|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
h i r d e t é s
|
Az ominózus orfűi gyorson történt sorozatos kicsúszások, borulások részesévé vált a dr. Varga Attila – Savanyu Roland páros is, akik az eltűnt gumizás miatt kialakult sodrós kanyarból az árokba csúsztak és itt véget is ért a verseny számukra. Dr. Varga Attilával beszélgettem a versenyt követően, aki a saját hibáját beismerve még további hibákra is megpróbálta felhívni a figyelmet. Bár számotokra hamar véget ért a Mecsek Rallye, de azért mesélj! Nyilván van ebben vezetéstechnikai hiba is, és nem szeretném, ha bárki úgy értené ezt az egészet, hogy én most megpróbálom másra hárítani a felelősséget! Hozzátartozik viszont, hogy a helyszínen több száz ember volt jelen, rallye-rajongók, olyan nézők, akik maguk is aktív versenyzők, csak itt nem indultak, majd jönnek oda hozzám és veregetik a vállam, hogy onnét – székben ülve - nézték ezt a történetet. Közben pedig egynek sem jutott eszébe, hogy a második-harmadik autótörés után legalább odaugorjon, lassítsa a mezőnyt, jelezze a veszélyt, ha már a rendező nem gondoskodott arról, hogy egy ilyen helyre egy rádiós pontot tegyen?! Mi negyedikként estünk itt el, és a navigátorommal rögtön rohantunk, hogy az utánunk jövőknek jelezzünk, lassítsuk őket. Versenyirodára telefonáltunk, a versenyösszekötőt, versenyigazgatót hívtuk, hogy szóljanak már a rajtban - mert nincs a helyszínen rádiós pont - hogy nagy gáz van és legalább további károk ne legyenek. Mire mi ki tudtunk kászálódni, még további két autó összetört. A végén pedig majdnem engem és a navigátoromat lincselte meg a részeg tömeg, hogy elrontjuk a szórakozásukat azzal, hogy lassítjuk a mezőnyt és felhívjuk a figyelmüket a veszélyre. Nagyon-nagyon lehangoló, elszomorító volt ez az egész. Az, hogy az ember kiesik, benne van a rallye-ban, mindig ott van a hibázás lehetősége, de az, hogy egy társaság, több száz ember orra előtt következmények nélkül megteheti azt, hogy elhordja a gumikat - amit később az erdőben meg is találtak - és ezáltal autókban több milliós károkat okozhat, az felháborító! Mindezt úgy, hogy a rendező semmit sem tehet, és nem tesz semmit a tömeg sem! Csalódott vagy? Még egyszer mondom: nem háborgok, végtelenül szomorú vagyok! Nem savanyú a szőlő, nem erről van szó, de bizonyára mások is hallották, ahogy az élmezőny versenyzői is szóvá tették, hogy hát emberek, ez nem az a pálya, amit mi a pályabejárás alkalmával megismertünk! Össze-vissza vannak a gumik! Hogy lehet ez? Azt gondolom, hogy legalább oda szükség lenne rendezőt állítani, ahová a gumikat helyezik, és kötelességük lenne a pályabejáráson megismert körülményeket biztosítani! Ez egy veszélyes üzem! Sok milliót áldozok és kockáztatok azért, hogy ott lehessek! Én most egy és egy pici gyorsasági után kifizetek egy teljes bérleti díjat és egy horribilis költséget arra, hogy megjavítsák a kocsit. A saját felelősségemet elismerem benne, de nagyon szívesen hallanám, hogy az, akire tartozik, szintén felemeli a hangját és azt mondja, hogy "bocsánatot kérek érte!". Nem kérek többet, mert nincsenek illúzióim! Ha beperelném és a káromnak a felét, mondjuk egy kármegosztással követelném a rendezőn, megnyerném a pert! De nincsen kétségem, hogy egy olyan egyesülettel szemben nyernék pert, akinek a valaga kilóg a gatyából! Lenne egy papírom és az életben nem lenni semmi esélyem arra, hogy ezt az összeget behajtsam rajtuk... de nem akarok a saját szakmámba vágni, bár én értek hozzá, és jó lenne, ha a rendező is értene a saját szakmájához és nem emlékezetből csinálnák a versenyeket! Fel kell készülni rá, hogy egy ilyen rendezvénnyel együtt jár a megnövekedett nézőszám, vagy pedig akkor nem kell IRC futamot rendezni. Azt éreztem ebben az egészben, hogy méltatlan az egész! Egy külföldi futamon nem fordulhat elő az, hogy a néző hozzáférjen a pályához! Ezek a gumik a pálya részei... milyen rendezés az, ahol ehhez hozzáfér egy részeg néző? És milyen felfogás az a többiek részéről, hogy elnézik neki azt, hogy eldobja az erdőbe??? Végezetül? a csapat támogatói:
Ez a hír most jelenik meg 7211. alkalommal
címkék: Dr.Varga.Susán Viki, Mecsek
2011.09.09-11.
|
|
|||
h i r d e t é s
asi, balogh jani, boroznaki tibi, bujdos miki, drift, duen, esztergom, evo, fabia, grepton, herczig norbi, itiner, king of europe, mafc, miskolc, mitsubishi lancer, murva, n4, rallyracing, rte, s2000, skoda, turi tomi, wald4tel, wrc
ausztria, autogrill, bajna, crash, csepel, drtrophy, duen, dunaharaszti, esztergom, etele, frici, gemer, miskolc, rally ob, rally vb, rallysprint, rigli, rozi64, salak, simontornya, szlalom, szombathely, teszt, toyota celica gts, zsiros
|
2024.08.23-24.
részletes infóink 2024.08.22-25.
részletes infóink 2024.08.24-25.
részletes infóink 2024.09.06-08.
részletes infóink 2024.06-2024.11.
részletes infóink
s t a t i s z t i k á k |