Az ózdi futam előtt mondták
interjúk a versenyzőkkel
2009-04-10
interjúk • Pájer Ani
h i r d e t é s
Összes oldal:
732087173
Napi oldal:
71095
Jelenleg:
2052
Regisztrált:
0
kiemelt partnerünk :
Peugeot Magyarország

további partnereink :

AutoDekor

BusLine

webshopunk :

duenShop.hu - a rallyongók boltja

Hungarian Virtual
Rally Championship 2024
a bajnokság állása a 4.futam után
1. Kasza Kristóf
779
2.
Fónagy Kristóf
754
3. Gönczi Dániel
704
4. Kozsuk Péter
630
5. Suborits Péter
628
6. Végh Krisz
608
7. Bíró-Ambrus Roland
606
8. Osztás Ábel
588
9. Balogh Richárd
573
teljes táblázat
World Rally Championship 2024
a 9.futam, Finn Rally után
1. Thierry Neuville
Hyundai i20 N Rally1
192
2. Ott Tanak
Hyundai i20 N Rally1
158
3. Sebastian Ogier
Toyota Yaris GR Rally1
154
4. Elfyn Ewans
Toyota Yaris GR Rally1
140
5. Adrien Fourmaux
Ford Puma Rally1
130
6. Kalle Rovanpera
Toyota Yaris GR Rally1
86
7. T. Katsuma
Toyota Yaris GR Rally1
80
8. Dani Sordo
Hyundai i20 N Rally1
44
9. Semi Pajari
Toyota Yaris GR Rally1
34
teljes táblázat
European Rally Championship 2024
a 7.futam,
a Rali Ceredigion után
1. Hayden Paddon
Hyundai i20 N Rally2
131
2. M.Franceschi
SKODA Fabia RS Rally2
104
3. Miko Marczyk
SKODA Fabia RS Rally2
91
4. Andrea Mabellini
Skoda Fabia
71
5. S. Tempestini
SKODA Fabia RS Rally2
59
6. Jon Armstrong
Ford Fiesta MkII Rally2
59
7. Mads Ostberg
Citroen C3 Rally2
51
8. Simon Wagner
SKODA Fabia RS Rally2
49
9. Efren Llarena
SKODA Fabia RS Rally2
45
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Csomós Miklós
Skoda Fabia RS Rally2
157
2.
Turán Frigyes
Volkswagen Polo GTi R5
124
3.
Velenczei Ádám
Skoda Fabia R5 Evo
121
4. Német Gábor
Skoda Fabia RS Rally2
112,5
5.
Tóth Tibor
Skoda Fabia R5 Evo
80
6. Klausz Kristóf
Skoda Fabia R5 Evo
78
7. Trencsényi J.
Skoda Fabia R5 Evo
72,5
8. Osváth Péter
Skoda Fabia R5 Evo
52,5
9. László Martin
Skoda Fabia RS Rally2
35,5
teljes táblázat
HUMDA Országos Rally Challenge 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Marozsi Zsolt
Hyundai i20 R5 2.0
112
2. Balla Tamás
Mitsubishi Lancer Evo IX
109,75
3. Rongits Attila
Mitsubishi Lancer Evo IX
85
4. Bodogán Ferenc
LADA VFTS
82,5
5.
Hulmann Gábor
LADA VFTS
73,5
6.
Kronome Ákos
SKODA Fabia R2
65,5
7. Nagy G.M.
Lada VFTS
43,5
8. Tóth Barna
BMW E36
43,5
9. Cseri József
LADA VFTS
37,5
teljes táblázat
Peugeot 208 Rally4 Cup Hungary
az 5.futam,
a Győr Rally után
1.
Czékmány Norbert
Peugeot 208 Rally4
65
2.
Határ Attila
Peugeot 208 Rally4
45
3.
Kerék Balázs
Peugeot 208 Rally4
38,5
4. Viszló Csaba
Peugeot 208 Rally4
28,5
5. Berta László
Peugeot 208 Rally4
20
6. Zagyva Dorka
Peugeot 208 Rally4
14,25
7. Hibján József
Peugeot 208 Rally4
12
teljes táblázat
Országos Rally2 Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Baksai László
Lada VFTS
121,5
2. Tamás Gyula
Peugeot 208 R2
82,5
3. Ronavolgyi E.
Honda Civic
73
4. Várnai Dávid
Ford Fiesta R2T
54
5. Hauck Zsolt
Lada 2107
46
6. Ruszó Krisztián
Lada VFTS
42
7. Tellér Antal
Peugeot 208
41
8. Szetei Norbert
Peugeot 208
37
9. Görög Péter
Citroen C2 R2
35,5
teljes táblázat
Országos Rally3 Bajnokság 2024
az 5.futam,
a Győr Rally után
1. Bíró Gergő
Opel Astra
66
2. Kovács Dominik
Opel Astra
59
3. Kerekes Bence
Lada VFTS
49
4. Oberling K.
Suzuki Swift GTi
48
5. Bajusz Krisztián
Lada 2101
48
4. Kosztolányi L.
Lada 2101
40
5. Bévárdi Péter
Lada 2107
35
7. Fenyvesi Péter
Lada 21013
33
8. Krámpek Nándor
Lada 2107
31
teljes táblázat
Országos Historic Bajnokság 2024
a 4.futam,
a Székesfehérvár Rallye után
C géposztály
1. Mekler László
Alfa Romeo Giulia Sprint GTA
45
2. Tóth István
Škoda S120S
40,5
3. Emődi Balázs
Fiat 124
21,75
D géposztály
1. Wirtmann Ferenc
Ford Escort RS
120
2. Csukovics István
Lada 21013
78,5
3. Müller Roland
Lada VAZ 2101
65,5
E géposztály
1. Érdi Tibor Jr.
Ford Sierra Cosworth 4x4
90
2. Szombathelyi P.
Lada VFTS
82,5
3. Zsolna József
Lada 2105
69,5
teljes táblázat
Országos Rallycross Bajnokság 2024
a 2.futam után
1. Benyó Máté
Peugeot 208
42
2. Kárai Tamás
Audi S1
22
3. Ales Fucik
Volkswagen Polo
22
4. Antal István
Mitsubishi Colt
20
5. Kotán Péter
Ford Focus
19
6. Pál Krisztián
Skoda Fabia
19
7. Z.Staniszewszki
Ford FIesta
18
8. Alois Höller
Ford Fiesta RX
13
9. Koncseg Zoltán
Audi A1
13
teljes táblázat

Lassan a túrások évada is elindul - körülnéztünk, mi a helyzet a házuk táján...

Bedő Imre: "Az év eleje egy kis hóautózással kezdődött, és terveztünk még két teszt-versenyt a szezon előtt. A második elmaradt, és az első is félresikerült, ugyanis az első gyorsaságiján egy tempósabb kanyarban megúszott a még nem tökéletesen beállított autó, és egy partoldalba csapódtunk. Sajnos elvesztettem az eszméletemet, és a szekszárdi kórházban tértem magamhoz. Pár napig ott voltam, ijesztgettek, de szerencsére kiderült, hogy semmi maradandó bajunk nem lett, így a héten el tudtuk kezdeni a felkészülést. Az utóbbi fél évben ez már a második nagyobb esésem volt - igyekszem túltenni magam rajta, és azt érzem, nem maradt bennem. Próbálok sokat menni a kocsival, hogy kiautózzam magamból ezeket az élményeket. Már Nándi is jobban van, bár néha még fájlalja a nyakát.
Az autót is rendbe tudtuk tenni, a törött alkatrészeket lecseréltük, és tegnap teszteltünk Asival, és eleinte nem nagyon tudtuk beállítani, de a végére már egész jó lett. Még egy-két dolgot kell tökéletesíteni, és teljesen készen leszünk Ózdra. Az ózdi versenyeket nagyon szeretem, tetszenek a pályák, és a szervezéssel sem szokott gond lenni, bár vannak kellemes és fájó emlékek is - tavaly például egy kuplung hiba miatt a második helyről kellett kiállnunk. Nehezen dolgoztuk fel, de remélem idén nem lesz ilyen. Vannak titkos vágyaink idei bajnokságban, de ezeket majd nagyban befolyásolják az anyagiak - mint mindenkinek. Szeretnénk minden versenyen menni, de ez is csak az év közben dől majd el. Minden évben egyre keményebb a bajnokság a rali-túrában, biztos, hogy idén is így lesz, főleg, hogy hallottam, lesznek új technikák, új srácok... Majd meglátjuk, mi lesz a realitás és hol a helyünk ebben a mezőnyben."

Kicsák Attila: "Jövünk - bár sokáig úgy nézett ki, hogy nem fog összejönni, de ezt nem lehet kihagyni. Nem, nem a kedvem ment el, hanem a világválság okozta volna, de szerencsére összejött. Ugyanúgy a tavalyi M3-mal jövünk, de pontosan ugyanazzal. Többen kérdezték, mit fejlesztek idén: semmit. Talán annyi, hogy most egy Subaruval megyünk pályát felírni - már, ha ez fejlesztésnek számít.:) Az ózdi pályákat nagyon szeretem, már kétszer sikerült jól - egyedül az időjárásnak drukkolok, hogy jó idő legyen. A navigátorom és a jókedvünk is megmaradt tavalyról - remélem az eredményünk is csak felfelé változik majd. És idén is az autókozmetikában kezdjük a versenyhétvégét: most mindenki teszteli az autót, én most vittem a dekoroshoz, és egy kicsit renoválják, hogy hétvégére meglegyen - mi majd a pályán tesztelünk!:)
Szórakozni tudjunk, ez lesz a lényeg idén is."

Krizsán Péter: "Maradunk a túrában, ahogy elterveztük. Csapatban semmi változás, a tesóm navigál majd. Az autót kicsit átépítettük és felújítottuk. Leginkább új fényezést, szerintem szebb lett, de például kijavítottuk a lyukas lemezeket, új lengéscsillapítókat kapott, amivel bízom benne, hogy jobb lesz, de perpillanat nem állunk túl jól. A motorunk még nincsen készen, szállást még nem találunk, úgyhogy képlékeny még a dolog… Megyünk mindenképpen, ha más nem, biciklivel…:) Á, nem, biztosan készen leszünk. A motorhoz várunk most az alkatrészeket, de szerintem megleszünk időre. A nevezésünket is éppen ezért mertük leadni.
Szeretnénk minden versenyen elindulni - ez már egy jó célkitűzés ma már szerintem. Mi mondjuk eddig is saját zsebből mentünk, úgyhogy nem mondhatom, hogy elment vagy jött szponzorunk, mert szó sincs erről. A visszaesés érződik persze a mi pénztárcánkon is, aztán ennek függvénye, hogy milyen is lesz a versenyzésünk. De elvégre nem muszáj ezt csinálnunk… Persze, hiányozna is, ha nem csinálhatnánk. Az idei versenynaptár nagyon tetszik, jó, hogy lesznek új versenyek, új pályák - már itt Ózdon is, bár azt hiszem, egyszer már négy vagy öt éve mentem ezen a szakaszon még Rallye2-ben.  Az ózdi futamok egyébként vegyesen sikerültek eddig. Tavaly harmadikak vagy negyedikek lettünk kategóriában, és estünk is már itt ki. Szóval felemás, mert azért szeretjük ezt a versenyt. Reméljük az idei lesz a vízválasztó…:)

Lovász Pali: "Nálunk marad minden marad a régiben. Az autót felújítottuk, de megépítettük és már ki is próbálhattam. Képzeld, egyet melléváltottam…:) Jó, sok volt a téli pihenő…:) De komolyan minden rendben van. Felújítottuk az autót, de technikai előrelépés nem történt, nem lett erősebb a kocsi. Ugyanolyan profi módon szeretnénk összerakni az idei évet, mint a tavalyit. A szponzor-háttér úgy néz ki összeállt, sőt új támogatónk is lett - úgy tűnik, számít, hogy már van egy kis múltunk… A csapatban Ákos marad a navigátor, Attila a főszervizes, Miki a segéd, Tamás a csapatkapitány, úgyhogy minden marad a régi. És nagyon várjuk már az ózdi versenyt. Télen tulajdonképpen semmit nem csináltunk az autóval, csak néha nézegettem, mert leponyvázva állt a műhelyben. Nagyon sokat dolgoztunk, úgyhogy leginkább csak pihentünk. Egy hónapja kezdtünk bele csak a felújításba, felkészíteni. Úgy hallottam, Mezriczky Zoli nagyon szeretne megelőzni, aminek nagyon örülök, és vele ellentétben a három gyorsoknak is.:) De nem csak a Zoli akar minket megverni, hanem mások is, de ennek örülök. Készülünk rá, és megpróbálunk mindent megtenni annak érdekében, hogy izgalmas versenyeink legyenek az idén. A három gyorsokat is nagyon jónak tartom, mert szerintem erről szól a rali, hogy minél több szakasz legyen, minél többet improvizáljunk, a navigátorral együtt dolgozhassunk. És aki aggódik, hogy nem lesz elég ideje bejárni mindet, annak mondok valamit, név nélkül. Szerintem Magyarországon nincsenek igazán profi autóversenyzők - tisztelet a kivételnek. Kicsit másban látom a lényegét annak, hogy hogy lehet a rali-túrában, vagy máshol eredményesen versenyezni. Szerintem együtt kell lennie mindennek. Technikai sport lévén technikailag is felkészültnek kell lenni, de ezt nem csak én nyerem meg, vagy a Mezriczky Zoli nyer meg vagy veszít el egy versenyt. Hanem a többi tényező is legalább olyan fontos. A sikereinket ugyanúgy a szervizünknek, az átgondolt versenyzésnek és autóépítésnek ugyanúgy betudom, mint a mi ügyességünknek.
Az autózásunkra lehet, hogy néha azt mondják, hogy unalmas, mert mi nem esünk be az árokba minden kanyarba, de azt hiszem, az eredmények minket igazolnak. És továbbra is azt gondolom, hogy ugyan nyertünk két bajnokságot, de mi még nem nőttünk fel ahhoz, hogy olyan szinten versenyezzünk, úgy és olyan autókkal közlekedjünk, mint például egy első osztályú top-pilóta. Persze, odafigyelünk azért, hogy ők mit csinálnak, próbálunk tanulni vagy másolni tőlük. De keveset autóztunk mi még ehhez. Zolinak is mindig elmondom ezt. A technika nem minden ez a lényeg, de Ózd után többet tud majd mindenki. Mi például éppen ezért nem is csináltunk idénre A-s autót. Az a stratégia, hogy egyenletes teljesítményt próbálunk nyújtani minden területen, és ha nagyon szomorú leszek Ózd után, akkor majd elgondolkodunk, hogy kell-e egyáltalán A-s motor. Inkább tesztelünk, legyen az autó egyben, legyen jól beállítva, és próbáljuk a pályákat úgy feldolgozni, hogy minél gyorsabban tudjunk rajtuk végigmenni. Úgy érzem, hogy tavaly az év második felében már a verseny elején is eléggé be tudtunk kezdeni, pedig még az is elég gyenge volt. Most azért tapasztaltabbnak érzem magam, mint tavaly ilyenkor. De még mindig nagyon sokat kell figyelnünk egymásra, a kocsira és a pályákra. Szépen lassan kell kiautóznunk a kocsit, és nem az a megoldás, hogy építünk egy 100 lóerővel erősebb motort - mert már ez is sok néha. Az első verseny előtt éppen ezért mindenképp tesztelünk még és legalább kétszer: egy állítgatósat és egy kicsit gyorsabbat, ahol már a vezetéstechnika lesz előtérben. Igazán igyekszünk vigyázni magunkra, mert a tavalyi esztergomi esés még mindig bennem van, érzem, zavar még. De bízom benne, hogy fogunk tudni gyorsan menni."

Mezriczky Zoli: "Minden marad a régiben. A tavalyi új autónkkal jövünk, a navigátorom is a régi és én is az vagyok. Az autó kapott egy-két új alkatrészt, főleg a fék terén javítottunk rajta. De nagyjából ugyanaz az autó, csak kicsit rendbe szedtük. A Mikulás Ralin indultunk utoljára, bár akkor nem a saját autónkkal, azóta nem voltunk sehol. Illetve Dani, a navigátorom Orfűn rajthoz állt egy bérelt Clioval, de sajnos az autó az utolsó pillanatban felmondta a szolgálatot és a versenyre sem ért oda. Igazság szerint az autóba az alkatrészeket most, két héttel a verseny előtt sikerült beszerezni, úgyhogy még nem vagyunk teljesen készen, de igyekszünk, hogy Ózdon teljes harci készültségben lehessünk. Lehet, hogy szerénytelennek tűnik, de az elsődleges cél, hogy meg tudjuk nyerni a bajnokságot. Nem tudom még, mennyire változik a mezőny a tavalyihoz képest, de szeretnénk nyerni, és ezért megteszünk majd mindent. A másodlagos cél, hogy ha nem is sikerül megnyerni, akkor legalább a Paliék ne legyenek ennyire sűrűn elől - igyekszünk majd megszorongatni őket. Szeretnénk a tavalyi egynél többször nyerni…
Egyébként a versenyekkel kapcsolatban, és, hogy lesznek idén olyanok, ahol három gyors lesz, vegyesek az érzelmeim. Egyrészt persze, jó, de nyilván ahol három gyors lesz, ott csak két kör, és nekem fordítva sokkal szimpatikusabb. Sokkal fárasztóbb három gyorsot egyben végigkoncentrálni, mint kettőt, másrészt a szombati időbeosztásunk szerintem nem ad lehetőséget, hogy az átvételek után nyugodtan, rohanás nélkül bejárjuk a pályákat. Ilyen szempontos alapján nekem jobban tetszik a két gyors háromszor - de mindenkinek más a szájíze: lehet, hogy mások pedig éppen ezekért fogják szeretni. Azt gondolom, hogy három pályát nem lehet olyan rövid etapokon megoldani, és jóval nagyobb köröket kell megtenni. Ez időben és anyagilag is több, mint a két gyors esetén. Egyébként elterveztük tavaly, hogy idén legalább versenyenként négy új gumit szeretnénk szerezni, de ez megint kimarad. Sok helyen kell meghúzni a nadrágszíjat, így a versenyzésen is. Maradnak a használt gumik, de a lelkesedésünk is a régi és nagyon várjuk az ózdi futamot."

Nemerey Ádám: "Kérlek szépen, az autó és a navigátor változatlan. Minden jó és szép, az autó még egy kis felújítást is kapott: motorrevízión és esztétikai javításokon esett át. A Fiat, amit az előző évben beígértem, még sajnos mindig nem készült el, ugyanis a karosszériamunkából restaurálás lett egy homokszórást követően… De bízom benne, hogy év közben elkészül, bár nagyobb esélyt látok, hogy csak év végére, így csak jövőre tudunk majd azzal menni. Így idén marad a VFTS - majd meglátjuk, milyen eredményekkel… Voltunk már egy tesztverseny-szerűségen, egy amatőr sprinten. Már viszketett a talpam és a tenyerem, úgyhogy menni kellett…:) Egy alkalmi navigátorral mentem, és nagyon jól szórakoztunk, sőt, még másodikak is lettünk. Jó évkezdet volt. :) Ózdon csak részben lesznek újak a pályák, Sátán már mentem, de a másikról fogalmam sincs, hogy milyen lesz. De ez nem is baj, én szeretem az új pályákat: minél újabb, annál jobb. Éppen ezért örülök idén az új versenyeknek és a három gyorsaságis versenyeknek is. Szeretem a hosszú szakaszokat, és szeretem, ha többrétű egy verseny. Ez egy kőkemény sport, nem pedig sakk. Fizikailag és technikailag is maximumot kíván - bár ez utóbbi nem mindig rajtunk múlik. Mindebből kiindulva remélem, hogy jó évadunk lesz. Úgy néz ki, hogy minden versenyen el tudunk indulni majd, le is kopogom… Volt egy korábbi szponzorunk, aki megszűnt, de szerencsére találtunk egy másik céget, aki biztosítja, hogy versenyezhessünk az idén."

Révész Tamás: "Megvettem Pethő Tyutyu autóját a tél folyamán, és ezzel fogok reményeink szerint egész évben a túrában indulni. Korábban rallycrossban versenyeztem, de azt a vállalkozásom miatt abbahagytam, és úgy éreztem, hogy van annyi tartalékom és támogatóm, hogy egy kicsit mehessek. Rallycross is lehetett volna, de az embertelen mennyi pénzbe került volna, így jött, hogy rali lesz és túra. Két versenyen indultam eddig életemben, de egyik sem ózdi futam volt, úgyhogy nagyon új lesz számomra itt minden. Pethő Tyutyunak és az édesapámnak a rallycrossban ugyanaz a brigád szerel, így alakult ki a kapcsolat közöttünk, és ezért vettem meg az ő autóját. Darabokra szedtük, átfestettük, futóműveztük és átépítettük motorikusan - de már teljesen rajtra kész az autó. Azóta folyamatosan tesztelgetem - remélem minden rendben lesz az első futamon."

Széplaki Dávid: "A tavalyi év minden várakozást felülmúlt. Az volt ugye az első évünk. és amikor belevágtunk, úgy terveztük, hogy tesztelünk, gyakorlunk, tanulunk, de az év közepétől úgy alakultak, hogy komoly esélyünk volt a bajnoki címre, amit sikerült is megszereznünk. Nem is gondoltam volna, de nagyon jó érzés volt, főleg ebben az erős N1íes mezőnyben látni és tapasztalni a folyamatos fejlődést. Idén ugyanez lesz a felállás: öcsém navigál majd, és az autó is ugyanaz lesz, mint tavaly. Kicsit mondjuk felújítottuk, a komplett féket kicseréltük, és volt egy kis karosszériamunka is, de ennél komolyabb beavatkozás nem történt. A Szilveszter Rallye-n indultunk utoljára, és az is nagyon jól sikerült, mert abszolút 21. helyen zártuk, úgyhogy szerintem jól alapoztuk meg az évet. Azóta nem ültünk autóban, csak feküdtünk alatta...:) A válság minket sem került el: perpillanat úgy néz ki, hogy két versenyünk biztos az évben. Folyamatosan dolgozunk rajta, és keressük a támogatókat, mert jó lenne egész évben menni, és megvédeni a bajnoki címünket. Jelen állás szerint néhány kisebb támogatónk lesz idén, de sok kicsi sokra megy... A tavalyi főtámogatónk, a Hostline Kft. idén is két versenyt biztosít számunkra, a többi a mi dolgunk - remélem, összejön. Az idei ózdi és az esztergomi pályák különösen tetszenek, ezért örülök, hogy legalább ezeken biztosan versenyezhetünk. Az Ózd-Sáta szakaszon tavaly nagyon elkaptuk a ritmust, a királdi körgyorssal viszont nagyon nem tudtam megbarátkozni - kicsit örülök is, hogy nem lesz idén, csak egy része. Remélem, az idő is jó lesz, mert a tavalyi sárdagasztás a prológon nem esett túl jól: még az év végén is jött ki salak a kocsiból... Sajnáltam, hogy az így sikerült. Ezt leszámítva szeretek ott versenyezni, mert jó minőségűek és technikásak Ózd környékén a gyorsok."

Tajmel Tibi: "Az első versenyt mindenképpen kihagyjuk, mert nem készült az új kocsi, és az Ascona sem bevethető. Megvásároltam a Szontágh Sanyi 190-es Mercijét, azzal szeretnék menni, de amíg az nem készül el, majd megyünk az Asconával - ha azzal megleszünk. De jelenleg a válság begyűrűzött hozzánk is: nem nagyon haladunk semmivel. Mindkettőből a motor hiányzik. Ózd nem jön össze, Esztergomban már mindenképpen szeretnék menni - teljesen mindegy, milyen autóval. Az utolsó pillanatig reménykedtem, hogy hátha… de nem jött össze. Az autóváltásnak nagyon egyszerű oka van: a Mercire nagyobb kereket lehet feltenni, és a gumi-kérdés most nagyon központi nálunk. 70 ezer egy új 15"-ös gumi, használtan viszont 18"-as már kapunk olcsóbban. De ez csak az egyik oka, a másik, hogy azért a Merciben csak erősebb motor van, mint az Asconában volt - bízom benne, hogy ezzel közelebb tudunk majd kerülni az elejéhez. Két bajnokság semmiképpen nem lesz, lévén az egy is nagyon képlékeny még. Továbbra is sajnos egyetlen támogatónk van a Prototyp 7690 Kft., amit túrában azért megpróbált elvenni tőlünk egy más versenyző... A nevét nem akarom mondani, de idén indul először összkerekes autóval - nagyon fájt a foga a navigátoromra is, mert ezt az egyetlen támogatót is ő hozta. Ez nekem nem tetszik annyira, de együtt kell élni vele, ez a nagy magyar valóság."

Toma Zoltán: "Jövünk idén túrában, bár az első futamon nem megyünk majd, most kaptuk meg az új autónkat. Szponzorok segítségével sikerült hozzájutnunk egy Honda VTi-hez, úgyhogy A3-ra váltunk majd a második futamtól. Nagyon boldogok vagyunk az autó miatt, elvégre egy nagyon jó állapotút sikerült venni: a karosszériája rendben van, és a futóművet és a váltót is csak én szeretném átnézni, hogy minden rendben legyen, és egy kicsit megismerjük műszakilag. Kicsit szokatlan lesz a Suzuki után, mert a próba alatt is éreztem, hogy azért ez keményebb autó és nagyobb kihívás lesz - fényévekre van a Suzukitól. Hogy Lacika marad-e mellettem diktálni, az még viszont képlékeny, mert a mai gazdasági helyzet mindenkinél okozott problémákat - én mindenképpen szeretném. Lehet, hogy csak egy-két futamra ül be mellém, és a többit mással kell megcsinálnom."

 

Ez a hír most jelenik meg 6832. alkalommal
Share |
  
  
  
 
  
  
Fotóalbum címkék
h i r d e t é s
Hír címkék
Videó címkék
Fotóalbum címkék
H K Sz Cs P Sz V
23 24 25 26272829
300102 03 040506
070809 10 111213
14 15 16 17181920
21 22 23 24 252627
2024.10.04-08.

részletes infóink

2024.10.06.

részletes infóink

2024.10.11-13.

részletes infóink

2024.10.25-27.

részletes infóink

2024.06-2024.11.

részletes infóink


b a j n o k s á g o k :

World Rally Championship 2024
European Rally Championship 2024
Országos Rally Bajnokság 2024
Országos Rally Sprint Bajnokság 2024
k e d v e n c e i n k
Rallylive.hu
CarsAndGirls.hu
AutoSportFoto.sk
CarStyling.hu
WRC magazin

s t a t i s z t i k á k