövidebb áttétellel kellett volna mennünk, mert a sok lassító miatt jobban jártunk volna azzal a kigyorsításoknál. Mindennek ellenére úgy érzem, hogy jól sikerült a felkészítés, mert tényleg hibátlan volt, egy csavart nem kellett meghúzni az egész hétvégén, ill. egy féltengely gumiharangunk szakadt ki az egyik gyorsaságin, de ezt leszámítva semmi. Mondjuk ez okozott némi fejtörést, ugyanis a féltengely zsír valahogy felfröccsent a szélvédőnkre is. Először nem tudtuk, hogy mi az, már majdnem nyúltam az ablaktörlőért, amikor Gabi (Schweighardt) rám szólt, hogy nehogy töröljek, mert akkor végképp nem fogunk látni semmit.
Hogyan értékeled a saját teljesítményedet?
A saját teljesítményemet siralmasnak, ahhoz képest, amire úgy érzem, hogy képes lennék és az autó is képes lenne. Az első háromtól kaptunk rendesen, de ami azért vigasztal, hogy nem vagyunk nagyon lemaradva, nincs nagy probléma. Át kell értékelnünk azt, hogy hogyan kell mentálisan felkészülni, ill. a kilométerek hiányoznak, így szeretnénk még tesztversenyeken és teszteken gyűjteni a kilométereket a következő bajnoki futam előtt. Meglátjuk, hogy mire lesz idő és energia.
Milyenek voltak a pályák?
Azok olyanok voltak, amilyenek. Voltak amelyek nem igazán ralipályának valók, nagyon tempós, nagyon hosszú egyenesek, leszabályozós részek. Ezek ráadásul lassítókkal voltak tarkítva, amit megint csak nem tudok a ralis pályához sorolni. A rossz részek pedig lehettek volna jobbak is, de megmondom őszintén, hogy nekem mindig is feküdtek ezek a dobálós, töredezett, rosszabb minőségű, technikás részek, bár ezek most valóban defekt-veszélyesek voltak. Szerencsére mi megúsztuk, és nem kaptunk defektet sehol, egyik napon sem.
Hogyan tovább?
Mint ahogy említettem, szeretnénk még Miskolc Rally előtt mindenképp egy tesztversenyt, vagy egy tesztet. Miskolcon pedig szeretnénk újra támadni, hiszen érzem én azt, hogy van még ebben nagyon sok, amit ki kellene autózni belőle! Nagyon ki kéne autózni!
Ha tesztverseny, akkor...
...akkor valószínűleg a Tamási Motorsportnak a következő futama lesz, mert ez eléggé közel is van nekünk, ráadásul a csapatunkból más autók is mennek abban a bajnokságban.
Térjünk még vissza kicsit a kategóriátokra. Az Eger Rallye első három helyezettjét tippelted volna a dobogóra a futam előtt is?
Igen-igen, illetve Ollé Sasát soroltam volna még oda, aki műszaki hiba miatt állt ki. Ők négyen - Pálinkás, Menya, Szíjj Zsolti és Sasa - ennek a kategóriának a krémje. Ők az etalon, őket kell valahogy megfogni.
Látsz esélyt rá, hogy utolérd őket?
Ezen vagyok! Nagyon ég bennem a bizonyítási vágy, nagyon szeretném megmutatni, hogy igenis tudok olyan időket menni! Szeretnék többször dobogó-közeli időket autózni, egyszer-egyszer most is sikerült. Bennem maradt sok minden és az a becsúszás nagyon visszavett az önbizalmamból és ez rányomta a bélyegét az egész versenyre.
Egész évben indultok, minden futamon?
Szeretnénk!
Ez a hír most jelenik meg 4540. alkalommal
Magyar Országos Rallybajnokság 2011
hírek • videók • fotóalbumok • sajtóanyagok • fórumok • blogok
|