|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
h i r d e t é s
|
Az első gyors etap lett a Duna Rallye-n. Úgy tudom, tetőzve a bajt, a kórházban is történt Veled valami baleset. Mit mondott az orvos? Nándi sem volt jól a baleset után… helikopter vitte a kórházba… Azon a gyorson fotóztam, ahol a baleset történt, előttem már egészen közel, 10másodpercre voltál Angyalfi Karcsitól, akinek beragadhatott a váltója valamelyik alacsonyabb fokozatban, mert tiltáson ment, de nagyon lassan… Amikor közel értem hozzá, és mentem mögötte, akkor hatalmas köveket vert fel rám, nagyon féltem, hogy kiveri valamelyik kő a szélvédőmet és ismerve a technikai bizottságot, biztos voltam benne, hogy kizárnának, ha repedt szélvédővel mennék ki a szervizparkból… Kikerülhető lett volna a baleset? Mi volt az első gondolatod? És csak azért mert kértük és minden versenyző aláírta, hogy életveszélyes 1 percre indulni… És ez főleg rám volt érvényes, hiszen az elmúlt évek versenyein általában a leggyorsabb voltam, beleértve a legutolsó Fehérvár Rallye-t is, ahol a legtöbb pályán én voltam a leggyorsabb… Könnyelműség volt N-es autók után elindítani, és még csak nem is ezen a gyorson, hanem a hosszabb gyorsokon… Ha két percre indulunk, az lett volna a megoldás és nem az, hogy másnak a porába kell menni és kilós kövek után kell kocsizni. Nem lehet valakinek a versenyzői pályafutását tönkretenni… Illetve lehet… Karcsit hibásnak érzed? Nagy volt a sebességkülönbség ahol utolértem és mondom, az villant be nekem, hogy kiveri a szélvédőmet egy kavics és a következő gyorsnál a szeretett technikai bizottságunk kihúzza a talajt a lábam alól… Vannak, akik lökhárító nélkül mehetnek gyorsaságikat, köröket. Vannak akik a navigátorra borult szélvédővel versenyezhetnek, de tudom, hogy én ezt nem tehetem meg. Az autó nagyon csúnyán néz ki… Szerinted lehet belőle még valamit csinálni? Mik a további terveid? Ha majd internet közelbe kerülsz, akkor láthatod, hogy mindenki sajnálja, ami Veletek történt és mindenki jobbulást kíván! Én is!
Ez a hír most jelenik meg 8046. alkalommal
|
|
||
h i r d e t é s
asi, balogh jani, boroznaki tibi, bujdos miki, drift, duen, esztergom, evo, fabia, grepton, herczig norbi, itiner, king of europe, mafc, miskolc, mitsubishi lancer, murva, n4, rallyracing, rte, s2000, skoda, turi tomi, wald4tel, wrc
ausztria, autogrill, bajna, crash, csepel, drtrophy, duen, dunaharaszti, esztergom, etele, frici, gemer, miskolc, rally ob, rally vb, rallysprint, rigli, rozi64, salak, simontornya, szlalom, szombathely, teszt, toyota celica gts, zsiros
|
2024.11.01-05.
részletes infóink 2024.11.02-03.
részletes infóink 2024.11.03.
részletes infóink 2024.11.03.
részletes infóink 2024.11.09-10.
részletes infóink 2024.11.09-10.
részletes infóink 2024.11.09-10.
részletes infóink 2024.06-2024.11.
részletes infóink
s t a t i s z t i k á k |