h i r d e t é s
Összes oldal:
737571150
Napi oldal:
114703
Jelenleg:
1099
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
kiemelt partnerünk :
további partnereink :
webshopunk :
1. |
Kasza Kristóf |
|
959 |
2. |
Fónagy Kristóf |
|
946 |
3. |
Gönczi Dániel |
|
873 |
4. |
Osztás Ábel |
|
794 |
5. |
Kozsuk Péter |
|
787 |
6. |
Suborits Péter |
|
786 |
7. |
Végh Krisz |
|
783 |
8. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
759 |
9. |
Balogh Richárd |
|
714 |
1. |
Thierry Neuville |
|
225 |
2. |
Ott Tanak |
|
200 |
3. |
Elfyn Ewans |
|
185 |
4. |
Sebastian Ogier |
|
166 |
5. |
Adrien Fourmaux |
|
146 |
6. |
Kalle Rovanpera |
|
114 |
7. |
T. Katsuma |
|
102 |
8. |
Dani Sordo |
|
44 |
9. |
Sami Pajari |
|
41 |
1. |
Hayden Paddon |
|
145 |
2. |
M.Franceschi |
|
124 |
3. |
Miko Marczyk |
|
109 |
4. |
Andrea Mabellini |
|
101 |
5. |
Jon Armstrong |
|
88 |
6. |
S. Tempestini |
|
59 |
7. |
Mads Ostberg |
|
51 |
8. |
Yoann Bonato |
|
49 |
9. |
Simon Wagner |
|
49 |
1. |
Velenczei Ádám |
|
169 |
2. |
Csomós Miklós |
|
157 |
3. |
Német Gábor |
|
136 |
4. |
Turán Frigyes |
|
124 |
5. |
Klausz Kristóf |
|
119 |
6. |
Tóth Tibor |
|
80 |
7. |
Trencsényi J. |
|
72,5 |
8. |
Hadik András |
|
58 |
9. |
Osváth Péter |
|
52,5 |
1. |
Balla Tamás |
|
143,25 |
2. |
Rongits Attila |
|
135 |
3. |
Marozsi Zsolt |
|
112 |
4. |
Hulmann G. |
|
96 |
5. |
Bodogán F. |
|
87,25 |
6. |
Kronome Ákos |
|
72,25 |
7. |
Tóth Barna |
|
63 |
8. |
Nagy G.M. |
|
43,5 |
9. |
Cseri József |
|
43,5 |
1. |
Czékmány Norbert |
|
83 |
2. |
Határ Attila |
|
60 |
3. |
Kerék Balázs |
|
38,5 |
4. |
Berta László |
|
31 |
5. |
Viszló Csaba |
|
28,5 |
6. |
Zagyva Dorka |
|
22,75 |
7. |
Hibján József |
|
18 |
1. |
Baksai László |
|
121,5 |
2. |
Tamás Gyula |
|
117,5 |
3. |
Ronavolgyi E. |
|
94 |
4. |
Várnai Dávid |
|
82 |
5. |
Hauck Zsolt |
|
64 |
6. |
Tellér Antal |
|
52 |
7. |
Ruszó Krisztián |
|
45,5 |
8. |
Faltusz Dávid |
|
42,5 |
9. |
Molnár Ferenc |
|
37,5 |
1. |
Bíró Gergő |
|
82 |
2. |
Rácz Gábor |
|
80 |
3. |
Oberling K. |
|
72 |
4. |
Bajusz Krisztián |
|
72 |
5. |
Kovács Dominik |
|
61 |
6. |
Szabó Zoltán |
|
60 |
7. |
Lipóczky Dani |
|
51 |
8. |
Kerekes Bence |
|
49 |
9. |
Kosztolányi L. |
|
40 |
1. |
Mekler László |
|
45 |
2. |
Tóth István |
|
40,5 |
3. |
Emődi Balázs |
|
21,75 |
1. |
Wirtmann Ferenc |
|
120 |
2. |
Csukovics István |
|
78,5 |
3. |
Müller Roland |
|
65,5 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
90 |
2. |
Szombathelyi P. |
|
82,5 |
3. |
Zsolna József |
|
69,5 |
1. |
Benyó Máté |
|
42 |
2. |
Kárai Tamás |
|
22 |
3. |
Ales Fucik |
|
22 |
4. |
Antal István |
|
20 |
5. |
Kotán Péter |
|
19 |
6. |
Pál Krisztián |
|
19 |
7. |
Z.Staniszewszki |
|
18 |
8. |
Alois Höller |
|
13 |
9. |
Koncseg Zoltán |
|
13 |
|
Asi is vált 2008-ban. Az idei terveiről kérdeztem őt is.
- Idén teljesen új irány van előttünk. 4 évig versenyeztünk A-s autóval, és most újra N-es autóval megyünk majd, úgy, ahogy 2001-2002-ben is tettük. Reméljük, hogy hasonló sikereket fogunk tudni elérni most is, úgyhogy egy N-es EVO IX-essel jövünk idén.
- Miért váltottál? - Azt gondolom, hogy az A kategória nagyon-nagyon hálás, nagyon jó volt, abszolútban is jó helyen lehetett menni, és ráadásul A/8-ban is nagy volt az esélyünk mindig a jó eredményre. Az N-es autó egy kicsikét lassabb, ezeket az Evo IX-eseket már egy picit talán könnyebb vezetni az aktív hajtás miatt, ami egy kicsit talán ellensúlyozza a motorerőben lévő különbségeket.
- Nem érzed visszalépésnek? - Feltételezem, hogy az A-s autó sokkal gyorsabb volt, de a jövő az N csoportról szól. Az A-s autókat egyre jobban tiltják, egyre jobban szűntetik meg, a WRC-kel együtt, úgyhogy előbb-utóbb be fog jönni, hogy mindenki N-es, vagy hasonló kategóriájú autóval fog menni. Ennek próbáltunk most elémenni.
- Az utóbbi években, ha mentél, valljuk be, nem kellett nagyon küzdened, sőt, még a WRC-knek is veszélyt jelentettél. Az N csoportban viszont népesebb a mezőny. Hogy készülsz a nagyobb csatákra? - Azt gondolom, hogy egy célom lehet, ami eddig volt: a leggyorsabbnak lenni. Ha a leggyorsabb vagyok, akkor lényegtelen mennyien vannak mögöttem. :) De lényegesen nehezebb lesz a dolgom, mint az A csoportban volt, bár küzdelem azért ott is volt, lévén nagyon jó pilóták vannak ott is. Ott azért többnyire szerencsénk volt, kivéve talán 2005-2006-ot. De nagyon várom éppen ezért az idei évet, én alapvetően szeretek versenyezni. Egy olyan bajnoki cím, amikor 20-30 versenyzővel kell versenyezni érte, az szerintem sokkal értékesebb, mint ha mondjuk csak 10-15-tel. De nem fogok búslakodni, ha valaki, vagy valakik gyorsabbak lesznek nálam, de nem titkolt célom, hogy az első helyért versenyezzek. Úgyhogy győzzön a jobbik!
- Ki diktál majd neked? - Pikó Zsuzsa, aki a tavaly is az utolsó öt versenyen navigált nekem.
- Ez az N-es autó jelenti azt is akár, hogy megfordult a fejedben a Super-2000 is? - Megfordult, de ez azon is múlik, hogy ha majd elkezdünk versenyezni az N-es autóval, akkor derül ki, hogy mekkora különbség van az N-es, meg a szuper-2000-res között. Bár jelen pillanatban csak abból a tapasztalatból tudunk meríteni, amit kívülről, például a világbajnokságról hallunk, látunk: azok alapján úgy tűnik, hogy a szuper-2000 gyorsabb. Ami biztos, hogy anyagilag nagy különbség van: a szuper-2000 az háromszor, négyszer drágább. Meglátjuk, hogy mire képes az N-es autó..
- Nyakunkon az Eger Rallye: az autó hogy áll? - Még a gátlók nem jöttek meg hozzá, és egy-két apróság hiányzik, és még tesztelnünk kell. És talán ez a legfontosabb, hogy a gátlók és a hajtás beállításai jól legyenek. Remélem, megleszünk Eger előtt mindennel, és nem az autón múlik majd a verseny.
Ez a hír most jelenik meg 8269. alkalommal
|