RALLYCROSS VILÁG- ÉS EURÓPA-BAJNOKSÁG - Kárai Trans World RX of Hungary - 2024.07.27-28
Az első képek a Barumról
donfoto hangulatos képei péntekről
2011-08-27
ajánló • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
710565384
Napi oldal:
10700
Jelenleg:
3235
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása az 1.futam után
1. Suborits Péter
208
2. Kasza Kristóf
196
3.
Fónagy Kristóf
190
4. Gách Bence
175
5. Bíró-Ambrus Roland
174
6. Tóth Richárd
167
7. Gönczi Dániel
161
8. Csortos László
157
9. Petrovszki Máté
153
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a 7.futam, Rally Poland után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
136
2. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
121
3. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
115
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
92
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
91
6. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
63
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
58
8. A.Mikkelsen
Hyundai i20 N Rally1
29
9. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
27
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 4.futam,
a Rally Estonia után
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
73
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
63
3. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
53
4. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII
25
5. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
40
6. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
40
7. Oliver Solberg
SKODA Fabia RS Rally2
35
8. Georg Linnamae
Toyota Yaris GR Rally2
26
9. Andrea Mabellini
Skoda Fabia
28
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
122
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
103
3.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
96
4. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
85,5
5. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
77
6.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
71
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
56,5
8. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
9. Osváth Péter
Skoda Fabia R5 Evo
35,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
85
3. Bodogán F.
LADA VFTS
82,5
4. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
74,75
5.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
72
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
42,5
7. Cseri József
LADA VFTS
37,5
8. Hevesi Norbert
BMW E36
35
9. Prigyeni Péter
LADA 2107
34,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
50
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
35
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
31,5
4. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
28,5
5. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
6. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14,25
7. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Baksai László
Lada VFTS
96,5
2. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
3. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
61,5
4. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
54
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
42
6. Szetei Norbert
Peugeot 208
37
7. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
8. Hauck Zsolt
Lada 2107
28
9. Strider Zoltán
Peugeot 208
26
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
1. Kovács Dominik
Opel Astra
59
2. Bíró Gergő
Opel Astra
53
3. Bajusz Krisztián
Lada 2101
46
4. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
5. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
6. Kerekes Bence
Lada VFTS
34
7. Fenyvesi Péter
Lada 21013
33
8. Krámpek Nándor
Lada 2107
31
9. Oberling K.
Suzuki Swift GTi
29
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 2.futam,
a II.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
45
2. Nagy István
Volkswagen Golf
27
3. Müller Roland
Lada 2101
24
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
45
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
28
3. Hankó László
Lada 2107
26
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat
IRC - Intercontinental Rally Challenge
oldalanként | növekvő
összesen: 274 hozzászólás • 14 oldal
94. • 2010-09-25 21:00:35
Gratulálok a Pálinkás-Bagaméri,Takács Motorsport,Clió R3 együt-
tesnek.A7 kategória 37 induló,20 célbaérő.Egyetlen "külföldi"-ként
kategória 16-dik hely.Aki járt már San Remo Rallyn az tudja miről
beszélek.Nem véletlen az arány.Embert és autót próbáló verseny.
Nekik az első ilyen "komoly"versenyük volt.Még egy momentum:
Anreucci,egy "privát" nyert.Itt nincs papirforma.Óriás gratula a
versenyzőknek,szervizeseknek!!!!
93. • 2010-09-25 19:17:17
Goo Skoda.
mosolygok nevetek vigyorgok helyeslek
Szerintem az Olaszok a helyismeret miatt is mentek jól. A két Punto azért haldoklott a végén. A váltót írták azt hiszem. Nekem is csak a diesel vw a jó vw. mosolygok
92. • 2010-09-25 18:54:44
Ezt a hozzászólást olyan felhasználó írta, akit a többiek nem tartanak ide illőnek.
91. • 2010-09-24 18:55:46
Az első etap volt nekik.
Aztán ők már vízen mentek szlikkel... sírok
90. • 2010-09-24 18:45:50
Miért nem Asiment ki az IRC re?
Laci bá' 3 gyorson már 2.5 percet kapott...
Pálinkás is már 2.5 öt. Pedig idehaza Ő a király, és a többihez képest jól megy...
89. • 2010-09-02 12:41:09
Szóval a Dodinak nincs eltörve semmije, épp ma beszéltem az édesapjával. Kicsit vánszorog, meg fáj mindene, estek egy jó nagyot, de a navigátor is jobban van. kacsintok
88. • 2010-09-01 21:19:34
Sibera, hát no, ez ilyen vigyorgok forgatom a szemem atom
87. • 2010-09-01 15:27:46
DUEN 2006-os ózd rally ott áltál itt a bizonyiték de megnézheted a többit is a csaj se volt rossz akivel voltál :)

http://duen.hu/fotoalbum_preview.php?album_id=890&image_id=534984
86. • 2010-09-01 14:57:53
Sziasztok!Szia Sibera!!!!
Hát nem volt egyszerű az biztos,és tényleg jó volt dumálni.Örűlök hogy találkoztunk .
Jó a csapat valóban ..
85. • 2010-09-01 11:42:43
Még az eset napján, elkérte tőlem Gábor a rendező telefonszámát, hogy elnézést tudjon tőle kérni.

Szerintem ha eddig még nem történt meg, akkor amint tud mozogni, meg fog :)

Többi igaz...
84. • 2010-09-01 10:06:30
Joci!
Sosem álltam ott, ahol elütötték a srácot!!
(szerintem benézted a helyet... ez közvetlenül a tempós balos, kőfalas kanyar után van, a burkolatváltás előtt)
Soha nem is állnék oda, hiszen azt gondolom, nagyon veszélyes hely...
Voltak ott többen is, de ők a
videó szerint és elmondásuk szerint is, hátrább álltak, a bekötő útnál, ahol volt esélyük és lehetőségük elmenekülni.
Hajóka elmondása szerint, aki szintén ott állt, többször is szóltak a srácra, akinek az objektíve sem indokolta, h 5 méterrel a többiek előtt álljon...
Mégis ott állt... bizonytalan

Két apró megjegyzésem lenne még az esettel kapcsolatban, de először is jobbulást kívánok a rallyongónak!!

- Szép dolog, h elnézést kért a versenyzőktől és a nézőktől...
Azt gondolom a verseny rendezőjétől is elnézést kell kérnie, akinek emiatt majd rendőrségre, ne adj isten bíróságra kell járnia...
- A másik, hogy az eset után elterjedt, h egy fotóst ütöttek el... A következő körben amikor néhány fotómasinát a nyakában lógató az előfutó autó érkezése előtt átment az úton, a tökszögi elágban lévő tömeg kifütyülte őket és a legszebb amit mondtak, h 'na, menjetek a p..., megint etap lesz majd miattatok'
Holott jól tudjuk, h semmit nem csináltak, próbálták végezni a munkájukat, h másnap legyenek képek a versenyről a versenyzők és a nem ott lévő rallyongók számára... És nagyon sokan egy fillért sem kapnak a képekért, nem a pénzért csinálják/csináljuk!
És nem vagyunk fotósok!
Én sem, szerintem az elütötött srác sem...
Bálint Ricsi, Kacsándi, Szabó-Jilek, Kollár, Klímáék, Mihályi Csaba, Bársony Peti, Etele és még néhányan. Ők a fotósok!
És sajnos, de ez az MNASZ hibája, a mellények idén is, mint mindig, mutyiból lettek szétosztva...
A MNASZ hivatalos akkreditált listája szerint nem lehetett volna sárga mellény birtokában, csak az ORB versenyeken kaphat mellényt kaució ellenében...
Természetesen ez nem az ő hibája, hanem azt gondolom azoknak, akik a csomagtartóból adogatják a mutyimellényt, miközben azt írják a háromnegyedéves értékelésben, h 'az Interneten olvasható honlapok és weblapok szinte megszámlálhatatlanok' és azt prognosztizálják, h jövőre majd jól megsarcolják a médiásokat... hát hajrá!

Még egyszer: jobbulást kívánok az elütött, kicsit felelőtlen rallyongónak!
83. • 2010-09-01 09:22:52
Jaj.


http://www.ewrc.cz/ewrc/show.php?id=14907&title=jak-jan-kopecky-neobhajil-vitezstvi-video
82. • 2010-09-01 09:22:31
Sibera. Hidd el, én is nagyon sajnálom hogy nem lehettem Veletek. De vannak a rallytól fontosabb dolgok is. Mondjuk egy Magyar bajnoki futam ha elmqaradna azt les***nám, de a Barum azért mélyen érintett.
Igen, kikiny egy állat, én már csak tudom..De nagyon jó gyerek.Pa..Pa...Party arc. :-)

Itt egy kis klip Kopezckyről. Hibázott azért rendesen, de nagy szerencséje volt.



Valaki írja már meg a MÁSik fórumra, hogy ne basztassák már szegény Edelémyberest. Eddig a Barumos szalagozást basztatták, hogy messze volt kihúzva a szalag, most meg közel volt kihúzva... Brrrrr. Pár éve ott a Duen állt a csajával, mi meg szemben a domboldalon ültünk, és kiabálva beszélgettünk vele. Remélem hogy nem hiszitek azt h rossz helyre állna be az oldal szerkesztője.... :-)
81. • 2010-08-31 15:17:48
Joci kár hogy nem volták...Kikiny egy állat:) az meg hogy szó szerint haverotok Valda, kisBéres, nagy sztorik mentek...és akkor a társaságban Bútor, Gerőfi stb. meg a "Jézus", akit minden rallyn látunk:):)
Vasárnap találkoztam KGT-vel. Nem tudtam Ő az, de mesélt egy sztorit amiből egyből beugrott, hogy ezt már egyszer leírta a fórumra. Egy nagyon jó fej, reálisan, elfogulatlanul látó ember. Sok külföldi versennyel a háta mögött, Nagyon sokat látott, tapasztalt igazi szurkoló. Várom is az élménybeszámolóját akár itt, akár a MÁSikon, hogy is volt ez a kamerafeltöltés a szülinapi zsúron:):)
80. • 2010-08-31 14:21:58
Ok Dani. Értem én, csak arra a mondatodra rágtam be h a Cseh gyorsok látványtalanabbak mint a Magyarok. Ez nem igaz. Tényleg stabilabbak a kocsik, meg nagyon harcolnak, ezért nincs akkora csúszkálás, meg satöbbi. Majd jönnek a turbósok, azok hátha jobbak lesznek.
79. • 2010-08-31 14:12:54
Joci!
Nem azt mondom, hogy nem jók a szakaszok, mert pl. a Pindulánál, vagy a Trojáknál komolyabb gyors nem kell! Most is volt látványban részünk, Biskupicén ott voltunk, ahol a Csííz is videózót, csak én szerintem még mindig ezekkel a kocsikkal nem vagyok kibékülve, annyira fekszik az utat, olyan gyorsan megállnak a kanyar előtt... az hiányzik szerintem, ahogy anno a wrc-k beestek a kanyarba.. Pl. a Loixot, vagy a Krestát wrc-vel jobban élveztem.. Arra gondoltam, hogy itt látványosabb kanyarok vannak, hogy itt az utak minőségéből adódóan mindig találni látványos helyet. Arról meg, hogy tudni kell hova állni, a Semetini gyors kivételével, az összes pályát bejártuk, de itt nincs úgymond tuti hely, mert pl. ahol tavaly álltunk, és nem volt semmi, most a Bouffier ott esett el, itt tényleg nagyon ki kell fogni.. És ne értsd félre, én nem fikázni akarom a Barumot, mert nagyon jó verseny, csak ide nem azért kell kimenni mint egy magyar futamra, és tuti hogy jövőre is ott a helyünk!
78. • 2010-08-31 07:47:44
Azért az egy kicsit durva megjegyzés, hogy nálunk látványosabb kanyarok vannak. Végig kell menni a gyorsokon, és ki kell választani egy látványos kanyart, amit annak tart a néző.
Nekem tetszenek a videók, és most nem csak a Csííz-re gondolok, hanem a többi 40 felvételre. Van látvány bőven.
De azt nem hinném hogy a hazai gyorsok látványosak. Sőt.
De ez is olyan mint a divat, kinek ez, kinek az. Nekem az, másnak ez gumizva, lassítózva, tele egyenesekkel. Persze most majd jön a ceredi, a árpádtetői, a szuhai gyorsokkal példálózás. Jöjjön. Egy Pindula ut mindent, és a 30 kilométeres Troják is szerintem. Tudni kell hova állni, és időt fleccölni a bejárásra. Biskupoice kibaszott látványos volt régen, ezt azt hiszem a nézők száma is tükrözi. Most nem volt az. Bár mindnekinek más a látvány. Sok sikert pécshez....
77. • 2010-08-31 07:41:50
itt meg az út szélétől 2 méterre egy fás partoldalon.
ki kell fogni, ahol sok népet várnak ott elhúzzák jobban.
Régen a csibegyári elágban se úgy álltunk, ahogy most lehet.
76. • 2010-08-31 07:35:41
Ki kell fogni, nem mindenhol 20 méterre van a szalag. Amit feltettem képet Kresta és Neuville-ről ott úgy volt. ahol elúszott Neuville ott 5 méterre álltam rakok is fel onnét egy képet.
75. • 2010-08-30 21:51:47
Aki látványos versenyt akar látni, az ne a Barumra menjen! Ezek a pályák nagyon jók, de nem látványosak. Nálunk sokkal látványosabb kanyarok vannak, de ettől függetlenül jövőre is tuti, hogy ott leszünk. Maga a hangulat, a varázs miatt érdemes kimenni. Első nap Biskupicén voltunk a Joci által is említett jobbosban, 1-2 autó megúszott és ennyi, a 2. körben lementünk az erdőbe, a Star rallyból a Talbot és a lada elég komolyan beesett, de az első osztályból 1 autó sem csúszott meg, pedig tiszta sár volt a kanyar.. Vasárnap Halenkovice másfélszer, utána Velchy Orechov. A verseny legnagyobb negatívuma, hogy egy kanyart 50 méteres távolságból lehet csak nézni, még belső ívre sem engednek, de ez lehet, hogy az IRC f***sága, de az biztos, hogy ez nem tesz jót az egésznek.
IRC - Intercontinental Rally Challenge
oldalanként | növekvő
összesen: 274 hozzászólás • 14 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
15 16 17 18192021
22232425262728
29 30 31 01020304
05 06 07 08091011
121314 15 161718
2024.07.19-25.

részletes infóink

2024.07.27-28.

részletes infóink

2024.07.27.

részletes infóink

2024.08.01-04.

részletes infóink

2024.08.04.

részletes infóink

2024.06.21-11.05.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k