Azért csűröm -valóban- mert nem mindegy, hogy a szavazók hány versenyzőt takarnak, talán valamit számít a véleményük még...
Persze jogilag nincs minősített többség, de azért felelős ember nem nevez ki olyat, akire kevesebb szavazat érkezett.
Cselényi Balázs viselt dolgai nem több, mint szóbeszéd, egyetlen jogerős elmarasztalás nincs ellene, és még csak vizsgálat sem folyik, ahol felmerült volna a neve.
Ezért én is kérlek, hogy ne csűrd-csavard, Balázs szakmailag feddhetetlen, semmilyen dokumentum nem szól ellene.
A lejárató hadjáratot, amit néhány sértődött ember indított, még ne soroljuk ide, majd ha esetleg "elítélik" (mert ugye én is kaphattam a fegyelmi bizottság mostani vezetőjétől egy vicces, és teljesen szabálytalan 5 milliós büntetést, nem csoda, hogy sosem lett jogerős, nem is lehetett volna), és az jogerős is lesz, akkor térjünk rá vissza.
Addig viszont ez nem lehet szempont!
A tagok döntöttek, az Elnökség is fog.
Csak azt felejtitek el, hogy semmi mást nem kellene csinálni, csak nem akadályozni a rallyesportot, akkor ment volna, menne magától, illetve a tenni akaró (pl Balázs) emberektől!
Endre is tenni akar, ez nem vitás, csak nagyon rossz fele indult, és még így is hetek alatt szembe fog kerülni az alelnökökkel, ha őt nevezik ki "esetleg".
Gyurma!
Ezt csűrheted csavarhatod, a Koko eleve nem kívánt indulni, a Balázs pediglen nem kapta meg a szavazatok ötven százalékát sem !Tehát nincs minősített többség, ha Cs. B.-t nyíltan negyvenen nevezték meg, miért van csak 34 szavazata.
Ez szerintem Cs. B .-nek kellemetlen dolgozni kellene és nem választósdit játszani. Nem is beszélve Cs. B. viselt dolgairól , de erről már írtam eleget! Remélem bokros teendői mellet volt ideje ellátogatni Kürthöz, egy adatmentést megrendelni!
Valóban nem. Mondjuk érdekes, hogy a szavazatukat (látszólag) nyíltan vállalók közül csak 14-en nevezték meg Endrét, 40 fölött Balázst. Persze lehet, hogy a válasz függ a kérdező személyétől is egyeseknél :)
Az mindenesetre szintén érdekes, hogy csak két jelöltre érkezett a közlemény szerint jelölés, hiszen volt érvényes Dudás Gyula szavazat (nem is egy) tudtommal. Gondolom ezek a szavazók visszavonták a szavazatukat, és újat adtak le, mert a végeredményben nem szerepel ilyen szavazat.
Azt azért mondhatjuk, hogy a szavazók többsége Cselényi Balázst szeretné szakágvezetőnek, ugye?
És ha nem az egyesületeket számoljuk, hanem az egyesületekhez tartozó licenszes versenyzők számát, akkor a döntő, minősített többség is bőven megvan, persze ez jogi értelemben nem számít, de sokat elmond a többség akaratáról... Meglátjuk az elnökség ezt hogyan értelmezi.
Nem leszek meglepve, ha nem lesz kinevezve a legtöbb szavazatot kapott jelölt...
Elolvastam az említett elnökségi közleményt, ekkora hazugságot már régen nem olvastam. Nem akartam hinni a szememnek, de tudtam és éreztem, ezek a sunyifrank vezérletével mindenre képesek és tényleg minden aljas és fondorlatos eszközt bevetnek azért és azóta, amióta sejtik vagy tudják, hogy Balázs a befutó. Idézet a közleményből – „A tárgyalások első lépésében az NKH részéről felmerült az igény, hogy a MNASZ-nél egy átlátható, a visszaéléseket kizáró, a szabályokat minden körülmények között betartó gépkönyvezési rendszer kerüljön kialakításra.” – Elsősorban le kell szögezni az NKH nem szól (hat) bele egy tőle különálló külső szervezet életébe, jelen esetben egy hosszú évek óta bevált gyakorlat szerinti adminisztrációs eljárásba, nem is kérhet számon, legfeljebb javaslatot tehet arra vonatkozóan, hogy például milyen adatokat (kell) tartalmazzon a gépkönyv. Gondolom felesleges leírnom a vizsgázatással kapcsolatos dolgokat eljárási procedúrákat, de azért, hogy az is megértse akinek nem volt ebben része, valamint az említett idézet hazugságtartalma miatt is tennék pár említést róla. A műszaki vizsga is úgy kezdődik, mint a versenyeken a gépátvétel, azaz az adminisztrációs adatok, a gépjármű adatainak feldolgozásával, alvázszám és a motorszám leellenőrzésével. Ha az előbbi nem stimmel, bukta van ha az utóbbi akkor is , annak ellenére, hogy az EU – ban már régóta csak a motorkódot alkalmazzák Ha versenyautóként első vizsgás, akkor az összeépítési (Sportcélú átalakítási szakvélemény) egyéb esetekben átalakítási engedély, azonban mindennek alapja az adott gépkocsi típus gyártója által a FIA által kiadott homologizációs lap és a versenyautó gépkönyve. Alapjában véve nem is értem, hogy milyen visszaélésekről és szabályellenes gépkönyvezésről tesznek említést, annak tükrében, hogy mindenki tisztában van vele a kiállított gépkönyv adatainak egyeznie kell a versenyautó adataival. Ha az adatokban (számbeütésekben az autón) mahináció van azért nem a gépkönyvet kiállító személy felel, azzal a tulajdonosnak kell elszámolnia a hatóság felé. Megvallom őszintén én még nem hallottam olyan esetről, hogy egy versenyautó vizsgára rendőrt kellett volna hívni. Van számos olyan dolog a műszaki vizsga során amelyek megoldásra várnak, de ezek nem a visszaélés és a szabályok be nem tartása miatt állnak fenn, hanem egyszerűen műszaki dolgokról szólnak, hogy a számítógépes vizsgasor nem tud mit kezdeni például a környezetvédelmi méréskor egy adott gépkocsitípus vonatkozásában az elvárt (gyári) és mért érték közötti jelentős mértékű különbséggel. A lengéscsillapító mérőpad sem tudja feldolgozni és elfogadni szabályosnak az agyon keményített futóművet és a gátlókat. A többi, amit most rögtönözve (a választás előtt érezve vesztüket) kitaláltak az általam igen (nem) tisztelt urak az rizsa, mellébeszélés sőt egy becsületes ember lejáratására tett aljasan előkészített tisztességtelen lépés, rágalmazással, becsületsértéssel fűszerezve.
Hónapok óta te kavarod a biliben a vihart, mint Szamos kiskutyája éppen. Te találtad ki magadnak az ATB-t, mégamikor Csepelát akartad mindenáron ATB főnöknek, és semmi sem volt drága, hogy lejárasd Cselényit.
A sok hozzáértő meg kajálja a hülyeségeiteket, most emiatt kell majd fegyelmire járnia szegény Lakosnak.
Mindenkinek jobb lett volna, ha nem nyilvánulsz meg, de te hol Frankra, hol Kokóra, hol Kaszára, hol Endrére futkosol szavazatokért, nincs olyan ember lassal, akit nem hívtál föl.
Te magad sem tudod már, hogy épp ki a gazdád.
Biztos kapsz majd valami tisztséget hamarosan, jól csinálod!
Ne is nagyon erőltesd magad a gondolkodással, neked ez úgy is nehezen megy, mikor egy mondatot értelmezni sem tudsz rendesen. Milyen alternatívát használsz a felkiáltójelek és kérdőjelek mennyiségének vonatkozásában? Neked külön kiemelem a lényeget, amit egyébként nagyon benéztél, a rosszindulat és kötözködés most nem jött be. ' a MAFC közel 50 versenyzőjének véleménye'
Te! Hulk01
Hónapok óta még véletlenül sem nyilvánultam meg. Erre mos te kitalálsz magadnak. Gratulálok!
És még mindig név nélkül "vagánykodsz" egy olyan poszt révén amit egy hozzád hasonló névtelen "vagány" tett fel. Gratulálok!
Ígérem személyesen is elmondhatod nemsokára az esetleges gondodat.
Udvariasan foglak hallgatni!!!!
Hát, én szerintem nem pisáltam szemben, sőt, megfeszülve próbáltam együttműködni, amíg érdemes volt!
Amikor az MNASZ sportszakmai alelnöke az Eger Rallye kezdete után (!) telefonos körszavazást tart arról, hogy lehessen egy adott autóval (N4) olyan kategóriában indulni a már elindult versenyen(!), amibe a szabályok szerint deklaráltan nem mehet (R4)(hiszen le van írva, hogy minek kell megfelelni, hogy mehessen), és egy ilyen felvetésre nem az a válasza, hogy olvassátok el a szabályt, hanem IB szavazást kezdeményez telefonon, akkor mosolyogva hátradőlök, és megállapítom, hogy nagy szerencse, hogy lemondtam, mert különben mehetnék fegyelmire amiatt, amit mondanék neki szakágvezetőként!
A mai közlemény, és az elmúlt hetek munkája, amit többek között az MNASZ tisztségviselői folytattak annak érdekében, hogy számukra kedvezően befolyásolják a jelölést, megint csak megerősít abban, hogy nagyon jól döntöttem! Nekem nincs helyem ebben a rendszerben, amíg ilyen a hozzáállás.
"(...) Az MNASZ Elnöksége a jelenlegi gépkönyvezési rendszer – fenti szempontok szerinti - átalakítását tervezi. A jelenlegi rendszer gyenge pontjainak felderítése érdekében az MNASZ Elnöksége teljes körű belső ellenőrzést rendelt el, mely ellenőrzés át kívánja világítani az elmúlt évek gépkönyvkiadási gyakorlatának műszaki és gazdasági vonatkozásait.
Fentiekkel párhuzamosan az MNASZ Elnöke fegyelmi vizsgálatot kezdeményezett az MNASZ gépkönyvekkel kapcsolatos adatkezelési és MNASZ tulajdonú eszköz elszámolási anomáliák ügyében.
MNASZ Elnökség"
Tudvalevő, hogy mi Cselényi Balázst javasoltuk szakosztályvezetőnek. Ez nem csak a MAFC közel 50 versenyzőjének véleménye, hanem úgy néz ki, hogy megmozdult a rally-s társadalom, és a legtöbb jelölést Balázsra adták be.
Furcsa, hogy a jelölések beérkezésének határnapján, amikor már jól látható, hogy Cselényi Balázsra érkezett a legtöbb jelölés, megjelenik egy ilyen közlemény.
Furcsa, hogy nem csak általános vizsgálatot kezdeményeznek, hanem rögtön fegyelmi eljárást is, viszont nem közlik az eljárás alá vont személy(ek) nevét.
Csak remélni tudom, hogy ez a közlemény nem azt a célt szolgálja, hogy ne kelljen kinevezni a magasan legtöbb szavazatot kapott jelöltet a szakág élére, mely kényelmetlen lenne azok számára, akik tartanak tőle.
Ráadásul aki elfogulatlanul figyelemmel kísérte az elmúlt évek gépkönyvezési gyakorlatát, az tudja, hogy megalapozatlan a felvetés, hogy visszaélés történt volna, nyilván ez is ki fog derülni hamarosan.
Addig pedig szintén csak remélni tudom, hogy a következtetések levonásával megvárják az eljárás végét, azt gondolom, hogy nem csak a büntetőeljárás alá vont személyeket illeti meg az ártatlanság vélelme!
Remélem, hogy az MNASZ Elnöksége nem követi el azt a hibát, hogy figyelmen kívül hagyja a jelölésre felkért tagok véleményét, és kinevezi szakágvezetőnek a legtöbb szavazatot kapott személyt!
Szegény Katona Zsolti már nem tud mit kitalálni :)
Mondjuk az ötlet nem rossz hogy egyszerre járatsz le két embert akiktől a legjobban tartasz, de ehhez ennél egy picit több kell, legalább mondjuk hiányzó 1 forint ami alapján egy vizsgálat felmerülhetne Balázs nevével kapcsolatban.
Aludj rá egyet hátha tudsz te ennél többet is, meg aztán segitenek is páran!
Jópofi az interjú végén a hasonlat, az úszkáló úriemberekről.
Azt kellene kideríteni az illetőkről, hogy mit keresnek a "hajó" körül? Kárörvendve nézik ahogy süllyed, vagy szeretnének felkapaszkodni rá, a biztos továbbhaladás reményében?
Mert nagyon nem mindegy!