h i r d e t é s
Összes oldal:
731842162
Napi oldal:
35415
Jelenleg:
1485
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
kiemelt partnerünk :
további partnereink :
webshopunk :
1. |
Kasza Kristóf |
|
779 |
2. |
Fónagy Kristóf |
|
754 |
3. |
Gönczi Dániel |
|
704 |
4. |
Kozsuk Péter |
|
630 |
5. |
Suborits Péter |
|
628 |
6. |
Végh Krisz |
|
608 |
7. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
606 |
8. |
Osztás Ábel |
|
588 |
9. |
Balogh Richárd |
|
573 |
1. |
Thierry Neuville |
|
192 |
2. |
Ott Tanak |
|
158 |
3. |
Sebastian Ogier |
|
154 |
4. |
Elfyn Ewans |
|
140 |
5. |
Adrien Fourmaux |
|
130 |
6. |
Kalle Rovanpera |
|
86 |
7. |
T. Katsuma |
|
80 |
8. |
Dani Sordo |
|
44 |
9. |
Semi Pajari |
|
34 |
1. |
Hayden Paddon |
|
131 |
2. |
M.Franceschi |
|
104 |
3. |
Miko Marczyk |
|
91 |
4. |
Andrea Mabellini |
|
71 |
5. |
S. Tempestini |
|
59 |
6. |
Jon Armstrong |
|
59 |
7. |
Mads Ostberg |
|
51 |
8. |
Simon Wagner |
|
49 |
9. |
Efren Llarena |
|
45 |
1. |
Csomós Miklós |
|
157 |
2. |
Turán Frigyes |
|
124 |
3. |
Velenczei Ádám |
|
121 |
4. |
Német Gábor |
|
112,5 |
5. |
Tóth Tibor |
|
80 |
6. |
Klausz Kristóf |
|
78 |
7. |
Trencsényi J. |
|
72,5 |
8. |
Osváth Péter |
|
52,5 |
9. |
László Martin |
|
35,5 |
1. |
Marozsi Zsolt |
|
112 |
2. |
Balla Tamás |
|
109,75 |
3. |
Rongits Attila |
|
85 |
4. |
Bodogán Ferenc |
|
82,5 |
5. |
Hulmann Gábor |
|
73,5 |
6. |
Kronome Ákos |
|
65,5 |
7. |
Nagy G.M. |
|
43,5 |
8. |
Tóth Barna |
|
43,5 |
9. |
Cseri József |
|
37,5 |
1. |
Czékmány Norbert |
|
65 |
2. |
Határ Attila |
|
45 |
3. |
Kerék Balázs |
|
38,5 |
4. |
Viszló Csaba |
|
28,5 |
5. |
Berta László |
|
20 |
6. |
Zagyva Dorka |
|
14,25 |
7. |
Hibján József |
|
12 |
1. |
Baksai László |
|
121,5 |
2. |
Tamás Gyula |
|
82,5 |
3. |
Ronavolgyi E. |
|
73 |
4. |
Várnai Dávid |
|
54 |
5. |
Hauck Zsolt |
|
46 |
6. |
Ruszó Krisztián |
|
42 |
7. |
Tellér Antal |
|
41 |
8. |
Szetei Norbert |
|
37 |
9. |
Görög Péter |
|
35,5 |
1. |
Bíró Gergő |
|
66 |
2. |
Kovács Dominik |
|
59 |
3. |
Kerekes Bence |
|
49 |
4. |
Oberling K. |
|
48 |
5. |
Bajusz Krisztián |
|
48 |
4. |
Kosztolányi L. |
|
40 |
5. |
Bévárdi Péter |
|
35 |
7. |
Fenyvesi Péter |
|
33 |
8. |
Krámpek Nándor |
|
31 |
1. |
Mekler László |
|
45 |
2. |
Tóth István |
|
40,5 |
3. |
Emődi Balázs |
|
21,75 |
1. |
Wirtmann Ferenc |
|
120 |
2. |
Csukovics István |
|
78,5 |
3. |
Müller Roland |
|
65,5 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
90 |
2. |
Szombathelyi P. |
|
82,5 |
3. |
Zsolna József |
|
69,5 |
1. |
Benyó Máté |
|
42 |
2. |
Kárai Tamás |
|
22 |
3. |
Ales Fucik |
|
22 |
4. |
Antal István |
|
20 |
5. |
Kotán Péter |
|
19 |
6. |
Pál Krisztián |
|
19 |
7. |
Z.Staniszewszki |
|
18 |
8. |
Alois Höller |
|
13 |
9. |
Koncseg Zoltán |
|
13 |
|
Tisztelt Versenyzők!
Mint ismeretes, a StartAuto Eger Rallye 2011 rendezvényünkön gyorshajtások miatt pénzbüntetések kerültek kiszabásra. Ezzel a döntéssel kapcsolatban szeretnénk az alábbi információkat közzétenni:
A sebességmérést a Heves Megyei RFK állománya végezte, és a mérési eredményeket hivatalosan eljutatta a verseny rendezője részére. A mérési eredmények átadásakor a rendőri biztosítást vezetője nyomatékosan kérte a verseny vezetőségét a szabálysértések megfelelő szankcióinak sportszabályok szerinti kiszabására, mivel a mérési helyszínek lakossági bejelentések alapján lettek kiválasztva. A StartAuto Eger Rallye 2011 Rendezőbizottsága és a Heves Megyei RFK között fennálló együttműködés és jó kapcsolat megőrzése érdekében kerültek az alapkiírásban meghatározott büntetések kiszabásra.
A verseny rendezőjének az adminisztratív átvétel megkezdése után nincs befolyása a döntéshozási jogköre, nem vesz részt a döntéshozatalban. A verseny irányítását a versenyigazgató, és a verseny Felügyelő Testülete végzi.
A rendőrségi adatok alapján, a közúti szabálysértések büntetésével kapcsolatosan két lehetőség áll rendelkezésre az 2011. évi Rallye Alapkiírás szerint. Az Alapkiírás I. fejezete szerint, mely az FIA regionális rallye bajnokságokra vonatkozó szabályait tartalmazza:
„15.3. A MEGENGEDETTNÉL NAGYOBB SEBESSÉG A VERSENY ALATT
15.3.1. A rallye alatti gyorshajtás esetén a versenyigazgató büntetést szab ki az
alábbiak szerint:
km/óránként a megengedett sebességhatár fölött
A prioritású vezetők 25 €
B prioritású vezetők 15 €
Nem prioritásos vezetők 10 €
15.3.2. Ennek a büntetésnek a nagyságát a rendőrség által kiszabott esetleges
büntetés nem befolyásolja.”
Az alapkiírás II. fejezete szerint (mely a magyarországi rally versenyek FIA regionális szabályoktól eltérő szabályait, kiegészítéseit tartalmazza) lehetőség van közlekedési szabálysértés (pl. gyorshajtás) esetén az alábbi szabályt alkalmazni:
„6.6. Közlekedés a verseny ideje alatt
Kiegészítés a Regionális Rallye Bajnokságok szabályai 15.4 pontjához.
A rallye alatti közlekedési szabálysértés esetén a versenyigazgató büntetést
szabhat ki a vétkes versenyzőpárosra az alábbiakban részletezettek szerint. A
büntetés nagyságát a rendőrség által kiszabott esetleges büntetés nem
befolyásolja.
Az első szabálysértésnél: 1 perc időbüntetés
A második szabálysértésnél: 5 perc időbüntetés
A harmadik szabálysértésnél: kizárás a Felügyelők által”
Mivel a StartAuto Eger Rallye 2011 rendezvény résztvevői, valamint a szabálysértést elkövetők között is számos szlovák, vagy közös értékelésben résztvevő versenyző szerepelt, figyelembe kellett venni a versenyigazgatónak, hogy a szlovák alapkiírás nem ad lehetőséget az időbüntetés kiszabására. Ezt figyelembe véve a két alkalmazható szabály közül csak az FIA előírás szerinti pénzbüntetés volt kiszabható.
A büntetést nem a rendező szabta ki, hanem a versenyigazgató, az ide vonatkozó szabály szerint, mely alapján mérlegelési lehetősége sincs. A büntetéseket az MNASZ alkalmazottja szedte be, az összeg pedig az MNASZ kasszájába folyik be, nem a rendező bevétele!
Felhívjuk a figyelmet a fent idézett FIA szabály 15.3.2 pontjára, mely deklarálja, hogy a versenyen kiszabott büntetést nem befolyásolja egy esetleges másik rendőrségi eljárás megindítása az adott szabálysértéssel kapcsolatban.
Kérjük a versenyzőket, hogy fordítsanak fokozott figyelmet a verseny szabályainak betartása mellett a közúti közlekedés szabályainak tiszteletben tartására is, hiszen ez közös érdekünk a sport megítélése, jövője szempontjából!
Köszönettel:
A StartAuto Eger Rallye 2011 rendezőbizottsága
Ez a hír most jelenik meg 7044. alkalommal
Magyar Országos Rallybajnokság 2011
hírek • videók • fotóalbumok • sajtóanyagok • fórumok • blogok
|