Árokjárással kezdõdött
Lévai Ferkóék az árokban hagytak 3 percet
2011-04-24
interjú • Susán Viki
h i r d e t é s
Összes oldal:
737535700
Napi oldal:
79253
Jelenleg:
1657
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása az 5.futam után
1. Kasza Kristóf
959
2.
Fónagy Kristóf
946
3. Gönczi Dániel
873
4. Osztás Ábel
794
5. Kozsuk Péter
787
6. Suborits Péter
786
7. Végh Krisz
783
8. Bíró-Ambrus Roland
759
9. Balogh Richárd
714
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a 12.futam, Central Europe Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
225
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
200
3. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
185
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
166
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
146
6. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
114
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
102
8. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
44
9. Sami Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
41
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a bajnokság végeredménye
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
145
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
124
3. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
109
4. Andrea Mabellini
Skoda Fabia
101
5. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
88
6. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
59
7. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
51
8. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
49
9. Simon Wagner
SKODA Fabia RS Rally2
49
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
169
2.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
157
3. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
136
4.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
124
5. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
119
6.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
80
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
72,5
8. Hadik András
Skoda Fabia R5 Evo
58
9. Osváth Péter
Skoda Fabia R5 Evo
52,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
a bajnokság végeredménye
1. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
143,25
2. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
135
3. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
4.
Hulmann G.
LADA VFTS
96
5. Bodogán F.
LADA VFTS
87,25
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
72,25
7. Tóth Barna
BMW E36
63
8. Nagy G.M.
Lada VFTS
43,5
9. Cseri József
LADA VFTS
43,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a bajnokság végeredménye
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
83
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
60
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
38,5
4. Berta László
Peugeot 208 Rally4
31
5. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
28,5
6. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
22,75
7. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
18
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1. Baksai László
Lada VFTS
121,5
2. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
117,5
3. Ronavolgyi E.
Honda Civic
94
4. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
82
5. Hauck Zsolt
Lada 2107
64
6. Tellér Antal
Peugeot 208
52
7. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
45,5
8. Faltusz Dávid
Peugeot 208 R2
42,5
9. Molnár Ferenc
Lada VFTS
37,5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
a bajnokság végeredménye
1. Bíró Gergő
Opel Astra
82
2. Rácz Gábor
Lada VFTS
80
3. Oberling K.
Suzuki Swift GTi
72
4. Bajusz Krisztián
Lada 2101
72
5. Kovács Dominik
Opel Astra
61
6. Szabó Zoltán
Lada 2105
60
7. Lipóczky Dani
BMW E36
51
8. Kerekes Bence
Lada VFTS
49
9. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
C géposztály
1. Mekler László
Alfa Romeo Giulia Sprint GTA
45
2. Tóth István
Škoda S120S
40,5
3. Emődi Balázs
Fiat 124
21,75
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
120
2. Csukovics István
Lada 21013
78,5
3. Müller Roland
Lada VAZ 2101
65,5
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
90
2. Szombathelyi P.
Lada VFTS
82,5
3. Zsolna József
Lada 2105
69,5
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat
Eger Rallye
oldalanként | növekvõ
összesen: 1682 hozzászólás • 85 oldal
782. • 2011-04-04 15:43:29
"Takibácsi
Ti barmok! Mindenhez értetek, jól versenyeznétek, jól rendeznétek, sõt még adakoznátok is! Inkább a ganéjt vinnétek el magatok után!"

1..miután nincs ott hogy tisztelet a kivételnek akár vehetem magamra is..tehát kikérem sokmindenki nevében ezt a hangnemet hogy "Barmok"
2. aki bevállalta hogy versenyzö akar lenni akkor legyen szives megmutatni hogy versenyzik!!! és nem pedig egy legalsóbb szintü bokorugrato versenyhez is máltatlanul tereli az x millios értékü autocsodáját amit persze nagy csinnadattával harangoz be a média..
3 aki bevállalta hogy megrendezi mindezt akkor legyen szives megmutatni azt hogy meg is tudja rendezni és természetesen nem azt mondjuk hogy teljesen hibátlan rendezést várunk el mert mindenki hibázhat...DE.. ennyit??????????

és nem utolso sorban SOSEM HAGYTAM ÉS A TÁRSASÁGOM SEM MAGUNK UTÁN "GANÉJT" söt...még azt is leorditom a pálya mellöl akit észreveszem hogy otthagyja vagy akarja hagyni a szemetét...

ödvözlet egy Nem barom!!!
781. • 2011-04-04 15:22:24
Én úgy gondolom lehet itt a másikat különbözõ minõségjelzõkkel és egyébb sértõ szavakkal illetni de azért azt leszögezhetjük ha az indulatokat és keresetlen jelzõket elhagyjuk a kommentekbõl akkor is megállapítható, hogy azok egybehangzóan elégedetlenséget fejeznek ki. Az elégedetlenséget különbözõ viszont vádakkal fokozni nem tartom diplomatikus megoldásdnak hiszen a történelembõl tudjuk az agresszió agressziót szül. Egy padlón lévõ technikai sport esetében nem vall nagy üzleti érzékre a pénz elsõdleges emlegetése és mindenhatóvá tétele. Természetesen a rally rákfenéje nem csak a pénzhiány ez a kommentekbõl is kiderül, ezért az MNASZ-nek, rendezõknek versenyzõknek és nézõknek közösen kell önvizsgálatot végezni azért, hogy kedvenc sportunk ismét visszakerüljön az õt megilletõ helyre. Én ebbõl a felsorolásból most ömkényesen kiemelném az R1 versenyzõket és az ûzemeltetett teknikájukat ami jelentõsen hozzájárul az esemény minõsítéséhez. Egy analóg példával azt kell mondanom természetesen tisztelet a kivételnek, hogy olyan érzésem van mintha a Magyar válogatott még mindíg Albert Flóriánnal, vagy Nyilasi Tibivel akarna megkûzdeni az Angolokkal. Enervált igazából kûzdeni nem is akaró jópofa szeniorok hada. A mezõny technikai gerincét alkotó Mitsbishi is szerintem a rally vakvágánya jó tudom minden a pénzrõl szól de tegyük szívünkre a kezünket biztos csak azért választják mert ez a legelérhetõbb? Biztos vagyok benne, hogy nem. Nekünk nem kellenek milliós autócsodák a látványhoz nem kellenek testfestett hölgyek nekünk az kell, hogy érezzük a küzdelmet az akarást, és jópofa vihogások és homályos technikai magyarázatok helyett valjuk be ha nem merük valamit bevállalni az álltalunk üzemeltettett technikával. Természetesen várom a lekezelõ válaszokat, hogy mutasd meg te hogyan csinálnád. Hát kedveseim erre megint csak a futbalt hozom például és gondoljatok bele, hogy a lelátókon hányan ülnének ha csak azok szurkolhatnának akik megütik a világsztárok szintjét.
780. • 2011-04-04 14:59:52
Téged nagyon megbánthattak a hétvégén hogy nagybetûk írásával mint egy kiáltványt teszed közre illetve vonod felelõsségre a verseny rendezõket (õt). Elõször is tudni kellene mennyi potyinát kellet fizetnie a rendezõnek az adott városon, falvakon és erdõgazdaságokon áthaladó útszakaszok használatbavételéért az önkormányzatoknak, magánembereknek. A rendõri biztosításért, sportbírók rendészek egyéb területek, épületek, parkolók bérlésére (pl sajtóiroda) napidíjak illetmények kifizetésére a rendfenntartásáért, a verseny végeztével az út, útszakaszok valamint környezet rendjének visszaállításáért. Jó példa, hogy mint jogokkal rendelkezõ magyar állampolgár a nézõk elõl elzárt területre, fõleg ha magántulajdon, még mint turista sem mehetsz be, egyszóval folyamatosan sértik a jogokat. Összegezve, mivel fizetnek egy adott útszakasz és annak területének használatbavételéért akár azt is megtehetnék mint a discóban, hogy válogassanak kit engednek be és kit nem. A nézõk gyenge minõségû kiszolgálása az már más tészta. Minimum elvárható minden gyorsaságinál büfékocsi, mobil WC felállítása a nézõk minõségi kiszolgálása érdekében. A rendezõ hibás abban, hogy a büféseknek nem tud vagy nem akar elfogadható napi bérleti díjat szabni, (talán a verseny nevének, annak történelmi nagyságából kiindulva) hogy az mindenkinek megérje. Talán akkor kevesebben lennének a piával megtömött tescós kocsival közlekedõk is.
779. • 2011-04-04 14:51:42
Nem szeretnék én itt kötekedni de szerinted az egész verseny magától rendezödött meg? Nem volt semmi költség? Rendörség, tüzoltóság és a sok szervezõ véletlenül került a pálya mellé? A sok kordont az UFO-k telepítették a pálya köré? A fõrendezõ ingyen és bérmentve pusztán úri passzioból csinálta az egészet? És még sorolhatnánk. Szerintem nem várhatjuk el senkitõl hogy ingyen dolgozzon. És ha igaz, hogy idén nem volt névadó szponzor akkor valamibõl pénzt kellett csinálni. Nekem megért 1500 forintot az ügy mert láttam WRC-ket, láttam Bérest az Audival, S-2000-eseket és egy nagyon profi Ladás csapatot. Hogy nem volt TOI-FOR? Az is egy szempont. Én nem amugy sem szeretem budibõl nézni a rallit.
778. • 2011-04-04 14:32:02
Ezt a hozzászólást olyan felhasználó írta, akit a többiek nem tartanak ide illõnek.
777. • 2011-04-04 14:30:55
fun = móka, mulatság, tréfa, jókedv
fan --> fanatical = fanatikus, rajongó
776. • 2011-04-04 14:19:32
látod komám errõl beszélek..........

Ha igaz az a nézõi szám amit te hallottál akkor 4300X1500=6,450,000 jó magyar forint.És ez csak egy volt a többi fizetõs közül.De ha csak a fele igaz akkor is 15-20 millió ft bevételük simán volt a jegyekbõl.
És akkor ismételten felteszem a költõi kérdést....egyszer csak olvassa valaki és válaszol is rá.Már komolyan mondom az sem érdekel ha hazudnának valamit,csak valamit reagáljanak..........

TISZTELT LEENDÕ VERSENY SZERVEZÕK.
LEGYENEK SZÍVESEK MINKET,MAGYAR ADÓFIZETÕ ÁLLAMPOLGÁROKAT ÉS LEENDÕ AZ ÖNÖK SZERVEZÉSÉBEN RENDEZENDÕ RALLY NÉZÕKET INFORMÁLNI HOGY TERVEZIK-E,AZ OMINÓZUS EGER RALLY-HOZ HASONLÓAN BELÉPÕ JEGYEK ÁRUSÍTÁSÁT,HOGY MAGYAR ADÓFIZETÕ ÁLLAMPOLGÁRKÉNT KORLÁTOZZANAK SZEMÉLYISÉGI JOGAINKBAN,ÉS KÖTELEZZENEK EGY OLYAN ANYAGI KIADÁSRA AMIHEZ JOGUK NINCSEN.HISZEN EGY OMINÓZUS KANYART VAGY EGYENES KÖRNYEZETÉT NEM SAJÁTÍTHATJÁK KI VAGY ZÁRHATJÁK EL VÉLETLENÜL ARRA SÉTÁLÓ TÖBB EZRES TURISTA CSOPORT ELÕL.

HA IGEN,AKKOR ARRÓL IS KÉRÜNK PONTOS TÁJÉKOZTATÁST HOGY A BELÉPÕJEGYEK ÁRÁBÓL ADÓDÓ BEVÉTEL HOVA VÁNDOROL?
ELVÉGRE A MI PÉNZÜNK,JOGUNK VAN TUDNI....

BÍZVA REMÉLVE HOGY ELOLVASSÁK,ÉS VÁLASZT IS KAPUNK...A LEGMÉLYEBB TISZTELETTEL...EGY RALLY FUN
774. • 2011-04-04 13:54:29
Milyen kitalált történetrõl beszélsz???
773. • 2011-04-04 13:16:42
megoldhato amugy...kb 60 nevezövel...jo buli lehet nevetek
772. • 2011-04-04 13:14:27
és az is érdekes hogy mindez szombatra nem vonatkozott, mert akkor a kutya nem szolt hogy nem jöhetünk végig a pályán...csak vasárnap volt ez az elvetemült ötlet...bennünket vas este tüzoltok rendörök rendezök fogtak vissza bátornál...bakta felé-- nemértem nemértem
771. • 2011-04-04 13:06:43
Olvasom a Miskolc rally v.kiirását
nem értem ,hogy Eger után mibõl gondolják
a 15 szakasz/gyors.-148km-összeköt-420km=568km/
+ rally 2.reggel 6.00-20.45-kor céldobogó véghez vinni?
Ha csak az EGRI CSÚSZÁSOKAT nézem/napi 5-6 szakasz/
A Miskolc rally kitart május 1 12.00 céldobogó
770. • 2011-04-04 12:48:24
Gratulálok a rendezõ uraknak. Különösen annak az úriembernek aki kitalálta, hogy az Egerszalóki gyorsról addig nem lehet lejönni amíg el nem takarítják a felhordásokat! KB 1 órát vártunk fölöslegesen! Bassza szájba a jó kurva annyát. ÜDV.
769. • 2011-04-04 12:25:14
Pech a terpesi elágazó elõtt füstölt el, kitolták a pályáról, de szerencsére tûzoltót nem kellett hívni. Aztán vártunk jó 20 percet mire Asit elengedték a rajtból...(ez az utolsó szombati gyors volt) Nem volt folyamatos verseny, elég idegesítõ volt a sok kis csúszás, sokszor 5-10 perc szünet az autók között. Nap végére össze is jött 2 óra csúszás.
Látvánnyal nem volt gond, bár nem esett be senki, de küldték neki rendesen az elágazóig. Az S2000-ek mind tiltáson jöttek több száz métert az elág elõtt, de szembetûnõ volt Bútor sebessége a kanyarba, nem a N-esekhez képest, hanem a többi S2000-sel szembe. Sokan szeretik még a ralit, de nem volt akkora tömeg mint amit megszoktam, ennek ellenére eladtak 4300 jegyet a pétervásárai jegyszedõpontnál (ezt csak félhallomásból tudom, de lehet saccolgatni, számolgatni hány milliót akasztottak a hétvégén rajtatok, akik szponzoráltátok a rendezõ csapatot).
Tegnap a bátori elágazóba voltunk, alig voltak emberek, pedig f***án kitakarították az erdõt pont az elágazó felett. Látvány az nem volt egy-két kivétellel, nagyon s***ul gumizták ki a kanyart, de türelmesen vártunk 3 órát az RTE mezõnyre, addigra a kevés emberbõl is csak néhányan maradtunk ott. Sokakat elriasztott szerintem a belépõ, és osztom azok véleményét, hogy azért az 1500 forintért nem kaptak semmit. Remélem nem lesz tendencia ez a hátralévõ futamokra, mert akkor a kutya se fog járni ORB-ra. Ha pedig nincs közönség, a legnagyobb bajba majd a versenyzõk kerülnek, mert miért is támogatnának a szponzorok bárkit is, ha nincs közönség aki láthatná az autókon lévõ reklámokat?!
A legnagyobb bajom mégis az, hogy hiányoznak az igazi rally pályák. Tavaly legalább volt egy Parádsasvár-Szuha, na ott aztán volt minden, egy percet sem unatkoztunk. Jövõ hétvégén pedig újra lesz ott gyorsasági, és én is ott leszek:)
768. • 2011-04-04 12:16:43
Nem hiszem, hogy egy olyan világcég (mert már lehet a Hell-t annak nevezni), aminek a marketingje már a F1-ig is elért, ezzel foglalkozó szakemberei nem értenek annyira hozzá, mint te.
767. • 2011-04-04 12:15:42
Szeretem ezeket a kitalált történeteket... bizonytalan
766. • 2011-04-04 11:22:40
R1-et én sem minõsíteném mert szörnyû. Pl: gyors 10-en porosban áltunk és az elsõ 15 autó után csak a 3 megmaradt VFTS merte elvállalni. de még sorolhatnám.
RTE nagyon jó volt hozták a formát csak kicsit náluk is megcsappant a mezõny létszáma.És ezért jó csak a közös versenyt mert a himi-humi RTE nem kicsit elveregeti az R1-et.
De a legszörnyûbb amit tapasztaltam. Mindenhol szemét hegyeket hagytak maguk után az emberek. Már reggel sok részeg volt kint. Egy jó helyen, egy visszafordító után áltunk ahol látványosan jött az RTE és csak mi 3-an áltunk ott. Régen sorokban álltak az emberek még a gyengébb részknél is itt meg csak lézengtek. Hiányoznak a régi idõk ahová szívesen mentem ki, ahol baráti társaságok , családok mentek ki táborozni egy-egy pálya szélére.
765. • 2011-04-04 11:12:49
danika30

Leírtad az elvárásokat a rendezõ felé. Még egyet is értek veled, DE a nézõktõl nem kéne elvárni, hogy viselkedjenek tisztességesen? Tartsák be a rendezõk/sportbírók/biztonsági emberek utasításait?

Véleményem szerint a rendezõ szolgáltatást nyújt már magával a rendezéssel is. A nézõ látogathatja, a versenyzõ elindulhat rajta. Jogosan nevezési díjat szed, jogosan belépõ díjat szedhet....
764. • 2011-04-04 09:02:24
Üdv.
Fa metszéssel jobban jártál, mert csináltál valami hasznosat, aminek ha nem lesz fagy, meg lesz a gyümölcse :):)
R1: meg van a szépsége, sok szép autó, és kb. 10 olyan páros, akikért érdemes még nézni, avagy akik jobbak az RTE-ben szereplõ "kategória" társaiknál..plusz szombaton ahogy a 24-es útra kanyarodtak ki a szûk porosról, az jó volt a mezõny fele tényleg látványosan tempósan kicsapódott....aztán ennyi.
R2-õt nem láttuk, mert sajnos Hevesinek a "tréningautójában" lefogazott a kormánymû, így vittük amivel mentünk, hogy legalább fel tudják írni a pályákat.... esti gyorsokhoz meg már nem volt türelmünk, így R2 kimaradt.
RTE meg hozta amit szokott..kis kategóriákban is nyomják, megvan az a pár ember akik mindenhol keresztben közlekednek pl. Tajmel, meg Jana. Egerszólát elõtt voltunk fent a visszafordítóknál, ahonnan be lehetett látni kb. egy kilómétert, szerintem Tajmel ebbõl a szakaszból max 100 métert ment egyenesen :D Pisti is a kidobálós, lefogazódás közbeni váltójával csak eltolta keresztben a korláttól 20centire :D
Ha összességében nézzük, akkor jobb egy RTE, ha nagy tempót akarunk látni, akkor R1 elsõ pár autó, de egyben idegeskedhetünk is rajta, hogy az S2000-el kisebb a kanyarsebesség, mert nincs a pilótákban annyi teszt km
De mind1 mindenkinek más tetszik, hál'isten így abba is hagyom a panaszkodást, nem volt kötelezõ a megjelenés, csak nehéz egy dohányosnak is leszokni a cigirõl.....de nem lehetetlen...az ilyen rendezések nagyon jó terápiák rá hogy teljesen kiábránduljon az ember.
darabig elég volt Pécsre talán majd megyek, de lehet Barum elég lesz.....nah meg a Finn VB....ott majd ismét feltöltõdöm, mert nincs jobb mint murván VB-t nézni.
763. • 2011-04-04 08:51:26
Tisztelt Kárász00!
Amit írtam az nem összeesküvés elmélet, csak tény! Nem Asit tettem bûnbakká, hanem a Hell marketingjét ostoroztam. Azt, hogy egy megosztó, és igen csak nagy közutálatnak örvendõ versenyzõt támogat.
Nyilván nem csak ezen múlt Turi indulása, de igen csak súlya volt a költségvetésében.
Eger Rallye
oldalanként | növekvõ
összesen: 1682 hozzászólás • 85 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
21 22 23 24 252627
282930 31 010203
040506 07 08 0910
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21222324
2024.11.01-05.

részletes infóink

2024.11.02-03.

részletes infóink

2024.11.03.

részletes infóink

2024.11.03.

részletes infóink

2024.11.09-10.

részletes infóink

2024.11.09-10.

részletes infóink

2024.11.09-10.

részletes infóink

2024.06-2024.11.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k