"Takibácsi
Ti barmok! Mindenhez értetek, jól versenyeznétek, jól rendeznétek, sõt még adakoznátok is! Inkább a ganéjt vinnétek el magatok után!"
1..miután nincs ott hogy tisztelet a kivételnek akár vehetem magamra is..tehát kikérem sokmindenki nevében ezt a hangnemet hogy "Barmok"
2. aki bevállalta hogy versenyzö akar lenni akkor legyen szives megmutatni hogy versenyzik!!! és nem pedig egy legalsóbb szintü bokorugrato versenyhez is máltatlanul tereli az x millios értékü autocsodáját amit persze nagy csinnadattával harangoz be a média..
3 aki bevállalta hogy megrendezi mindezt akkor legyen szives megmutatni azt hogy meg is tudja rendezni és természetesen nem azt mondjuk hogy teljesen hibátlan rendezést várunk el mert mindenki hibázhat...DE.. ennyit??????????
és nem utolso sorban SOSEM HAGYTAM ÉS A TÁRSASÁGOM SEM MAGUNK UTÁN "GANÉJT" söt...még azt is leorditom a pálya mellöl akit észreveszem hogy otthagyja vagy akarja hagyni a szemetét...
Én úgy gondolom lehet itt a másikat különbözõ minõségjelzõkkel és egyébb sértõ szavakkal illetni de azért azt leszögezhetjük ha az indulatokat és keresetlen jelzõket elhagyjuk a kommentekbõl akkor is megállapítható, hogy azok egybehangzóan elégedetlenséget fejeznek ki. Az elégedetlenséget különbözõ viszont vádakkal fokozni nem tartom diplomatikus megoldásdnak hiszen a történelembõl tudjuk az agresszió agressziót szül. Egy padlón lévõ technikai sport esetében nem vall nagy üzleti érzékre a pénz elsõdleges emlegetése és mindenhatóvá tétele. Természetesen a rally rákfenéje nem csak a pénzhiány ez a kommentekbõl is kiderül, ezért az MNASZ-nek, rendezõknek versenyzõknek és nézõknek közösen kell önvizsgálatot végezni azért, hogy kedvenc sportunk ismét visszakerüljön az õt megilletõ helyre. Én ebbõl a felsorolásból most ömkényesen kiemelném az R1 versenyzõket és az ûzemeltetett teknikájukat ami jelentõsen hozzájárul az esemény minõsítéséhez. Egy analóg példával azt kell mondanom természetesen tisztelet a kivételnek, hogy olyan érzésem van mintha a Magyar válogatott még mindíg Albert Flóriánnal, vagy Nyilasi Tibivel akarna megkûzdeni az Angolokkal. Enervált igazából kûzdeni nem is akaró jópofa szeniorok hada. A mezõny technikai gerincét alkotó Mitsbishi is szerintem a rally vakvágánya jó tudom minden a pénzrõl szól de tegyük szívünkre a kezünket biztos csak azért választják mert ez a legelérhetõbb? Biztos vagyok benne, hogy nem. Nekünk nem kellenek milliós autócsodák a látványhoz nem kellenek testfestett hölgyek nekünk az kell, hogy érezzük a küzdelmet az akarást, és jópofa vihogások és homályos technikai magyarázatok helyett valjuk be ha nem merük valamit bevállalni az álltalunk üzemeltettett technikával. Természetesen várom a lekezelõ válaszokat, hogy mutasd meg te hogyan csinálnád. Hát kedveseim erre megint csak a futbalt hozom például és gondoljatok bele, hogy a lelátókon hányan ülnének ha csak azok szurkolhatnának akik megütik a világsztárok szintjét.
Téged nagyon megbánthattak a hétvégén hogy nagybetûk írásával mint egy kiáltványt teszed közre illetve vonod felelõsségre a verseny rendezõket (õt). Elõször is tudni kellene mennyi potyinát kellet fizetnie a rendezõnek az adott városon, falvakon és erdõgazdaságokon áthaladó útszakaszok használatbavételéért az önkormányzatoknak, magánembereknek. A rendõri biztosításért, sportbírók rendészek egyéb területek, épületek, parkolók bérlésére (pl sajtóiroda) napidíjak illetmények kifizetésére a rendfenntartásáért, a verseny végeztével az út, útszakaszok valamint környezet rendjének visszaállításáért. Jó példa, hogy mint jogokkal rendelkezõ magyar állampolgár a nézõk elõl elzárt területre, fõleg ha magántulajdon, még mint turista sem mehetsz be, egyszóval folyamatosan sértik a jogokat. Összegezve, mivel fizetnek egy adott útszakasz és annak területének használatbavételéért akár azt is megtehetnék mint a discóban, hogy válogassanak kit engednek be és kit nem. A nézõk gyenge minõségû kiszolgálása az már más tészta. Minimum elvárható minden gyorsaságinál büfékocsi, mobil WC felállítása a nézõk minõségi kiszolgálása érdekében. A rendezõ hibás abban, hogy a büféseknek nem tud vagy nem akar elfogadható napi bérleti díjat szabni, (talán a verseny nevének, annak történelmi nagyságából kiindulva) hogy az mindenkinek megérje. Talán akkor kevesebben lennének a piával megtömött tescós kocsival közlekedõk is.
Nem szeretnék én itt kötekedni de szerinted az egész verseny magától rendezödött meg? Nem volt semmi költség? Rendörség, tüzoltóság és a sok szervezõ véletlenül került a pálya mellé? A sok kordont az UFO-k telepítették a pálya köré? A fõrendezõ ingyen és bérmentve pusztán úri passzioból csinálta az egészet? És még sorolhatnánk. Szerintem nem várhatjuk el senkitõl hogy ingyen dolgozzon. És ha igaz, hogy idén nem volt névadó szponzor akkor valamibõl pénzt kellett csinálni. Nekem megért 1500 forintot az ügy mert láttam WRC-ket, láttam Bérest az Audival, S-2000-eseket és egy nagyon profi Ladás csapatot. Hogy nem volt TOI-FOR? Az is egy szempont. Én nem amugy sem szeretem budibõl nézni a rallit.
Ha igaz az a nézõi szám amit te hallottál akkor 4300X1500=6,450,000 jó magyar forint.És ez csak egy volt a többi fizetõs közül.De ha csak a fele igaz akkor is 15-20 millió ft bevételük simán volt a jegyekbõl.
És akkor ismételten felteszem a költõi kérdést....egyszer csak olvassa valaki és válaszol is rá.Már komolyan mondom az sem érdekel ha hazudnának valamit,csak valamit reagáljanak..........
TISZTELT LEENDÕ VERSENY SZERVEZÕK.
LEGYENEK SZÍVESEK MINKET,MAGYAR ADÓFIZETÕ ÁLLAMPOLGÁROKAT ÉS LEENDÕ AZ ÖNÖK SZERVEZÉSÉBEN RENDEZENDÕ RALLY NÉZÕKET INFORMÁLNI HOGY TERVEZIK-E,AZ OMINÓZUS EGER RALLY-HOZ HASONLÓAN BELÉPÕ JEGYEK ÁRUSÍTÁSÁT,HOGY MAGYAR ADÓFIZETÕ ÁLLAMPOLGÁRKÉNT KORLÁTOZZANAK SZEMÉLYISÉGI JOGAINKBAN,ÉS KÖTELEZZENEK EGY OLYAN ANYAGI KIADÁSRA AMIHEZ JOGUK NINCSEN.HISZEN EGY OMINÓZUS KANYART VAGY EGYENES KÖRNYEZETÉT NEM SAJÁTÍTHATJÁK KI VAGY ZÁRHATJÁK EL VÉLETLENÜL ARRA SÉTÁLÓ TÖBB EZRES TURISTA CSOPORT ELÕL.
HA IGEN,AKKOR ARRÓL IS KÉRÜNK PONTOS TÁJÉKOZTATÁST HOGY A BELÉPÕJEGYEK ÁRÁBÓL ADÓDÓ BEVÉTEL HOVA VÁNDOROL?
ELVÉGRE A MI PÉNZÜNK,JOGUNK VAN TUDNI....
BÍZVA REMÉLVE HOGY ELOLVASSÁK,ÉS VÁLASZT IS KAPUNK...A LEGMÉLYEBB TISZTELETTEL...EGY RALLY FUN
és az is érdekes hogy mindez szombatra nem vonatkozott, mert akkor a kutya nem szolt hogy nem jöhetünk végig a pályán...csak vasárnap volt ez az elvetemült ötlet...bennünket vas este tüzoltok rendörök rendezök fogtak vissza bátornál...bakta felé--
Olvasom a Miskolc rally v.kiirását
nem értem ,hogy Eger után mibõl gondolják
a 15 szakasz/gyors.-148km-összeköt-420km=568km/
+ rally 2.reggel 6.00-20.45-kor céldobogó véghez vinni?
Ha csak az EGRI CSÚSZÁSOKAT nézem/napi 5-6 szakasz/
A Miskolc rally kitart május 1 12.00 céldobogó
Gratulálok a rendezõ uraknak. Különösen annak az úriembernek aki kitalálta, hogy az Egerszalóki gyorsról addig nem lehet lejönni amíg el nem takarítják a felhordásokat! KB 1 órát vártunk fölöslegesen! Bassza szájba a jó kurva annyát. ÜDV.
Pech a terpesi elágazó elõtt füstölt el, kitolták a pályáról, de szerencsére tûzoltót nem kellett hívni. Aztán vártunk jó 20 percet mire Asit elengedték a rajtból...(ez az utolsó szombati gyors volt) Nem volt folyamatos verseny, elég idegesítõ volt a sok kis csúszás, sokszor 5-10 perc szünet az autók között. Nap végére össze is jött 2 óra csúszás.
Látvánnyal nem volt gond, bár nem esett be senki, de küldték neki rendesen az elágazóig. Az S2000-ek mind tiltáson jöttek több száz métert az elág elõtt, de szembetûnõ volt Bútor sebessége a kanyarba, nem a N-esekhez képest, hanem a többi S2000-sel szembe. Sokan szeretik még a ralit, de nem volt akkora tömeg mint amit megszoktam, ennek ellenére eladtak 4300 jegyet a pétervásárai jegyszedõpontnál (ezt csak félhallomásból tudom, de lehet saccolgatni, számolgatni hány milliót akasztottak a hétvégén rajtatok, akik szponzoráltátok a rendezõ csapatot).
Tegnap a bátori elágazóba voltunk, alig voltak emberek, pedig f***án kitakarították az erdõt pont az elágazó felett. Látvány az nem volt egy-két kivétellel, nagyon s***ul gumizták ki a kanyart, de türelmesen vártunk 3 órát az RTE mezõnyre, addigra a kevés emberbõl is csak néhányan maradtunk ott. Sokakat elriasztott szerintem a belépõ, és osztom azok véleményét, hogy azért az 1500 forintért nem kaptak semmit. Remélem nem lesz tendencia ez a hátralévõ futamokra, mert akkor a kutya se fog járni ORB-ra. Ha pedig nincs közönség, a legnagyobb bajba majd a versenyzõk kerülnek, mert miért is támogatnának a szponzorok bárkit is, ha nincs közönség aki láthatná az autókon lévõ reklámokat?!
A legnagyobb bajom mégis az, hogy hiányoznak az igazi rally pályák. Tavaly legalább volt egy Parádsasvár-Szuha, na ott aztán volt minden, egy percet sem unatkoztunk. Jövõ hétvégén pedig újra lesz ott gyorsasági, és én is ott leszek:)
Nem hiszem, hogy egy olyan világcég (mert már lehet a Hell-t annak nevezni), aminek a marketingje már a F1-ig is elért, ezzel foglalkozó szakemberei nem értenek annyira hozzá, mint te.
R1-et én sem minõsíteném mert szörnyû. Pl: gyors 10-en porosban áltunk és az elsõ 15 autó után csak a 3 megmaradt VFTS merte elvállalni. de még sorolhatnám.
RTE nagyon jó volt hozták a formát csak kicsit náluk is megcsappant a mezõny létszáma.És ezért jó csak a közös versenyt mert a himi-humi RTE nem kicsit elveregeti az R1-et.
De a legszörnyûbb amit tapasztaltam. Mindenhol szemét hegyeket hagytak maguk után az emberek. Már reggel sok részeg volt kint. Egy jó helyen, egy visszafordító után áltunk ahol látványosan jött az RTE és csak mi 3-an áltunk ott. Régen sorokban álltak az emberek még a gyengébb részknél is itt meg csak lézengtek. Hiányoznak a régi idõk ahová szívesen mentem ki, ahol baráti társaságok , családok mentek ki táborozni egy-egy pálya szélére.
Leírtad az elvárásokat a rendezõ felé. Még egyet is értek veled, DE a nézõktõl nem kéne elvárni, hogy viselkedjenek tisztességesen? Tartsák be a rendezõk/sportbírók/biztonsági emberek utasításait?
Véleményem szerint a rendezõ szolgáltatást nyújt már magával a rendezéssel is. A nézõ látogathatja, a versenyzõ elindulhat rajta. Jogosan nevezési díjat szed, jogosan belépõ díjat szedhet....
Üdv.
Fa metszéssel jobban jártál, mert csináltál valami hasznosat, aminek ha nem lesz fagy, meg lesz a gyümölcse :):)
R1: meg van a szépsége, sok szép autó, és kb. 10 olyan páros, akikért érdemes még nézni, avagy akik jobbak az RTE-ben szereplõ "kategória" társaiknál..plusz szombaton ahogy a 24-es útra kanyarodtak ki a szûk porosról, az jó volt a mezõny fele tényleg látványosan tempósan kicsapódott....aztán ennyi.
R2-õt nem láttuk, mert sajnos Hevesinek a "tréningautójában" lefogazott a kormánymû, így vittük amivel mentünk, hogy legalább fel tudják írni a pályákat.... esti gyorsokhoz meg már nem volt türelmünk, így R2 kimaradt.
RTE meg hozta amit szokott..kis kategóriákban is nyomják, megvan az a pár ember akik mindenhol keresztben közlekednek pl. Tajmel, meg Jana. Egerszólát elõtt voltunk fent a visszafordítóknál, ahonnan be lehetett látni kb. egy kilómétert, szerintem Tajmel ebbõl a szakaszból max 100 métert ment egyenesen :D Pisti is a kidobálós, lefogazódás közbeni váltójával csak eltolta keresztben a korláttól 20centire :D
Ha összességében nézzük, akkor jobb egy RTE, ha nagy tempót akarunk látni, akkor R1 elsõ pár autó, de egyben idegeskedhetünk is rajta, hogy az S2000-el kisebb a kanyarsebesség, mert nincs a pilótákban annyi teszt km
De mind1 mindenkinek más tetszik, hál'isten így abba is hagyom a panaszkodást, nem volt kötelezõ a megjelenés, csak nehéz egy dohányosnak is leszokni a cigirõl.....de nem lehetetlen...az ilyen rendezések nagyon jó terápiák rá hogy teljesen kiábránduljon az ember.
darabig elég volt Pécsre talán majd megyek, de lehet Barum elég lesz.....nah meg a Finn VB....ott majd ismét feltöltõdöm, mert nincs jobb mint murván VB-t nézni.
Tisztelt Kárász00!
Amit írtam az nem összeesküvés elmélet, csak tény! Nem Asit tettem bûnbakká, hanem a Hell marketingjét ostoroztam. Azt, hogy egy megosztó, és igen csak nagy közutálatnak örvendõ versenyzõt támogat.
Nyilván nem csak ezen múlt Turi indulása, de igen csak súlya volt a költségvetésében.