h i r d e t é s
Összes oldal:
732057892
Napi oldal:
41814
Jelenleg:
1722
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
kiemelt partnerünk :
további partnereink :
webshopunk :
1. |
Kasza Kristóf |
|
779 |
2. |
Fónagy Kristóf |
|
754 |
3. |
Gönczi Dániel |
|
704 |
4. |
Kozsuk Péter |
|
630 |
5. |
Suborits Péter |
|
628 |
6. |
Végh Krisz |
|
608 |
7. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
606 |
8. |
Osztás Ábel |
|
588 |
9. |
Balogh Richárd |
|
573 |
1. |
Thierry Neuville |
|
192 |
2. |
Ott Tanak |
|
158 |
3. |
Sebastian Ogier |
|
154 |
4. |
Elfyn Ewans |
|
140 |
5. |
Adrien Fourmaux |
|
130 |
6. |
Kalle Rovanpera |
|
86 |
7. |
T. Katsuma |
|
80 |
8. |
Dani Sordo |
|
44 |
9. |
Semi Pajari |
|
34 |
1. |
Hayden Paddon |
|
131 |
2. |
M.Franceschi |
|
104 |
3. |
Miko Marczyk |
|
91 |
4. |
Andrea Mabellini |
|
71 |
5. |
S. Tempestini |
|
59 |
6. |
Jon Armstrong |
|
59 |
7. |
Mads Ostberg |
|
51 |
8. |
Simon Wagner |
|
49 |
9. |
Efren Llarena |
|
45 |
1. |
Csomós Miklós |
|
157 |
2. |
Turán Frigyes |
|
124 |
3. |
Velenczei Ádám |
|
121 |
4. |
Német Gábor |
|
112,5 |
5. |
Tóth Tibor |
|
80 |
6. |
Klausz Kristóf |
|
78 |
7. |
Trencsényi J. |
|
72,5 |
8. |
Osváth Péter |
|
52,5 |
9. |
László Martin |
|
35,5 |
1. |
Marozsi Zsolt |
|
112 |
2. |
Balla Tamás |
|
109,75 |
3. |
Rongits Attila |
|
85 |
4. |
Bodogán Ferenc |
|
82,5 |
5. |
Hulmann Gábor |
|
73,5 |
6. |
Kronome Ákos |
|
65,5 |
7. |
Nagy G.M. |
|
43,5 |
8. |
Tóth Barna |
|
43,5 |
9. |
Cseri József |
|
37,5 |
1. |
Czékmány Norbert |
|
65 |
2. |
Határ Attila |
|
45 |
3. |
Kerék Balázs |
|
38,5 |
4. |
Viszló Csaba |
|
28,5 |
5. |
Berta László |
|
20 |
6. |
Zagyva Dorka |
|
14,25 |
7. |
Hibján József |
|
12 |
1. |
Baksai László |
|
121,5 |
2. |
Tamás Gyula |
|
82,5 |
3. |
Ronavolgyi E. |
|
73 |
4. |
Várnai Dávid |
|
54 |
5. |
Hauck Zsolt |
|
46 |
6. |
Ruszó Krisztián |
|
42 |
7. |
Tellér Antal |
|
41 |
8. |
Szetei Norbert |
|
37 |
9. |
Görög Péter |
|
35,5 |
1. |
Bíró Gergő |
|
66 |
2. |
Kovács Dominik |
|
59 |
3. |
Kerekes Bence |
|
49 |
4. |
Oberling K. |
|
48 |
5. |
Bajusz Krisztián |
|
48 |
4. |
Kosztolányi L. |
|
40 |
5. |
Bévárdi Péter |
|
35 |
7. |
Fenyvesi Péter |
|
33 |
8. |
Krámpek Nándor |
|
31 |
1. |
Mekler László |
|
45 |
2. |
Tóth István |
|
40,5 |
3. |
Emődi Balázs |
|
21,75 |
1. |
Wirtmann Ferenc |
|
120 |
2. |
Csukovics István |
|
78,5 |
3. |
Müller Roland |
|
65,5 |
1. |
Érdi Tibor Jr. |
|
90 |
2. |
Szombathelyi P. |
|
82,5 |
3. |
Zsolna József |
|
69,5 |
1. |
Benyó Máté |
|
42 |
2. |
Kárai Tamás |
|
22 |
3. |
Ales Fucik |
|
22 |
4. |
Antal István |
|
20 |
5. |
Kotán Péter |
|
19 |
6. |
Pál Krisztián |
|
19 |
7. |
Z.Staniszewszki |
|
18 |
8. |
Alois Höller |
|
13 |
9. |
Koncseg Zoltán |
|
13 |
|
Bakó Lászlóék hatalmas készülődésben voltak az elmúlt időszakban. Versenyeztek hegyen-völgyön, sprinteken, hogy szokták a légkört, és kilométert gyűjtögettek. Nem ok nélkül persze: IRC-ben indulnak néhány futamon a jövőben. Kezdésnek a Barumon, de Csehország után akad még néhány ország, amit még idén be akarnak venni…
- Hogy álltok a Barum-os készülődéssel? - A váltó most volt revízión, úgyhogy azt még fel kell tenni a kocsira, de tulajdonképpen már csak ennyi híja van a dolognak. Már össze is vagyunk pakolva!
- A nevezési listát böngészgetted már? - Igen, most jöttem haza a nyaralásból, és kaptunk tőlük egy levelet, abban benne volt. És ami érdekesség, hogy küldtek egy belső kamerás felvételt a pályákról. Az idei versenyről, ahogy egy utcai autóval végigmennek az összes szakaszon, úgyhogy rajta van minden a rajttól a célig.
- Ez milyen jófejség…! - Ilyet még én sem tapasztaltam sosem. Először azt hittem, hogy a tavalyiról kaptunk egyet, de nem, hanem az idei pályák, úgyhogy talán lehet egy picit előre gyakorolni…
- Ezt eddig senki nem mesélte nekem. Te mennyire tartod a kapcsolatot a többiekkel? - Tartjuk, sőt, egy helyen fogunk szervizelni, együtt utazunk ki, a pályabejárásra is együtt megyünk a Subiékkal, és a Bútor Robiékkal. Majdnemhogy napi kapcsolatban vagyunk.
- Miért pont a Barum az, ahová ki szerettél volna menni? - Aszfaltot szerettünk volna mindenképpen és mivel itt már voltunk nézni, úgy gondoltuk, hogy ezzel elsőre megbirkózunk. A többi aszfaltost meg majd meglátjuk, de idén még szeretnénk a San Remo Rallye-t, és a svájci versenyen elindulni.
- Függenek ezek a Barum-on elért eredményetektől? - Nem, illetve annyiban, hogy ha nem törjük össze nagyon, tehát ha pluszköltséget nem csinálunk magunknak, akkor nem.
- Korábban indultál már külföldi futamon? - Csak a kassai versenyen, ami a magyar bajnokság része volt.
- Mivel most jöttél haza a nyaralásból, gondolom még nem nagyon tudtad tanulmányozni a belsőt. Szerinted egy ilyen felvétel elég lehet a felkészüléshez? - Elég. Mi mindig is úgy tréningeztünk, hogy háromnál többet nem mentünk soha a pályákon. Megpróbáltunk ennyiből pontos itinert írni. Szerintem ez arra jó volt, hogy most talán könnyebben birkózunk meg a gyorsokkal.
- A sajtóanyagotok, amit a Barum előtt kiadtatok, hogy is fogalmazzak… Nem volt túl optimista a magyar futamokkal és az itthoni helyzettel kapcsolatban… - Nem, valóban nem, jól látod. Az egyik az, hogy mivel egyesületet is vezetek, a Szajky Rallye Team-et, és ráadásul évek óta elég nagy létszámmal vagyunk jelen a versenyeken, és a közgyűléseken is mindig ott vagyunk, eleve nem is értem, miért működik még az Autósport Szövetség? Egy csomó dolog van, ami miatt nem szabadna már régen működnie. Emberek jönnek-mennek, ezekről mindig kapok egy hivatalos értesítést, de szerintem úgy nem nehéz csinálni valamit, hogy ha elrontottam valamit, gyorsan lelépek, vagy menekülök a süllyedő hajóról. A másik negatív dolog, hogy a kategóriánkban, az N2-ben, a Suzukikon kívül mással nem nagyon foglalkoznak. Kevesen is vagyunk, a Suzukit meg nagyon nyomják, és az kicsit fájó, hogy akinek adunk 6 percet a verseny végére, azzal csinálnak egy tíz perces interjút, velünk meg annyit sem, hogy gratulálunk…
- Jelenti ez azt, hogy soha többet nem jössz Magyarországon? - A szponzorok miatt muszáj menni, de az elképzelhető, hogy nem rali OB-n fogok indulni. Egerben és Miskolcon mondjuk, szeretnék menni, mert debreceni vagyok, és ezek elég közel esnek hozzánk, de a murvát biztos kihagyom jövőre. Pedig imádom, de értelmetlennek tartom. Valószínűleg kisebb versenyeken megyünk majd - ahogy eddig is.
Ez a hír most jelenik meg 2329. alkalommal
|