Az első teljes adag kép Miskolcról
Szemere, Fony, Hernádécse és az encsi szerviz fotói
2011-05-01
ajánló • DuEn
h i r d e t é s
Összes oldal:
701147943
Napi oldal:
173183
Jelenleg:
1160
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása az 1.futam után
1. Suborits Péter
208
2. Kasza Kristóf
196
3.
Fónagy Kristóf
190
4. Gách Bence
175
5. Bíró-Ambrus Roland
174
6. Tóth Richárd
167
7. Gönczi Dániel
161
8. Csortos László
157
9. Petrovszki Máté
153
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a Szardínia Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
122
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
104
3. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
104
4. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
92
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
74
6. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
52
7. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
36
8. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
27
9. Esapekka Lappi
Hyundai i20 N Rally1
23
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 3.futam,
a Royal Rally of Scandinavia után
1. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
56
2. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
56
3. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
40
4. Oliver Solberg
SKODA Fabia RS Rally2
35
5. Yoann Bonato
Citroen C3 Rally2
32
6. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
31
7. Mikko Heikkila
Toyota Yaris GR Rally2
28
8. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
27
9. Alejandro Cachón
Toyota Yaris GR Rally2
26
10. Csomós Mixi
Škoda Fabia Rally2 Evo
25
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
100
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
98,5
3. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
77
4.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
64
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
58
6. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
57,5
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
36,5
8. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
9. Ranga Péter
Skoda Fabia R5 Evo
30,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
66,25
3. Bodogán F.
LADA VFTS
54,5
4.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
52
5. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
50
6. Cseri József
LADA VFTS
37,5
7.. Hevesi Norbert
BMW E36
35
8. Prigyeni Péter
LADA 2107
34,5
9. Nagy Matyi
BMW E36
26,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
35
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
29
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
25,5
4. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
5. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
19,5
6. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
7. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
9,25
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
2. Baksai László
Lada VFTS
68,5
3. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
61,5
4. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
5. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
26
6. Hauck Zsolt
Lada 2107
21
7. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
19
8. Szetei Norbert
Peugeot 208
15
9. Balogh Lajos
Citroen C2 R2 Max
11
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
a 3.futam,
az 57.Mecsek Rallye után
1. Kovács Dominik
Opel Astra
59
2. Bíró Gergő
Opel Astra
44
3. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
4. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
5. Géczi László
Lada 2107
25
6. Bajusz Krisztián
Lada 2101
25
7. Krámpek Nándor
Lada 2107
24
8. Pete László
Lada VFTS
24
9. Kiss Zsolt
Suzuki Swift
19
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 2.futam,
a II.Diósgyőr Rally után
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
45
2. Nagy István
Volkswagen Golf
27
3. Müller Roland
Lada 2101
24
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
45
2. Varga C. Zoltán
BMW E30 M3
28
3. Hankó László
Lada 2107
26
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat
Miskolciak fóruma
oldalanként | növekvő
összesen: 705 hozzászólás • 36 oldal
365. • 2011-05-01 11:09:46
Elnézést Kárász a 2. körre gondoltam és bocsánatot kérek, hogy nem álltam meg az egyenesben....Könnyű lezárni a területeket, hogy ne kelljen rendező meg ne kelljen szalagozni ígyis csökkentve a rendező költségét, de ezt én nem tudom elfogadni.Ha kimegyek egy gyorsra szeretnék látni is valamit.Tudom, sok ellenvéleményt kapok, de akkor is így gondolom.
Robiék nagyon letöveztek egy jobbos kanyart és kifordította a jobb első kereket.Így sajnos kiálltak.
364. • 2011-05-01 10:56:38
Ember itt nem csak a Botka versenyét tetted tönkre, hanem azokét is akik 1 kör etap-ot néztek, köztük mi is.
363. • 2011-05-01 10:50:13
Köszi a képet... Igen, én vagyok a zöld pulóveres srác, és meg annyit, hogy ha azt hiszed hogy káromkodsz akkor azzal nagyobb ember vagy akkor megérdemelted volna, hogy te legyél a helyünkbe...

Botka Dávidnak pedig sajnáljuk ezt a versenyt, de többek közt te Atyesz voltál az aki ordibált, hogy menjen tovább... kacsintok
362. • 2011-05-01 10:34:35
Robiékkal mi történt????
361. • 2011-05-01 10:23:31
Segítségeteket szeretném kérni:
A második körben (SS9) a fónyi rajt utáni első jobbos kanyar belső ívén álltam. Mivel úgy nézett ki, hogy esni fog az eső, vittem az ernyőmet is (ha viszem, sosem esik) és jól otthagytam a bokorba támasztva.
Ha valaki megtalálta, örömmel venném, ha jelentkezne e-mailben.
Tudom, csak egy ernyő, de számomra nagyon hasznos, ezzel fotózok 10 éve... Fekete, extra nagy méretű Oakley ernyő karbon nyéllel. Sajnos már nem lehet kapni...
Köszönöm a segítségeteket!
360. • 2011-05-01 09:37:05
Itt a két ^°+"gyerek,(a honda mögött) akiket Botka tanított repülni.
Sajnos az anyukájuk nevét nem tudjuk, pedig sokan emlegettük.
Köszönjük mégegyszer, hogy 5 órát állt a verseny, és kimaradt egy szakasz!
359. • 2011-05-01 03:28:43
Szerintem a 2. körre gondolt ott Szemerén. Mi Erdőbényén voltunk, de szerintem többet se megyünk oda. Az első 10 kocsi még úgy ahogy tempóval ment, persze nagyon tőre, szinte már bent a bokorban. A vége fele azt hittük a sok kihordás miatt, hogy talán lesz valami látvány, de vagy a tempó hiányzott, vagy előjött a bokros szitu. Sajnos már nem az a technika van mint 5 éve, illetve már a pilóták sem a régik.
358. • 2011-04-30 23:45:17
Ahol voltatok az nézők elől elzárt terület volt. Ennek is köze lehetett ahoz hogy kevés ember volt. A nézők szép lassan hozzászoktak hogy ne menjenek az elzárt területekre(ami itt elég sok volt) hanem válasszanak "legálisan" látogatható helyet.
Bocs hogy kijavítalak, de amit te 2. gyorsként emlegetsz az valójában a 6. volt.
357. • 2011-04-30 23:24:12
Sziasztok.Mi a Kányi elág- Szemerét választottuk.A rajt előtt 20 perccel nem engedtek minket be a pályára és az illetékes személy azzal próbált meggyőzni, hogy rendőr van a pályán és visszazavar aztán át akart küldeni minket a dombon keresztül Szemerére.Mások megették ezt de mi nem úgyhogy kikerültük és begyalogoltunk a gyorsra.Elszomorító a helyzet.Nagyon kevés autó volt.2. körre begyalogoltunk kb a gyors 1/3-ig és 20 nézőnél nem volt több(civilek,kamerások,rendezők).Elkezdődött a 2. gyors és Bútorék sajnos előttünk estek ki, majd beszélgettünk velük egy jó darabig és mondta, hogy Botkáék elütöttek valaki(ke)t. Aztán etap lett a második gyors.Összességében azt kell mondani, hogy nagy a baj az OB-vel.Nagyon nagy. sírok Rendezőségben, autók létszámában, nézők létszámában....Van aki nem így látja? bizonytalan
356. • 2011-04-30 23:10:47
Versenyzőknek pörgős program. Nézőknek már nem annyira(5 óránként egy kör). Az elejében végig szoros csata kis különbségekkel a szakaszokon(bár ez köszönhető a rövid szakaszoknak is). De a folyamatos jó teljesítménynek köszönhetően Asi jól elporolta a mezőnyt. A prológon mutatott produkciója pedig a drifteseket is überelte. Mellesleg az ideje is jó volt.

Viszont a Suzukis csaj csapat nagyon lassú. Nem tudom mit keresnek az első osztályban, még egy sprint versenyen is az utolsók lennének.
355. • 2011-04-30 23:01:54
Nem akartam és nem akarok vitát kelteni, de a magyar rally színvonala egyre gyengébb, lehet miskolc a rally fellegvára, de az azért elgondolkoztató hogy több évek óta rallyra járó borsod megyei ismerős nem ment ki ma egyik szakaszra.
+Ha 40 micut kell végignézni és mindig ugyanaz a sorrend abba én nem látok semmi izgalmat.

Annyit akartam irni hogy nekem jobban bejött most a ringi esemény a rally közvetítés helyett.
Azon állításomat mellet kiállok hogy a ringen egy nagyobb súlyú autosport esemény volt látható, így érthető hogy arról volt közvetítés.

Részemről téma lezárva.
354. • 2011-04-30 22:22:27
T.atiwrc! Te biztos, hogy végiggondoltad a hozzászólásodat? Egyáltalán megnézted a fórum főcimét???
353. • 2011-04-30 22:13:55
én zsujtai elágban voltam, de ott is volt látnivaló.
Itt estek be Német Lackóék, 3-at pördült a kockalada :(
352. • 2011-04-30 21:28:11
Én cseppet sem bántam hogy nem miskolcra és környékére mentek most ki.

De máshogy kellene hozzá állni szerintem meg felfogni a dolgot. A rallyrádió az nem egy rádióadó hanem egy egész hétvégés műsor a gtg studio rádiállomás jóvoltábol.

A mai naptól már a támogató gsf nevét mondták be a rádióba is, nem rallyrádióztak.

Viszont szerintem olyat kaptam amit már rég éreztem az általam is sokat szídott egyre elnéptelenedő gyorsasági obból, verseny, mivel kijutni nem sok lehetőségem van és csak az összefoglalokat lehetett látni, majdhogynem az összes csatornán a Tempo produkcio adását.

Kint voltak 3 kamerával, plusz voltak belső kamerák is. Bekeverve Lantos András helyi kommentálásával.

Aki látta az tudja miről beszélek, ha azt mondom Vizin Tamás lotusos versenye. Ennyi előzés az elmult 5 évbe nem volt pl f1es futamon mint amit ők műveltek az első helyért.

Ezt egy összefoglaló nem adja vissza cseppet sem, akkor nem szoritol hogy verje már el a magyar a gyengébb technikával, a cseh meg osztrák versenytársait, de így nagyon jó izgalmas volt.


Hogy visszatérjek a témához. Miskolc rally, simán lehetett volna azt is közvetíteni valószinűleg pl a prologot webkamerával, de szerintem a rendező nem engedélyezte volna nekik. Valahol tavaly vagy tavaly elött is volt probléma hogy a rendező nem engedélyezte az adott rallyn a rallyrádiót.

Az igazat megvallva, főleg eger után, amit végig hallgattam a rallyrádióban, igazábol semmi kedvem nem lett volna hallgatni Az infok nagy része ha akadozva is megtalálható a neten. Az meg hogy hallgassam hogy a mezőny nagy része mindig csak erre meg arra fogja az idejét és képtelenek azt mondani hogy ennyi volt, nemtudtam többet, azt meg már unom. Mert értem én hogy elsőre nem lehet megtalálni a beállításokat, de hogy még az utolso körben is ilyenekre panaszkodjanak....

A pálya mellet(ha vannak e ott nézők még) biztos jó a rallyrádió ha be lehet fogni, de szerintem itt más is van a háttérbe. Ha nagyon akartál volna meg lehetett volna osztani a társaságot, a netes m3u csak valami szerverről játszott számokat( csak a flashen lehetett nézni/hallgatni a ringi eseményeket), ott szolhatott volna a rallyrádio de valami miatt ezt nem tették meg. Még annyit hogy elég sok szakasz volt miskolcon és lehet teljes stábbal se tudtak volna ott lenni minden szakasz végén. Valamint az egy egynapos rendezvény kb 100 körüli létszámmal.

A Hungaroringen meg több ország bajnoki futama, zóna futam, endurance hosszutávu futam, lotus kelet europai kupa indulása, lotus ladies cup beindulása, én ugy gondolom média szempontbol jóval rangosabb esemény volt.
351. • 2011-04-30 21:17:22
Nagy gondban van Balázs Öcsi csapata így a közönségkedvenc segítségeteket kéri.

A Miskolc rally mai napján elveszett az encsi szervízparkban a csapat tankoló pumpája. Kéri a csapat a becsületes megtalálót, hogy jelentkezzen az alábbi elérhetőségen.

Telefon: +36/70-333-1921
Mail: zscenter@net-racing.hu

A becsületes megtaláló értékes nyereményben részesül!
Köszönjük a segítséget!
350. • 2011-04-30 21:14:37
Üdv!!! Köszia tippeket,vgül Fonyba mentünk!!Szerintem nagyon jó kis helyet fogtunk ki... Nagyon kevesellem a Ladákat,azt hittem több lesz... szontyoli Na,mindegy,majd Rallye Túrán Ózdon....
349. • 2011-04-30 20:57:17
Hát szomorú sajnos, emiatt én se akasztanék rá kötelet vagy spanifert. Ráadásul ma amikor a bömöst szedtük ki, beesésnél leesett az ajtaja, állítólag a sofőr úgy bazmegolt a nézőknek, hogy mi a fenéért nem teszik vissza az ajtót a helyére addig minek tolják ki őket, amikor meg viss***akták őket az útra, semmi intés hogy kössz vagy valami, Bütösiék legalább intettek egyet, illetve mivel nem jutottak messzire mert kitört a kerék amikor húzták lefele őket ismét csak megköszönték a segítséget, szerintem azért egy kézlendítés a minimum lenne, de úgy látszik egyeseknél már ez is luxus.... bizonytalan
348. • 2011-04-30 20:31:57
"Jobbat" mondok: 2008 Eger Rally-n nemtudom már hogy Homola C2-esét, vagy Bíró Peti Ignis-ét akarták kivenni a nézők, de az biztos hogy az egyik szurkoló mutatóujjának az első ujjperce bánta az esetet bizonytalan És teljesen egyetértek abban, hogy a versenyzők néha túlságosan is gyorsan akarnak továbbmenni, és sokszor nem figyelik hogy mi merre hány méter...Hány spanifer bánta már azt hogy a versenyzőt kiszedték, az meg dugott egy 1-est és viszlát :D De még ez a jobbik eset ha a spanit viszik el, mintsem inkább egy nézőt...
347. • 2011-04-30 20:30:28
A Hungaroringen van a rallyrádió, már az sem a rallyé?!!!
bitu
346. • 2011-04-30 20:25:04
Ha a kis királyfi nem lenne, akkor most írhatnák, hogy igen, mi is meg tudjuk verni az N-t...de van kiskirályfi, és a S2000-ek szereplése így gyengécske...
Spicinek megint megkotlott!? komoly csapat :S
Miskolciak fóruma
oldalanként | növekvő
összesen: 705 hozzászólás • 36 oldal
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
17 18 19 20 212223
242526 27282930
01 02 03 04 050607
08 09 10 11121314
15 16 17 18192021
2024.06.27-30.

részletes infóink

2024.07.05-07.

részletes infóink

2024.07.06.

részletes infóink

2024.07.11-13.

részletes infóink

2024.07.13-14.

részletes infóink

2024.07.12-14.

részletes infóink

2024.06.21-11.05.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k