TRACKWOOD - Drift Fesztivál - 2024.július 11-12-13.
Asi - Happy End
Maxx SHOT! 17. MISKOLC Rally
2010-04-30
interjú • Susán Viki - RallyRacing
h i r d e t é s
Összes oldal:
701673181
Napi oldal:
29463
Jelenleg:
2129
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása az 1.futam után
1. Suborits Péter
208
2. Kasza Kristóf
196
3.
Fónagy Kristóf
190
4. Gách Bence
175
5. Bíró-Ambrus Roland
174
6. Tóth Richárd
167
7. Gönczi Dániel
161
8. Csortos László
157
9. Petrovszki Máté
153
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Szardínia Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
122
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
104
3. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
104
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
92
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
74
6. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
52
7. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
36
8. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
27
9. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
23
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 3.futam,
a Royal Rally of Scandinavia után
1. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
56
2. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
56
3. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
40
4. Oliver Solberg
SKODA Fabia RS Rally2
35
5. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
32
6. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
31
7. Mikko Heikkila
Toyota Yaris GR Rally2
28
8. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
27
9. Alejandro Cachón
Toyota Yaris GR Rally2
26
10. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
25
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
100
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
98,5
3. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
77
4.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
64
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
58
6. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
57,5
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
36,5
8. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
9. Ranga Péter
Skoda Fabia R5 Evo
30,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
66,25
3. Bodogán F.
LADA VFTS
54,5
4.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
52
5. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
50
6. Cseri József
LADA VFTS
37,5
7.. Hevesi Norbert
BMW E36
35
8. Prigyeni Péter
LADA 2107
34,5
9. Nagy Matyi
BMW E36
26,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
35
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
29
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
25,5
4. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
5. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
19,5
6. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
7. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
9,25
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
2. Baksai László
Lada VFTS
68,5
3. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
61,5
4. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
26
6. Hauck Zsolt
Lada 2107
21
7. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
19
8. Szetei Norbert
Peugeot 208
15
9. Balogh Lajos
Citroen C2 R2 Max
11
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1. Kovács Dominik
Opel Astra
59
2. Bíró Gergő
Opel Astra
44
3. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
4. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
5. Géczi László
Lada 2107
25
6. Bajusz Krisztián
Lada 2101
25
7. Krámpek Nándor
Lada 2107
24
8. Pete László
Lada VFTS
24
9. Kiss Zsolt
Suzuki Swift
19
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 2.futam,
a II.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
45
2. Nagy István
Volkswagen Golf
27
3. Müller Roland
Lada 2101
24
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
45
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
28
3. Hankó László
Lada 2107
26
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat

Látványos prológ-autózás, sikeres versenyzés, óriási csaták, tizedmásodpercekért folyó küzdelem, majd végül az abszolút győzelem jellemezte az Asi - Pikó Zsuzsa páros miskolci "futását". A versenyről, az eseményekről és a rallycross-os kitérőjéről kérdeztem Asit.

Mesélj a Miskolc Rally-ról!
Szenzációs verseny volt! A hagyományos, régi bükki pályák fantasztikusak voltak! Nagyon tetszett a Bükkszentlászló-Bükkszentkereszt, a sátai és a királdi gyorsasági szakasz is, hiszen ezek valóban nagyon-nagyon jó pályák. A minőségük is jobb volt, mint az egrieknek, és voltak ugyan felhordásos részek a második körben, mégis jó maradt a minőségük. Nem voltak gödrösek, defektveszélyesek. Azt azért sajnálom, hogy több gyorsasági szakasz is elmaradt…
Összefoglalva is azt mondhatom, hogy minden jól sikerült számunkra ezen a futamon.
A versenyt megelőzően a felkészülés megfelelő volt, jók voltak a teszteredmények, jónak tűnt az autó is, jól eltaláltuk a beállításokat. Az első körünket valóban nagyon jó időkkel zártuk - és ez egy lélektani előnyt is jelentett számunkra - de itt talán egy kicsit ráültem az eredményre, ami majdnem megbosszulta magát, hiszen nagyon közel kerültek hozzánk az ellenfelek. Egy kis szerencsével sikerült megtartanunk az előnyünkből egy nagyon minimálist, ami azért elég volt az első helyezéshez. Az autónk tökéletes volt az egész futam alatt, a pályák jó minősége miatt a futóművünk is bírta a futam teljes ideje alatt…

Térjünk vissza kicsit a pénteki napra.
A prológon is szenzációsat autóztál!
Valóban nagyon jól sikerült számunkra. Pár éve már elkezdtem látványosabban menni a prológokon - hogy ne érje szó a ház elejét - mert rengetegszer mondták, hogy nem tudok látványosan menni, csak gyorsan. Én viszont azt gondolom, hogy ha valaki tud versenyezni, akkor keresztben menni sokkal könnyebb, mint íven menni. Aki látta a mutatványunkat, valóban azt mondta, hogy szenzációs volt, látványosan és keresztben mentünk, és ennek ellenére még az időnk is jó volt!

Az egész verseny egy "happy end" volt számunkra, rajt-cél győzelmet arattunk, hiszen a prológon is első időt mentünk, és végül a versenyt is ezzel az eredménnyel zártuk a célban. Most minden sikerült nekünk, aminek nagyon örülünk!

Milyen volt éjjel autózni?
Nagyon vártam és így a futam után is csak azt mondhatom, hogy nagyon tetszett, annak ellenére is, hogy nem sikerült 100 %-os teljesítményt nyújtanunk a sötétben. Nem tudnám megmondani, hogy mi volt ennek az oka... nem éreztem tökéletesnek a lámpánkat sem, pedig állítgattuk menetközben is. Igazán fáradt sem voltam, hiszen majdnem frissebb voltam az utolsó gyorsasági után is, mint az "első nap" végén, amikor a sok etap miatt fáradtunk el.

Éjjel a S2000-esek nagyon támadtak...
Nem csak éjjel, már a második körben is nagyon közel kerültek hozzánk. Sőt, többször jobb időt is futottak az N-es autóknál.

Beszéljünk egy kicsit a másik szakágról, amibe belevágtál…
Pár hete indultál egy rallycross futamon is...
Régi álmom volt, hogy rallycrosson is elindulhassak egyszer. Nem titok, hogy a nagy vágyam az, hogy EB futamon indulhassak nagyon komoly autók között, de ehhez el kellett kezdeni valahol, nem lehet rögtön a mélyvízbe ugrani, hiszen ehhez azért én teljesen rutintalan vagyok. Kaptam egy felkérést Rabócsi Tibitől, hogy mi lenne, ha indulnék ezen a futamon. Egyúttal talán kicsit népszerűsíteni is tudnánk az ő versenyét, és a rallycrosst... Én meg persze kapva kaptam az alkalmon, és a húsvét hétvégéjén elindultam rajta. Az autó fantasztikus volt, és a versenyt is megnyertük!

Lesz ennek folytatása is?
Bízunk benne! Jelenleg tárgyalás alatt állnak a dolgok... Nagyon szeretnénk a nyirádi rallycross EB-n rajthoz állni. Pár héten belül ez ki fog derülni, hogy lesz-e belőle valami…

Folytatás a rallyeban?
Salgó Rallye - természetesen. Nagyon örülök neki, hogy a kisterenyei körgyorsasági is bekerült az útvonaltervbe, bár én még soha életemben nem mentem ezen. Nézőként már rengetegszer voltam itt, a pálya nyomvonalát nem igazán ismerem, de régebben szerették ezt nagyon a versenyzők, úgyhogy gondolom ez egy jó pálya!

A miskolci futam most egy mintaszerű verseny volt számunkra, ilyen versenyt, ilyen versenyautót és versenyzést kívánunk mindenkinek! Egy ilyen autóval élmény volt menni, és ami még nagyon-nagyon tetszett, hogy komoly csata alakult ki, hiszen olyan minimális különbségek voltak, hogy majdnem egálban voltunk a célban. Ilyen a magyar autósportban vagy a magyar rallye történetében már nagyon régen volt... sőt, amire én emlékszem, talán nem is volt!

Ez a hír most jelenik meg 10088. alkalommal
címkék: Asi, Miskolc, N4
Share |
Magyar Rallye Bajnokság 2010
Maxx SHOT 17. Miskolc Rally
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
242526 27282930
01 02 03 04 050607
08 09 10 11121314
15 16 17 18192021
222324 25 262728
2024.07.05-07.

részletes infóink

2024.07.06.

részletes infóink

2024.07.07.

részletes infóink

2024.07.07.

részletes infóink

2024.07.11-13.

részletes infóink

2024.07.13-14.

részletes infóink

2024.07.12-14.

részletes infóink

2024.06.21-11.05.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k