Drift Masters 2024 Round 5 Hungary, RabócsiRing, Máriapócs
Az elmaradt verseny margójára
A Budapest Rallye rendezőjével beszéltünk
2017-08-30
információ • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
722995406
Napi oldal:
94685
Jelenleg:
3337
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása a 3.futam után
1. Suborits Péter
628
2. Kasza Kristóf
569
3.
Fónagy Kristóf
558
4. Gönczi Dániel
537
5. Tóth Richárd
512
6. Kozsuk Péter
469
7. Petrovszki Máté
468
8. Bíró-Ambrus Roland
456
9. Osztás Ábel
441
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a 9.futam, Finn Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
168
2. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
141
3. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
137
4. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
132
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
119
6. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
86
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
76
8. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
33
9. A.Mikkelsen
Hyundai i20 N Rally1
29
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 6.futam,
a Barum Rallyután
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
96
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
82
3. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
72
4. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
59
5. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
51
6. Simon Wagner
SKODA Fabia RS Rally2
49
7. Efren Llarena
SKODA Fabia RS Rally2
45
8. Erik Cais
SKODA Fabia RS Rally2
44
9. Andrea Mabellini
Skoda Fabia
44
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
122
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
103
3.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
96
4. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
85,5
5. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
77
6.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
71
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
56,5
8. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
9. Osváth Péter
Skoda Fabia R5 Evo
35,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
85
3. Bodogán Ferenc
LADA VFTS
82,5
4. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
74,75
5.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
72
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
42,5
7. Cseri József
LADA VFTS
37,5
8. Hevesi Norbert
BMW E36
35
9. Prigyeni Péter
LADA 2107
34,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
50
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
35
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
31,5
4. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
28,5
5. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
6. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14,25
7. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Baksai László
Lada VFTS
96,5
2. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
3. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
61,5
4. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
54
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
42
6. Szetei Norbert
Peugeot 208
37
7. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
8. Hauck Zsolt
Lada 2107
28
9. Strider Zoltán
Peugeot 208
26
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Kovács Dominik
Opel Astra
59
2. Bíró Gergő
Opel Astra
53
3. Bajusz Krisztián
Lada 2101
46
4. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
5. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
6. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
7. Fenyvesi Péter
Lada 21013
33
8. Krámpek Nándor
Lada 2107
31
9. Oberling K.
Suzuki Swift GTi
29
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
C géposztály
1. Mekler László
Alfa Romeo Giulia Sprint GTA
45
2. Tóth István
Škoda S120S
40,5
3. Emődi Balázs
Fiat 124
21,75
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
120
2. Csukovics István
Lada 21013
78,5
3. Müller Roland
Lada VAZ 2101
65,5
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
90
2. Szombathelyi P.
Lada VFTS
82,5
3. Zsolna József
Lada 2105
69,5
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat

az_elmaradt_verseny_margojara_1
Adamovits Márk összeállított egy levelet, melyet itt teszünk nyilvánossá:

Tisztelt Tagszervezetek, Versenyzők, Kedves Nézők!

A hétfői napon sajnálattal értesülhettetek arról, hogy az Budapest Rallye elnevezésű rendezvényünk a szeptember 1-2-i időpontban elmarad, később kerül megrendezésre. A pontos időpont még előttünk sem ismert, de vagy november 3-5-e, esetleg egy héttel később, 10-12-e között jöhet létre a futam pótlása. A megfelelő információk megszerzése után, erről minél hamarabb tájékoztatni fogunk benneteket. Akinek egyéb elfoglaltsága miatt az új időpont nem megfelelő, annak a befizetett nevezési díját 100 százalékban visszatérítjük. Arra kérünk benneteket, hogy arra az e-mail címre, ahová a nevezési lapot elküldtétek (keletautosport@gmail.com) jelezzétek mindezt, és a visszafizetés 72 órán belül megtörténik.


Amennyiben a záró futamon részt szeretnétek venni, más dolgotok nincs. A leadott nevezési lapok és a befizetett nevezési díjak automatikusan érvényben maradnak arra az időpontra is. Ha olyan jellegű problémátok merül fel, amely ebből a közleményből nem derül ki, kérlek, vegyétek fel velem a kapcsolatot, hogy az egyedi nehézségeket orvosolni tudjuk.

A háttérről

Egy ilyen esemény bekövetkezése óhatatlanul sok pletykára és félreértésre adhat okot. Nem tudok minden kérdést tisztázni, mert vannak olyan dolgok, amelyek nem az én hatáskörömbe tartoznak. Ettől függetlenül egy pár rövid részlettel hagy untassalak benneteket a versenyrendezéssel kapcsolatban.

Elindult egy hadjárat, amiben a lemondásnak az okát néhányan az én késői engedélyeztetésemben látják.

A kormányhivatal a beérkezett kérelem kapcsán véleményezésre elküldi a Nemzeti Parknak és az Erdészetnek az anyagot. Én először – és ezt így csinálom minden versenyemen – a két szakhatóságot kerestem fel és tőlük – többszöri egyeztetés után – kérem ki a szakvéleményt. Amennyiben ez pozitív, benyújtom a kormányhivatal felé a komplex anyagot, így biztosítva, hogy nem lehet probléma a két szakhatóságnál az engedély kiadásával.

Az Erdészettel külön szerződést is kötöttem az erdészeti utakra vonatkozóan, a Nemzeti Parkkal pedig minden részletben megegyeztem. Több, mint egy hete ott van az anyag a Kormányhivatalban, de nem kaptunk semmilyen választ.

Nem szerettem volna, hogy ennél nagyobb kárt szenvedjenek a versenyzők, nem mertem tovább várni, ezért kértem meg az MNASZ elnökét, hogy adjunk ki egy közös közleményt, amelyben bejelentjük a Budapest Rallye elhalasztását. Lehet ebből egy óriási lufit fújni, és elővenni mindenkinek a személyes sértettségét bizonyos emberekkel kapcsolatban, mutogatni a másikra, hogy ő tehet róla. Nem ez a jó út…

A verseny elmaradása kizárólag az én, a mi kudarcunk, felétek, versenyzők felé. Az én kudarcom, mert szerettem volna egy jó Budapest Rallye-t csinálni olyan pályákon, amelynek van sportértéke, illetve végre valami más, mint amit korábban megszokhattatok. Kudarca továbbá annak a 350 sportbírónak, kisegítő személyzetnek, akik szabadságot vettek ki, hogy el tudjanak jönni segíteni a rendezvénynek. Kudarca Fischer Dani barátomnak, aki egy hete éjjel. nappal munkagépekkel csináltatja a szervizparkot, hogy minél szebb helyen, kényelmesen elférjetek. Kudarca 70 éves Pacher Péter barátomnak, aki több napig a Pilist járva, majd napi 24 órát a számítógép előtt ülve rakta össze az Itinert és a Biztonsági Tervet, olyan érzésekkel, mintha a saját kisgyermekét babusgatná. Kudarca annak az erdészeti brigádnak, akik 3 napon keresztül vágták és telepítették a fát (75 pontra) a Pilisben, mert ezt találtuk megfelelően a Nemzeti Park munkatársaival, hogy ne vigyünk be használt gumit tájvédelmi körzetbe. De kudarca annak a nyomdának, amely nyolc emberrel, egész hétvégén, éjjel-nappal nyomta a rajtszámpanelt, itinert, passokat. Amikor a Historicnál jártak, akkor kapták az infót, hogy nem lesz verseny. Szintén kudarca annak a többszáz szállás – és vendéglátóhelynek, ahol már megtörténtek a foglalások, és most csalódottan vakarják az állukat.

A csalódás a TIÉTEK, versenyzőké, csapatoké, nézőké…
Szeretném megköszönni azoknak a sporttársaimnak, akik pénzt, időt és energiát nem sajnálva, kapcsolatrendszerüket felhasználva, mindent megtettek, hogy ez a rendezvény megvalósuljon. Szeretném megköszönni az MNASZ Elnökének, hogy az utolsó percig harcolt értünk. És annak a két „idóta” barátomnak különösen, akik 0-24 órában, mindenben segítségemre voltak az elmúlt hónapokban.

De szeretném megköszönni azoknak a „sporttársaimnak” is, akik szintúgy pénzt, időt, és kapcsolatokat felhasználva mindent megtettek azért, hogy ez a rendezvény NE valósuljon meg. Külön meg szeretném köszönni annak a „sporttársamnak”, aki hat hónapja semmi mást nem csinál, csak hívogatja a versenyzőket, hogy márpedig Budapest Rallye nem lesz. Az az igazság, ha belülről jön a támadás, azt nagyon nehéz kivédeni, mert minden rendszernek van gyenge pontja.

Ha még kapunk bizalmat a rendezvényeinkkel kapcsolatban, azon leszünk, hogy valamennyire elfeledtessük veletek ezt a csalódást. Bár tudjuk, hogy teljesen úgysem lehet.
 
Sporttársi üdvözlettel:
Adamovits Márk, a rendezőbizottság elnöke
 
Miskolc, 2017. augusztus 29.
 

 

Ez a hír most jelenik meg 8764. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
121314 15 161718
19 20 21 22232425
26 27 28 29 30 3101
02 03 04 05060708
091011 12 131415
2024.08.23-24.

részletes infóink

2024.08.22-25.

részletes infóink

2024.08.24-25.

részletes infóink

2024.09.06-08.

részletes infóink

2024.06-2024.11.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k