h i r d e t é s
Összes oldal:
731892085
Napi oldal:
85338
Jelenleg:
1230
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
kiemelt partnerünk :
további partnereink :
webshopunk :
1. |
Kasza Kristóf |
|
779 |
2. |
Fónagy Kristóf |
|
754 |
3. |
Gönczi Dániel |
|
704 |
4. |
Kozsuk Péter |
|
630 |
5. |
Suborits Péter |
|
628 |
6. |
Végh Krisz |
|
608 |
7. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
606 |
8. |
Osztás Ábel |
|
588 |
9. |
Balogh Richárd |
|
573 |
1. |
Thierry Neuville |
|
192 |
2. |
Ott Tanak |
|
158 |
3. |
Sebastian Ogier |
|
154 |
4. |
Elfyn Ewans |
|
140 |
5. |
Adrien Fourmaux |
|
130 |
6. |
Kalle Rovanpera |
|
86 |
7. |
T. Katsuma |
|
80 |
8. |
Dani Sordo |
|
44 |
9. |
Semi Pajari |
|
34 |
1. |
Hayden Paddon |
|
131 |
2. |
M.Franceschi |
|
104 |
3. |
Miko Marczyk |
|
91 |
4. |
Andrea Mabellini |
|
71 |
5. |
S. Tempestini |
|
59 |
6. |
Jon Armstrong |
|
59 |
7. |
Mads Ostberg |
|
51 |
8. |
Simon Wagner |
|
49 |
9. |
Efren Llarena |
|
45 |
1. |
Csomós Miklós |
|
157 |
2. |
Turán Frigyes |
|
124 |
3. |
Velenczei Ádám |
|
121 |
4. |
Német Gábor |
|
112,5 |
5. |
Tóth Tibor |
|
80 |
6. |
Klausz Kristóf |
|
78 |
7. |
Trencsényi J. |
|
72,5 |
8. |
Osváth Péter |
|
52,5 |
9. |
László Martin |
|
35,5 |
1. |
Marozsi Zsolt |
|
112 |
2. |
Balla Tamás |
|
109,75 |
3. |
Rongits Attila |
|
85 |
4. |
Bodogán Ferenc |
|
82,5 |
5. |
Hulmann Gábor |
|
73,5 |
6. |
Kronome Ákos |
|
65,5 |
7. |
Nagy G.M. |
|
43,5 |
8. |
Tóth Barna |
|
43,5 |
9. |
Cseri József |
|
37,5 |
1. |
Czékmány Norbert |
|
65 |
2. |
Határ Attila |
|
45 |
3. |
Kerék Balázs |
|
38,5 |
4. |
Viszló Csaba |
|
28,5 |
5. |
Berta László |
|
20 |
6. |
Zagyva Dorka |
|
14,25 |
7. |
Hibján József |
|
12 |
1. |
Baksai László |
|
121,5 |
2. |
Tamás Gyula |
|
82,5 |
3. |
Ronavolgyi E. |
|
73 |
4. |
Várnai Dávid |
|
54 |
5. |
Hauck Zsolt |
|
46 |
6. |
Ruszó Krisztián |
|
42 |
7. |
Tellér Antal |
|
41 |
8. |
Szetei Norbert |
|
37 |
9. |
Görög Péter |
|
35,5 |
1. |
Bíró Gergő |
|
66 |
2. |
Kovács Dominik |
|
59 |
3. |
Kerekes Bence |
|
49 |
4. |
Oberling K. |
|
48 |
5. |
Bajusz Krisztián |
|
48 |
4. |
Kosztolányi L. |
|
40 |
5. |
Bévárdi Péter |
|
35 |
7. |
Fenyvesi Péter |
|
33 |
8. |
Krámpek Nándor |
|
31 |
1. |
Mekler László |
|
45 |
2. |
Tóth István |
|
40,5 |
3. |
Emődi Balázs |
|
21,75 |
1. |
Wirtmann Ferenc |
|
120 |
2. |
Csukovics István |
|
78,5 |
3. |
Müller Roland |
|
65,5 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
90 |
2. |
Szombathelyi P. |
|
82,5 |
3. |
Zsolna József |
|
69,5 |
1. |
Benyó Máté |
|
42 |
2. |
Kárai Tamás |
|
22 |
3. |
Ales Fucik |
|
22 |
4. |
Antal István |
|
20 |
5. |
Kotán Péter |
|
19 |
6. |
Pál Krisztián |
|
19 |
7. |
Z.Staniszewszki |
|
18 |
8. |
Alois Höller |
|
13 |
9. |
Koncseg Zoltán |
|
13 |
|
Véget ért a spanyolországi versenyhétvége, a csapat óriási lelkesedéssel és elégedettséggel tért vissza Magyarországra. Az Albacete-i pálya nagyon feküdt Balázsnak és nyugodtan mondhatjuk, hogy a Misano-i, vagy a Most-i pálya mellett ez is egyik nagy kedvence lett. Milyen reményekkel érkeztetek Spanyolországba?
Mindannyiunkban elég mélyen élt még az izgalmas Misano-i versenyhétvége, így megvallom nagy reményekkel vágtam neki a spanyolországi futamnak. Bár az Olaszországban szerzett hátfájásom nem hagyott alább, mégis feledtetni tudta a fájdalmat a szombati szabadedzésen elért idő, amelyről nem kis szerénységgel állíthatom, hogy életem legjobb ideje is volt egyben. Ezt még tetézte, hogy sikerült az egyik Buggyra-t is megelőzni, ami elég nagy bravúrnak számít egy alig második éve versenyző sráctól eme sportágban. A versenyek során nagyon nagy szerepe van az időmérőnek, hiszen az dönti el hányadik helyről rajtolhatsz az első futamon. Spanyolországban, hogy érezted jól sikerültek az időmérő edzések?
A szombati időmérőm nagyon jól sikerült, így az előkellő hatodik helyről startolhattam az első futamon. Üröm az örömben, hogy a rajtom baloldalról indult, így miután a célegyenest egy jobbos kanyar követi, bizony voltak, akik jobb pozícióban helyezkedtek el, mint én tehát óriási csatákat vívtam, hogy a helyem megtarthassam. Vasárnap alig öt századdal volt rosszabb az időmérőm, mint szombaton és ez sajnos csak a nyolcadik helyre volt elegendő. Ezúttal is baloldalról történt a rajtom, így nem mondhatnám, hogy unalmas versenyeknek néztem elébe. Pláne azért nem, mert akárcsak Misano-ban, itt is sikerült összeakaszkodnom a brit Stuart Oliver-el, aki szó szerint annyira durván és agresszíven támadott többször is, hogy az már nem volt normális. Sikerült is kipenderítenie a kamionomat a "világűrbe". Persze a dolgot nem hagytuk annyiban és óvást nyújtottunk be ellene, hiszen bár nem szelíd autózásról ismert egy kamionos bajnokság, azért az agresszivitásnak itt sincs helye. Hírek szerint most már sorozatban Tiéd a pole pozíció. Milyen érzés élről startolni?
Igazából az élmény felülmúlhatatlan, hiszen teljesen egyedül állsz a nagy kamionoddal az első rajtkockában, belátod az egész teret, se jobbra, se balra nem takarja senki a kilátást, és nem utolsó sorban felemelő érzés elsőnek kilőni a startból. Persze megtartani ezt a pozíciót nem egyszerű, és ehhez nem csak egy jó kamion szükségeltetik, hanem olyan felkészülés is, mint amilyen például csapattársamnak, Jochen Hahn-nak is megvan. Az ember a dübörgő kamionok között mindenre kell figyeljen, és bár egy nagyon jól felszerelt monstrummal versenyzünk, ez sem mindig garancia a sikerre. Hiszen nem egyszer fordult elő, hogy amikor jól vettem az íveket, fantasztikusan működtek a féktávolságok is, akkor egy turbó robbanása elég szépen alá tudott tenni a további teljesítménynek, és olyankor már csak a kamion épségének megtartása és célba juttatása minden vágyam. Spanyolországban többször is sikerült olyan bolyba keverednem, amely húzott magával, és megkövetelte az agresszív vezetést, ami amúgy fekszik nagyon, így izgalmakban, előzésekben itt sem volt hiány. Hogyan értékelnéd az Albacete-i versenyhétvégét?
A csapat nagyon jó hétvégét zárt, elmondhatom, hogy kamionos pályafutásomnak eddigi legsikeresebb hétvégéjén vagyok túl és úgy érzem, egyre közelebb állok ahhoz a szinthez, hogy kiautózzam teljes tudásomat. Az évad kezdetekor - a tavalyi eredmények tükrében - az elvárás az volt, hogy benne legyek az első tízben - ezt hozom is, hisz a bajnoki tabellán jelenleg a 10. helyen állok 24 ponttal. Külön öröm számunkra, hogy vasárnap Jochen-al együtt vehettük át a csapatbajnokoknak kijáró kupát, és a Sponsor Challenge 2009-et több mint 40 ponttal vezetem. Egy szó, mint száz Szobi Balázs és az egész Oxxo csapata remek teljesítményt nyújt, és bár ehhez nagyon fontos egy csúcs kamion, no meg a szakmai és technikai tudás - az egész semmit nem érne a rajongók és szurkolók nélkül, akik versenyről-versenyre inspirálják a "bajnokokat". Szobi Balázs köszönetét fejezi ki a drukkereknek és a duen csapatának is, akik lehetővé teszik, hogy ez a sportág eljuthasson a rajongókhoz. Akik többet szeretnének megtudni a versenyekről, azok látogassanak el a csapat honlapjára (http://www.flexdakarteam.hu/) ahol elolvashatják a futamokról készült híreket, vagy bele hallgathatnak az ott található rövid kis élménybeszámolókba, ám aki látni is szeretné a monstrumok őrült száguldását, az nézze a magyar sport 1 vagy 2-es csatornát.
Ez a hír most jelenik meg 3154. alkalommal
|